Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ~BlackStyler~

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35
301
Segítségkérés / Angol vs Magyar nyelv.
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 11:34:50 »
jaj csak a parancsokat? Értem de még egy kérdés mikor cvsatlakozik nekem egy dialog kellne és írja ki MAGYAR ANGOL na és akkor a szerver angol vagy magayar .. :P
 

new language[MAX_PLAYERS];
CMD:kispisti(playerid)
{
if(language[playerid] == 1) //magyar
{
//parancsok
}
if(language[playerid] == 2)//angol
{
//parancsok
}

else { //alapértelmezett nyelv
//parancsok

}
return 1;
}

 
Ami pirosal van azt nem értem :S

302
Segítségkérés / Angol vs Magyar nyelv.
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 11:24:04 »
Idézetet írta: Gumikacsa date=1316850951\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11770\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


[pawn]new language[MAX_PLAYERS];
CMD:kispisti(playerid)
{
if(language[playerid] = 1) //magyar
{
//parancsok
}
if(language[playerid] = 2)//angol
{
//parancsok
}
else { //alapértelmezett nyelv
//parancsok
}
return 1;
}[/pawn]
 
Bocsi, hogy beleszólok de így kell:
 

new language[MAX_PLAYERS];
CMD:kispisti(playerid)
{
if(language[playerid] == 1) //magyar
{
//parancsok
}
if(language[playerid] == 2)//angol
{
//parancsok
}
else { //alapértelmezett nyelv
//parancsok
}
return 1;
}

 
1 = helyett 2 == kell.
 
[/quote]
Nem értem sajnos de én ugy akkarom hogy az egész GM de hogyan írjam pls írjátok le szépen mert nem értem nagyon de nekem dialogos kell hogy jelenjen ki :P

303
Segítségkérés / Angol vs Magyar nyelv.
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 00:50:22 »
Csakis a GM de nem tudom hogyan kezdjem meg hogy angol legyen és magyar is?:  :-[

304
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Mozgató Object
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 00:46:42 »
Sziasztok!  :D Most leírom nektek, hogyan kell MoveObjectet (mozgatható objectet) készíteni lépésekre bontva. Most egy egyszerû példával fogom nektek bemutatni, hogyan is kell használni. Akkor hát, csináljunk liftet!
1., Elsõ lépésként le kell mentenünk 2 objectet. Ezt megtehetjük az MTA-ban vagy más object lerakó scriptel. Azért kell 2 objectet lerakni mert az egyik az object alaphelyzete, azaz amikor beindul a szerver akkor itt áll a lift (vagy úgy is mondhatjuk, hogy /close parancs kapuknál). A 2. object pedig azt az objectet mutatja amely már a lift felemelt pozícióját mutatja. (kapuknál /open parancs). Ha ezzel megvagyunk mehetünk a 2. pontra.
2., Ha megvagyunk az object lerakással átkonvertáltuk meg minden akkor megkapjuk az objectet:
 

CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

 
Nos a továbbiakban az objectet így fogom jelölni:
 

CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Na, ha ezzel megvagyunk akkor azt az objectet rakjuk be elsõnek amelyik az alap helyzeten áll (/close parancs).
Így rakjuk be:
Ha gamemódba rakjuk:
 

public OnGameModeInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe rakjuk:
 

public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha megvagyunk elkezdhetjük a MoveObjectet csinálni. Go 3-as pont!
3., Elsõ lépésként meg kell neveznünk az objectet. Ezért létre kell hoznunk \"az object nevét\". A mód elejére írjuk:
 

new lift;

 
Majd odaugrunk ahová a 2. pontban az objectet beillesztettük és átírjuk a sort erre:
 

lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Azaz így néz ki:
Ha gamemódba raktuk:
 

public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe raktuk:
 

public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Most hogy megneveztük az objectet, létrehozzuk azt a parancsot ami mozgatni fogja. Leugrunk az OnPlayerCommandText függvényhez és beírjuk a parancsot:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}

 
Itt ahogy látjátok a /lift-fel parancsot adtam. Ami azt jelenti, hogy a MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); -ben szereplõ X, Y, Z koordinátát le kell cserélni arra az X, Y? Z koordinátára ami a 2. objectben található, azaz, azaz object ami a lift felemelt pozícióját mutatja.
Megjegyzés: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mehvagyunk ezzel akkor, be kell állítanunk a sebességet:
 

MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);

 
Ezt a sebességet lifteknél, hogy ne essünk ki belõle 2-re szokás állítani de kapuknál elérheti az 5-ös sebességet is. pl:
 

MoveObject(lift, X, Y, Z, 2);

 
Ha megvagyunk a koordináták bemásolásával és a sebesség megadásával is akkor csak az object nevét kell megadnunk amit mozgatni fog. Pl:
 

lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);

 
Ha mind ezzel megvagyunk akkor megcsináljuk a lefele utat is. Létrehozunk egy /lift-le parancsot a lift lefele mozgatásához:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}

 


if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}

 
A lefele mozgató parancsnál az X, Y, Z koordináta helyére az eredeti koordinátákat kell megadni. Azaz ezeket:
 

public OnGameModeInit() // vagy filterscriptnél: OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Majd rendesen beállítjuk a sebességet az object nevét is beírjuk. Ha mindezeket megcsináltuk akkor kész van egy komplett lift.
Végül egy példa:
 

#include #define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}

 
Köszönöm és sok sikert kivánok!  :)

305
Segítségkérés / Angol vs Magyar nyelv.
« Dátum: 2011. szeptember 24. - 00:25:36 »
Sziasztok találtam sok témát legalább vagy 4 darab topickot de egy dolgot nem nagyon értek mikor magyarositom a szervert hogyan kezdjem ell? Mert akkor kell újjra #include <a_samp> stb? vagy? Leírná nekem valaki? :-[

306
Segítségkérés / Felvevõ!
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 20:54:12 »
Sziasztok. Letöltötem a Fraps programato amivel tudok vidizni de nekem nem nagyon jó vagyis nem szerertem. Valaki tudd egy jó felvevõt és add egy jó linket?? :)

307
Segítségkérés / Írás
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:09:25 »
Idézetet írta: DrAkE date=1316794887\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11741\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


1.Letöltöd,betöltöd a plugint!
2.Definálod a gombot!
3.OnPlayerKeyStateChange callbackhoz:
4.
[pawn]
if((newkeys == VK_T)
{
}
[/pawn]
 
\"78195-triple-face-palm1.jpg\"
Miért büntetsz istenem?
Nem newkeys kell hanem IsKeyDown.....
Ne írjatok baromságot........
Még csak OnPlayerKeyStateChange eljárás se kell.
 
[/quote]
Ez igaz ne írjatok hülyeségeket mert akkor ugy tanulja meg..!

308
SA-MP: Szerverfejlesztés / N-Admin
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:08:05 »
Szép lett!

309
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer By: Sramm
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:07:56 »
Szép lett!

310
SA-MP: Szerverfejlesztés / SA-MP Fórum textdraw
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:07:45 »
Szép lett!

311
Segítségkérés / map
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:07:32 »
>\" post=\"178599\" timestamp=\"1316707884\"]
http://sampforum.hu/index.php?topic=13021.0
 
[/quote]
Mapolsz majd átkonvertálod és beteszed.. :)

312
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / PPC Trucking házrendszer [Magyar!]
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:06:55 »
Szép lett!

313
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]Fegyver
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:06:33 »
Kezdõknek..

314
Segítségkérés / Textdraw dialog
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 16:42:06 »
Kössz szép lett ment a + !! ZÁROK

315
Segítségkérés / Textdraw dialog
« Dátum: 2011. szeptember 23. - 14:56:41 »
Nem Lusta vagyok. Hanem próbáltam de nem sikerült sajnos nekem :(

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal