Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - totar

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29
316
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 10:42:07 »
oké köszönöm amugy még 1 szer.
már megoldottam, nagyon f***ául mükszik. :D
Edit: egyet leszámítva :D
az a baj hogy ha az egyik ember is beírja pl hogy /sf és akkor kiírja az összes embernbek a progres bart.
És ha lehet vki leírná ezeket a sorokat rövidebben :D
ez lenne ez:
 

public Object(playerid)
{
SetTimer(\"toltodikacsik1\",300,0);
SetTimer(\"toltodikacsik2\",600,0);
SetTimer(\"toltodikacsik3\",900,0);
SetTimer(\"toltodikacsik4\",1200,0);
SetTimer(\"toltodikacsik5\",1500,0);
SetTimer(\"toltodikacsik6\",1800,0);
SetTimer(\"toltodikacsik7\",2100,0);
SetTimer(\"toltodikacsik8\",2400,0);
SetTimer(\"toltodikacsik9\",2700,0);
SetTimer(\"toltodikacsik10\",3000,0);
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"toltodikacsik11\", 3300, 0,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public toltodikacsik1(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,0);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik2(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,10);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik3(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,20);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik4(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,30);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik5(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,40);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik6(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,50);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik7(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,60);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik8(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,70);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik9(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,80);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik10(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,90);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik11(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(loading,100);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
HideProgressBarForPlayer(playerid,loading);
return 1;
}

317
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 10:04:45 »
Köszönöm , de ez nem jó, mert nem töltõdik a csík.
már tudom hogy hogyan kell megcsinálni.
Nem haragudj Ömer :D ha nem adok most +-t
Amugy nagyon köszönöm !!
tényleg

318
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 08:42:41 »
Üdv
ezt teleportáláshoz szeretném készíteni, de nem sikerül.
Valaki megírná hogy jólegyen?:
 

new Float:health;
new Float:armour;
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);
public Object(playerid)
{
SetProgressBarValuetele, 100.0;
UpdateProgressBartele;
ShowProgressBarForPlayertele;
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
DestroyProgressBar(tele);
return 1;
}

 
pls írjátok le helyesen.
Nagyon megköszönném a segítségeteket

319
Segítségkérés / Teleport de miért van hiba ??
« Dátum: 2011. július 12. - 07:46:46 »
Így a helyes:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
   {
   if(strcmp(cmdtext, \"/ls\", true) == 0)
   {
   if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2433.5042,-1658.9111,13.3828);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál: Los-Santosba\");
   }
   else
   {
   SetPlayerPos(playerid,2433.5042,-1658.9111,13.3828);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Elteleportáltál: Los-Santosba\");
   }
   return 1;
   }
   return 0;
}

320
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 18:41:17 »
Ja tényleg , el is felejtettem :D
na m1
ha nem harakszol lenne még egy kérdésem.
Mely a kövi lenne:
az miért van hogy ha vki hibásan jelentkezik be akkor lenullázódik a pénze, és az admina?
köszi a segítséget elõre is.

321
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 17:59:20 »
óó
mert szerinted melyik a jó?
te miet használsz?
Ja és még egy apró kérdés.
Azt hogy ha valaki teleportál akkor lementi az eredeti életét, és ad neki nagyon sok hp-t, és ha letelik x idõ akkor visszaállítja az eredeti életét.
Eddig eljutottam:
 

public Object(playerid)
{
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
new Float:hp;
SetPlayerHealth(playerid, hp);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
pls help

322
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 17:39:53 »
Streamr plugint

323
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 17:17:57 »
Bocsi má megcsináltam ez a válaszod elõtt :D
azért módosítottam amugy megköszönném a egítséget:D
ja és megy a + ,de
És még 3 apró gond!
1. Az mitíõl van hogy ha 1. nek spawnolnak akkor nemlátszódik semmi csak a kék ég?
2. Azt hogy lehet megcsinálni hogy ha megyek a stunton akkor az objectek gyorsabban töltõdjenek, mert megyek és nincs alattam semmi, kiszálok és úgy töltõdnek csak be.
3.ha teleportálok miértt esek le , pedig ott van az object .
Én megcsinálétam ugy ha telézek akkor lefagyaszt 5 sec-ra utánna meg kifagyaszt.
és így betöltõdik, de nem mindig , mert vmikor igy is leesik. :D
PLS help.
mert nem tudom ezek mitõl vannak.

324
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 16:57:45 »
Oké köszönöm!!
És még 2 apró gond!
1. Az mitíõl van hogy ha 1. nek spawnolnak akkor nemlátszódik semmi csak a kék ég?
2. Azt hogy lehet megcsinálni hogy ha megyek a stunton akkor az objectek gyorsabban töltõdjenek, mert megyek és nincs alattam semmi, kiszálok és úgy töltõdnek csak be.
PLS help.
mert nem tudom ezek mitõl vannak.

325
Segítségkérés / Skinek
« Dátum: 2011. július 11. - 15:53:23 »
Üdv
megoldottam egyszerûen a skinválasztást csak az a baj hogy CJ sokszor van a skinválasztóba, holott 1 szer kellene ott lennie.
Ez lenne az a megoldás:
 

for(new i=0;i<299;i++)
{
AddPlayerClass(i,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);
}

 
PLs help
a segítségeteket nagyon megköszönném.

326
Segítségkérés / Skinhez csatolt Object
« Dátum: 2011. július 07. - 14:05:10 »
j hogy nem elsõnek volt beírva.
köszömöm a segítségedet

327
Segítségkérés / Skinhez csatolt Object
« Dátum: 2011. július 06. - 22:13:03 »
hogy elsõnek??
ugy érted hogy most raktam be elsõnek a szerverbe?

328
Segítségkérés / Skinhez csatolt Object
« Dátum: 2011. július 06. - 20:28:08 »
hátt oké, de az miért nem jó, hogy ha beírom a search-be hogy m4 vagy bármi akkor nem ad ki semmit, kise ír semmit.
pls help

329
Segítségkérés / Skinhez csatolt Object
« Dátum: 2011. július 06. - 20:10:26 »
Üdv
nekem a hold studioba nem mûködik az hogy ha beírom a /search dialogba hogy m4 (meg bármit írhatok) nem ad ki sehhit.
Ezzel mi a baj?
a define résznél be van alapból állítva hogy 2000 asszem.
De ígyse jó.
pls valaki sûrgõsen hel.

330
Segítségkérés / Pénz adása parancs
« Dátum: 2011. július 04. - 19:21:51 »
MEGCSINÁLTAM!!!!
amugy köszi Lusta

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal