Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 306
3031
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2010. november 23. - 14:28:25 »



3032
Segítségkérés / bug jelentés/mentés
« Dátum: 2010. november 23. - 14:14:39 »
A zcmd.inc-t a SZERVERMAPPÁD/pawno/includes mappába.
A sscanf-ot pedig így.

3033
Segítségkérés / bug jelentés/mentés
« Dátum: 2010. november 22. - 21:43:27 »
Globális névtérbe tedd( tehát ne másik függvénybe ). Pl:
 

#include < a_samp >
//...
#define COLOR_... 0xFFFFFFF
//...
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    //...
    return 1;
}
CMD:bug( playerid, params[  ] ) {
     new szBug[ 128 ];
   if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
       SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
   } else {
       new File: fileHandle;
       fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
       fwrite( fileHandle, szBug );
       fclose( fileHandle );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
   }
   return 1;
}

3034
Segítségkérés / bug jelentés/mentés
« Dátum: 2010. november 22. - 21:08:09 »

CMD:bug( playerid, params[  ] ) {
new szBug[ 128 ];
if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
} else {
    new File: fileHandle;
    fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
    fwrite( fileHandle, szBug );
    fclose( fileHandle );
    SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}

 
Szükséged van hozzá a sscanf pluginra, és a zcmd függvénykönyvtárra.

3035
Stunt / Stuntgame
« Dátum: 2010. november 22. - 19:34:19 »
http://www.youtube.com/watch?v=7bGx_U1s2c8
Tessék Lolko, ez már nem infi :P

3036
Hangszerek és előadók / Kedvenc zene stílus
« Dátum: 2010. november 21. - 20:27:51 »
Alternatív rock
Punk
+ Néha screamo is

3037
Stunt / Stuntgame
« Dátum: 2010. november 21. - 19:40:01 »
A szélén a kis domb elõtt használd a hidraulikát, úgy el fogod érni a bumpot.
E: Akkor gondolom VTX fogja hamarabb landolni :D

3038
Stunt / Stuntgame
« Dátum: 2010. november 21. - 18:18:54 »

3039
Stunt / Stuntgame
« Dátum: 2010. november 21. - 11:02:34 »

3040
Archívum / Karácsonyi téma
« Dátum: 2010. november 20. - 19:38:59 »
Hát legyen :D

3041
Hangszerek és előadók / Mutasd kedvenc bandáid!
« Dátum: 2010. november 20. - 16:26:26 »
Sum 41
Three Days Grace
Breaking Benjamin
Rise Against
Green Day
Avenged Sevenfold
Linkin Park
Pendulum

3042
RP/RPG kérések / Bankrablás
« Dátum: 2010. november 20. - 16:05:45 »

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/rob\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 4.0, x, y, z ) ) {
            TogglePlayerControllable( playerid, false );
            SetTimerEx( \"RobBank\", 60000, false, \"i\", playerid );
            //Ide esetleg üzenetet, megírnám, de akkor mindenkinek elküldené.
            //Ha megadod az adatokat, amik a rendõrt teszik különbözõvé a többi játékostól( valamelyik változó ), akkor megírom ezt is
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public RobBank( id );
public RobBank( id ) {
    TogglePlayerControllable( id, true );
    GivePlayerMoney( playerid, random( 5000 ) );
}

3043
Archívum / Új Glob. Mod
« Dátum: 2010. november 20. - 15:52:15 »
Gratulálok Chuck ;)

3044
Segítségkérés / Dini
« Dátum: 2010. november 20. - 12:04:27 »
Idézetet írta: Antonyo date=1290202668\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4229\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kösz ZeRo
Én Úgy gondoltam hogy ha majd lesz szerverem és regiznek rá pl 100-an akkor ne keljen újra regizni mindenkinek ha csak egy dolgot raktam be a mentéshez pl eddig csak a halálokat mentette de 2 nap után megcsinálom azt hogy már a pénzt vagy valami mást mentsen akkor ne kelljen annak a pár embernek újra regiznije. Vagy ez olyan, hogy ha fellép akor már egybõl létrehozza az új dolgot amit csináltam? (nagyon nemértem :S )
 
Igen, ebben a példában ha egyszer felcsatlakozik valaki, akkor létrehozza a nevének megfelelõ fájlt. Tehát ha ezek után bármikor bármit hozzá akarsz még adni a fájlhoz, azt megteheted, és persze le is kérdezheted. Esetleg azt is megcsinálhatod, hogy csak regisztráció után hozzon létre neki fájlt, addig ne mentse le a dolgait. De ha még kérdésed van, írd le nyugodtan. ;)



Zero, esetleg tudnál írni egy tutorialt a djson használatáról?
 
[/quote]
Persze, szerintem még ma megcsinálom( de ez az idõmtõl is függ ). Egyébként ha a dini függvényeit tudod kezelni, és érted a mûködési elvét, akkor a djson-t gyorsan meg fogod érteni. :D És az azért jobb, mert nem kell minden egyes írásnál/lekérdezésnél megnyitnia/bezárnia a fájt, hanem a gyorsítótárazásnak köszönhetõen ezt kikerüli ==> Sokkal gyorsabb ==> Kisebb lagg.

3045
Segítségkérés / Dini
« Dátum: 2010. november 19. - 21:40:56 »
Természetesen igen. Egy egyszerû példa; A játékos lecsatlakozásánál elmentjük a pénzét, és amikor következõnek csatlakozik, annyira állítjuk:
 

#include < a_samp >
#include < dini >
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    if( !dini_Exist( PlayerAccount( playerid ) ) ) {
        dini_Create( PlayerAccount( playerid ) );
    }
    SetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\", true );
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
    dini_SetInt( PlayerAccount( playerid ), \"Money\", GetPlayerMoney( playerid ) );
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn( playerid ) {
    if( GetPVarInt( playerid, \"FirstSpawn\" ) ) {
        DeletePVar( playerid, \"FirstSpawn\" );
        ResetPlayerMoney( playerid );
        GivePlayerMoney( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Money\" ) );
    }
    return 1;
}
PlayerAccount( playerid ) {
    new szHandle[ 64 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName( playerid, szName, MAX_PLAYER_NAME );
    format( szHandle, sizeof szHandle, \"%s.dat\", szName );
    return szHandle;
}

 
Ha valami hiba van benne, akkor szólj, nem a gépemnél vagyok, így nincs Pawno-m, hogy átfordítsam.


TIPP: A dini helyett inkább használj djson-t, sokkal gyorsabb.

Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal