Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sramm

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 40
301
Szervert bemutató anyagok / Federal Prison RolePlay - Börtön Interior
« Dátum: 2013. február 07. - 14:22:10 »
Cellák?

302
Bugjavítás: Érzékeli a páncélt is.. Ha valaki letöltötte, frissítse ezzel!

303
Idézetet írta: BackUP date=1360161933\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerTakeDamage erre van.
- Gondoltam az elején -
Tökéletes! Sokoldalú, és egyszerû :D
 
Köszi :)

304
Bemutatás
Ez a függvénykönyvtár lehetõvé teszi, hogy beállítsuk egy fegyvernek a sebzési értékét.
Függvények
Csak a fegyverekre vonatkozó, bárki használja:
SetWeaponDamage(weaponid,damage)
 

Beállítja egy fegyver sebzését.

Paraméterek:
 
  • weaponid - A fegyver id-je.

  • damage - Mennyi legyen a sebzés.


Megjegyzés: A fent megadott értéket a SetWeaponDamageEx függvény felülírja!


GetWeaponDamage(weaponid)
Visszatér a fegyver sebzésével.
Paraméterek:
 
  • weaponid - A fegyver id-je.

 
Visszatérések: A fegyver sebzésének értékével, vagy -1-el, ha nincs beállítva egyénileg sebzés.


Csak egy adott játékos fegyverére vonatkozó:
SetPlayerWeaponDamage(playerid,weaponid,damage)
 

Beállítja egy játékos fegyverének a sebzését.

Paraméterek:
 
  • playerid - A játékos id-je.

  • weaponid - A fegyver id-je.

  • damage - Mennyi legyen a sebzés.




GetPlayerWeaponDamage(playerid,weaponid)
Visszatér a játékos fegyverének sebzésével.
Paraméterek:
 
  • playerid - A játékos id-je.

  • weaponid - A fegyver id-je.


 
Visszatérések: A fegyver sebzésének értékével, vagy -1-el, ha nincs beállítva egyénileg sebzés.


FONTOS
A függvénykönyvtár a 0.3d-s OnPlayerGiveDamage-val dolgozik, ezért alá mindenképpen be kell rakni ezt:
Damage_ONPGIVED
Így:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
    Damage_ONPGIVED(playerid,damagedid,amount,weaponid);
    return 1;
}

 


A helyes mûködéshez az OnGameModeInit alá (Vagy filterscript) kell berakni ezt:
DOnGame();
Így:
 
public OnGameModeInit()
{
DOnGame();
        return 1;
}

 
Különben minden fegyvernek 0 lesz a sebzése!
Megjegyzések
A scriptet sajnos nem tudtam tesztelni, de ha valaki letesztelné, akkor megköszönném. Elméletben minden tökéletesen mûködik.
Letöltés
wpd.inc

305
Archívum / RealTrillRPG Szerver Bemutató!
« Dátum: 2013. február 05. - 19:40:11 »
Idézetet írta: haha3223 date=1360086509\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32834\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A Real Trill Music szponzorálja a szerót?
 
Aha, szeretnéd  :laugh:

306
SEE-rõl is igyekeznek szûrni, már amennyire. Van akit, kis apróságokért kiraknak, és van, akit a legnagyobb nonért sem..

307
Archívum / [HUN] |<>| The Secret Role Play Gaming |<>| v0.3
« Dátum: 2013. február 04. - 19:31:31 »
Már nem is megy...

308
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2013. február 02. - 20:38:25 »
CRPG v1.6 RC 3-2
 
Új jármû rendszer
Igen, mivel az elõzõre sok panasz jött, kicseréltük a jármû rendszert, ami már dialogos, így korlátlan jármû lehet a szerveren. (Na jó, csak 200). Még mindig van jármû visszaadás, ha van képed, lehet kirakni:  http://crpgre.comuv.com/index.php?topic=236.0
A jármûvek árát színekkel jelöltük. A drága piros, a közepes sárga, az \"olcsó\" zöld.
Képek:
\"a1_2013_2_2_h0vq3ind6a.png\"
\"a1_2013_2_2_zptf4wqofg.png\"
 
CRPG v1.6 RC 4 - Ízelítõ
 
Körözés rendszer
Fõleg a bûnözõket, a kalandvágyókat, és a rendõröket érinti a dolog. Ki lehet róna egy emberre körözést, a nyomravezetõnek pénz is jár!
Képek:
\"a1_2013_2_2_e8gd4e9bto.png\"
\"a1_2013_2_2_uyvl5155h2.png\"
\"a1_2013_2_2_vs6odnckou.png\" (Nem vagyok meleg Jake)
Plakátok
A plakátokon meg lehet nézni a körözött személyek listáját, illetve friss híreket OOC - IC egyaránt.
Kép:
\"a1_2013_2_2_voaq5jh1s1.png\"
Bug javítások
 
  • /bemer parancs javítva

  • Már nem mutatja a maszkban lévõ nevét, még ha be is van mutatkozva


 
- Hamarosan folytatás -

309
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Virtual Word
« Dátum: 2013. február 02. - 19:42:30 »
OFF: Jó a neved, honnan van?  :mistrust:

310
Segítségkérés / Körözés rendszer
« Dátum: 2013. február 02. - 16:46:48 »
Hello! Próbáltam csinálni egy körözés rendszert, hát nem sok sikerrel, ugyanis nem nagyon akar mûködni a dini...  :wall:
Itt a kód, már debuggal próbáltam, igazából az jelzi is, hogy mi a problem, de semmi rendellenességet nem látok benne.
Amikor létrehozom a fájlt:
 
if(dialogid == 4208)
{
if(response)
{
  //  if(FindKorozes(inputtext) == 1) return ShowPlayerDialog(playerid,4208,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Körözések\",\"Már van ilyen körözés!\\nÚj nevet kell beírnod:\",\"Oké\",\"Kilépés\");
    new kfile[128];
    format(file,128,\"/Users/%s.ini\",inputtext);
    print(\"KorozesCreator - Step Started\");
    if(!dini_Exists(file)) return ShowPlayerDialog(playerid,4208,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Körözések\",\"Nincs ilyen személy az adatbázisban! \\n((Lehet, hogy kifelejtetted a _ jelet.))\\nÚj nevet kell beírnod:\",\"Oké\",\"Kilépés\");
   new fileid = NextKorozes();
   format(kfile,128,\"/Koroz/%d.ini\",fileid);
   print(\"KorozesCreator - Step 1 Completed\");
   dini_Create(kfile);
   print(\"KorozesCreator - Step 2 Completed\");
   dini_Set(kfile,\"Name\",inputtext);
   print(\"KorozesCreator - Step 3 Completed\");
   dini_Set(kfile,\"Kiado\",GetNameEx(playerid));
   print(\"KorozesCreator - Step 4 Completed\");
   //ShowPlayerDialog(playerid,4209,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Körözések\",\"Írd be, hogy mi az indoka a körözésnek!\",\"Oké\",\"Kilépés\");
}
return 1;
}

 
Debug:
 
[16:45:22] KorozesCreator - Step Started
[16:45:22] KorozesCreator - Step 1 Completed
[16:45:22] KorozesCreator - Step 2 Completed
[/quote]
itt elméletben nem kéne 0-ás értéket visszahoznia, ennek ellenére azzal tér vissza elõször.
 
stock NextKorozes()
{
new kfile[128];
for(new i = 1; i<50; i++)
{
format(kfile,128,\"/Koroz/%d.ini\",i);
if(!dini_Exists(kfile) && i != 0) return i;
}
return 1;
}

 
Mutatás:
 
stock ShowKorozesek(playerid)
{
new msg[128],dialogstr[3000],kfile[128];
for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
{
    format(kfile,128,\"/Koroz/%d.ini\",i);
    if(dini_Exists(kfile))
    {
               print(\"Show - Step 1 Completed\");
   format(msg,128,\"\\nKörözött személy: %s\",dini_Get(kfile,\"Name\"));
   print(\"Show - Step 2 Completed\");
   strcat(dialogstr,msg);
   print(\"Show - Step 3 Completed\");
}
}
ShowPlayerDialog(playerid,4207,DIALOG_STYLE_LIST,\"Körözések\",dialogstr,\"Választ\",\"Mégsem\");
print(\"Show - Step 4 Completed\");
return 1;
}

 
Debug:
 
[16:45:16] Show - Step 1 Completed[/quote]
Itt is látható, hogy a dininél megakad.. Ötletek?

311
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. február 01. - 15:44:33 »
Kijött a végleges verzió - R1

312
Segítségkérés / /vehicles
« Dátum: 2013. február 01. - 08:24:52 »
Ezredes, mi a különbség a te kódod, és az enyém közt?
 
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1359660155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most ez hogy kéne mûködjön? vehicles <id> vagy akkor kijön menü vagy dialog?
am ha az elsõ féle, akkor zcmd vel a params ot használd + sscanf
 

Haladó pawn[/quote]
Szerintem ezt vedd le :(

313
Segítségkérés / /vehicles
« Dátum: 2013. január 31. - 16:02:58 »
Hello. Még régebben csináltam ezt a parancsot, akkor mûködött is. Most átírtam kicsit a v-s rendszert, és egyszerûen nem megy. Azt írja, hogy nincs ilyen parancs. Igazából nem tudok rájönni, mi a baja :(
 
CMD:vehicles(playerid)
{
new kocsik[128];
    new pveh1= -1;
    new pveh2= -1;
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(Compare(GetNameEx(playerid),vInfo[GetPVehID(i)][vOwner]))
{
    if(pveh1 != -1 && pveh2 == -1) pveh2 = i;
   else if(pveh1 == -1 && pveh2 == -1) pveh1 = i;
}
}
if(Total_Player_Vehicles[playerid] != 0 && pveh1 != -1 && pveh2 == -1) format(kocsik,128,\"{FFFFFF}Jármû1 ID: {FF0033}%d\",pveh1);
if(Total_Player_Vehicles[playerid] != 0 && pveh1 != -1 && pveh2 != -1) format(kocsik,128,\"{FFFFFF}Jármû1 ID: {FF0033}%d {FFFFFF}| Jármû2 ID: {FF0033}%d\",pveh1,pveh2);
SendClientMessage(playerid,Green,kocsik);
return 1;
}

314
Archívum / Rövid közlemény
« Dátum: 2013. január 24. - 20:29:16 »
nem csapott el egy kamion (nincs ekkora mázlitok) [/quote]
Max. Chuck Norrris csapja el a kamiont...

315
Archívum / Celebration RPG (0.3x) - by: clans.hu (Frissítve: 2013.03.20)
« Dátum: 2013. január 24. - 20:10:18 »
Frissítések:
 
CRPG - v1.6 RC 2
 
Táska rendszer
Sokak kérésére bekerült, egyenlõre csak az élelmiszereket mutatja, de nem sokára minden tárgyadat mutatni fogja. Parancsa: /taskam.
Kép:
\"width=500http://www.kephost.com/images4/2013/1/23/a1_2013_1_23_s2z6k9pemh.png[/img]
Idõ rendszer
Az egyszemélyes játékhoz való idõ szerint van viszonyítva, azaz: IRL 2 perc = IG 1 óra, IRL 2mp = IG 1 perc.
Ez elõsegíti a rablásokat a gyakoribb éjszakák miatt.
Kép:
\"a1_2013_1_23_ht20vxoo0l.png\"
Bugjavítások
 
  • Már nem mutatja a karácsonyfát

  • Mikulássapkánál nem írja, hogy fedett arc

  • Javítva a fegyver bug.




CRPG - v1.6 RC 3 - Ízelítõ
 
Bemutatkozás rendszer
A GTA skinek általában mindig mások, ezért létrehoztuk a bemutatkozás rendszert, aminek segítségével látod a másik player feje felett a nevét :)
Parancs: /bemutatkoz
Kép:
\"width=453http://www.kephost.com/images4/2013/1/24/a1_2013_1_24_bqk3gcefdt.png[/img]


Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal