Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 316
Bemutatkozás / SweetPapa« Dátum: 2013. április 10. - 20:41:07 »
Üdv! De KR3W ne hogy már a bemutatkozását bõvítse! Nem is kötelezõ, legalább írt magáról pár sort..
317
Archívum / New Life Studio Presents: New Life Role Play - "Egy új élet kezdete!"« Dátum: 2013. április 10. - 17:36:24 »
Mint ahogy leírtam, nem az egész staffra ruháztam a véleményemet, de ha problémát okoz a véleményem, akkor ez nem közösség.
318
Általános / NLRP viták helye« Dátum: 2013. április 10. - 17:35:31 »
A kommentjei engem is kezdenek kiakasztani. \
319
Archívum / New Life Studio Presents: New Life Role Play - "Egy új élet kezdete!"« Dátum: 2013. április 10. - 17:29:05 »
A takonypócozás meg az egyéb trágár válaszok az érdeklõdõk tábora felé engem eléggé felkavartak. Szerintem egy adminnak nem az a feladata, fõleg egy közösségi fórumon, hogy a fórumozók, esetleg a leendõ játékosok jogait megsértse, és a véleménye miatt becsmérelje õt. Az \"ez\" kifejezés Zharkohoz hasonlóan engem is eléggé megérintett, ugyan is akármilyen IQ szinttel rendelkezik az illetékes nem szögezünk hozzá különbözõ sértõ jelzõket. Bárkiben van valamiféle hiba. Szerintem ez azért egy KÖZÖSSÉG, mert kijavítják a másik hibáját, ezáltal a közösség összetartását biztosítva. Azért, mert egy másik szerveren nagy fejes voltál, az nem hatalmaz fel arra, hogy itt is úgy viselkedj, esetleg úgy kezeld magad. Az admin az én szememben akkor admin, amikor a felhasználókat a jó útra téríti, és a múltja miatt nem ítéli el (See és Fayosok). Most mit tegyen? Lehet, hogy elkezdi a játékot és arra a szerverre talál rá és azt szokja meg. Azért van az admin, hogy segítse az RP-ben, és kirója a megfelelõ büntetést. Mivel régen írtam le a véleményemet, ezért régebbi szituációkat is megemlítenék. Indit is különbözõ jelzõkkel illettétek meg, amikor szerintem a fórum legnagyobb RP alakja, aki segíti a közösséget a megfelelõ színvonalban, rengeteget tett le az asztalra, több szerveren is adminkodott, nem volt rá panasz. A fórum \"õskövületeit\" is ugyan így kezelitek, amikor 50 hozzászólással nem rendelkeztek. Addig ne várjátok el a megfelelõ tiszteletet és hozzáállást, amíg tõletek nem látjuk ezt! Azért, mert admin vagy, attól még nem vagy istenkirály egyéniség. Jelen esetben ti rontjátok el a szervert a kommenteitekkel és a megjelenésetekkel. Én Viktor helyében selejtezést tartanék a staffban! A véleményemet illetõen nem érdekelnek a jelzõk, titeket fog minõsíteni!
A fent leírtakat nem konkrétan az egész staffra írom, csak az itt jelen levõ személyekre. A védenceik véleményét nem igazán fogom elolvasni, nem is érdekel. Ez az én véleményem, szerintem azért fórum, mert itt lelehet írni a véleményemet! Ha valakinek ezzel lelki problémákat okoztam, az írjon PM-et! 320
Általános / Milyen szervert keresnétek konkrétan?« Dátum: 2013. április 09. - 21:11:38 »
Most kérdezem meg ötödszörre, mert nagyon megoszlik a fórum véleménye. Melyik szervert keresnétek a legjobban? Nem csinálok szavazást, mindenki fejtse ki hozzászólásban. RP-re rohadtul nem vagyok kíváncsi!!
321
Játékok / Cities XL 2012« Dátum: 2013. április 09. - 21:01:50 »
Újabb évadhoz érkezett a Cities XL-sorozat. Vajon képes érdemi újdonságokat felmutatni közvetlen elõdjéhez képest?
A Monte Cristo fejlesztésében 2009-ben találkozhattunk elõször a Cities XL névvel, amely a 2006-os City Life szellemi örökségét próbálta meg átültetni egy sokkal modernebb és lényegesen kidolgozottabb formába. A játék egy nagyon kellemes városépítõs stratégiaként maradt meg emlékezetünkben, amely tartalmazott azért hibákat és hiányosságokat is. A tavalyi esztendõben megjelent Cities XL 2011 ezeket javarészt kijavította, de még így is maradtak homályos foltok és zsákutcák a játékmenet tekintetében. Ha ezek nem lettek volna, várhatóan akkor is megjelent volna idén a sorozat újabb része, amely a FIFA vagy éppen a Need for Speed termékekhez hasonlóan immáron évrõl-évre meghatározó szereplõ szeretne lenni a városépítõs stratégiák nem éppen nyüzsgõ piacán. Az alábbi bekezdésekben egy rövid áttekintõt követõen elsõsorban a Cities XL 2012 újdonságait, valamint az elõzõ epizódhoz képest történt változásokat vesszük górcsõ alá. A játék menete minden túlzás nélkül állítható, hogy semmit sem változott a 2009-es kezdõ epizódhoz mérten. Célunk tehát ezúttal is az lesz a betöltést követõen, hogy tulajdonképpen a semmibõl egy virágzó kisvárost építsünk, ahol boldogok az emberek, mindenkinek van munkája, van étele, itala, szórakozása és a kötelezõ szolgáltatások, ellátások és juttatások is adottak. Aki korábban próbálta már valamelyik Cities XL epizódot, az nagyon jól tudja, hogy ez leírva ugyan egyszerûen hangzik, de a gyakorlatban az egész gazdasági egyensúly cérnaszálakon függ, egyszóval egy aprónak tûnõ rossz döntés kihathat városunk teljes életére, egy elhamarkodott beruházástól kifogyhat a büdzsé, így településünk veszteséget fog termelni, ami egyet jelent a lakosság moráljának csökkenésével, valamint ellehetetleníti azt, hogy elõbb vagy utóbb nagyvárossá vagy akár metropolisszá fejlesszük közösségünket. A kissé átláthatatlan, gyakran káoszba torkolló játékmenet tehát még mindig jellemzõ a Cities XL-re, nem könnyû benne megtalálni az egyensúlyt, sõt, ha meg is találjuk, akkor sem garantálja semmi azt, hogy néhány kör múlva is ugyan az lesz a helyzet. Szerencsére komoly segítséget jelentenek a beépített csalások, amelyeket a gyakran eltúlzott nehézség miatt ezúttal nem lesz szégyen használni. Sajnálattal vettem észre a játék használata közben, hogy a fejlesztõk egyetlen új opcióval sem törekedtek arra, hogy egy kicsit segítsék a dolgunkat. Ugyanaz a kissé hasznavehetetlen tanító mód, ugyanazok a lehetõségek, menürendszer és kezelõfelület fogadnak majd minket. Mégis ami a legjobban kiverte nálam a biztosítékot, hogy még egy új bevezetõ videóra sem futotta a Monte Cristonak, aminek hála ugyanazokkal a képsorokkal indul a játék, mint a tavalyi évad. Ezek a tények már elõrevetítették számomra, hogy a Cities XL 2012 többi momentumában sem várhatok forradalmi újdonságokat, és ez a sanda gyanúm sajnos be is igazolódott, hiszen az egész játék szinte teljesen olyan, mint tavaly volt. Amikor például elõször töltöttem be a programot, szó szerint meg is ijedtem, hogy rossz tesztpéldány jutott el hozzám, majd amikor nekiláttam a tesztnek, egyre csak erõsödött bennem ez az érzés, de késõbb sikerült némi újdonságot is felfedezni, ami visszaszorította aggályaimat. A korábban már jól megismert térképek mellett például sikerült találnom néhány újabb pályát is, amelyek mivel nem lettek jelölve, kissé beleolvadtak a többi közé, pedig az elveszett oázis melletti városépítés vagy a havas Alpokat idézõ új térkép igencsak sok kihívást tartogathat a jövendõbeli polgármesterjelölteknek. Sajnos játék közben is ennyire minimálisak az újdonságok, vannak például apró módosítások a gazdasági részben, szintén csekélységek a statisztikák esetében, de hasznosnak vagy hiánypótlónak nehezen nevezhetnénk ezeket. A legtöbben feltehetõen számtalan új épületet és lehetõséget vártak az új évadtól, azonban az a szomorú helyzet állt elõ, hogy én személy szerint egyetlen új felhúzható építményt vagy újabb kategóriát sem találtam a felhozatalban, ismeretlen lehetõségekkel pedig pláne nem találkoztam. Olyan apróságok pedig, mint az utak lefektetésének gyakori kezelhetetlensége vagy éppen a tömbös építkezés lehetõségének komoly hiányosságai már a tavalyi epizódban is jelen voltak. Természetesen nem lehet egyértelmûen ráfogni a fejlesztõkre, hogy nem dolgoztak semmit az elmúlt egy évben, de olyan apróságokkal nem szúrhatják ki a szemünket, mint például az újabb, ezáltal pedig változatosabb ház- és autómodellek, amelyeknek köszönhetõen már nincs klónváros hangulatunk, hiszen például még mindig nem tudtak mit kezdeni az ismétlõdõ folyamatokkal, amelyek szintén nem a Cities XL 2012-ben jelentek meg elsõ ízben. Ha tehát kiválasztunk magunknak egy autót a forgalomból és azt követjük egy ideig, akkor garantáltan sokadszorra is ugyanazon az útvonalon fog elhaladni, ugyanaz az ember fog kiszállni belõle, majd a jármû egyszer csak eltûnik és kezdõdik elölrõl az egész. Az utcák, de sokkal inkább a kikapcsolódásul szolgáló helyszínek továbbra is kihaltak, csak úgy vannak, az uszodában bár már feltûnik néhány ember, és a paintball pályán is játszanak páran, de az egész kietlennek, élettelennek tûnik. Ezek apróságok ugyan, de megvalósításukkal lényegesen fel tudták volna dobni játékukat a Monte Cristo emberei. Ugyan a forgalom lemintázása javult a korábbiakhoz képest, ezúttal már gyakran fogunk látni egy-egy nagyobb dugót is, de még mindig gyakoriak az eltûnõ autók, az irreális helyzetek és így tovább. Balesetekkel például továbbra sem találkozunk, de például a motorosok sem jelentek még meg az utakon. A Cities XL 2012-ben viszont már feltámadt a szél, a fák lobjai tehát mozgolódnak, de még mindig nincs dinamikus idõjárás, nem ered el az esõ, nem változnak az évszakok, márpedig ezt sem lett volna túl nehéz megvalósítani. Amint az a fenti sorokból kiderülhetett, még mindig több hiányossággal bír a játék, mint újdonsággal, így amennyiben ebben a tempóban haladnak a Monte Cristo emberei, talán 2020-ra megvalósítják mindazt, amit egy városépítõs stratégiától elvárhatunk. Mert az, hogy viszonylag jól fel van építve a stratégiai rendszer, egy alkalommal elviszi a hátán a játékot, de harmadszorra már aligha! Hogy kicsit dicsérjem is a fejlesztõket, egyvalamiben komoly elõrelépést éreztem a Cities XL 2012-ben, ami a grafikus motorhoz köthetõ. A játék ugyanis lényegesen optimalizáltabb lett, mint elõdje volt. Ugyan szebbnek nem nevezném a látványt, de ezúttal már nem kell hosszú percekig bámulnunk a töltõ képernyõket, sõt a kamerával való játszadozás, így a közelítés és a távolítás sem okoz majd különösebb gondokat, így akadozásokat és fagyásokat a program számára. Azt azonban, hogy ugyanazok a hallgathatatlan, a legutolsó vidéki diszkóban is rossznak titulált zenék szólnak a háttérben, mint korábban, szintén nem tudom megbocsájtani. Összességében jó játék a Cities XL 2012, de a legnagyobb gondja az, hogy semmivel sem jobb, mint elõdje volt. Egyetlen olyan újdonságot sem tudnék ugyanis kiemelni belõle, amire azt mondhatnám, hogy érdemes miatta megvásárolni a szoftvert azoknak, akik birtokolják a korábbi epizódot. Ha az illetékesek jövõre is ugyanilyen minimális frissítésekkel fognak elõállni a Cities XL 2013 esetében, akkor minden bizonnyal nagyon hamar lehúzhatják a redõnyt. Azok viszont, akik nem ismerik a játékot, nem birtokolják a korábbi részeket, ámde szeretnének egy jól felépített városépítõs stratégiát a gyûjteményükben tudni, természetesen nyugodtan ruházzanak be a programba, mert nagy csalódás biztosan nem fogja érni õket, valamint ennél szebb, jobb és újabb nem is nagyon található a piacon. 322
Off Telep / Amatõr foci« Dátum: 2013. április 09. - 20:52:15 »
Ez sem rossz mert amit itt nálunk csinálnak az tényleg amatõr.
323
Beszélgetés / Simsonosok, Babettások, motorosok!« Dátum: 2013. április 09. - 20:51:43 »
Csáó! Nektek van valami kismotorotok, vagy akár nagy? Nekem van egy Simsonom, s50b modell, eléggé lestrapált, évekig állt, most folyik a felújítás, de az is részlegesen, mert nincsen pénzem egyszerre megvenni a cuccokat.
324
Archívum / $ DSC $ Drift/Stunt/Clan Szerver« Dátum: 2013. április 09. - 20:48:51 »
Amúgy a weboldal adja!
325
Archívum / $ DSC $ Drift/Stunt/Clan Szerver« Dátum: 2013. április 09. - 20:47:20 »\" post=\"412850\" timestamp=\"1365531335\"] 326
Off Telep / Amatõr foci« Dátum: 2013. április 09. - 20:45:12 »
Emlékszem, hogy pár éve még mennyire divat volt a meccsre járás, mert akkor volt miért izgulni, ugye NB1 elsõ helyezések, minden pont számított. Annó a Debrecennel játszottunk döntõben, ott kaptunk ki, most meg olyan rossz a csapat, hogy az már nem igaz.
327
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~« Dátum: 2013. április 09. - 19:12:34 »
Engem érdekelne..
328
Játékok / Cities XL 2012« Dátum: 2013. április 09. - 19:09:09 »
Mivel még nem vettem meg ezért nem tudok pontos információt mondani, de holnap tervezem a megvételét, úgy is az iskola mellett van ahol meg lehet venni. Ha a 2003-as SC4-re gondolsz akkor grafikailag a kettõ ég és föld, ez laposra veri grafikai motor terén, eléggé nagy területet kapunk városunk kialakítására, és sok tájegység közül választhatunk. Lehet a városunk az Alpok havasaiban, alföldön, folyó- vagy tengerparton. A városunk nagysága is rajtunk múlik, tehát lehet egy békés kisváros vagy egy lendületes metropolisz. Most néztem éppen egy videót, tehát belépünk a játékba, akkor egy eléggé letisztult, egyszerû menü fogad. Városkezdéskor a Föld bármely pontján lerakhatjuk a városunkat, tehát kiválasztunk egy megfelelõ helyet. Utána elnevezzük a várost, megadjuk a számunkra megfelelõ nyelvet, ami a város nyelve legyen. Utána mint SC-ben is lerak a város területére. Jobb oldalon vannak gombok, amelyeket lenyomva a sziklákat, érceket meg ezeket kiemeli, ezzel segítve a bányák helyzetét. Legalább is én így szûrtem le. Elég jó szoftvernek tûnik, a videók alapján sok pozitív dolgot szedtem össze, pár a 11-tõl nem sokban különbözik ez a verzió.
329
Játékok / Cities XL 2012« Dátum: 2013. április 09. - 17:43:11 »
Pontosan nem tudom, hogy van-e többjátékos lehetõség, szerintem van. Azt biztosra tudom, hogy az optimalizálása eléggé rosszul sikerült, sok gépen is akad nagy város esetén. A grafikai motorja ennek ellenére kiváló, veri a Simcity 2013-at, legalábbis a vélemények szerint. Magyarosítás van hozzá a neten, crackelve is játszható, de én eredetibe fogom megvenni, nem sajnálom érte azt a pár ezer forintot.
330
Off Telep / Amatõr foci« Dátum: 2013. április 09. - 17:38:53 »
ZTE utánpótlásba fociztam 2 évig, akkor még nem volt ilyen \"gyökér\" a nagy csapat, vittük a bajnokságot. Utána átigazoltam az egyik városrészi csapatba mert odament az edzõm és nem akartam tõle elválni. Ott szintén 2 évig fociztam, jelenleg meg iskolai csapatba focizok középpályásként és védõként mint mindig.
|