Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ppatrik2012

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27
301
Segítségkérés / Aprób segítség kérések
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 19:48:50 »
de ezt írja: warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"AccidentSSCANF\")
Nem ismeri fel a public AccidentSSCANF-ot.

302
Segítségkérés / Aprób segítség kérések
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 19:14:25 »
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni a következõkben:
strcmp-vel hogyan lehet sscanf-os addolós cuccot írni, ez alatt azt értem,  hogy ha pl egy RCON admin beírja, hogy /addgun [iD] [Fegyver] akkor adjon neki egy fegyvert! És hogy lehet fejfölé írást csinálni? Create3DTextLabel-el kell ugy tudom, de nem tudom hogy tudom a fejfölé íratni illetve a parancs használatát!Illetve banda zóna csinálást és a térképen a szín jelzés beállítását! Illetve VW átírásnak is mi a fügvénye?Aki segít annak köszönöm!

303
Segítségkérés / fegyver szkript kiegészítés
« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 13:29:30 »
Sziasztok, ezt a fegyver szkriptet linkelték nekem, de ezt kellene kiegészíteni annyival, hogy a shotgunok és a riflek is látszódjanak a karakteren! A szkript:
 
#include <a_samp>
#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON                      (false)
static
        armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit(){
        printf(\"=====================================================================\");
        printf(\"This is a part of a OpenGTA subject, visit opengta.org for more info.\");
        printf(\"FilterScript Name: Armed body\");
        printf(\"Description:Attatch weapond to player\'s body\");
        printf(\"Author:yezizhu\");
        printf(\"Special thanks:Double-O-Seven, Brian.\");
        printf(\"Contact author: [email protected]\");
        printf(\"=====================================================================\");
        return true;
}
public OnFilterScriptExit(){
        return true;
}
public OnPlayerUpdate(playerid){
        if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
                new
                        weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
                pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
                GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
                GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
                #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
                GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
                #endif
                if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
                }
                if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
                }
                if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
                }
                if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                }
                #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
                if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
                        if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
                                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                                        SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
                                }
                        }
                        else {
                                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
                                }
                        }
                }
                else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                        RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
                }
                #endif
                armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
        }
        return true;
}
 
//by Double-O-Seven
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
        switch(weaponid)
        {
            case 1:
                return 331;
                case 2..8:
                    return weaponid+331;
        case 9:
                    return 341;
                case 10..15:
                        return weaponid+311;
                case 16..18:
                    return weaponid+326;
                case 22..29:
                    return weaponid+324;
                case 30,31:
                    return weaponid+325;
                case 32:
                    return 372;
                case 33..45:
                    return weaponid+324;
                case 46:
                    return 371;
        }
        return 0;
}

 
Aki segít annak köszönöm!

304
Szkript kérések / Fegyverek az emberen
« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 11:17:22 »
én egyet sem találtam, ezt meg nemtudom letölteni :S

305
Szkript kérések / Fegyverek az emberen
« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 10:31:57 »
Sziasztok, szeretnék egy olyan szkriptet kérni, hogy az emberemen látszódjanak a nála tartózkodó fegyverek.pl. A hátán az AK ill az M4,sniper,rifle, az oldalán az mp5, tec9,shoti,pisztoly...Gondolom tudjátok mire gondolok...Általában ien minden RP szerveren van.Na egy ien szkriptet szeretnék kérni, mert a kezdõ pontját sem tudom ennek! Aki segít annak köszönöm!

306
Segítségkérés / Futtatási error a pawnoban
« Dátum: 2012. Augusztus 26. - 13:57:25 »
de ez a pawno, nem tudom lefuttatni a modot, amikor leakarom compilezni, akkor írja ezt...

307
Segítségkérés / Futtatási error a pawnoban
« Dátum: 2012. Augusztus 26. - 13:49:29 »
csak az alap modot akartam lefuttatni...

308
Segítségkérés / Futtatási error a pawnoban
« Dátum: 2012. Augusztus 26. - 13:30:46 »
Sziasztok! Ezt a hibát írja nekem a pawno mikor leakarok futtatni akármit:
\"Error\"
\"Unable to execute compile...\"
Ez miért van? Aki segít annak köszönöm!

309
Segítségkérés / /random parancsba help
« Dátum: 2012. Július 04. - 21:46:28 »
Nem jó :S 
Hibák:
 
C:\\Users\\Pál Család\\Desktop\\samp03e_svr_win32 (2)\\filterscripts\\teszt.pwn(15) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each \"case\"
C:\\Users\\Pál Család\\Desktop\\samp03e_svr_win32 (2)\\filterscripts\\teszt.pwn(15) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Pál Család\\Desktop\\samp03e_svr_win32 (2)\\filterscripts\\teszt.pwn(15) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Pál Család\\Desktop\\samp03e_svr_win32 (2)\\filterscripts\\teszt.pwn(17) : warning 209: function \"cmd_verseny\" should return a value
C:\\Users\\Pál Család\\Desktop\\samp03e_svr_win32 (2)\\filterscripts\\teszt.pwn(18) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
megpróbáltam módosítani, de nem jön össze :S

310
GTA V: Alap információk / Gépigény
« Dátum: 2012. Július 04. - 19:36:49 »
A gta4-hez nem kell túl nagy gépigény...Nekem így elfutott lagg mentesen...
 

Processzor: AMD Athlon(tm) X2 245 Processor 2.90 GHz
Memória(RAM): 2,00GB
Rendszer: 32 bites OP. rendszer
Vid kártya: 760(vagy mennyi :D) mb-os
Alaplap: Nem tom :D

311
Segítségkérés / /random parancsba help
« Dátum: 2012. Július 03. - 20:34:54 »
De ebben nem látok timer-t...Azt hogy kell, hogy csak 1 percenként lehessen?

312
Szkript kérések / Sebességkorlát
« Dátum: 2012. Július 03. - 15:18:37 »
Ja tényleg...Most nézem...Akkor nem tudom :S

313
Szkript kérések / Sebességkorlát
« Dátum: 2012. Július 03. - 15:03:37 »
Szerintem próbákd úgy, hogy megadod a SetVehicleSpeed parancsal, azt, hogy mien gyorsan menjen(nem biztos hogy jó)

314
Segítségkérés / /random parancsba help
« Dátum: 2012. Július 03. - 15:00:57 »
Switcekkel is megoldható ha jól tudom, de még csak 1 parancsot írtam...Nekem régen az isemi jól mûködött...(Hasonló)..De lehet nem jó, de akk ilyet hogy írjak? help me :D

315
Szkript kérések / Reakció teszt magyarázattal!
« Dátum: 2012. Július 03. - 14:58:57 »
Üdv mindenkinek! Szeretnék kérni egy reakció tesztet magyarázattal! Tudom sok van az oldalon, de egy olyat kérnék ameiket valaki megtudná magyarázni!Szeretnék egyet magamtól írni, de mivel kezdõ vagyok ezért nem megyek el a reakció teszteken!Aki megmagyarázna egyet annak köszönöm!

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal