Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kyosuke_Hiroshi

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34
316
Segítségkérés / MYSQL hiba.
« Dátum: 2015. október 31. - 08:37:29 »
A vpsre nincs felrakva valamilyen lib

317
Szkript kérések / Pénzért pontok vásárlása hiba!
« Dátum: 2015. október 28. - 14:02:34 »
Idézetet írta: robdan00 date=1446025367\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem jó
 
Elküldöd a dialogot úgy teljesen?
nem értem miért nem jó...

318
Szkript kérések / Pénzért pontok vásárlása hiba!
« Dátum: 2015. október 27. - 22:22:24 »
 GetPlayerScore(playerid,50);

 
Ez a sor nem kel
És ez kell
 
GivePlayerMoney(playerid,-15000);

 
Ez meg igen

319
Segítségkérés / String a stringben?
« Dátum: 2015. október 26. - 12:48:08 »
a ,,bannindok\" nak nem így kéne kinézni ha már egyszer string?
 
bannindok[32]

 
mert gondolom nem szam indokokkal bannoljatok az embereket.
Nem mellesleg
 
format(PlayerInfo[playerid][bannindok],sizeof(PlayerInfo[playerid][bannindok],\"Cheater\");

 
vagy
 
strmid(PlayerInfo[playerid][bannindok],\"Cheater\",0,strlen(\"Cheater\"),sizeof(PlayerInfo[playerid][bannindok])

 
és akkor siman kitudod iratni barmilyen uzenetben..
 
new uzi[64];
format(uzi,\"Kilettel bannolva! Indok: %s\",PlayerInfo[playerid][bannindok]);
SendClientMessage(kinek,-1,uzi);

 
a parancs tényleg rendben van viszont!

320
Segítségkérés / SeeRPG mod hiba.
« Dátum: 2015. október 21. - 20:36:37 »
Keresd meg a modban vagy valamelyik incben van... mellesleg ne keménykedj legalább azzal aki segíteni akar..

321
Segítségkérés / Parancs helymeghatározás!
« Dátum: 2015. október 18. - 12:33:55 »

COMMAND:lottery(playerid, params[])                                                     //Command: /lottery  to start.
{
if(GetPlayerInterior(playerid) == TEINTERIORODAMIKELL && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,POZICIOX,POZICIOY,POZICIOZ))
{
        if(LotteryStage[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid, 0xF25D46FF, \"{F4C670}[Lottery]: {FFFFFF}You are already playing!\");  // Check if player has already opened the Lottery
        LotteryStage[playerid] = 0;                                                 // Set players stage to 0  ( = select numbers)
        new b = Bet[playerid];                                                      // For shorter writing, store players\' bet in new variable
        format(PrizeString[playerid][0], 128, \"01: $%d~n~02: $%d~n~03: $%d~n~04: $%d~n~05: $%d\", floatround(b*RM[1]), floatround(b*RM[2]), floatround(b*RM[3]), floatround(b*RM[4]), floatround(b*RM[5]));
        format(PrizeString[playerid][1], 128, \"$%d :06 ~n~$%d :07 ~n~$%d :08 ~n~$%d :09 ~n~$%d :10\", floatround(b*RM[6]), floatround(b*RM[7]), floatround(b*RM[8]), floatround(b*RM[9]), Jackpot);
        PlayerTextDrawSetString(playerid, TDPrize[playerid][0], PrizeString[playerid][0]);  // Update rewards-textdraw string
        PlayerTextDrawSetString(playerid, TDPrize[playerid][1], PrizeString[playerid][1]);  // Update rewards-textdraw string
for(new i; i<sizeof(gTD); i++)
        {
            TextDrawShowForPlayer(playerid, gTD);                                // Show global textdraws
        }
        for(new i; i<100; i++)
        {
                PlayerTextDrawShow(playerid, TD[playerid]);                          // Show the numbers
        }
        PlayerTextDrawShow(playerid, TDPrize[playerid][0]);                         // Show rewards (left)
PlayerTextDrawShow(playerid, TDPrize[playerid][1]);                         // Show rewards (right)
PlayerTextDrawShow(playerid, TDNumber[playerid]);
PlayerTextDrawShow(playerid, TDHeader[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, TDLowerBet);                                // Show lower-bet button
TextDrawShowForPlayer(playerid, TDRaiseBet);                                // Show raise-bet button
TextDrawShowForPlayer(playerid, TDStart);                                   // Show PLAY-button
TextDrawShowForPlayer(playerid, TDClose);                                   // Show CLOSE-button
new str[8];
format(str, sizeof(str), \"$%d\", Bet[playerid]);                             // Format the bet-textdraw
        PlayerTextDrawSetString(playerid, TDBet[playerid], str);
        PlayerTextDrawShow(playerid, TDBet[playerid]);                              // Show the bet-textdraw
SelectTextDraw(playerid, 0xFF4040AA);                                       // Show the cursor
}
return 1;
}

 
ez  a rész a fontos:
 
if(GetPlayerInterior(playerid) == TEINTERIORODAMIKELL && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,POZICIOX,POZICIOY,POZICIOZ))

 
ezt neked kell tudnod.

322
Segítségkérés / Érthetetlen hiba
« Dátum: 2015. október 12. - 23:14:42 »
MAX_PLAYERS kisebb esetleg mint a samp szervernek beállított slot?
Vagy esetleg sok a textdraw? (Tippeket adnék)

323
Segítségkérés / VPS probléma
« Dátum: 2015. október 09. - 22:38:49 »
.htaccess fájl hiányzik szerintem.

324
Segítségkérés / LS mod hiba segítség!
« Dátum: 2015. október 01. - 23:20:06 »
Kiadja a riserpg módban csak akkor mindenhol ird at a 7777 es portot arra amire szeretned

325
Segítségkérés / Kódólási probléma
« Dátum: 2015. október 01. - 16:32:02 »
PawnScitetot próbáltad?

326
Szkript kérések / Sramm Inventoryja MySQL - ben.
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 22:22:06 »
És még mindig nincs kész :D

327
Szkript kérések / Sramm Inventoryja MySQL - ben.
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 23:11:12 »
Ha kell segítség írhatsz nekem is.
Mellesleg sramm rendszere nem rossz de inkább sajátot írj, egyszerűbb lesz hidd el, többet tudsz abból fejlődni ugye whadez?

328
Segítségkérés / Szimpla Inventory MySQL - el.
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 14:07:26 »
Tábla felépítés kb:
ID
TárgyID / TárgyNév
Darab
Kinél van
az előhívás meg kb ennyi
 
SELECT * FROM itemek where Kinel=\'KarakterSQLID\'

 
Azért KarakterSQLID mert ha pl nevet vált akkor is nála maradnak.
Ez egy nagyon alap felépítés + lekérés

329
Segítségkérés / Tömbből való lekérdezés.
« Dátum: 2015. szeptember 14. - 23:25:37 »
Esetleg így?
 

Rangok[JatekosInfo[playerid][Rangja]][1]
 

330
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NexaRoleplay Összefoglaló
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 21:28:59 »
Idézetet írta: bences date=1439967218\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57188\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
DVS, whadez fejlesztette everlajfot, csak hogy tisztazzuk.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 19. 08:56:27[/time] )

Koszonjuk szepen sracok, Tyler kitett magaert.
A nonosok miatt pedig nem kell felni, egesz nap figyelni fogok/fogunk a jatekosokra.
 
Nem is tudtam..... mesélj még
Ismerem a módot nagyjából amit whadez csinál.
A színkódokat én is használom (Rise módból)
Viszont az hogy a mód hogy van megírva az nem teljesen mind1?
Emellett több mint valószínű hogy magától írta a dolgokat mert sokat ül a gép előtt.
Viszont whadez... okés hogy megtanultad az sql használni tőlünk (Zsoltitól meg tőlem) de remélem nem felejtetted el a tiszteletet amit a másik felé kell adni ugye?
Ha nekem megy neked is menni fog...
Én is tisztelek egykét embert meg vannak olyanokat akit elismerek
Szerintem nem DVSt meg Draket kéne támadni hanem elfogadni a Kritikákat. Ők is megtudják írni ugyan ezeket a scripteket pont úgy ahogy te vagy Zsolti vagy én..
Szóval vissza az agarakkal mert DVS is tud de Draket se kell félteni megnyugtatlak.
Ezt nem offnak szántam.. de dicséret se..

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal