Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29
301
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jackob\'s map pack(60 db)
« Dátum: 2012. május 16. - 20:47:38 »
Ahogy a kepeket nezem,nagyon jol neznek ki.Grat hozzajuk.Loktem a +-t.Jah es sok sikert a 2$hoz :p.Most telefonon jottem
fel de ha pc n leszek le toltom.

302
SA-MP: Szerverfejlesztés / Uszoda
« Dátum: 2012. május 16. - 20:41:47 »
Jo kis map.Grat :thumbsup: megy a +

303
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 12. - 14:30:54 »
Ok

304
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 12. - 07:42:26 »
Azert adott be egy kepet,mert ketszer egymas utan jott be randomba ugyan az.A masik dolog az hogy azert tunik el hamar mert a textura az OnPlayerConnect alatt van es a skin vallasztasnal kell el tunnie.Mikor a jatekos be lep a skinvallasztoba rakja ezert hamar el tunik viszont ha van egy barmilyen dialog on player connect alatt,(pl.Szabaly Dialog) akkor addig marad a textura ameddig el nem fogadjak,illetve el nem utasitjak a dialogot.

305
Segítségkérés / 3D Text nem megy!
« Dátum: 2012. május 11. - 19:13:41 »
Sajnos igy sem mukodik.Azert kossz

306
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 11. - 16:07:59 »
Nem neztem at,de at fogom.Csak most van egy kis dolgom.

307
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 11. - 15:55:43 »
Kossz.Am ugy fogok irni egy erosebb scriptet.Ezt csak a sajat szeromra csinaltam a modba kiegeszitesul es gondoltam akkor mar fel teszem ide is.A kozeljovoben akarok egy zombie systemet.Csinalok hozza zombie palyakat stb.Pontokat gyujtessz ha olsz zombie-t es fejlodhetsz is benne.De ez nem ide tartozik.Tobb infot majd le irok a keszulo munkak kozze.Am Flash.Lehet hogy jobban tudsz mint en,viszont akkor is.Utalom ha ennyire bekepzelt valaki.Nah de mindegy.Nem haraxom rad :P

308
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 11. - 14:50:51 »
Csak nem volt mit csinaljak.Azert csinaltam.Am nem vagyok profi,de kezdo sem.Kepeket nem volt miert csinaljak.Kepet csinaljak egy keprol?

309
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 11. - 14:16:26 »
Hello.Az elebb csinaltam egy egyszeru StartSprite scriptet.
Aki jatszott sima San Andreas-t az tudja milyen kepek vannak a jatek betoltesenel.
mikor egy jatekos be lep ezekbol a kepekbol rak be egyet neki.Ennek semmi haszna nincsen,viszont csak erdekessegbol csinaltam.Nem teszteltem.Remelem mukodik.
 

#include <a_samp>
new StartSprite[][]={
\"loadsc1:loadsc1\",
\"loadsc2:loadsc2\",
\"loadsc3:loadsc3\",
\"loadsc4:loadsc4\",
\"loadsc5:loadsc5\",
\"loadsc6:loadsc6\",
\"loadsc7:loadsc7\",
\"loadsc8:loadsc8\",
\"loadsc9:loadsc9\",
\"loadsc10:loadsc10\",
\"loadsc11:loadsc11\",
\"loadsc12:loadsc12\",
\"loadsc13:loadsc13\",
\"loadsc14:loadsc14\"
};
new Text:Textdraw0;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Random Sprite by SkillZ\");
    // Create the textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, StartSprite[random(sizeof(StartSprite))]);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 4);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 639.000000, 448.000000);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

 
Letoltes:http://www.solidfiles.com/d/f212893a6b/ PWN+AMX
Fenykep:http://imageshack.us/f/802/startsprite.jpg/
\"startsprite.jpg\"
Ez a fenykep csak egy a 14 kozzul.

310
Segítségkérés / Dini bug vagy probléma
« Dátum: 2012. május 11. - 13:45:47 »
Pont ez volt nekem a multkor a gond.Pontosan igy jartam en is.

311
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drog Rendszer
« Dátum: 2012. május 10. - 18:26:49 »
En is ilyet akartam csinalni.Am jo.Nem pribaltam ,de tetszik.Am ha akarodv akkor szerintw m bo aztvitsd valami jo hatassal,azaz annak a drognak legyen valami hatasa hogy erdemes legyen meg venni illetve hasznalni.boccs helyes irasert,mivelhogy telon jottem forumra :p grat szep lett

312
Segítségkérés / 3D Text nem megy!
« Dátum: 2012. május 10. - 16:45:23 »
A szerveremen minden 3dtext megy kiveve az az egy textem amit a kocsira akartam tenni.Tobbszor is at neztem de nem latom az okat.Igy nez ki hogy:
 

new Text3D:vehdamage;
new dmgupdate;
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // Player entered a vehicle as a driver
    {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       
        vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
        Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
       
dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    } else if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) {
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    }
    return 1;
}
forward damageupdate(playerid);
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szoval a lenyege az hogy minnel kevesebb hp ja van a kocsinak,annal kevesebb pontot mutasson.Meg nincsen kesz,mert azt fogom meg meg csinalni hogy ne tunjon el,hanem csak valljon szurkeve,viszont addig nem kezdtem bele ameddig nem mukodik legalabb ennyi.
Azt kene csinalja,hogy ha barmilyen kocsiba be ulok jelenjen meg a 3D Text,de semmi. :S
Koszonom vallaszod

313
Segítségkérés / 0.3-e rõl 0.3D-re
« Dátum: 2012. május 09. - 21:08:20 »
Nem volt hostos szerom szval.:S De am azert irtam hogy.pawno is kell,mert hogy compile.ozza a 0.3e-s modot 0.3d-s re.
mert nekem is volt olyan hogy.0.3d-s mod nem ment a 0.3e-s szeroba ,pontosabban a dialog nem ment.nah d csak segiteni akartam  :yes:

314
Segítségkérés / 0.3-e rõl 0.3D-re
« Dátum: 2012. május 09. - 17:26:46 »
Pontosan forditva.Le toltessz egy 0.3d-s szervert es az alabbi dolgokat at rakod:
 

szervermappa/pawno
szervermappa/plugins
szervermappa/announce
szervermappa/samp-npc
szervermappa/samp-server

 
es fontos hogy a mode odat compile ozd 0.3d-s pawnoval.
Azt hiszem ennyi.
Ha valamit kifelejtettem vagy feleslegesen irtam akk irjatok. :P

315
Segítségkérés / Torolt Object vissza rakasa
« Dátum: 2012. május 09. - 16:28:48 »
Tudom.Azt kerdezem.Hogy nem lehet hogy el valtozoba rakom mindet vagy valahogy.

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal