Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 184
301
Tanuljunk PAWN nyelvet / Bitmûveletek a gyakorlatban.
« Dátum: 2013. július 21. - 11:53:25 »
Szerintem aki nem érti miért, az olvassa el a másik Bit Mûveletek témát, abban ez nagyon szépen le van írva minden operátor mit csinál, ha nem érti meg elsõre, akkor egy 3-4x átkell olvasni. Énsem voltam elõször másképp.
Deha már annyira valaki lusta, akkor ittvan :D
Bitwise OR akkor ad igazat, ha az egyik érték igaz.
Tehát ha a jelenlegi változó értéke 0101110001 és itt be akarjuk \"kapcsolni\" a feketével jelzett bitet, akkor 0101110001 VAGY 0000000100 (remélem jól írtam a darabszámot, könnyen elveszek ennyi 01 között ha csak így hasra csapva írom le xd), és ebbõl adódóan 1 lesz a bitbõl, mivel ahol már az egyik értéke 1, ott a VAGY 1el tér vissza, nem kell, hogy mind a kettõ 1 legyen.
Az ÉS pedig csak akkor tér vissza 1el, ha mind a kettõ érték IGAZ. 0101110001 Tehát ha itt ki akarjuk a befeketített bitet kapcsolni, akkor 0101110001 ÉS 11111111111111111111111111011111. (Mint leírtam, akkor ad 1et, ha mind a kettõ érték igaz, ha csak a 6. bitet akarjuk kikapcsolni, akkor csak a 6. biten lévõ értékre rakunk 0-t, többire 1et és csak ezt fogja kikapcsolni, többit nem bántja)
Amúgy bitek megszámlálására ittvan egy funkció, ez sokkal gyorsabb mind az összes többi. Nincs benne ciklus.
 

stock CountSetBits(i)
{
i = i - ((i >> 1) & 0x55555555);
i = (i & 0x33333333) + ((i >> 2) & 0x33333333);
return (((i + (i >> 4)) & 0x0F0F0F0F) * 0x01010101) >> 24;
}

302
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. július 18. - 18:04:35 »
Kiesések, kapcsolat megszakadások vannak?

303
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. július 18. - 17:47:34 »
SQL Adatbázis ugyanazon a gépen van még mindig, mind ahol a szerver?

304
Off Telep / Skype rekordotok.
« Dátum: 2013. július 13. - 14:59:46 »
4-5 óra között kb..
Amúgy nekem érdekes mindig baszakodik 2óra után (érthetetlen hangok jönnek ha beszél, nyekergés, stb), ha én kezdeményezek, ha a másik

305
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EnableTirePopping
« Dátum: 2013. július 10. - 10:45:17 »
Törölve van a funkció, sampba automatikusan bekapcsolva.
E: töröljétek a posztot, kösz.

306
Beszélgetés / Xperia ZU – táblagép vagy telefon?
« Dátum: 2013. június 26. - 22:57:09 »
Épp az a kategória, hogy nem teheted már a zsebedbe, de mondjuk táskába hordod, akkor simán belefér nagyobb is. Úgyhogy akkor megint csak nem ezt venném.. Remélem lesz ezzel a displayel valami kissebb kiadás is, nekem már az 5\" is nagy. (Xperia Z)
Nagy haladás, hogy már végre nem TFT :D

307
Beszélgetés / Xperia ZU – táblagép vagy telefon?
« Dátum: 2013. június 26. - 22:42:17 »
Itt a japán óriásmobil, a vízálló Sony Xperia Z Ultra
A japán gyártó hivatalosan is leleplezte a Sony Xperia Z Ultra táblagépet, amely extrém jó tudással érkezik. A sokat pletykált készülék végre hivatalosan is napvilágra került. Az Xperia Z Ultra nevet kapott, eredetileg Togari kódnéven megismert hatalmas okostelefon 6.4 colos, 1920×1080 pixel felbontású, 342ppi pixelsûrûségû kijelzõvel debütált, ekkora méretben ritkaság a full HD felbontás. A Triluminos technológiának köszönhetõen szélesebb, gazdagabb színeket biztosíthat a felhasználóknak a megjelenítõ, míg a Sony X-Realitynek köszönhetõen még szebben tudja a képeket megjeleníteni. Szintén a kijelzõhöz kapcsolódik a kézírásfelismerõ, valamint akár grafit ceruzát, fém tollat is érzékelni képes, amennyiben a hegy legalább 1 mm-es. A burkolat vízálló, teljesíti az IP55 és az IP58 szabványokat. A mondjuk meglehetõsen nehéz, 212 gramm tömegû, ám alig 6.5 mm vékony készülékház alatt a Qualcomm legújabb chipsete, Snapdragon 800 dolgozik – egyébként ebben debütál elsõként ez a chipset –, mely négymagos, 2.2 gigahertzes órajelen ketyegõ Krait processzort és egy Adreno 330 grafikai gyorsítót jelent, valamint adott az LTE-támogatást is biztosít.
\"width=500http://www.telefonguru.hu/txt/hirek/kepek/Xperia_Z_Ultra_20130625.jpg[/img]
Ehhez tartozik 16 gigabájt beépített tárhely – melybõl 11 gigabájt érhetõ el a usereknek –, a microSD bõvíthetõség adott, akár 64 gigabájtos kártyát is elfogad a telefon. A hátlapi, 8 megapixeles kamera Exmor RS szenzorral és HDR fotó-, videórögzítéssel ellátott, az elõlapi kamera 2 megapixeles. A tudáslistából nem maradt ki az NFC, a Walkman lejátszó, a ClearAudio+, valamint az Xloud hangzásjavító szoftverek, megoldások. A napi szintû helytálláshoz egy 3000 mAh-s akkumulátort kapott a Sony Xperia Z Ultra. A modell fekete, fehér és lila színekben lesz elérhetõ 2013 harmadik negyedévétõl, ára egyelõre nem ismert.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h45uTBGftkQ
http://www.telefonguru.hu/hir/Fotokon_a_Sony_Xperia_Z_Ultra_tablagep_2013-6-25

308
Általános / Mivel és hogyan lehetne feldobni a SA:MP világát?
« Dátum: 2013. június 26. - 21:54:29 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1372234481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38894\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sehogy. Egy közel 10 éves játékot már mindenki kiismert, megunt.
 
Ezzel nagyon nem értek egyet.
Kyet kéne leváltani, vagy valakit mellétenni, és mindjárt fel lenne dobva :D
Lásd MTA.  Na ha SAMP is hasonló lenne, nem hinném, hogy ezt mondanátok.

309
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2013. június 25. - 13:34:46 »
Megint kicsit újítottam a dolgot, linux verzió szintén nincs tesztelve, de mûködnie kéne itt 90%-ban.
Ha nem mûködik javítom, de frissíteni nem igazán szándékozom már. Minden elérhetõ a frissétéshez, nemkell hozzá semmi extra, fõposztban a Y_Less leírásában minden megtalálható.
Új funckiók:
 
native AddToBanList(_ip[], time_ms = 0);
native RemoveFromBanList(_ip[]);
native ClearBanList();
native IsBanned(_ip[]);

 
Ezek az alap RakNet ban funkciói, memóriában tárolják a bannolt IP-ket. Tehát ha itt törölsz valamit, az csak a memóriában történik, \"samp.ban\" is ezekkel a funkciókkal olvasódik be a memóriába. Érdekesség kedvérét, ez támogat idõbant is. Millisecond (ezredmásodperc)-ben kell megadni, hogy mennyi ideig akarod, hogy bannolva legyen. Alapból 0 = végtelen.
Amint az IsBanned() függvény meghívódik, akkor ellenõrzi le, hogy még van-e az idõbõl vagy már le-e telt. SA-MP szervernek automatikusan oldani kéne a banokat, amiket ezzel idõre bannolsz.
A következõ kódot pedig szúrd be a módba, hogy a GetPlayerGravity() értéke nullázódjon felcsatlakozásnál.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerGravity(playerid, 0.008, true);
return 1;
}

 
Letöltés:
http://www.mfr.clans.hu/YSF_0.3x.rar
UI: Linuxon tesztelve, MÛKÖDIK!

310
Kérdések, Segítség / Hivatalos fórum, és a www.sa-mp.com megszûnt ?
« Dátum: 2013. június 21. - 22:15:14 »
Nekem is megy :D
You have been banned for the following reason:

Using and advocating leaked source code.


Date the ban will be lifted: 22/06/2013, 09:00 PM

311
GTA V: Alap információk / GTA V - Michael Franklin Trevor [Elemzéssel]
« Dátum: 2013. június 21. - 19:43:19 »
Nagy szégyne lenne, ha 2013 második felében egy GTA sorozat nem használna DX11-et.
Már a GTA IV-ben is szerintem elég hülyeség volt, hogy nem DX 10re alapozták gépen. Bár mongyuk a 9 és a 10 között nincs akkora különbség mind a 11 és a 10 között..

312
Pluginok és Programok / Magyar SA-MP (& Pawno) v0.3x R1-2 beta by P3ti
« Dátum: 2013. június 20. - 15:39:18 »
Egyébként ennek az UPX tömörítésnek mi értelme azon kívül, hogy az IDA szarságot fordít vissza belõle?
Látom neten, hogy ki is lehet csomagolni majd belenézek mert van pár elképzelésem amit át lehetne írni :D

313
Bassza meg ez a fasszopó, csak káromkodni tud a süket szöveg mellé.
EDDA Mûvek mindörökké!

314
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2013. június 17. - 15:45:59 »
Próbáltam, nem jó.
Meghalt játékosnak akkor is 0t vesz be, 2en voltunk mindig én voltam a halott mikor õ neki kellett volna.


Linux verzió mûködik + *GetPlayerGravity()
www.mfr.clans.hu/Grav_Plugin_03x.rar
 
native SetPlayerGravity(playerid, Float:gravity);
native Float:GetPlayerGravity(playerid);
native CreatePlayerExplosion(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, type, Float:radius);

 
*OnPlayerConnect() alá rakd be, hogy SetPlayerGravity(playerid, 0.008); mert nem nullázódik a GetPlayerGravity() értéke magától. Erre majd lehet berakom GDK-t és nem fog kelleni callback hook.

315
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2013. június 16. - 22:42:24 »
Csodáltam is volna, ha menne :D
Majd javítom pár nap múlva, kösz a tesztelést.

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal