Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 317
Archívum / Cinema4D-konvertálása dff txd col -flájba« Dátum: 2015. augusztus 28. - 13:28:35 »Idézetet írta: Attila zseni date=1440760931\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57491\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De nem tudom letölteni a 3ds maxot tárhely miat csak a cinema 4d-tMásképp nem tudod megoldani. Cinema 4D-hez nincs dff export script. 318
Archívum / Carshop system resource letöltési hiba« Dátum: 2015. augusztus 28. - 10:00:37 »
<httpdownloadurl>http://192.168.0.11:22003</httpdownloadurl>
319
Archívum / Cinema4D-konvertálása dff txd col -flájba« Dátum: 2015. augusztus 28. - 09:59:03 »
Exportálod .3ds-be, aztán 3ds maxban exportálod .dff-ként Kams-al vagy Deniska-val.
320
Archívum / Login hiba« Dátum: 2015. augusztus 28. - 09:55:00 »
Ez a kódsor úgy ahogy van kuka.
Nem is értem hogy miért szerver oldalon ellenőrzöd hogy a két jelszó egyezik-e, illetve hogy a felhasználónév tartalmaz-e minimum 5 karaktert. A dbQuery rész is úgy ahogy van rossz, ha callback-et használsz a kód ugyan úgyfutni fog tovább, csak jelen esetben mivel egyedül teszteled nem lesz elváltozás. Ilyen esetekben közvetlenül a callback-be írd azt hogy mi fusson le akkor ha például a játékos még nem regisztrált, illetve a felhasználónevet és a serial ellenőrzés is megoldható egyetlen sql query-ben. A másik, hogy az az id is amivel a játékos regisztrál rosszul van lekérdezve, mivel az az exportált \"query_free\" callback nélkül kéri le az értéket, így nagyobb lesz a szerver oldali cpu használat, erre az mta wiki is figyelmezetet. Ilyen esetben dbExec-el vidd be az adatot, majd dbQuery-vel kérdezd le az utoljára bevitt ID-t. (Ahogy látom, te nem csinálsz semmit az ID-vel szóval feleslegesen kérezed le, szóval a példában lévő dbQuery rész hanyagolható) Példa: dbExec(sql, \"INSERT INTO test SET a=1, b=2\") Amúgy pedig a 24. sorodban ott egy ( szóval ne csodálkozz ha hiba üzenetet ír a debug. Valamint, az mta adatbázis funkcióknál teljesen felesleges az escape string, mivel alapból megteszi helyetted ha jól írod meg a query-t. Példa: dbExec(sql, \"INSERT INTO test SET a=?,b=?\", 1, 2) 321
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:48:57 »Idézetet írta: DrAkE date=1440701169\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
322
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:43:08 »Idézetet írta: Legend date=1440700689\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez a chates \"optimizáció\" nem ér semmit sem.Nekem nem úgy tűnik, hogy felesleges volna. ![]() http://puu.sh/jQFja/0c7ab320ff.png http://puu.sh/jQFzR/d7d81bb7a0.png 323
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:36:06 »Idézetet írta: divkn date=1440699869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én, mint Pawn szkripterként is megmondom hogy a timeres megoldás csak egy CPU evő bullshit. jsMint azt már írtam, ilyen kis dolgoknál nem számít.
324
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:32:41 »Idézetet írta: DrAkE date=1440699983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ATTÓL HOGY CANCELEVENTEZED A SZÁJBAKÚRT EVENTET MÉG A KLIENS ELKÜLDI A SZERVERNEK AZ ÜZENETET, ÉS A SZERVER FOGADNI IS FOGJA AZ ÜZENETET!Attól hogy elküldi a szervernek, semmit sem fog vele csinálni mivel a cancelEvent megállítja. Amúgy pedig Windows-on jobban fut az MTA, és ezt olyanok ajánlották nekünk akikhez képest te semmi nem is vagy és nem is leszel. + Ameddig én szépen beszélek veled, addig elvárom ugyan ezt. 325
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:23:14 »Idézetet írta: DrAkE date=1440699265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
326
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:08:12 »Idézetet írta: DrAkE date=1440698577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hidd el, nem Te vagy az egyetlen ember itt fórumon, aki ért programozáshoz. Én C++ - Lua közötti kommunikációval is foglalkoztam, illetve írtam is Lua plugint SA-MPra, szóval tudom, mi hogy működik, de azért köszi. Viszont szomorú, hogy még ilyen szar helyzetben is próbálsz \"okosnak\" tűnniAz is szomorú, hogy nem vagy képes ésszerűen gondolkozni, nem 40-50 emberre scriptelek mint a fórum többsége, az mta pedig mérföldekkel másképp működik mint egy sampos lua plugin, 3 éve foglalkozom az MTA-val ne akard megmagyarázni hogy mi hogyan működik. A magyar mentalitás is kibaszott vicces, segíteni próbálok a kezdőknek erre jönnek az olyan okoskodó hozzá nem értő emberek mint te. 327
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:00:46 »Idézetet írta: DrAkE date=1440698356\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát akkor tájékozódj, mivel meghívódik a kliens oldali say parancs, és az onPlayerChat is ^^Amit írtam legfelül, az 0.1% szerver-kliens oldali cpu-t használ 300 ember felett, gondolkozz el mielőtt brutál nagy f*szságot írsz. 328
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 19:57:28 »Idézetet írta: DrAkE date=1440697961\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez a leírás már alapból több sebből vérzik: 329
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 19:18:41 »Idézetet írta: lackos888 date=1440695025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Bocsánat, a kliens oldalit elnéztem, viszont szerintem még mindig kézenfekvőbb a getTickCount. A colshapeba is lehet igazad, mert az összes elementet nézi.Kliens oldalon van a getElementsByType funkciónak egy plusz paramétere, amivel csak a be streamelt elementeket kéri le. Amúgy meg tick count vagy timer, ilyen kis dolgoknál nem számít semmit hogy melyiket használod. 330
Leírások / írd meg magadnak« Dátum: 2015. augusztus 27. - 18:49:03 »Idézetet írta: lackos888 date=1440688566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezek a timerek.. Játszik péld 200 játékos és 200 timer elindul akár egyidőben 2 másodpercre. Semmi értelme nincs. Erre van a getTickCount nevű funkció. A nearbyplayerst egyszerűbben temp colshapeval is meglehetne oldani, bár ez sem rossz, csak gondolom a C++-os colshape gyorsabban lefutna mint ez.Milyen timerről beszélsz? Ez csak egyszer fut le kliens oldalon, 2 másodpercenként 1x enged írni. Amúgy pedik nem létezik ennél jobb megoldás, colshape-val is csak zabáltatod a cpu-t. A getNearbyPlayers csak azokat a játékosokat kéri le akik a közeledben vannak (getElementsByType(\"players\", root, true)). Máskor nézd meg jobban a dolgokat, mielőtt hülyeségeket írsz. |