Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dragonflash11

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Segítségkérés / Markerből autó lehívása
« Dátum: 2016. Május 30. - 17:16:35 »
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464591948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

[/quote]
Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. :D
Így valamennyivel talán jobb:
 
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function createVeh()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local vehicle = createVehicle(411, x,y,z)
        warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)

 

[/quote]
Ha meg írsz neki minden fas**** részletet, soha nem tanul meg fejleszteni.
 
[/quote]
Attól, hogy 1 paranccsal több, viszont 1 buggal kevesebb szerintem még érthetőbb, sőt... Legalább nem fog csodálkozva arra nézni, hogy mi a fenének bugol, és rakja rá a játékosra a kocsit. ;)

32
Segítségkérés / Markerből autó lehívása
« Dátum: 2016. Május 29. - 22:10:49 »
Idézetet írta: Vegance Roleplay date=1464537984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60293\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy hogy lehet azt megcsinálni hogy pl valaki beleáll egy markerba és ad neki egy kocsit ?
ezt egy RP szerverre szeretném csinálni a job systembe.
Válaszokat előre is kösszönöm!
 

marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function haBeleMegyAutoLerakasa(j)
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local kocsiid = 411
createVehicle(kocsiid, x,y,z)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, haBeleMegyAutoLerakasa)

 

[/quote]
Ez nem egészen praktikus megoldás, hisz ezzel amit leírtál konkrétan a játékosra rakja a kocsit, nem bele. :D
Így valamennyivel talán jobb:
 
marker = createMarker ( 0, 0, 3, \"cylinder\", 1, 255, 255, 255, 255 )
 
function createVeh()
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local vehicle = createVehicle(411, x,y,z)
        warpPedIntoVehicle(localPlayer, vehicle)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, createVeh)

33
Segítségkérés / Szeretnék működésbe állítani egy Item-systemet
« Dátum: 2016. Május 26. - 18:18:24 »
Ennyiből senki nem fog tudni segíteni neked.

34
Segítségkérés / SA:MP editor segítség!!
« Dátum: 2016. Május 22. - 12:15:13 »
removeWorldModel ( modelID, radius, x, y, z , interior = 0  )
Amiket pedig bele kell írni azt a samp editorban mind megtalálod az adott objectről, amit ki akarsz szedni.

35
Segítségkérés / SA:MP editor segítség!!
« Dátum: 2016. Május 21. - 21:54:38 »
A legegyszerűbb ha editorban megnézed az ID-t, pozíciót az objectnek és ezzel kiszeded:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/RemoveWorldModel

36
Segítségkérés / MTA világító ablak
« Dátum: 2016. Május 21. - 21:53:05 »
A világítást ha nem is, de az ablakokat ki bírod venni Samp editorral.

37
RolePlay / Zero MTA/Valhalla története
« Dátum: 2016. Május 01. - 19:11:52 »
Láttam... Érdekes dolgok ezek. Hirtelen a nagyobb szerverek modjai kerülnek porondra, fura. Viszont ha ezek a modok egyszer kikerülnek akkor szabadul el igazán a káosz.....

38
Segítségkérés / Munka kocsi hozzáadása
« Dátum: 2016. Május 01. - 19:10:43 »
makecivveh

39
RolePlay / Zero MTA/Valhalla története
« Dátum: 2016. Május 01. - 12:33:20 »
Idézetet írta: kundlam date=1462094045\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60113\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Dragonflash11 nem figyelted elég figyelemmel az elkorcsosodást.
Kinek köszönhetjük mindezt? Kismagyarnak.
Miért? Kismagyar nagy fejlesztőnek adta ki magát, majd jelentkezett a HLhez, akik még ugye az akkori valhallát használták lemagyarosítva. Ekkor kismagyar megkapta szépen az FTP-t letöltötte, majd ezután következett be az elkorcsosodás.
 
Igen ezt írtam körül, végül is ott kezdődött el minden.... Kekéék ezért balhéztak, a lopott HL mod miatt akkoriban.

40
RolePlay / Zero MTA/Valhalla története
« Dátum: 2016. Április 30. - 23:33:54 »
A valhalla volt az MTA-s régi idők legnagyobbika, talán méltón mondhatom ezt, hisz több éves ilyen terű múltomból adódóan ezt megtapasztaltam. Boldogan mesélek ezekről a dolgokról, mivel az volt az MTA talán fénykora. Akkor még nem nyitott mindennap 2 RP szerver, nem volt elterjedt mindenhol a valhalla és még sok más. Szerencsésnek mondhatom magam, mert én átéltem mindezt, mikor még a SeeMTA-n toltuk a srácokkal, igen akkor még V1-ben, valhallán. Végigkövettem az MTA elkorcsosodását a magyar körökben, mert valljuk be ami végbemegy néhol az már kicsit sok. Na de kicsit elkanyarodtam már a kérdéstől....  :D
A lényeg, hogy a valhalla, ha jól tudom egy külföldi szerver volt, aminek a modja kikerült a netre, de ezt kevesen tudták, nem is ment sok szerver ezzel a moddal. Magyarországon először szám szerint 2 ilyen szerverről tudok a kezdetben. Ez sorrendben így követték egymást: SeeMTA, Hungary Life. Tudniillik a Hungary Life-on videózott/játszott akkoriban Kismagyar és \"bandája\", majd a HL-esekkel konfliktusba került, s így sajátosan nyitott egy szervert valhalla moddal. Ez volt a ZeroMTA, a 3. olyan szerver, ami ezzel a moddal futott. Persze, új volt, kevés ilyen volt, természetes, hogy oda is mentek játszani, köztük én is.  :) A TS-t is követtem, a HL-esek pedig balhéztak már az első nap a ZeroMTA-sokkal a mod miatt miszerint jogi útra terelik a dolgot, de én/mi ennyit hallottunk, a többit privátba beszélték meg. 1-2 héttel a szerver nyitása után pedig a ZeroMTA fejlesztője kirakta a modot és így terjedt el az egész. Elkezdődött az, ahol most is tartunk. Megkezdték nyitni a szervereket, és elveszett a feeling, odalett az élmény.
Mert mára nem maradt a régiekből semmi. A közösség amit egykor alkottunk 1-3 szerveren az mostanra szétoszlik 30-40 szerverre, ami mind ugyan az. És az embernek ilyenektől megy el a kedve, és ezért hagyja abba az egészet. Tehát így kezdődött minden, én így éltem meg. Mostanra ott tartok, hogy több szervert megjártam, elsajátítottam 1-2 fejlesztési trükköt, de a reményt a játék iránt elvesztettem.

41
Segítségkérés / Jogsis bug
« Dátum: 2016. Április 27. - 15:31:21 »
Idézetet írta: asdpudingasd date=1461708111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60213\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Valhalláról van szó, tehát a social-systemben kell keresgélni. Ez a system felel a pedekre való kattintásért, valószínű itt a hiba.
 
Sajnos azt kell mondanom, hogy tévedsz. A gatekeepers-system felel az NPC-kre való kattintásért ( Azon belül c_ped_rightclick.lua ). A social-system a játékosokra való kattintásért felel.
 
[/quote]
Igazad van, rég dolgoztam valhallával. Valamiért a social-system ugrott be.

42
Segítségkérés / Jogsis bug
« Dátum: 2016. Április 26. - 16:58:20 »
Valhalláról van szó, tehát a social-systemben kell keresgélni. Ez a system felel a pedekre való kattintásért, valószínű itt a hiba.

43
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. Április 03. - 19:02:41 »
1 funkción belül nem csak 1 változót, illetve dx függvényt lehet használni. Ezáltal a te kódodat sokkal egyszerűbben is meg lehetett volna oldani. Erre ügyelj oda és ezután 1-1 script sokkal kevesebb időt és fejfájást fog okozni.  ;)  :)

44
Archívum / Mozgatható felület mentése
« Dátum: 2016. Március 03. - 21:34:39 »
Idézetet írta: Toxic date=1457036996\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59722\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kezdésnek: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Server_Scripting_Functions#XML_functions
 
Már jártam a wikin, utána néztem 1-2 ilyen dolognak, de nagyon nem jöttem rá, hogy kellene elkezdeni az egészet. :S

45
Archívum / Mozgatható felület mentése
« Dátum: 2016. Március 03. - 17:27:22 »
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy: Tegyük fel van egy felület, ami mozgatható. Na már most eddig minden oké, hogy mozgatható, de amint lelépünk vagy restartoljuk a scriptet, az adott rectangle visszaáll az alap helyzetére, tehát a mozgatott értéket el kellene menteni. Addig már eljutottam, hogy valami xml-es megoldás kellene, de nem tudok hogyan nekikezdeni. Nem kérem, hogy írjátok meg helyettem, mert miért kérném. Annyit kérdeznék tőletek, ti hogy oldanátok meg, hogy kezdjek neki?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal