Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - impreZZa

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 37
301
Pályakészítő / Ajtó objekt törlése
« Dátum: 2016. December 21. - 14:17:46 »
Már megoldottam, de azért köszi. :)
 
Ha sima scriptként berakom, hogy: removeWorldModel(1498, 3.4582796, 2230.2, -1721.0597, 13.69055), akkor kiszedi.
 
Amit nem értek, mivel az editor szerver oldali scriptje is így szedi ki..mármint nem szedi..na érted. :D

302
Pályakészítő / Ajtó objekt törlése
« Dátum: 2016. December 20. - 22:24:42 »
Csókolomsztok, valahogy ki lehet törölni ezeket az ajtókat?
 
\"uL71AhV.jpg\"
 
Törlés után megkapom a kódot:
 

<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (Gen_doorEXT03) (1)\" radius=\"3.4582796\" interior=\"0\" model=\"1498\" lodModel=\"0\" posX=\"2230.2\" posY=\"-1721.0597\" posZ=\"13.69055\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>

 
De az ajtó ugyanúgy ott van. Próbáltam másik helyen, ahol ugyanilyen ajtó van, onnan se tűnt el.
 
Konkrétan ezt az egyet kéne csak kiszedni valahogy (konditeremnél). Ötlet?

303
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. December 19. - 22:50:24 »
Shader
 

texture iTexture;
technique drawTexture {
pass P0 {
   Texture[0] = iTexture;
}
}

 
Kliens oldal
 

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local shader3D = dxCreateShader(\"files/shaders/default.fx\")
bindKey(\"m\", \"down\", function()
showCursor(not isCursorShowing())
end)
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
if isCursorShowing() then
   local cursorX, cursorY = getCursorPosition()
   cursorX, cursorY = cursorX*screenWidth, cursorY*screenHeight
   local rectRotX = -(cursorX-screenWidth/2)/80
   local rectRotY = (cursorY-screenHeight/2)/50
   local drawSurface = dxCreateRenderTarget(screenWidth, screenHeight, true)
   dxSetShaderValue(shader3D, \"iTexture\", drawSurface)
   dxSetRenderTarget(drawSurface, true)
   dxDrawRectangle(screenWidth/2-320, screenHeight/2-200, 640, 376, tocolor(21, 25, 27, 255))
   dxDrawRectangle(screenWidth/2-320, screenHeight/2-200+376, 640, 24, tocolor(0, 0, 0, 255))
   dxDrawRectangle(screenWidth/2-320+10, screenHeight/2-200+10, 309, 50, (isCursorInPosition(screenWidth/2-320+10, screenHeight/2-200+10, 309, 50) and tocolor(122, 163, 62) or tocolor(130, 130, 130)))
   dxDrawRectangle(screenWidth/2-320+10+311, screenHeight/2-200+10, 309, 50, (isCursorInPosition(screenWidth/2-320+10+311, screenHeight/2-200+10, 309, 50) and tocolor(62, 163, 153) or tocolor(130, 130, 130)))
   dxSetRenderTarget()
   dxSetShaderTransform(shader3D, rectRotX, rectRotY)
   dxDrawImage(0, 0, screenWidth, screenHeight, shader3D)
   destroyElement(drawSurface)
end
end)
function isCursorInPosition(boxX, boxY, boxW, boxH)
if isCursorShowing() then
   local absoluteX, absoluteY = getCursorPosition()
   absoluteX, absoluteY = absoluteX*screenWidth, absoluteY*screenHeight
   return (absoluteX >= boxX and absoluteX <= boxX+boxW) and (absoluteY >= boxY and absoluteY <= boxY+boxH)
else
   return false
end
end

 
Nyilván meg lehet oldani jobban/szebben/pontosabban, de ebből ki tudsz indulni. (elvileg..)

304
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. December 19. - 19:37:09 »

Ezek oszt színek öcsém. -^

305
Segítségkérés / Segítségkérés.
« Dátum: 2016. December 18. - 16:34:16 »
getElementData(localPlayer, \"acc:admin\")

306
Segítségkérés / Kiírás
« Dátum: 2016. December 18. - 12:08:19 »
szerk.: Benéztem bocs, úgy rémlett h szerver oldalon muszáj megadni h kinek látható

307
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT]Low budget ImVehFt
« Dátum: 2016. December 15. - 21:45:14 »
Lel. Mikor érkezett ide válasz? XD Kösz srácok. :D
 
Kb. ekkor kezdtem ismerkedni a lua-val. Ha van rá igény majd összedobhatok valami igényesebbet.

308
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2016. December 11. - 17:51:39 »
Kell, mert tábla. A hiba, hogy nem kliens oldalon használja, ezért nem kap értéket. De már @Xenius leírta.

309
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2016. December 11. - 09:32:05 »
Administrators, Moderators.

310
Segítségkérés / Gate-system
« Dátum: 2016. December 06. - 14:30:28 »
Másold be a gates táblát

311
Best of 2016 / Az év legjobb képkészítője
« Dátum: 2016. December 06. - 14:24:58 »
Example.

312
Best of 2016 / Az év legsegítőkészebb tagja
« Dátum: 2016. December 06. - 14:23:39 »
Kyosuke_Hiroshi

313
Best of 2016 / [SAMP] Az év szkriptere
« Dátum: 2016. December 06. - 14:22:57 »
DEFEATER

314
Best of 2016 / Az év staff tagja
« Dátum: 2016. December 06. - 14:22:04 »
anGeL

315
Best of 2016 / [MTA] Az év szkriptere
« Dátum: 2016. December 06. - 14:21:28 »
Xenius

Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 37
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal