Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Casamiro

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 70
31
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Március 02. - 10:22:41 »

32
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Március 01. - 23:12:38 »

33
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Március 01. - 19:46:36 »

34
Idézetet írta: Popec16 date=1361909809\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi a sampforumon a felhasználóneved?:)
20:59
Ricsi
persze belevehetjuk ezt is a birosagi jegyzokonyvbe
 
Ez kész :D Szerintem ne foglalkozz vele, csak az idõdet rabolja.
http://sampforum.hu/index.php?action=profile;u=127
Ez lenne õ? Jó rég írhatott neked a fórumon.. :D

35
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 24. - 22:25:58 »

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bányász Munka V2
« Dátum: 2013. Február 18. - 21:54:02 »
v2 -es verzióba:
- amikor lefut a timer, a 0 -s id jû játékos kapja mindig a kiírást és a pénzt
- mivel OnPlayerConnectnél -1 re állítod az \'aso\' értékét, így kétszer kell megvenni az ásót, de a /banyaszkutat parancsnál ha 1 az \'aso\' változó értéke akkor megállítja a parancsot, ezért nem is kell ásót venni hozzá
Szerintem ezeket javítsd, és akkor jó lesz.

37
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 16. - 21:38:55 »

38
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 15. - 14:15:05 »

39
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 13. - 21:34:26 »

40
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 12. - 22:17:20 »

41
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 12. - 15:19:32 »

42
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 11. - 22:26:44 »

43
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. Február 10. - 11:53:09 »

44
Segítségkérés / UNKNOWN parancsok..
« Dátum: 2013. Február 09. - 21:27:49 »
OnPlayerCommandReceived alján return 0 helyett return 1 kell.
 
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/speedo\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new strOptionInfo[2][37]=
    {
        \"Bekapcsoltad a sebességmérõt\",
        \"Kikapcsoltad a sebességmérõt\"
};
DeActiveSpeedometer[playerid] = !DeActiveSpeedometer[playerid];
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, strOptionInfo[DeActiveSpeedometer[playerid]]);
if(!DeActiveSpeedometer[playerid])
{
    for(new i; i < 10; i++)
        TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock]);
   for(new i; i < 4; i++)
       TextDrawsd[playerid] = TextDrawCreate(555.0, 402.0, \"~b~.\");
}
else
{
    for(new i; i < 4; i++)
        TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid]);
            for(new i; i < 10; i++)
                TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock]);
}
return 1;
}
if(strcmp(\"/szolgálat\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
    {
             new name[MAX_PLAYER_NAME], str[128];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        format(str, sizeof(str), \"*** %s Szolgálatba lépett mint rendõr\", name, playerid);
        SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, str);
        szolgalatban[playerid] = 1;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"*Te nem vagy rendõr*\");
    }
    return 1;
}
if(strcmp(\"/xd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    return 1;
}
if(strcmp(\"/menu\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 1947.3525,-2110.8755,13.1265))
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen ettél!\");
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sikertelenül nem ettél!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(\"/nrg500\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SpawnVehicleForPlayer(522, playerid);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"*Nrg-500 sikeresen spawnolva*\");
    return 1;
}
if(strcmp(\"/police\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SpawnVehicleForPlayer(596, playerid);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"*Rendõr autó sikeresen spawnolva*\");
    return 1;
}
if (strcmp(\"/sziréna\", cmdtext, true, 6) == 0)
    {
        if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
        {
        if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Nem te vagy a sofõr!\");
        }
        new pveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if (!GetVehicleModel(pveh)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Nem vagy jármûben!\");
        if (VObject(obj[pveh])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Sziréna kikapcsolva.\"), DObject(obj[pveh]);
        switch (GetVehicleModel(pveh))
        {
            case 596:
            {
                obj[pveh] = CObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                AObject(obj[pveh], pveh, 0.000000, -0.379999, 0.889999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
            }
            case 597:
            {
                obj[pveh] = CObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                AObject(obj[pveh], pveh, 0.000000, -0.374999, 0.884999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
            }
            case 598:
            {
                obj[pveh] = CObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                AObject(obj[pveh], pveh, 0.000000, -0.334498, 0.933500, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
            }
            case 599:
            {
                obj[pveh] = CObject(19419, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                AObject(obj[pveh], pveh, 0.000000, 0.039999, 1.153999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
            }
            default:
            {
                return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Nem vagy rendõr autóban!\");
            }
        }
        return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Sziréna bekapcsolva!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"*Te nem vagy rendõr*\");
}
return 1;
    }
if(strcmp(\"/destroy\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(SpawnedVehicle[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"*Elõször hívj le egy kocsit!*\");
    DestroyVehicle(SpawnedVehicle[playerid]);
    SpawnedVehicle[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"*Jármû törölve*\");
        return 1;
      }
      if(strcmp(\"/weather\", cmdtext, true, 10) == 0)
      {
          SetWeather(2);
return 1;
}
return 1;
}

45
Segítségkérés / Levonás helyett inkább pénzt ad
« Dátum: 2013. Február 09. - 11:33:24 »
SetPlayerPosEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,interior,world,money)
{
    SetPlayerPos(playerid,Float:x,Float:y,Float:z);
    SetPlayerInterior(playerid,interior);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,world);
        GivePlayerMoney(playerid, -money);
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 70
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal