Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 316
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. június 18. - 17:26:49 »
Az alábbi kérdéssel fordulok felétek: ma ötlött meg bennem, hogy van egy olyan SAMP RPC, amely lehetõséget nyújt arra, hogy a játékos widescreen módját változtassa. Ezzel ki lehet kapcsolni a játékos HUD-ját, azonban az alábbi hátrányok vannak:
Szerintetek melyik lenne a jobb:
317
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu« Dátum: 2014. június 18. - 13:37:06 »Idézetet írta: Szilard00 date=1403089312\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47378\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A mód nem lopott, publikálva lett 2012-ben, krisk.Tényleg? Akkor mindegy, de az még mindig áll, hogy a SAMP fórumon amúgy sem lehet hírdetni see modos szervert, tehát ez innentõl fogva hatalmas bukta azoknak, akik olyan modos szervert telepítenek. A morális kérdés még mindig megvan, nevezetesen, hogy mennyire etikus az, hogy egy hoszting annak a közösségnek tesz \"kárt\" a See RPG mód terjesztésével, amelyiket elvileg szolgálja a hosztingjával. Ez olyan, mintha azt mondaná egy gyógyszertár, hogy fake viagrát árulunk, mert tudjuk, hogy nem igazi, de be lehet szerezni a feketepiacról is, ezért inkább mi áruljuk a saját \"hasznunkra\". 318
Társalgó / Whale Hosting @ whalehost.eu« Dátum: 2014. június 18. - 12:28:32 »
319
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. június 17. - 20:26:16 »Idézetet írta: Firefox date=1403027659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azt meglehet kérdezni mi tart eddig a weboldal készítéssel? Úgyértem ha ilyen sokáig tart akkor nem SMF alapú lesz, hanem saját? Csak érdeklõdök. (Nincs semmi kötekedõs szándék benne)Egyszerûen nem akarunk addig VPS-t fizetni, amíg még megy a fejlesztés. De mivel nagy igény van a weboldalra, ezért gondolkoztunk, hogy felrakjunk egy ideiglenes weboldalt nektek. 320
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. június 17. - 18:24:22 »Idézetet írta: Graduated date=1403019778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem értek hozzá, de ha lehetséges a pókernél a világoskék hátteret cseréljétek ki valami, a szemnek kényelmesebb színre. (pl. világos szürke) - mert a kék háttéren a piros vagy a sárga, eléggé zavaró.Szívesen megcsináltam vonla szürkére a videópókert, ahogyan a legtöbb textdrawot, ezzel csak az a baj, hogy az IRL videópókernek is ilyenek a színkészletei. 321
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014« Dátum: 2014. június 17. - 01:12:49 »
A shop rendszerrõl: a shopok különbözõ típusai lesznek a fegyverbolt, vegyesbolt, italbolt, ruhabolt, szerszámbolt és jármûalaktrész-bolt. Lesznek továbbá külön \"shop\"-ként kaszinói játékok, mint a videópóker vagy a félkarú rabló.
Az elõbbirõl pár képet szeretnénk megosztani veletek [viszonylag nagy szerencsém volt, mikor csináltam a képeket]: 322
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:West Town ~Az élmények itt kezdõdnek.« Dátum: 2014. június 15. - 18:24:48 »Idézetet írta: Joker01 date=1402846269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az államokban gyakorlatilag minden ki**szott lõfegyver legális. Spoiler for Magyarázat, hosszú, és off: 323
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. június 15. - 11:18:51 »
Mi sosem arról voltunk híresek, hogy lesz*rjuk a szabályszegéseket, a módszereinket nem szerették sokan. Megpróbálom azonban ezeket a módszereket elmagyarázni, és a felmerült kérdéseket is tisztázni.
Nyuszi valóban egy öntelt f*** volt, de csak azokkal, akik megérdemelték. Megkérdezték tõled, hogy mi van az inventorydban, majd a személy egybõl hazudott egy jó nagyot. Ekkor én már a második malibun banoltam volna a személyt úgy, ahogy van. Nyuszi jött, és megkérdezte mégegyszer, és ha hazudtál, akkor a tudomásodra juttatta, hogyha nem mondod el, akkor el leszel távolítva. Lehet, hogy ez nem tetszett sok embernek, de nem tudok olyan embert mondani, aki azért lett volna így kezelve, mert nem érdemelte meg. Az SFRP projekt kezdetén Nyuszival megbeszéltük ezeket, és arra jutottunk, hogy megpróbálunk egy politikailag korrektebb hozzáállást képviselni. Jöttek itt olyan vádak is, hogy mi a saját elõnyünkre fordítjuk a büntetéseket az RP szituációk után: az, hogy a rendõrség általában a szerveren lévõ nonRP 99%-át látja, és ezzel IC kellene valamit kezdenie, az oka, hogy a legtöbb büntetés a rendõrségi szituációkból keletkezett. A legtöbb nonRP-s egyszerûen képtelen kezelni egy normális rendõrségi szituációt, sajnos anno a mi munkánk nagy részét az adta, hogy kimentünk egy hívásra, elintéztük a dolgunkat, esetleg elfogtunk valakit, majd az elfogás után képtelen volt leRP-zni a dolgokat. Szimplán az összes RP-képtelen ember elõbb-utóbb megfordul a kezünk között. És szerintem akárki, akinek panasza volt, megtehette a szükséges lépéseket a fórumon, ahol nem csak egy admin döntött arról, hogy jogos volt-e az adott büntetés, vagy nem. Szerintem egy szituáció nem volt, ahol egy teljesen normális, a szabályokat követõ játékos lett volna megbüntetve. Meg szeretném egyébként, Msr, tõled kérdezni, hogy ki voltál a szerveren, mert akkor talán direktebb módon tudok válaszolni erre az állításodra. Akkor elmondom, hogy hogyan fog ez lenni az SFRP-n: A súlyosabb nonRP tettekért lehet timebant (is) adni, ami reméljük arra ösztönzi a playereket, amire eredetileg szántam a /ban-t: hogy megtanulja a szabályokat a player, és mire visszajön, addigra tudja õket alkalmazni is. Fontos megkülönböztetni a kezdõket meg az RP-képteleneket. Nyilván, aki más szerverrõl jön, és ott nem olyan nagy az RP szint (vagy éppen nincs is), attól nem várhatjuk el, hogy tudjon profin RP-zni, de elvárjuk, hogy a szabályokkal, amiket lefektettünk a fórumon, tisztában legyen, hiszen ez a jele annak, hogy hajlandó tanulni a személy. Ha RP szituáció közben valakinek kérdése van, és van adminisztrátor, akkor természetesen segítünk amiben csak tudunk. Azonban ha valakin látszik, hogy el se olvasta a szabályokat, vagy szimplán lesz*rja õket, azoknak szemrebbenés nélkül meg fogjuk adni a timebant, hiszen lesz*rta, hogy mi van a fórumon. Ban indokokat keményen kell dokumentálni, az UB kérelmek esetén ugyanis ha valaki olyan bant kapott, amelynek a konkrét indoka nem szerepel az indokban (sok szerveren láthatóak az \"eredj a picsába\", \"**szódj meg\", \"nonrps geci\" tengely mentén mozgó ban indokok, amivel a játékos nincs kisegítve), azt a személy egybõl unbanolni kell. És, habár ez az admincsapat nem errõl híres, komoly dogfooding számunkra is a szerver alapszerkezete. Az admin csapatnak nincs parancsa itemek és pénz eldobására, átadására, itemek hozzáadására, skillek statisztikák átírására... A szerveren az inventory rendszert már több, mint 2 hónapja írtuk meg, és egyelõre egy elbugolt itemmel se találkoztunk, tehát ez azt jelenti, hogy valószínûleg nem is fog megtörténni. Ezzel együtt azokat a vádakat is kiküszöbölhetjük, hogy az adminok saját magunkak adnak dolgokat. (Ezek elõbb-utóbb, tapasztalatból, minden szerveren elérik a csapatot). 324
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. június 13. - 23:46:09 »
Remélem meg fogod nézni, a kisvárosok sajnos nem adták vonla meg azt a hangulatot, amit a szerverrel el akarunk érni, ezért volt muszáj SF-re váltani.
Hamarosan pedig képeket láthattok a készülõben lévõ bolt rendszerrõl. 325
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete« Dátum: 2014. június 13. - 23:44:13 »
A kliens készítésekor remélem tudjátok, hogy mibe vágjátok a fejszéteket. Az \"anti-cheat\" része nem olyan könnyen kivitelezhetõ, hiszen a játékosok módosíthatják harmadik programmal is memóriát, ami problémát okoz. Hasonlóan, a kliens-szerver kommunikációt le lehet hallgatni és meg lehet hamisítani, tehát arra bízni az UCP adatokat csak komoly biztonsági körülmények között lenne javaslott, máskülönben valaki könnyedén olyas valaki adatait nézheti meg, akiéhez semmi köze nincs. Hasonlóan igaz a többi adatra is, amit kliensen keresztül akartok küldeni. A szinkronizáció sem olyan egyszerûen megvalósítható. Ezt olyan ember mondja, aki több hónapot dolgozott egy ilyen projekten, nagyon nehéz jól, struktúráltan írni egy ilyen dolgot.
Láttam, hogy Kick is pont ezt írta a fórumotokon, az õ véleményét osztom. Hárman próbáltunk írni egy ilyen klienst, egyszerûen túl nagy mértékben kellett volna beletúrni a SA-ba ahhoz, hogy az igazán f***a feature-ket kihasználjuk, mint az SP NPC-k, kocsi sérülés toggle-k, euler-rotáció jármûvekhez (nem csak Z-forgatás). Nem \"nehéz\", úgy mond, ha csak per-player cuccok kellenek [sA opkódok, egyebek], de ha már komolyabb szinkronizációs dolgok történnek, akkor repül a kaka a ventillátorba. Plusz ilyenkor jön az, hogy kijön az új SAMP verzió és kezdõdnek a problémák a memóriacímekkel. Peter írt egy HSZ-t arra, hogy a programozása egy ilyennek \"egyáltalán nem nehéz\". Nos, én elbeszélgetnék vele errõl, mert nekem teljesen más véleményen van errõl. Egyébként pedig a progamnyelv kérdése is érdekes lenne. Én a ti helyetekben mindenképp egy ASI fájlt csinálnék (ami gyk. egy DLL), nem d3d9 loadert, és az egészet C++-ban írtam. Egy olyan alacsony szintû munkához, amelyben percenként repkednek az asm kódok, nem éri meg egy magas szintû programnyelvet használni, mint a C#. Az ASI több szempontból is jó, megspórolod magadnak a memória távoli editelését, a DLL-ben lévõ asm kódokat az ASI miatt egybõl a játék kapja meg, és a többi. Ehhez még jön az, hogy a legtöbb ember pont a custom dolgok miatt nem MTA-zik. Akárkit megkérdezel, mindenki azt mondja, hogy \"k*rv* jó az MTA, de túl bonyorult, ezért inkább SAMP-ozok\". (Ja igen, Kick HSZ-ére visszatérve, én P3tivel egyszer voltam egy ilyen projektben, ami a fenti indokok miatt el is lett vetve. Elõtte egy másik szerverrel dolgoztam egy hasonló projekten, amely szerver fejlesztése már egy éve tart, nem kis mértékben a kliens problémák miatt.) A crash problémára pedig gondolom számítottatok elõre, egy ekkora projektnél vagy a kliens, vagy a szerver memóriagondjai felszínre fognak kerülni. A stream memory fix sem egy biztos megoldás, ezzel sajnos kísérletezni kell, hogy meglássátok, mi a konkrét probléma. 326
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:West Town ~Az élmények itt kezdõdnek.« Dátum: 2014. június 13. - 22:45:10 »
You\'re a hooker, SIR???
SIR?? It\'s OK to be gay... Szerintem írd át a tagedet, mert ez nem lesz RPG szerver az életben sem. 327
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu« Dátum: 2014. június 13. - 11:05:50 »Idézetet írta: Larceny date=1402643478\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48586\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Elnézést.Lehet nem volt kivehetõ az elõzõ hozzászólásomból,de nem arra akartam célozni,hogy nem jöhetnek kritikák.Hanem elég egyszer megjegyezni valamit,és nem kell körberajzolni,írni,játszani.Elsõre is megérti szerintem mindenkiTeljesen kivehetõ volt. Én ezt teljesen komolyan mondtam, mert vannak bizonyos szerverek, akiknél ha ilyen kritikák jönnek, akkor nem teljesen korrekt módon válaszolnak. A mi kis \"okoskodásunk\" azért volt, hogy a többi ilyen jelentkezésben ne jelenjenek meg ezek a hibák. Szerintem is be lehet itt fejezni, mert mindent elmondtunk, amit szerettünk volna az üggyel kapcsolatban. Sok sikert a szerverhez. 328
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu« Dátum: 2014. június 12. - 23:31:44 »
Nem is azért írtam, csak mondom kijavítom azokat a hibákat, amelyek eddig a felszínre kerültek.
Egyébként jó látni, hogy végre van egy szerver, aki nem passzív-agresszív módon reagálja le azt, ha valami kritikát kapnak. 329
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu« Dátum: 2014. június 12. - 22:15:38 »
A nagykorúság kora államonként változik, pl. Alabamában 19, Missisippiben meg 21, de állami/szövetségi (most meg nem mondom, melyik) szinten 18 év után lehet szavazni, háborúba menni, házasodni.
A 21 év az csak az alkoholra vonatkozik. Régen államról államra változott, de egy törvény után ha valamelyik államban nem vették fel a korhatárt 21-re, a büdzsé jelentõs részét megvonták. Ma Kaliforniában tilos 21 éven aluliaknak alkoholt vásárolni, alkoholt fogyasztani (akár magánterületen is), még szülõi felügyelet mellett sem [egyes államokban elvileg ez kivételnek számít]. A kaliforniai DMV-k állítanak ki ID kártyákat azoknak, akik még nem vezethetnek, tehát ez nem hiba úgymond, csak nem igazán gyakori eset, ha valaki rendõrnek megy, hogy nincs jogosítványa. 330
GTA V: Alap információk / GTA 5 PC & PS4 & Xbox One« Dátum: 2014. június 11. - 21:51:15 »
Mivel megvan PS3-ra, én mindenféle megnyugvás nélkül le fogom szedni PC-re, ha már egyszer megvettem egy verzióját a játéknak.
GTA:SA is megvan PC-re, de sosem használtam, csak a crackelt verziót, mert túl sok meló lenne downgradelni a verziót 1.0-ra. (A második egyébként legális, az elsõ nem.) |