Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29
301
Segítségkérés / Több paraméterből álló parancs!
« Dátum: 2015. július 15. - 09:51:17 »
De nem ez volt a problémám, és else nélkül is hibátlan.

302
Segítségkérés / Több paraméterből álló parancs!
« Dátum: 2015. július 15. - 08:57:20 »
Sziasztok!
Megpróbálkoztam elkészíteni egy több paraméterből álló parancssort, ez ment is amig ugye számokat kellet irni, gondolok itt a /jail ID MP
Ez ment mert csak számokat kellett irni, na de most én olyan parancssorra gondoltam, hogy beirja a játékos hogy : /pénz ekkor kiirja neki hogy Használat : /pénz felvesz,eldob ésha beirja hogy /pénz felvesz akkor kiirja neki hogy Használat : /pénz felvesz összeg.
A felveszis eltudtam jutni, de azsem biztos hogy jó, de utána nemtudom hogy írhatnék oda számot, ami az összeg lenne.
 
CMD:penz(playerid, params[])
{
new str[40];
     if(sscanf(params,\"s[40]\",str)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat : /penz |felvesz/eldob|\");
      if(strcmp(str,\"felvesz\",true,40)) return SendClientMessage(playerid, -1,\"Használat : /penz felvesz /összeg/\");
    {
}
if(strcmp(str,\"eldob\",true,40)) return SendClientMessage(playerid, -1,\"Használat : /penz eldob /összeg/\");
    {
}
return 1;
}

303
Segítségkérés / Leírás kérés!
« Dátum: 2015. július 14. - 21:24:34 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy olyan leírást, ami az alapoktól véve, átmegy mindenen ami egy MySQL alaphoz kellene, olvastam a fórumon lévőket, de abból igazából nemtudtam haszánli az a tudást, valami lehetőleg egyszerű leírás ami végig megy minden pontos részleten.
Válaszotokat nagyon szépen köszönöm!

304
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autókereskedés By Mark
« Dátum: 2015. július 14. - 21:12:35 »
Köszönöm és igen most kezdek beletanulni.

305
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autókereskedés By Mark
« Dátum: 2015. július 14. - 20:20:40 »
Sziasztok!
Összedobtam a szabadidőmben egy Autókereskedésre hasonlító dolgot, lehet nem úgy néz ki de az eredeti cél az volt.
- Egy Exterrioros ház
- Egy Parkoló
- 2 iroda
- Földszinten ügyfeleket ellátó kis váró.
Olyan sokat nemtudok róla mondani, 2 óra alatt készült el. A képek alapján megláthatjátok milyen is valójában, előfordulhatnak 1-2 helyen bugok, elcsúszások, végignéztem de nem találtam, ha találtok kérlek jelezétek vagy javítsátok ki.
Képek :
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/410291387sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/1164998548sa-mp-027_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-028_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-029_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-030_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-031_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150714/sa-mp-032_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/150714/sa-mp-033_www.kepfeltoltes.hu_.png
Kód :
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4119, 1375.2734, -1452.3984, 23.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4221, 1406.7109, -1499.5625, 69.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4120, 1364.1953, -1491.6016, 25.6016, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4117, 1375.2734, -1452.3984, 23.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3563, 2020.4609, -1641.5078, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3555, 2020.4609, -1641.5078, 15.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3647, 2394.5234, -1640.5078, 15.1484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3706, 2281.0313, -1634.6406, 16.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 17874, 2281.3672, -1643.5313, 19.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3646, 2281.0313, -1634.6406, 16.7266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, 2385.8594, -1633.3516, 12.7188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3648, 2394.5234, -1640.5078, 15.1484, 0.25);
CreateDynamicObject(19598, 1379.98669, -1419.22314, 14.97610,   0.00000, 0.00000, -92.16440);
CreateDynamicObject(19599, 1380.04810, -1419.15808, 14.97610,   0.00000, 0.00000, -92.16440);
CreateDynamicObject(6400, 1384.26550, -1427.00867, 13.48530,   0.00000, 0.00000, -1.85520);
CreateDynamicObject(6400, 1384.45264, -1421.76086, 13.48530,   0.00000, 0.00000, -0.92760);
CreateDynamicObject(19859, 1377.12195, -1430.37451, 13.78390,   0.00000, 0.00000, -1.93250);
CreateDynamicObject(19354, 1382.32202, -1428.15405, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19384, 1375.08484, -1418.95166, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -0.07730);
CreateDynamicObject(19789, 1371.66968, -1429.97913, 21.87420,   0.00000, 0.00000, 0.40100);
CreateDynamicObject(19789, 1375.05664, -1417.17554, 15.55850,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19789, 1375.05664, -1417.17554, 16.56480,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19789, 1375.05664, -1417.17554, 17.55310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19354, 1375.04932, -1422.15674, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19354, 1377.33740, -1419.39111, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.85520);
CreateDynamicObject(19354, 1378.68213, -1430.36768, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 88.06750);
CreateDynamicObject(19354, 1377.11536, -1425.25977, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.85520);
CreateDynamicObject(19354, 1377.23645, -1422.06165, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.85520);
CreateDynamicObject(19384, 1380.65857, -1430.43665, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 87.99020);
CreateDynamicObject(19354, 1376.50305, -1426.69592, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 90.46380);
CreateDynamicObject(970, 1367.00537, -1432.45227, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(970, 1369.78748, -1416.08240, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(970, 1374.80493, -1416.14746, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(970, 1379.87122, -1416.16211, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(970, 1384.81677, -1416.19983, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.94922, -1418.25305, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.94922, -1418.25305, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.92078, -1422.94556, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.84863, -1431.58252, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.78406, -1436.58325, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.81921, -1441.65125, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.83740, -1446.81042, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(970, 1386.45691, -1451.54395, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 80.00000);
CreateDynamicObject(970, 1385.14270, -1456.40955, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1383.66418, -1461.24194, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1382.26123, -1466.05920, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1382.26123, -1466.05920, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1380.66467, -1471.21606, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1379.14270, -1476.26550, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1377.62354, -1481.52197, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1376.16162, -1486.64807, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 73.60860);
CreateDynamicObject(970, 1373.57153, -1488.38770, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -18.37670);
CreateDynamicObject(970, 1368.92761, -1486.96472, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -18.37670);
CreateDynamicObject(970, 1364.28955, -1485.41211, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -18.37670);
CreateDynamicObject(970, 1359.59412, -1483.87671, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -18.37670);
CreateDynamicObject(970, 1358.39661, -1480.35034, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 74.53620);
CreateDynamicObject(970, 1359.57507, -1475.84937, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1360.76697, -1470.99805, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1360.76697, -1470.99805, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1360.76697, -1470.99805, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1361.94800, -1466.28540, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1363.18970, -1461.34717, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1364.33337, -1456.75525, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 76.15950);
CreateDynamicObject(970, 1365.45361, -1452.11572, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 77.00980);
CreateDynamicObject(970, 1366.15076, -1447.85327, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(970, 1383.88733, -1439.58105, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -2.78280);
CreateDynamicObject(970, 1367.57068, -1418.18103, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(970, 1367.34753, -1422.51025, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(970, 1367.07190, -1426.88196, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(965, 1354.01794, -1448.40503, 14.30456,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(970, 1366.79614, -1436.63635, 13.07950,   0.00000, 0.00000, 87.00000);
CreateDynamicObject(970, 1368.89832, -1438.85071, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -2.78280);
CreateDynamicObject(970, 1368.89832, -1438.85071, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -2.78280);
CreateDynamicObject(970, 1373.79199, -1439.07544, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -2.78280);
CreateDynamicObject(970, 1378.72925, -1439.28662, 13.07950,   0.00000, 0.00000, -2.78280);
CreateDynamicObject(1491, 1381.63293, -1430.41589, 15.93700,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(19384, 1379.65076, -1426.63867, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 91.15950);
CreateDynamicObject(19354, 1374.99561, -1425.35852, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19354, 1372.78308, -1430.15308, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 86.90800);
CreateDynamicObject(19354, 1375.75952, -1430.26025, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 88.06750);
CreateDynamicObject(19384, 1374.93433, -1428.55066, 17.69900,   0.00000, 0.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19789, 1375.05664, -1417.17554, 18.56930,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19789, 1371.66968, -1429.97913, 18.88930,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19789, 1371.64978, -1429.98108, 19.88600,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19789, 1371.66968, -1429.97913, 20.89220,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19354, 1382.78235, -1426.58362, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 90.69570);
CreateDynamicObject(19354, 1382.30554, -1429.06799, 17.69900,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1491, 1378.86646, -1426.63196, 15.93700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19366, 1384.46594, -1419.68274, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1384.11804, -1429.16138, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1377.57678, -1419.44653, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1381.04956, -1419.54968, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1374.12158, -1419.36646, 19.39590,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19366, 1374.06201, -1428.86340, 19.35590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1377.49561, -1428.89612, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1380.93933, -1429.05444, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19366, 1384.34216, -1422.77966, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1384.23865, -1425.94226, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1381.05066, -1422.70007, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19366, 1381.03687, -1425.87366, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.15950);
CreateDynamicObject(19366, 1377.59521, -1422.59314, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1377.56934, -1425.72083, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1374.13220, -1422.48877, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(19366, 1374.09277, -1425.64929, 19.39590,   0.00000, 90.00000, -1.77790);
CreateDynamicObject(10401, 1379.99011, -1455.42334, 14.81910,   0.00000, 0.00000, 310.64554);
CreateDynamicObject(10401, 1375.83252, -1477.83740, 14.81910,   0.00000, 0.00000, 298.53790);
CreateDynamicObject(968, 1366.40759, -1445.75012, 13.50190,   0.00000, 90.00000, 87.29450);
CreateDynamicObject(19618, 1384.10559, -1418.69763, 16.35800,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19619, 1383.69897, -1418.93335, 16.35430,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2166, 1378.88416, -1419.73279, 15.94210,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(1671, 1378.87891, -1418.87036, 16.37280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1720, 1378.95361, -1420.81885, 15.93280,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1720, 1378.01160, -1420.82947, 15.93280,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1742, 1381.39404, -1418.11365, 15.93870,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2737, 1377.31165, -1423.96594, 17.40540,   0.00000, 0.00000, 89.07240);
CreateDynamicObject(2007, 1383.98792, -1422.49841, 15.93080,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateDynamicObject(2164, 1384.13599, -1423.70728, 15.99540,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateDynamicObject(1723, 1379.02112, -1429.79431, 15.92080,   0.00000, 0.00000, 178.29939);
CreateDynamicObject(1815, 1381.56824, -1424.57947, 15.94720,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2811, 1377.72205, -1426.26855, 15.91350,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1723, 1383.06494, -1426.03833, 15.92080,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(2010, 1375.51770, -1427.08838, 15.94480,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2010, 1375.47644, -1429.78125, 15.94480,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2604, 1382.68054, -1434.58923, 16.73540,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateDynamicObject(1720, 1382.15906, -1435.64856, 15.96390,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(1720, 1382.11377, -1433.92114, 15.96390,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(1742, 1372.23193, -1436.04199, 15.94500,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(2608, 1374.06030, -1435.83716, 16.70600,   0.00000, 0.00000, 178.37669);
CreateDynamicObject(2199, 1376.47046, -1436.04663, 16.01220,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(2811, 1371.46118, -1432.68665, 15.96730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2811, 1371.47424, -1433.48474, 15.96730,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1723, 1374.55530, -1430.92712, 15.90750,   0.00000, 0.00000, -1.39140);
CreateDynamicObject(1724, 1377.30212, -1430.95947, 15.90750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1724, 1372.85693, -1430.91431, 15.90750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1815, 1374.98206, -1433.10742, 15.95100,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(949, 1381.93298, -1430.95691, 16.44577,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1825, 1381.79956, -1435.87170, 12.53750,   0.00000, 0.00000, 2.00000);
CreateDynamicObject(1825, 1383.26135, -1433.90393, 12.53750,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(2251, 1383.15466, -1434.06055, 14.23960,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2251, 1381.53357, -1435.84473, 14.23960,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2245, 1384.32983, -1436.94299, 12.84860,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1742, 1377.11804, -1437.23083, 12.52110,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1742, 1374.51819, -1437.17212, 12.52110,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1724, 1373.48889, -1436.38330, 12.47750,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1724, 1378.70703, -1436.64771, 12.43750,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(1724, 1376.13049, -1436.51025, 12.47750,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateDynamicObject(2737, 1376.78296, -1429.19543, 14.18440,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateDynamicObject(1642, 1372.76074, -1429.19495, 12.58110,   0.00000, 0.00000, -2.08710);
CreateDynamicObject(1364, 1369.55994, -1433.56873, 13.34440,   0.00000, 0.00000, -91.54600);
CreateDynamicObject(1364, 1369.95874, -1419.96594, 13.34440,   0.00000, 0.00000, -90.61840);
CreateDynamicObject(949, 1369.67969, -1422.62097, 13.22739,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1364, 1369.86401, -1425.23352, 13.34440,   0.00000, 0.00000, -91.54600);
CreateDynamicObject(1825, 1373.75513, -1421.56262, 12.53626,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1825, 1375.98450, -1422.39087, 12.53626,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(1825, 1375.70654, -1419.48047, 12.53626,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19509, 2023.01367, -1640.75610, 15.24150,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(19510, 2023.01367, -1640.75610, 15.24150,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(5407, 2041.64844, -1682.18750, 12.57031,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(19505, 2280.96021, -1635.99426, 16.85450,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(19506, 2280.96021, -1635.99426, 16.85450,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(19507, 2394.49243, -1640.48340, 15.20540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(19508, 2394.49243, -1640.48340, 15.20540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

306
Segítségkérés / Connectkor buggoló Camera
« Dátum: 2015. július 12. - 18:44:31 »
Egyedi módon dolgozok, és igen alapból van megadva az a hely de azt csakátlehet állítani valahogy nem?

307
Segítségkérés / Connectkor buggoló Camera
« Dátum: 2015. július 10. - 16:32:51 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, abban kérnék segitséget, hogy ugye amikor feljön a Player a szerverre, akkor a kamera és a nézete a tengerpartot mutatja, nos ezt átakartam irni, LV-be, de aztán a következő történt.Ha elöször felmegyek a szerverre a tengerpartot mutatja, ha lelépek és vissza fel akkor viszont már az LV-s helyet, próbálgattam átírni de nemsikerült és így buggol. :(. Kérlek Segitsetek.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 2056.6167, 815.8512, 54.6894);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2056.5945, 816.8547, 54.4693);
        return 1;
}

308
Segítségkérés / Zene Bug
« Dátum: 2015. július 10. - 14:48:43 »
Dánke má Frend!

309
Segítségkérés / Zene Bug
« Dátum: 2015. július 10. - 13:34:15 »
Sehonnan? :D Átkonvertálok egy linket Yt-ről .mp3-ra és azt inditom el.

310
Segítségkérés / Zene Bug
« Dátum: 2015. július 10. - 11:52:12 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám hogy, irtam egy  zene lejátszás sort, ez mükődik is egy darabig, azonban egykis idő múlva leáll és nem hallatszódik.
PlayAudioStreamForPlayer -t használtam, és .mp3 ra végződik.
Lehet más megoldással kéne megoldani?
Vagy csak Bugol?
Válaszokat előre is köszönöm.

311
Szkript kérések / Object lövés
« Dátum: 2015. július 10. - 10:22:27 »
Igen, úgy gondoltam.

312
Szkript kérések / Object lövés
« Dátum: 2015. július 09. - 21:37:53 »
Ennyit tudtam összehozni :D
 

public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(16776, -2084.76709, -2532.95361, 28.10344,   0.00000, 0.00000, 320.47034);
Create3DTextLabel(\"[500/500]\", 0xFFFF00FF, -2087.1465,-2530.3347,35.4219, 20.0, 0, 0);
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

 

CMD:tele(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, -2093.8447, -2521.5325, 30.8520);
return 1;
}

 
Remélem segitettem valamit az előrehaladásban és köszönöm hogy próbálsz segiteni :D

313
Szkript kérések / Object lövés
« Dátum: 2015. július 09. - 20:51:02 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy szkriptet esetleg ötleteket a megvalósításhoz.
Elképzelés : Van egy Object, azon egy 3D szöveg amin szerepelne egy szám pl . [500/500], és ha rálövök az objectre egy adott fegyverrel, akkor ez a szám elkezd csökkeni pl. [500/498]  [500/400] stb. Ésha eléri az 500/0 akkor eltünteti a 3D-t és például küldjen egy szöveget hogy Lelőttél egy Objectet.
Szükségem lenne erre a scriptre, késöbbi terveimhez fontos dolog lenne.
De a megvalósítását nem tudom megoldani :D Szóval aki tud kérem segitsen!
Köszönöm

314
Segítségkérés / /v parancs ismeretlen hibája
« Dátum: 2015. július 09. - 18:30:43 »
Sziasztok!
Irtam egy /v [Modelid] [szin1] [szin2] parancssorozatot, ám valami hibát észlel.
Itt a kód :
 
CMD:v(playerid, params[])
{
if(Belepve[playerid] == 1)
{
    new Model;
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    new Szin1;
    new Szin2;
    new string[128];
    if(sscanf(params,\"ddd\",Model,Szin1,Szin2)) return SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Használat : /v [ Model ] [ Szín ] [ Szín ]\");
    (
   if(Model <= 609 && Model >= 400)
   {
       if(Szin1 <= 255 && Szin1 >= 0)
       {
           if(Szin2 <= 255 && Szin2 >=0 )
           {
               if(Model != 432 && Model != 435 && Model !=441 && Model != 425 && Model != 464 && Model != 465 && Model != 564 && Model != 569 && Model != 570 && Model != 577 && Model != 584 && Model != 590 && Model != 591 && Model != 592 && Model != 594 && Model != 606 && Model != 607 && Model != 608 && Model != 610 && Model != 611)
               {
                   GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
               }
               else SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Hiba : Tiltott járművel nem közelekdhetsz!\");
          
           }
           else SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Hiba : A szín ID-nek 0 és 255 között kell lennie!\");
       }
       else SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Hiba : A szín ID-nek 0 és 255 között kell lennie!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A model ID-nek 400 és 600 között kell lennie!\");
    }
}
}

 
Hibák :
 
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1764 -- 1765) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1765) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1765) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1765) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1765) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Márk\\Asztal\\Szerver\\gamemodes\\tanulas.pwn(1765) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Hibás Sorok :
 
(
   if(Model <= 609 && Model >= 400)

315
Szkript kérések / Időnként mozgó objekt
« Dátum: 2015. július 09. - 10:57:53 »
Tesztelve!
100-as sebbeségel 10mp-t vár, ezt tudod szabályozni : felrakod a várakozási időt 20mp-re és a sebbeséget 50re akkor is 10mpt fog várni csak lassab lesz!
 
#include <a_samp>
new Lift;
forward LiftFelkuld();
forward LiftLekuld();
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" LIFT\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
    Lift = CreateObject(5837, -2099.14990, -2237.17969, 33.05110,   0.00000, 0.00000, 142.62920);
SetTimer(\"LiftFelkuld\",10000,0);
return 1;
}
public LiftFelkuld()
{
MoveObject(Lift,-2391.9258, -2002.0930, 301.2155, 100, 0.0000, 0.0000, 140.5846);
SetTimer(\"LiftLekuld\",10000,0);
}
public LiftLekuld()
{
MoveObject(Lift,-2099.14990, -2237.17969, 33.05110,   100, 0.00000, 0.00000, 142.62920);
SetTimer(\"LiftFelkuld\",10000,0);
}

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal