Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szily88

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Szkript kérések / Eltõltött perc a szerveren..
« Dátum: 2013. november 11. - 14:26:16 »
Kéne nekem egy olyan script ami a térkép fellet kiirja hogy Eltõltött perc a szerveren...vagy hasonló de mindekkép percben mutassa..

32
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mi legyen az elsõ mappom?
« Dátum: 2013. november 10. - 16:11:06 »
Sziasztok...
Szerintetek mi legyen az elsõ mappom?

33
Archívum / MTA
« Dátum: 2013. november 08. - 16:42:52 »
win7
Ezt irja:
You have to manually copy the program files to the directory where you installed your gta-as.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 08. - 16:56:58 )

Mostmár megy---
Object ID-ket hol tudom megnézni?

34
Archívum / MTA
« Dátum: 2013. november 08. - 16:19:05 »
Ez jobb mint MTA?
Csak az a gond van már pár mappom MTA.val...ez is beolvassa?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. november 08. - 16:22:52 )

Vmiértz nem megy--Mikor rárakom hogy LOAD nem indul el..

35
Archívum / MTA
« Dátum: 2013. november 08. - 16:12:18 »
Sziasztok..
Azt akarnám kérdezni hogy MTA-val az objecteket hogyan lehet megforditani?
És valaki nem tduja a homok bucka ami van bányánál az melyik kategoriánál van?Meg az a kis sárga csik amit autopálya közepere szoktak rakni hogy elválassza a két sávot?:

36
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 03. - 12:07:45 »
LoL..Zárd le..nem fogom modositani mert nincs mit..
[mod]As you wish. Át is lett helyezve az archívumba.[/mod]

37
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 03. - 11:43:33 »
Istenem---ezt haverom irta--nem onnan van másolva--

38
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 03. - 11:28:22 »
Hát Istenem--egyedi leirása van...

39
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 03. - 11:16:28 »
MI a problema a mostani GM..?Egyedi scriptelesek szinte az egesz egyedi map...

40
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 03. - 11:04:12 »
Nem tudom mi a problémátok..nem  onnan volt másolva---Itt egy gond van hogy ti tul beképzeltek vagytok..Valahonnan el kell kezdeni a szerver nyitást is..

41
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. november 02. - 19:58:20 »
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"COLOR_GREEN\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(23) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(26) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(27) : error 017: undefined symbol \"COLOR_GREEN\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(40) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(41) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(42) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(43) : error 017: undefined symbol \"SetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(44) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(45) : error 017: undefined symbol \"COLOR_GREEN\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"COLOR_GREEN\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(47) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(47) : error 017: undefined symbol \"COLOR_GREEN\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(49) : error 017: undefined symbol \"COLOR_YELLOW\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(58) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(61) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(62) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(63) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"COLOR_BLUE\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(69) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(73) : error 017: undefined symbol \"GetPVarInt\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(76) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(78) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerNPC\"
D:\\Vip (1)\\Vip.pwn(78) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
Itt a script:
 
#include a_samp
#include sscanf2
#include zcmd
#include dini
#include dudb
#include dutils
#include colors
#pragma unused ret_memcpy
enum pInfo
{
VIP
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
new file[128],str[128];
new player1;
CMD:vips(playerid,params[])
{
new string[250];
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"____]Online V.I.P Tagok [_____\");
for(new v;v{
if(GetPVarInt(v,\"VIP\") > 0)
{
format(string,250,\"%s V.I.P Szint:%d\",pName(v),GetPVarInt(v,\"VIP\"));
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
}
}
return 1;
}
CMD:setvip(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new
string[350],
vlevel;
if(sscanf(params,\"ui\",playerid, vlevel)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /setvip id level (1-3)!\");
if(vlevel <0  || vlevel > 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 1 - 3 VIP SZINT Közt van!\");
if( playerid == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem létezo azonosító!\" );
SetPVarInt(playerid,\"VIP\",vlevel);
format(string,350,\"***%s(%d) {00f7ff}nevu admin kinevezett téged {ff0000}%d V.I.P-nak!\",pName(playerid),playerid,GetPVarInt(playerid,\"VIP\"));
SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,string);
if(vlevel > GetPVarInt(playerid,\"VIP\")) return SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,\"VIP Szinted növekedett!\");
if(vlevel < GetPVarInt(playerid,\"VIP\")) return SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,\"VIP Szintedet elvonták!\");
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0, 0, 0);
SetPlayerColor(player1,COLOR_YELLOW);
format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid));
dini_IntSet(file,\"VIP\",vlevel);
}
else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy RCON Admin!\" );
return 1;
}
CMD:vkick(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 3)
{
new target,reason[50];
if(sscanf(params,\"us[50]\",target,reason)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /kick  < Indok>\");
if(target == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
if(target == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Magadat nem rughatod ki balfácán!\");
   format(str,sizeof(str),\"V.I.P :%s kickelte %s játékost! Indoka : %s\",pName(playerid),pName(target),reason);
   SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,str);
   Kick(target);
   return 1;
   } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3 as szintü VIP-nak szükséges!\");
}
CMD:vjail(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new reason[50];
if(sscanf(params, \"us[50]\", player1, reason)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /jail [Játékos ID/Név] [indok]\");
if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Botokat nem zárhatsz börtönbe!\");
    if(!IsPlayerConnected(player1) && (GetPVarInt(player1, \"Level\") > GetPVarInt(playerid, \"Level\")) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva, vagy magasabb szintu admin, mint te!\");
if(GetPVarInt(player1, \"JailTime\") > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos már börtönbe van!\");
if(playerid == player1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Magadat nem zárhatod börönbe!\");
TogglePlayerControllable(player1, 1);
SetPlayerPos(player1, 197.6661, 173.8179, 1003.0234);
SetPlayerInterior(player1,3);
format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s börtönbe zárta %s nevu játékost  [indok: %s]\", pName(playerid), pName(player1),reason);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vunjail(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /unjail [Játékos ID/Név]\");
    if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
if(!GetPVarInt(player1, \"JailTime\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs börtönben!\");
       format(str,sizeof(str), \"***VIP: %s kiengedett téged a börtönbol.\", pName(playerid));
SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str);
       SpawnPlayer(player1);
format(str,sizeof(str), \"*** Admin: %s kiengedte a börtönbol %s nevu játékost.\", pName(playerid), pName(player1));
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,str);
    return 1;
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vfreeze(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /freeze [Játékos ID/Név] \");
if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Botokat nem fagyaszthatsz le!\");
if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
if(playerid == player1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Magadat nem fagyaszthatod le!\");
TogglePlayerControllable(player1, 0);
format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s lefagyasztott téged!.\",pName(playerid));
SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 1-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vunfreeze(playerid,params[])
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /unfreeze [Játékos ID/Név]\");
    if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\");
    if(!GetPVarInt(player1, \"FreezeTime\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs lefagyasztva!\");
SetPVarInt(player1, \"FreezeTime\", 0);
       format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s levette a fagyasztást rólad.\",pName(playerid));
SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str);
TogglePlayerControllable(player1,1);
format(str,sizeof(str),\"*** VIP: %s levette a fagyasztást %s nevu játékosról.\", pName(playerid), pName(player1));
    return SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, str);
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 1-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vgod( playerid )
{
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 2)
{
       if(!GetPVarInt(playerid, \"God\"))
{
          SetPVarInt(playerid, \"God\", 1);
        SetPlayerHealth(playerid,100000);
   return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Örökélet be!\");
}
else
{
   SetPVarInt(playerid, \"God\", 0);
        SetPlayerHealth(playerid, 100);
   return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Örökélet ki!\");
}
} else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz 2-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vskin(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1)
{
new skin;
new string2[175];
if(sscanf(params,\"d\",skin)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat : /vskin [skinid] \");
if(skin < 0 || skin > 299) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 0tól és 299ig vannak skinek!\");
SetPlayerSkin(playerid,skin);
format(string2,175,\"Sikeresen átváltoztattad a skinedet!Új Skined ID-je :%d !\",skin);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string2);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 1-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vcarrespawn(playerid,params[])
{
new string[250];
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 3)
{
for(new cars; cars {
SetVehicleToRespawn(cars);
}
format(string,250,\"-VIP-%s respawnolta a jármüveket!\",pName(playerid));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vcar(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1)
{
new id, color1, color2;
new Float:Rot,Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Rot);
if(sscanf(params,\"ddd\",id,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /vcar [Jármuid][szin1][szin2]\");
if(id < 400 || id > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 400tól 611ig vannak a jármuid!\");
CreateVehicle(id,X+2,Y+2,Z+2,Rot,color1,color2,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen lekérted a jármuvet!\");
DestroyVehicle(id);
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 1-es szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vgoto(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2) return SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"Ezt a parancsot max 2.es szintu V.I.P tagok használhatják!\");
{
new id;
new Float:x,Float:y,Float:z;
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Helytelen PlayerID!\");
if(sscanf(params,\"u\",id))return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat: /goto [Játékosnév/id]\");
GetPlayerPos(id,x,y,z);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Egy Vip tag hozzád teleportált!\");
}
return 1;
}
CMD:veject(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 3)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
new target;
if(sscanf(params,\"d\",target)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /veject [iD]\");
SetPlayerPos(target,x,y,z+3);
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vsay(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >=3)
{
new uzenet[1000],string[200];
if(sscanf(params,\"s[1000]\",uzenet)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /vsay [Üzenet]\");
format(string,sizeof(string),\"-VIP-{ff0000}%s : {ffffff}%s\",pName(playerid),uzenet);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vjetpack(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >=1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs jogosultságod-e parancs használatához!\");
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen adtál magadnak JetPacket!\");
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintu VIP-nak kéne lenned!\");
}
CMD:vhelp(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"____]VIP HELP[____\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level1:/vcar /vskin /vjetpack /vfreeze /vunfreeze\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level2:/vgoto /vgod /vgodoff /vjail /vunjail\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level3:/vsay /veject /vcarrespawn /vkick\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"____]VIP HELP[____\");
return 1;
}else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz minimum 1 es szintu vipnak kéne lenned!\");
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][VIP] = 0;
format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid));
if(!fexist(file))
{
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"VIP\",GetPVarInt(playerid,\"VIP\"));
}
if(fexist(file))
{
SetPVarInt(playerid,\"VIP\",dini_Int(file,\"VIP\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid));
if(fexist(file))
{
SetPVarInt(playerid,\"VIP\",GetPVarInt(playerid,\"VIP\"));
}
return 1;
}
stock pName( playerid )
{
new
  s_szPlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, s_szPlayerName, MAX_PLAYER_NAME );
return s_szPlayerName;
}

42
Archívum / [HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
« Dátum: 2013. november 02. - 18:42:50 »
[HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
Információk:
Név:[HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
IP:-
Mode:[HUN]..::>>||Kamionozz És Konvojozz||<<::..
 
Map:San Andreas
 
Host:Sunwell.hu
Slot:30
Verzió:0.3x
Tulajok:Szily88 és Csabee
Scripter:Szily88
Mapper:Aldooo
Admin TGF:Zárva
Kezdõbónusz:100 pont,1500000 FT és egy ingyen ház
A szerver leírása:
Admin szintek:1 szint:Adminsegéd
                       2 szint:Moderátor
                       3 szint:Admin
                       4 szint:Fõadmin
                       5 szint:Tulaj    
Kamionos Bónusz Fuvar
Automatikusan megjelenik a chat sorba.Ezt kamionos jogsival lehet beállítani.Természetesen a bónusz  fuvar az több pénzt ad és ezért érdemes convoyba csinálni, minél többen csináljátok annál több pénzt kaptok. Ha befejeztétek automatikusan jön egy új bónusz a másik helyére. :)
Convoy
A convoy által mindenki ugyan azt a rakományt viszi a lerakodó helyre.Ez a funkció csak a kamionosokra vonatkozik.Minden convoynak van egy vezetoje és o határozza meg az útvonalat.Ha sok a convoyban a játékos az nagyobb pénzt jelent, a convoyba akár 25 tag is lehet.A convoyban lévo tagok száma növelik a fizetését mindenkinek 25%-kal. Convoyt lehet alapítani és csatlakozni is lehet hozzá a /convoy parancsal.
Bérelt jármü
Azok a játékosok akik még nem rendelkeznek házzal azok tudnak bérelni jármuvet csak el kell menniük SF-be a Wan Cars autószalonhoz.A kibérelt jármu tulajdon jogot ad neked, ez nem azt jelenti, hogy bármikor a tiéd amikor csak bejelentkezel, ez csak azt jelenti, hogy nem tudják ellopni. A bérleti jármuvek ára 10%-a a saját jármuvek árának.
Ház rendszer
Ha veszel egy házat az ad jármuvételi lehetoséget.Minden alkalommal amikor fejlesztesz a házadon 1 szintet akkor egy üres jármu slot jön létre. A háznak a maximális szintje 10. Ha már megvásároltad a házat akkor a belépéshez állj bele a pickupba és használd a /enter parancsot.Ha sikerült belépned a házba akkor használd a /housemenu parancsot, ez ad további lehetoségeket.
Kamionos Munka
Feladata: Szállítsa az adott termékeket egyik helyrol a másikra, ehez a munkához kelleni fog pár dolog.
Linerunner,Tanker vagy Roadtrain teherautóra és pótkocsira lesz szükséged a munka megkezdéséhez.
Amikor a munka elindult (/work paranccsal) megjelenik a térképen egy piros marker pont ez hely ahol meg kell rakodnod a kamionodat.
Amikor elérted a rakodási pontot akkor beállsz a piros körbe a kamionoddal és megrakodsz.
Ezután már megjelenik az a hely ahol le kell rakodnod.
A célállomás elérése és a lerakodás szükséges, mert csak így kapsz fuvarod után pénzt meg pontot.
A fizetés nagysága függ a rakodási és a lerakodási pont közötti távolságtól.(minél messzebb szállítasz annál jobb)
Buszos munka
A busz sofor feladata, hogy szállítsa az utasokat különbözo buszmegállókba.
A munka elkezdéséhez szállj be egy buszba és írd be ezt a parancsot /work.
Így lesz látható az elso buszmegálló egy piros marker pont a térképen.
Ha a buszmegállóba értél akkor meny tovább és szedd fel a következo buszmegállóból az utasokat.
Csak akkor kapsz pénzt ha teljesítettél egy egész buszvonalat.
Maffia Munka
A maffiának a feladata, hogy szállítsa a termékeket egyik helyrol a másikra.
A munka elkezdéséhez szállj be egy jármube a maffia titkos telephelyén.
Ez majdnem ugyanúgy muködik mint a kamionos munka.
A rakományodat viszont nem tudod túlterhelni.
A második pénzkeresési lehetoség a maffia szakmában az ,hogy el kell lopni a rakományt a kamionosoktól.
Az ilyen kamionosok piros pontként jelennek meg a térképen.
Ha ilyen van akkor utána kell menni és meg kell szerezni a pótkocsiját.
Attól a pillanattól kezdve mikor sikerül ellopni a kamionos rakományát 1 perce van azt visszaszerezni és ha nem tudja akkor sikeresen elvégezted a munkát.
Ezután a lopott árut el kell vinned a maffia titkos telephelyére és megkapod a pénzed.
Rendõr
Ha 1 kamionos túl van terhelve akkor kapsz 1 riasztást hogy 2 csillagja van.
Ha a Maffia épp lopott árukat visz akkor kapsz 1 riasztást hogy 4 csillagja van.
Ha valaki gyorsan hajt akkor kapsz egy üzenetet hogy XY gyorsan hajtott. Ezzel az ö csillag szintje 1 csillaggal no.
Ha valakit köröznek azt piros színnel jelöli a radar és a chat be is piros színen jelenik meg a neve.
Ha van ilyen játékos akkor meg kell keresni és meg kell próbálni meg állításra bírni.
Amikor közelebb a keresett játékos, akkor használja a LCTRL gombot a billentyuzeten, hogy figyelmeztesse oket.
A játékost ezzel figyelmezteti, hogy ot üldözi a rendor és álljon meg.
Ha a keresett játékos azonnal leáll, akkor csak bírságot szab ki neki, használja a jobb egérgombot.
Gyalogosnak kell lenned hogy bírságot szabj ki a játékosra.
Ha a keresett játékos nem áll meg 60 másodpercen belül, börtönbe kerül, ha elkapják.
 És ezzel duplán keresel, mert megy a börtönbe de le is vonják a csillagok által össze halmozott pénzt.
Pilóta
Feladata: utasokat vagy nehéz rakományt kell szállítania egyik reptérrol a másikra.
Hogy dolgozz szükséged lesz egy Shamalra vagy egy Nevadare repülogépre, ha ez megvan akkor beírod ezt a parancsot /work
A pilóta munka használható helikopterrel is.Keress egy Maverick vagy egy Cargobob helikoptert és kezdj el dolgozni, a helikopterek csak utasokat szállítanak.
Futár munka
Feladata: Csomagokat kell kiszállítani a játékosok házaihoz.
A kezdéshez szükség lesz egy Burrito kocsira vagy egy Faggio robogóra ha megvan akkor használd a /work parancsot.
Megadhatod, hogy hány db csomagot akarsz kézbesíteni.
Amikor elértél az adott házhoz szállj ki a jármubol és meny bele a piros körbe.
Csak akkor kapsz pénzt ha az összes csomagot kiszállítottad.
Autómentõ
Feladata: A játékosnak jármuvét megtankolja illetve megjavítsa.
Ha egy játékos be írja h /assist akkor kéri az autómento segítségét.
Akik kisegítést kértek azokat a térképen piros ponttal jelzi.
Ha elértél a segítség kéro játékoshoz akkor szállj ki a jármubol és menny a játékos autójához és nyomd meg a jobb egérgombot.
Útkarbantartó
Elso Feladata: Megjavítsa azokat a traffipaxokat amiket a térkép piros ponttal jelez.
Kell hozzá egy Utility autó és egy Utility pótkocsi ha ezek megvannak akkor írd be ezt a parancsot /work.
Menny a térképen pirossal jelezett ponthoz és javítsd meg a traffipaxokat.
Ezután két választásod van vagy megjavítod a következo trafit vagy visszamész a telephelyre.
Második Feladata: A hibás jármuveket kell elvontatnod.
Szükséged lesz egy Twotruck vontatóautóra ha ez megvan használd a /work parancsot.
A hibás jármuvet a térkép piros ponttal jelöli.
Ha odaértél hajts a piros pontba a jármu elvontatásához.
Ha megvan menny a térképen pirossal megjelölt bázisra.
Körülbelül ennyi lenne a szerver, Nézz fel, jó játékot :D

43
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. október 29. - 16:42:08 »
Sziasztok..Valaki segitene?
 
A kód egy hiba miatt törl?dött! /hpeter94/[code]

44
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. október 28. - 14:45:08 »
Koszi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 28. - 14:47:57 )

D:\\pawno\\include\\dutils.inc(28) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dutils.inc(132) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dutils.inc(172) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dutils.inc(280) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dutils.inc(337) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dutils.inc(379) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\pawno\\include\\dini.inc(239) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\2script.pwn(16) : error 001: expected token: \"}\", but found \";\"
D:\\2script.pwn(17) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(48) : warning 219: local variable \"file\" shadows a variable at a preceding level
D:\\2script.pwn(51) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\2script.pwn(274) : error 021: symbol already defined: \"OnDialogResponse\"
D:\\2script.pwn(276) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(278) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(281) : error 001: expected token: \";\", but found \"new\"
D:\\2script.pwn(283) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerName\"
D:\\2script.pwn(284) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(288) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(291) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(293) : error 021: symbol already defined: \"dini_Create\"
D:\\2script.pwn(294) : error 021: symbol already defined: \"dini_IntSet\"
D:\\2script.pwn(295) : error 021: symbol already defined: \"dini_IntSet\"
D:\\2script.pwn(295) : error 010: invalid function or declaration
D:\\2script.pwn(295 -- 296) : error 021: symbol already defined: \"dini_IntSet\"
D:\\2script.pwn(295 -- 296) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
16 Errors.

 

#include 
#define FEHER -1
#include
#include
#include
#include
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define HIBA 0xFF0000FF
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Belepve[MAX_PLAYERS];
enum JatekosAdatok
{
Szint;
Penz;
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(8, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 4, 1, 16, 8, 22, 30);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
new file[256];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
new string[256];
if(!fexist(file))
{
format(string,sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kivánt jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztració\", string, \"Regisztració\", \"Kilépés\");
}
if(fexist(file))
{
       format(string,sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszavadat!\", nev);
       ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new udvozlouzenet[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(udvozlouzenet,128,\"%s csatlakozott a szerverre!\",nev);
SendClientMessageToAll(FEHER,udvozlouzenet);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new elkoszono[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(elkoszono,128,\"%s lecsatlakozott a szerverrõl!\",nev);
   SendClientMessageToAll(FEHER,elkoszono);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
CMS:skinvaltas(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new skinid
if(sscanf(params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,FEHER,\"Használat: /skinvaltas [skinID]\");
{
   if(skinid <= 299 && skinid >= 0);
   {
      SetPlayerSkin(playerid,skinid);
      GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
      printf(\"%s megvátoztatta a skinjét %d-re/ra!\",nev,skinid);
      SendClientMessage(playerid,FEHER,\"Sikeresen megváltoztattad a skinedet!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,FEHER,\"A skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid,FEHER,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
public OnDialogResponse)plazerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == regisztracio)
{
if (response)
}
new file[128]
new string[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(strlen(inputtext) == 0)
{
              format(string,sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kivánt jelszavadat!\", nev);
              ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztració\", string, \"Regisztració\", \"Kilépés\");
              return 0;
       }
       format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
       if(!fexist(file))
   {
       dini_Create(file);
       dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
       dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
       dini_IntSet(file, \"Szint\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Penz\", 0);
         format(string,sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nIrd be a jelszavadat!\", nev);
                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
       PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
       printf(\"%s regisztrált a szerverre!\",nev);

45
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. október 27. - 18:52:39 »
Valaki segiteni?
D:\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(7921) : error 025: function heading differs from prototype
itt a 7921ik sor
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext, params)

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal