Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Wiliam Levy

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 40
316
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / PUBLIKÁLT!!! SeeRPG(most ClassRPG) mód
« Dátum: 2013. július 21. - 21:15:24 »
A módot mindenki ismeri... A módot TERNO publikálta!
http://users.atw.hu/seemod/letoltes/pawno.zip

317
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 21:33:19 »
Idézetet írta: SnooP date=1373647132\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39660\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


CMD:parancs(playerid,params[])
{
  new Float:RandomSpawn[][4] =
  {
    // Állítsd be ide a te random spawnjaid és vigyázz ne használj FacingAngle-t én amikor néztem a randomozást azzal is buktam be :D
    {-2796.9854, 1224.8180, 20.5429},
    {-2454.2170, 503.8759, 30.0790},
    {-2669.7322, -6.0874, 6.1328}
  };
 
  new Float:distance, uzenet[44];
  new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
 
  floatabs(RandomSpawn[rand][0]);
  floatabs(RandomSpawn[rand][1]);
  floatabs(RandomSpawn[rand][2]);
 
 
  distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
  format(uzenet, sizeof(uzenet), \"A random tálvosága : %0.2f\", distance);
  SendClientMessage(playerid, -1, uzenet);
 
  return 1;
}

 
Tessék megírtam neked, úgy tûnik a random dolgokhoz kellett a floatabs valamint arra figyelj ne cseréld ki a \'distance\' változót mert akkor valamiért errort kap (én sem értem, hogy miért).
E: A fizetéshez nem írtam semmit, nem volt kedvem létrehozni enumokat stb, de a kód így már nem jelezi azt, hogy a \'distance\' változót nem használja sehol, ergo a \'distance\' megkapta a lekérdezett értéket.
 
Én azt akarom hogy a KamionFizu[playerid] az a tavolsag 0.1 szerese legyen
Szóval amennyi a távolság, annyiszor 0 egész 1 tized a Fizetés

318
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 17:48:24 »
   tavolsag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, RandomKamionCP[randomok][0], RandomKamionCP[randomok][1], RandomKamionCP[randomok][2]);
KamionFizu[playerid] = tavolsag*0.100;

 
Itt tag mishmatchot ír :/

319
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megakadtam... :/
« Dátum: 2013. július 12. - 17:16:58 »
Idézetet írta: Peter date=1373642008\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39674\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ott volt hogy Terno féle See rpg na de mind 1 nincs kedvem most semmire.
 
Nemm see-t akarok, hanem  megcsinálni a SetMegallo-s cuccot

320
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2013. július 12. - 16:52:02 »
0/0 :P

321
Segítségkérés / távolság
« Dátum: 2013. július 12. - 16:37:15 »
Távolságot melyik függvénnyel lehet mérni?

322
Segítségkérés / Buszmegálló
« Dátum: 2013. július 12. - 16:02:27 »
Valaki légyszi segitsen!   :tantrum:

323
Segítségkérés / Buszmegálló
« Dátum: 2013. július 10. - 10:23:55 »
Hali, fejlesztem a buszrendszeremet, de egy dolgot nem tudok megoldani.
Azt szeretném, hogy  a busz vonalába úgy legyenek a megállók, hogy IG is lehessen megállót berakni.
A Terno,Clint féle SeeRPG-n így van hogy
 
SetMegallo(npc, id, nev[], Float:x, Float:y, Float:z, ido);

 Azaz
 
SetMegallo(Amelyik vonal,megálló ID a vonalon, Megálló neve, pos,pos,pos,Mennyi idõ alatt ér az elõzõ megállóból ebbe);

 
Ha kell, akkor PM-ben átküldöm a mostanit(ahol épp tartok vele)
Helpet elõre is köszönöm
[mod]Máskor értelmes téma címet![/mod]

324
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Legidiótább szabály a CLASSRPG-n
« Dátum: 2013. július 08. - 16:42:01 »
IC ha egy rendõrnek azt mondom hogy \"sün\", AdminJailt kapok érte..... Szerintetek ennek mi értelme??? És akkor ez az RP szerver?????????????????????????????????????

325
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. július 07. - 09:36:29 »
Küldd át a felvételeket a gyalogosét is ugyanis azt is fel kell venni ahogy ott áll

326
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. július 06. - 17:43:50 »
na de várjunk! neked mit csinál az npc-d mikor fel megy?

327
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. július 06. - 14:40:51 »
Ez menjen az npcmodes mappába
 
#define RECORDING_TYPE 1// JÁRMÛ
#define RECORDING \"npc_busz1\"
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
new bool:Debug=true;
//========================= SZükséges Stock-ok=====================
stock egyezik(string1[], string2[], bool:betumeretmindegy = true)
{
return !strcmp(string1, string2, betumeretmindegy);
}
stock PlayerNameEx(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
return nev;
}
public OnClientMessage(color, text[])
{
    if(egyezik(text,\"szünet\") || egyezik(text,\"szunet\"))
    {
        PauseRecordingPlayback();
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Szüneteltetve\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"folytat\"))
    {
        ResumeRecordingPlayback();
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Folytatva\",RECORDING);
    }
}

 
Ez meg a gamemodeba/fs-be
 

new busz[99];
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return  SpawnPlayer(playerid);
    return 0;
}
public OnGameModeInit()
{
        ConnectNPC(\"Egy_NPC\",\"gyalogosanfelvettnpc1\");
        ConnectNPC(\"Ketto_NPC\",\"gyalogosanfelvettnpc2\");
        ConnectNPC(\"busz_sofor1\",\"npc_busz1\");
        busz[0] = CreateVehicle (437,2860.7429,-1951.4650,10.9381,365.9308,1,1,0);
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(IsPlayerNPC(playerid))
        {
                if(!strcmp(GetName(playerid),\"Ketto_NPC\",true))
                {
                        SetPlayerPos(playerid,616.7880,-1516.9670,14.9981);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.8193);
                        SetPlayerSkin(playerid,71);
                }
                if(!strcmp(GetName(playerid),\"Egy_NPC\",true))
                {
                        SetPlayerPos(playerid,359.7139,173.5935,1008.3893);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.9133);
                        SetPlayerSkin(playerid,141);
                }
                if(!strcmp(GetName(playerid),\"busz_sofor1\",true))
                { SetPlayerSkin(playerid, 255); PutPlayerInVehicle(playerid, busz[0], 0); }
        }
        return 1;
}

 
Az álló NPC-t is fel kell venni Vedd fel hogy egyhelyben áll .D

328
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. július 06. - 11:39:10 »
mind 2-t

329
SA-MP: Szerverfejlesztés / Peter Frakció Rendszer
« Dátum: 2013. július 05. - 19:47:27 »
Ez inkább egy RP mód legalapja  :smokin:

330
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. július 05. - 19:41:05 »
másold ide az npc-d kódját

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal