Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dommper
Oldalak: 1 ... 19 20 [21 ] 22 23 ... 34
301
« Dátum: 2012. Október 31. - 18:43:15 »
Hát, valami ilyesmi lehet de nem biztos: #define FILTERSCRIPT #include a_samp #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define MusicX 2841.0227 #define MusicY 1940.9119 #define MusicZ 10.8203 public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 500.0, MusicX, MusicY, MusicZ)) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"zene elérhetõség\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Beléptél a zónába: {33AA33}Elindult a zene.\"); } else { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a körzetbõl: {AA3333}Leállt a zene.\"); } return 1; } Nem hiszem hogy jó mivel:
public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 500.0, MusicX, MusicY, MusicZ)) { Ha a MusicX,MusicY,MusicZ zónába spawnolsz akkor indul a zene.
302
« Dátum: 2012. Október 31. - 18:40:09 »
new Zene[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerUpdate(playerid); { if(PlayerToPoint(500.0,playerid,X,Y,Z) && Zene[playerid] == 0) { Zene[playerid] = 1; [A zene kódja] } if(!PlayerToPoint(500.0,playerid,X,Y,Z) && Zene[playerid] == 1) { Zene[playerid] = 0; [A zene leállító kódja] } return 0; }
303
« Dátum: 2012. Október 31. - 15:09:35 »
Trailer szép lett részemrõl grat hozzá,csak egy a baj hogy ez mind hazugság teljesen más megy a szerveren :hihi: MEg kicsit érdekes hogy a falu közepén raboltok O_o meg ak47 egy sivatagi városban de ettõl eltekintve szép bár ott jobb oldalt kivettem volna a pisilés meg sz*rsás kajálás mutatót addig ameddig ment volna a videó :/ Sajnos, azt nem tudtuk. De már beszkriptelték. Amúgy, a NoN eltüntetésén rajta vagyunk (Én, mintha úgy látnám egyre többen RP-nek). És az adminok hogy bunkók? Velem nem, de majd álnévvel felmegyek és megnézem. :yes: [/quote] Az jó ötlet,de ne csak fél percre ha tudsz legyél fent egy napot is és ne lány karival! Figyeld meg milyen bunkók de ezt nem csak én írtam már,meg arra figyelj hogy ne enged meg nekik bannolásnál vagy kickelésnél szídást,mikor fent voltam egy gyereket ki bannoltak k*rv* szád indokkal ami nem jó ebbõl nem tudja meg hogy mért bannolták tehát ezt ne nézd el [/quote] Okés!
304
« Dátum: 2012. Október 31. - 15:07:22 »
A main() az OnGameModeInit() után hívódik meg. Tehát abban keresd a ludast. Nem értem, a hiba meg van sorra pontosan. Ki is írtam.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. November 01. - 17:22:44 ) Nos, senki?
305
« Dátum: 2012. Október 31. - 14:26:21 »
Trailer szép lett részemrõl grat hozzá,csak egy a baj hogy ez mind hazugság teljesen más megy a szerveren :hihi: MEg kicsit érdekes hogy a falu közepén raboltok O_o meg ak47 egy sivatagi városban de ettõl eltekintve szép bár ott jobb oldalt kivettem volna a pisilés meg sz*rsás kajálás mutatót addig ameddig ment volna a videó :/ Sajnos, azt nem tudtuk. De már beszkriptelték. Amúgy, a NoN eltüntetésén rajta vagyunk (Én, mintha úgy látnám egyre többen RP-nek). És az adminok hogy bunkók? Velem nem, de majd álnévvel felmegyek és megnézem. :yes:
306
« Dátum: 2012. Október 31. - 13:39:01 »
Legtöbbször ajánlani szoktam a print, printf féle praktikát. Minden lekérdezéskor, ciklusoknál, ... megadok egy számot amit kiíratok a a konzolba. Így tudom ellenõrizni hogy hol lehet a hiba. main( ) { print(\"1\"); for( new i = 0; i < 10; i++ ) { print(\"2\"); if( i == 5 ) { print(\"3\"); } } print(\"4\"); } Ezt már használtam. De újra beraktam. Már az \"1. számú\" print-t sem írja ki :/
307
« Dátum: 2012. Október 31. - 13:03:08 »
308
« Dátum: 2012. Október 31. - 11:47:50 »
(Mutassatok fel képeket, addig nem hisznek nektek :facepalm: )
309
« Dátum: 2012. Október 30. - 14:53:05 »
Sziasztok! Az lenne a gondom, hogy ha ez a sor bent van a GM-ben, akkor a szerver betölt mindent, majd egy pillanat alatt leáll. (A server_log -ban nincs semmi)
A leállást okozó sor: for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { Ja, és nem ír rá Warningot se ERROR-t.
Spoiler for Stock amelyben szerepel a sor: :
stock Tuz_OnPlayerUpdate(playerid) { #define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; new skin = GetPlayerSkin(playerid); for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { new skin = GetPlayerSkin(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Animban] = 0 && skin != 277 && skin != 278 && skin != 279) { format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: Égés\"); strmid(PlayerInfo[playerid][serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,stringx); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a tûzoltókat! (( /112 ))\"); PlayerInfo[playerid][Animban] = 1; healthplayer[playerid] = 0; ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } //GiveHealth(playerid,-0.1); } if(HOLDING(KEY_FIRE)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 407 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(IsPlayerAimingAt(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 2.5) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); //OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42 && PlayerFaces(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); //OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } return 1; } A segítséget elõre is köszönöm!
310
« Dátum: 2012. Október 30. - 14:36:58 »
Doomper bújj el evvel a kókány szervereddel azt edd meg a f**zomat,. Ez egy nevetséges élõlény . :laugh:
Írhattok akármilyen sértõ, rágalmazó hozzászólást, úgy sem fogom szívemre venni.
Maximum, kiröhöglek/kiröhögünk a szerverrel!
(Mellesleg, ezekre nem is válaszolok!)
311
« Dátum: 2012. Október 29. - 09:25:28 »
Mi a warning? Úgy értettem kijavítva
De még maradt 1:
C:\\***\\***.pwn(65635) : warning 211: possibly unintended assignment Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 29. - 09:27:37 ) 65635-s sor:
if(PlayerInfo[playerid][Animban] = 0 && skin != 277 && skin != 278 && skin != 279) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 29. - 09:43:36 ) A Warning-t kijavítottam. Még mindig nem jó :weep:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 29. - 11:06:17 ) Senki?
312
« Dátum: 2012. Október 29. - 09:17:57 »
Próbáld így: stock Tuz_OnPlayerUpdate(playerid) { #define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; new skin = GetPlayerSkin(playerid); for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { if(PlayerInfo[playerid][Animban] = 0 && skin != 277 && skin != 278 && skin != 279) { format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: Égés\"); strmid(PlayerInfo[playerid][serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,stringx); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a tûzoltókat! (( /112 ))\"); PlayerInfo[playerid][Animban] = 1; healthplayer[playerid] = 0; ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } //GiveHealth(playerid,-0.1); } if(HOLDING(KEY_FIRE)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 407 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(IsPlayerAimingAt(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 2.5) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42 && PlayerFaces(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } return 1; } 2-3 warning repült is
De még mindig nem jó
313
« Dátum: 2012. Október 29. - 08:45:26 »
Szerintem pluginhiba:http://forum.sa-mp.com/forumdisplay.php?f=18 Nem megy
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 29. - 08:47:45 ) És, meg találtam a hibát... stock Tuz_OnPlayerUpdate(playerid) { #define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; new skin = GetPlayerSkin(playerid); for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { new skin = GetPlayerSkin(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Animban] = 0 && skin != 277 && skin != 278 && skin != 279) { format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: Égés\"); strmid(PlayerInfo[playerid][serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,stringx); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a tûzoltókat! (( /112 ))\"); PlayerInfo[playerid][Animban] = 1; healthplayer[playerid] = 0; ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } //GiveHealth(playerid,-0.1); } if(HOLDING(KEY_FIRE)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 407 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(IsPlayerAimingAt(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 2.5) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42 && PlayerFaces(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } return 1; } Ebben mi lenne a hiba? :hmmm: [/quote] Megnéztem, ebben van a hiba.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 29. - 09:14:14 ) Pontosabban a hiba: #define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; new skin = GetPlayerSkin(playerid); for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { ... }
314
« Dátum: 2012. Október 29. - 08:37:34 »
És, meg találtam a hibát...
stock Tuz_OnPlayerUpdate(playerid) { #define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) new newkeys,l,u; GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u); new i; new skin = GetPlayerSkin(playerid); for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if( IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { new skin = GetPlayerSkin(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Animban] = 0 && skin != 277 && skin != 278 && skin != 279) { format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: Égés\"); strmid(PlayerInfo[playerid][serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,stringx); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a tûzoltókat! (( /112 ))\"); PlayerInfo[playerid][Animban] = 1; healthplayer[playerid] = 0; ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } //GiveHealth(playerid,-0.1); } if(HOLDING(KEY_FIRE)) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 407 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { for(i = 0; i < MAXTUZ; i++) { if(IsValidFire(i)) { if(IsPlayerAimingAt(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 2.5) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } else if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42 && PlayerFaces(playerid, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, Tuz[TuzPos][0], Tuz[TuzPos][1], Tuz[TuzPos][2])) { Tuz[TuzHP]-=2; if(Tuz[TuzHP] <= 0) { Tuz_Torles(i); OnTuzoltas(i,playerid); } } } } } return 1; } Ebben mi lenne a hiba? :hmmm:
315
« Dátum: 2012. Október 29. - 08:27:18 »
FS-eket nézd meg ill. nézt át a modot (olyan dolgokat amiket nemrég raktál be.) azok okozhatják a problémát. És egy server log-ot is bemásolhatsz ide! FSünk nincsen, minden a GMben van.
Szerver logban semmi probléma. :no:
És a GMet átnézem még.
Oldalak: 1 ... 19 20 [21 ] 22 23 ... 34