Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZeRo
Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 306
3031
« Dátum: 2010. november 23. - 14:28:25 »
3032
« Dátum: 2010. november 23. - 14:14:39 »
A zcmd.inc-t a SZERVERMAPPÁD/pawno/includes mappába. A sscanf-ot pedig így.
3033
« Dátum: 2010. november 22. - 21:43:27 »
Globális névtérbe tedd( tehát ne másik függvénybe ). Pl: #include < a_samp > //... #define COLOR_... 0xFFFFFFF //... public OnPlayerConnect( playerid ) { //... return 1; } CMD:bug( playerid, params[ ] ) { new szBug[ 128 ]; if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" ); } else { new File: fileHandle; fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append ); fwrite( fileHandle, szBug ); fclose( fileHandle ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" ); } return 1; }
3034
« Dátum: 2010. november 22. - 21:08:09 »
CMD:bug( playerid, params[ ] ) { new szBug[ 128 ]; if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" ); } else { new File: fileHandle; fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append ); fwrite( fileHandle, szBug ); fclose( fileHandle ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" ); } return 1; }
Szükséged van hozzá a sscanf pluginra, és a zcmd függvénykönyvtárra.
3035
« Dátum: 2010. november 22. - 19:34:19 »
3036
« Dátum: 2010. november 21. - 20:27:51 »
Alternatív rock Punk + Néha screamo is
3037
« Dátum: 2010. november 21. - 19:40:01 »
A szélén a kis domb elõtt használd a hidraulikát, úgy el fogod érni a bumpot. E: Akkor gondolom VTX fogja hamarabb landolni
3038
« Dátum: 2010. november 21. - 18:18:54 »
3039
« Dátum: 2010. november 21. - 11:02:34 »
3040
« Dátum: 2010. november 20. - 19:38:59 »
Hát legyen
3041
« Dátum: 2010. november 20. - 16:26:26 »
Sum 41 Three Days Grace Breaking Benjamin Rise Against Green Day Avenged Sevenfold Linkin Park Pendulum
3042
« Dátum: 2010. november 20. - 16:05:45 »
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { if( strcmp( \"/rob\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 4.0, x, y, z ) ) { TogglePlayerControllable( playerid, false ); SetTimerEx( \"RobBank\", 60000, false, \"i\", playerid ); //Ide esetleg üzenetet, megírnám, de akkor mindenkinek elküldené. //Ha megadod az adatokat, amik a rendõrt teszik különbözõvé a többi játékostól( valamelyik változó ), akkor megírom ezt is } return 1; } return 0; } public RobBank( id ); public RobBank( id ) { TogglePlayerControllable( id, true ); GivePlayerMoney( playerid, random( 5000 ) ); }
3043
« Dátum: 2010. november 20. - 15:52:15 »
Gratulálok Chuck
3044
« Dátum: 2010. november 20. - 12:04:27 »
Kösz ZeRo Én Úgy gondoltam hogy ha majd lesz szerverem és regiznek rá pl 100-an akkor ne keljen újra regizni mindenkinek ha csak egy dolgot raktam be a mentéshez pl eddig csak a halálokat mentette de 2 nap után megcsinálom azt hogy már a pénzt vagy valami mást mentsen akkor ne kelljen annak a pár embernek újra regiznije. Vagy ez olyan, hogy ha fellép akor már egybõl létrehozza az új dolgot amit csináltam? (nagyon nemértem :S )
Igen, ebben a példában ha egyszer felcsatlakozik valaki, akkor létrehozza a nevének megfelelõ fájlt. Tehát ha ezek után bármikor bármit hozzá akarsz még adni a fájlhoz, azt megteheted, és persze le is kérdezheted. Esetleg azt is megcsinálhatod, hogy csak regisztráció után hozzon létre neki fájlt, addig ne mentse le a dolgait. De ha még kérdésed van, írd le nyugodtan.
Zero, esetleg tudnál írni egy tutorialt a djson használatáról? [/quote] Persze, szerintem még ma megcsinálom( de ez az idõmtõl is függ ). Egyébként ha a dini függvényeit tudod kezelni, és érted a mûködési elvét, akkor a djson-t gyorsan meg fogod érteni. És az azért jobb, mert nem kell minden egyes írásnál/lekérdezésnél megnyitnia/bezárnia a fájt, hanem a gyorsítótárazásnak köszönhetõen ezt kikerüli ==> Sokkal gyorsabb ==> Kisebb lagg.
3045
« Dátum: 2010. november 19. - 21:40:56 »
Természetesen igen. Egy egyszerû példa; A játékos lecsatlakozásánál elmentjük a pénzét, és amikor következõnek csatlakozik, annyira állítjuk: #include < a_samp > #include < dini > public OnPlayerConnect( playerid ) { if( !dini_Exist( PlayerAccount( playerid ) ) ) { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); } SetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\", true ); return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { dini_SetInt( PlayerAccount( playerid ), \"Money\", GetPlayerMoney( playerid ) ); return 1; } public OnPlayerSpawn( playerid ) { if( GetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\" ) ) { DeletePVar( playerid, \"FirstSpawn\" ); ResetPlayerMoney( playerid ); GivePlayerMoney( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Money\" ) ); } return 1; } PlayerAccount( playerid ) { new szHandle[ 64 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME ); format( szHandle, sizeof szHandle, \"%s.dat\", szName ); return szHandle; }
Ha valami hiba van benne, akkor szólj, nem a gépemnél vagyok, így nincs Pawno-m, hogy átfordítsam. TIPP: A dini helyett inkább használj djson-t, sokkal gyorsabb.
Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 306
|