Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - TengeriMalac
Oldalak: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 293
3001
« Dátum: 2012. július 08. - 20:46:40 »
Whirlpool plugin A másik pedig, hogy szerintem egy \'kis\' szervert nem kezd el valaki csak ugy hackelgetni ( nem ez a megfelelõ szó) Lehet, hogy a hostos, vagy az egyik admin, vagy haverod szórakozik.
3002
« Dátum: 2012. július 08. - 18:44:10 »
OnPlayerUpdate visszatérési értékén változtass.
3003
« Dátum: 2012. július 08. - 17:38:08 »
3004
« Dátum: 2012. július 08. - 17:36:47 »
for(new i = 0; i < 500; i++) /* 0 - 500 IDig */ { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == i) { //van hozzá kulcsa } } for(new i = 499; i < MAX_VEHICLES; i++) /* 500 - 2000 IDig */ { if(GetPlayerVehicleID(playerid) == i) { //nincs hozzá kulcsa } }
3005
« Dátum: 2012. július 08. - 13:59:11 »
Az a cink, hogy nem figyeltem.. >.> Fordíítva írtam ki xD new weapons[MAX_PLAYERS][13][2]; public OnPlayerSpawn(playerid) { for(new i = 0; i < 13; i++) GivePlayerWeapon(playerid, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { for(new i = 0; i < 13; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]); return 1; }
3006
« Dátum: 2012. július 08. - 11:35:18 »
new weapons[MAX_PLAYERS][13][2]; public OnPlayerSpawn(playerid) { for(new i = 0; i < 13; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { for(new i = 0; i < 13; i++) GivePlayerWeapon(playerid, weapons[playerid][0], weapons[playerid][1]); return 1; }
3007
« Dátum: 2012. július 08. - 11:32:34 »
#include <a_samp> #include <setvehiclespeed> #define function%0(%1) forward%0(%1);public%0(%1) #define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) new PlayerText:Valto, DieTimer[MAX_PLAYERS], ValtoSebesseg[MAX_PLAYERS], bool:pWarned[MAX_PLAYERS] = false, pSpeed[] = { 30, 60, 90, 120, 150, 180 }; //sebességek, amiknél váltani kell. public OnFilterScriptInit() SetTimer(\"UpdateSpeed\", 200, true); public OnFilterScriptExit() for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(DieTimer); public OnPlayerConnect(playerid) { Valto = CreatePlayerTextDraw(playerid, 550.000000, 350.000000, \"_\"); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Valto, -1); PlayerTextDrawFont(playerid, Valto, 1); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Valto, 0.500000, 1.000000); PlayerTextDrawColor(playerid, Valto, 255); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Valto, 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Valto, 1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Valto, 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Valto, 255); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Valto, 640.000000, 0.000000); PlayerTextDrawHide(playerid, Valto); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) PlayerTextDrawShow(playerid, Valto), ValtoSebesseg[playerid] = 0; else PlayerTextDrawHide(playerid, Valto); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_YES)) { KillTimer(DieTimer[playerid]); pWarned[playerid] = false; ValtoSebesseg[playerid] += 1; } if(RELEASED(KEY_NO)) { ValtoSebesseg[playerid] -= 1; } return 1; } function UpdateSpeed() { new string[32]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue; for(new j = 0; j < sizeof(pSpeed); j++) { if((GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > pSpeed[j]) && ValtoSebesseg == j) { if(pWarned) continue; pWarned = true; format(string, sizeof(string), \"Valto: %d~n~Limit: %d\", ValtoSebesseg, pSpeed[j]); PlayerTextDrawSetString(i, Valto, string); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Motor Fullad!\", 2000, 6); //kiírja, hogy mi a gond DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i); } else if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i) < pSpeed[j])) { pWarned = false; KillTimer(DieTimer); } } } } function motor(playerid) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicle, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, 0); SetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 400.0); pWarned[playerid] = false; ValtoSebesseg[playerid] = 0; return 1; } Kijavítva, TextDrawval, de fogalmam nincs miért, nem tudok vele váltani.. Nincs türelmem megcsinálni >.>
3008
« Dátum: 2012. július 08. - 10:39:02 »
AddStaticVehicleEx(596,-1399.8727,2639.5608,55.4002,92.0168,0, 0, 0xFFFFFFFF); // Rendõrautó ID 20
3009
« Dátum: 2012. július 07. - 13:08:01 »
Ha a PCX-en rendelsz, a használt alkatrészeid beszámítják, amennyiben rendelsz onnan.
Én is ezt ajánlanám Jó hely, és aránylag normálisak az alkalmazottaik.
3010
« Dátum: 2012. július 07. - 11:18:18 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=27551.0 --> ez kell hozzá #include <a_samp> #include <setvehiclespeed> #define function%0(%1) forward%0(%1);public%0(%1) new DieTimer[MAX_PLAYERS], bool:pWarned[MAX_PLAYERS] = false; public OnFilterScriptInit() SetTimer(\"UpdateSpeed\", 1000, true); public OnFilterScriptExit() for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) KillTimer(DieTimer); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_SPRINT) KillTimer(motor), pWarned[playerid] = false; return 1; } function UpdateSpeed() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue; if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 90) { if(pWarned) continue; pWarned = true; GameTextForPlayer(playerid,\"MOTOR FULLAD!\", 3000, 1); SendClientMessage(playerid,\"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\"); DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i); } } } function motor(playerid) { new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicle, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicle, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, 0); SetVehiclespeed(GetPlayervehicleID(playerid), 0); pWarned[playerid] = false; return 1; }
Nem teszteltem, de ránézésre jónak néz ki xD
3011
« Dátum: 2012. július 07. - 00:10:05 »
Ha nagyon sok pénzed van szervergépre, akkor ezt ajánlom KATT
3012
« Dátum: 2012. július 06. - 22:44:35 »
Klimatizált helyiségben, Asus IceCool hûtéssel , laptophûtõvel túlterheltség nélkül. Szép nem? :hihi:
Mivel laptopról van szó, nem lepõdök meg
3013
« Dátum: 2012. július 06. - 15:52:53 »
Valami tipp, hogy a shrinker nálam miért nem mûxik? Rákatt, átírom, hogy hol a GTAm, rákatt shrinkre, kiadja az ablakot, hogy 0/100, meg alul a progressbar, rá fél percre kilép, és semmi nem változott.
3014
« Dátum: 2012. július 06. - 15:21:17 »
Khm. 8 évet húzott le a Codegen tápom.
Akkor pont jó szériát fogtál ki, nekem egy ráz mint a g*ci, ismerõs körben meg több is okoz problemet(áramkimaradás, feszültségingadozás, ilyenek), de attól még nem utolsó márka(mint pl. a robbanó/füstölõ Deerek :mistrust:) [/quote] Nekem is van egy 450es Codegen tápon, 12centis fannal, és már 4-5 éve semmi baja
3015
« Dátum: 2012. július 06. - 15:18:48 »
Ha szervergépet akarsz, ahhoz nem kell más, mint tárhely, RAM, és egy normális CPU VGA mind1, hogy milyen, mert úgysem lesz használva. HDDbõl.. hát.. vannak 14400 RPMesek szerver gépekhez, 400GB körül, olyan 90ezerért... Ez egy szervergéphez nélkülözhetetlen RAMból DDR3, 2000MHz-s, amihez olyan alaplap is kell.. Processzorból elég egy 2magos, csak az órajele legyen magas, és a gyorsítótára minél több.. Ha normális szervergépet akarsz, akkor 300 alatt nem állhatsz meg.
Látom te sem hosztingoltál még ! [/quote] Nem, de kb ez kell hozzá, ha komolyabb, lagg mentes szervert akarsz összehozni.. Fõleg, ha MMOról van szó (pl mint Metin, vagy WoW, és nem 100 playerrõl beszélek)
Oldalak: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 293
|