Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Pioneer

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41
316
Segítségkérés / Mode váltás timerrel.
« Dátum: 2011. július 23. - 15:11:05 »
Igy csináltam meg:
GM elejére:
 

new mt;

 
Mode elejére
 

public ModCsere();
 
public ModCsere()
{
    SendRconCommand(\"changemode mode1\");
    return 1;
}

 
OnGamemodeInit alá:
 

mt = SetTimer(\"ModCsere\", 10*6000, true);

 
Igy 1 warning:
 

warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"mt\"

 
Így jó amugy?

317
Segítségkérés / Mode váltás timerrel.
« Dátum: 2011. július 23. - 14:54:13 »
van 1 kis problem  ScreaM
 

(30) : error 010: invalid function or declaration

 
30 as sor:
mt = SetTimer(\"ModCsere\", 10*6000, true);

318
Segítségkérés / Mode váltás timerrel.
« Dátum: 2011. július 23. - 14:33:12 »
Király. még annyit tudnál hogy a visszaszámlállót?

319
Segítségkérés / Mode váltás timerrel.
« Dátum: 2011. július 23. - 14:15:38 »
Hali azt hogy tudnám megcsinálni 1 timerrel hogy 10 percenként váltson Gamemodot automatikusan?
és lenne 1 textdraw ami mindig visszaszámol 10 perctõl. elõre is köszi.,

320
Segítségkérés / mapváltás.
« Dátum: 2011. július 23. - 12:49:17 »
Tudnálk 1 msn címet adni mert kéne 1 kis help ezzel

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 23. - 13:39:14 )

megcsináltam de ír 1 errort.
 

error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"

321
Segítségkérés / mapváltás.
« Dátum: 2011. július 23. - 12:34:17 »
mivel nemvok vmi pro angolos ez olyan h automatikusan váltja a mapokat? és ha mindenki meghal?

322
Segítségkérés / mapváltás.
« Dátum: 2011. július 23. - 11:19:12 »
Hali. Na olyat szeretnék csinálni hogy pl csinállok 20 mapot és pl ha megy az egyik map. és mindenki meghal rajta akkor randomba váltson 1 et. kb ugy szeretném mint mta. lenne megadott mapon megadott kocsi. és mindig váltogatná a mapokat. ezt szeretném megkérdezni hogy lehet.
A meghalás alat az is értednõ hogy ha beleesik a vízbe akkor ne éledjen újra csak ha átrakta a másik mapot a szeró

323
Szkript kérések / IP mentés :)
« Dátum: 2011. július 21. - 06:46:08 »
Nem nagyon értem mit szeretél :)
Amugy a server log ba amikor connectel kiirja az ip-t

324
Szkript kérések / Help
« Dátum: 2011. július 21. - 06:44:49 »
Pontosan :) Írd bele a módodba. az a legegyszerûb. És talán gyorsabb megoldás is

325
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat script
« Dátum: 2011. július 20. - 09:47:11 »
Igen :) elõnyös kick et rakni. mert ha valaki tök véletlen félre nyom akkor 1 bõl ban? :S

326
Szkript kérések / Magyar LUXAdmin Rendszer
« Dátum: 2011. július 20. - 07:09:42 »
WebSite\" post=\"157443\" timestamp=\"1311107993\"]
Én Leforditottam De nemadom ki :D
vagy nemtudom még gondolkozom hogy közzé tegyem e :D
 
[/quote]
1. Szerintem nem azt kérdezte h le-e fordítottad. persze ha igen akk nem kell ideirni h nem adod ki.
2. ha kiadnád azzal 1 elég nagy utat törnél és az 1 kis Respect lenne feléd elég sok embertõl. Köztük tõlem is mert lehet hasznát venném :)

327
SA-MP: Szerverfejlesztés / Motocross pálya
« Dátum: 2011. július 20. - 07:05:32 »
Ránézésre televan hibával.
2. köze nincs 1 cross pályához

328
Szkript kérések / ReSpawnCar
« Dátum: 2011. július 19. - 16:41:57 »
Idézetet írta: mcdcadam date=1311083099\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9535\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pioneer eltudod küldeni hozzá a hozzátartozó sscanf.inc fájlt?!
Elõre is köszi
 
Tessék:
http://solidfiles.com/d/44bba/

329
Segítségkérés / random spawn
« Dátum: 2011. július 19. - 16:40:51 »
Ajánlom figyelmedbe ezt a FS-t igaz nem random spawn. De több helyre is spawnolhatsz vele. És csak a koordinátákat és a hely nevét kell átírni.
http://sampforum.hu/index.php?topic=13167.0

330
Szkript kérések / ReSpawnCar
« Dátum: 2011. július 17. - 23:55:57 »
Tessék jármû respawnoló. Nem én írtam. Rcon adminok használhatják csak.
 

/*
   Jármû Respawnoló
       Készítõ: Sheet
           Elkészítési Idõ: 20 perc
               Készült: 2011.07.11
*/
/*          Include             */
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
/*             Szín definició        */
#define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF
/*              Beállítások          */
#define K_TIME 2
#define Z_TIME 3
/*              Timerek              */
new vehicletimer, vehtimer;
/*              Forward              */
forward VehicleRespawn();      forward CheckTimer();
/*                                   */
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"VehicleRespawn\", 3600000, true);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public CheckTimer()
{
new time[4];
gettime(time[0], time[1], time[2]);
if(time[0] >= K_TIME && time[0] <= Z_TIME)
{
vehicletimer = 60;
       vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz 60 másodperc mulva a rendszer által.\");
}
}
CMD:rcar(playerid, params[])
{
return cmd_crs(playerid, params);
}
CMD:crs(playerid, params[])
{
new vehicletime;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy RCON admin!\");
if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /r(espawn)a(ll)c(ars) [idõ]\");
    vehicletimer = vehicletime;
    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
return 1;
}
public VehicleRespawn()
{
--vehicletimer;
if( !vehicletimer )   {
new vehid;
    while(vehid < MAX_VEHICLES)
    {
        if(!IsVehicleOccupied(vehid))
        {
            SetVehicleToRespawn(vehid);
        }
        vehid++;
    }
KillTimer(vehtimer);
return;
}
static string[ 3 ];
format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}
stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
new i;
while(i < MAX_PLAYERS)
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
i++;
}
return 0;
}

 
10000% hogy mûködik én is ezt használlom

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 41
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal