Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
31
Segítségkérés / SetPlayerToRace(playerid)
« Dátum: 2014. december 11. - 18:39:17 »
110%-osan új kódot írtam. Megoldva.
Zárok.

32
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. november 30. - 20:50:07 »
nem tudja vki hogy miért nem számolja át az X vagy az Y pozíciót?
 

if(!IsOdd(hely))
{
    rcpx += (var * floatsin(-angle, degrees));
    rcpy += (4 * floatcos(-angle, degrees));
}
else if(IsOdd(hely))
{
rcpx += (var * floatsin(-angle, degrees));
rcpy += (-8 * floatcos(-angle, degrees));
}

 
a var az alapba 4, és minden 2. értéknél 6-al nő.
 

#define IsOdd(%1) ((%1) & 1)

 
az \'angle\', a \'hely\' az változó az rcpx és rcpy az egy pozíció
[gmod]Javítottam a code taget.[/gmod]

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SetPlayerToRace(playerid)
« Dátum: 2014. november 27. - 15:54:21 »
lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná....  :confused:

34
Segítségkérés / SetPlayerToRace(playerid)
« Dátum: 2014. november 23. - 13:27:51 »
hello.
arról van szó, hogy elkezdtem írni a verseny rendszerem.
és, mint az lenni szokott komolyabb rendszereknél, lett egy problémám...
Sok rendszerben láttam, hogy a játékosoknak maguknak kell elmenni a starthoz, ott beállni és úgy kezdik majd el a versenyt.
nos én ezt nem akartam, tehát nézelődtem, hogy van-e erre megoldás.
egyedüli megoldást a bRace-ben láttam, nade az sem volt elég jó.
nekiálltam úgymond egy \"dinamikusabb\" code előállításához.
el is készült, az ötlet a bRace-ből van.
Na de a probléma.
Ha átírom a teszt-ben az angle-t, amerre a játékos nézzen(az autójával együtt), akkor az autókat lerakaja, de mindig más alakzatban.
és ha tegyük fel az angle nagyobb egy értéknél, (most fejből nem tudok mondani, de találkoztam azzal is) , akkor vagy az x, vagy az y pozíciót nem helyesen számolja ki(pl 4 egység helyett csak 0.2-t tolja el).
Íme a code:
 

#define IsOdd(%1) ((%1) & 1)
forward SetRaceCar(hely);
public SetRaceCar(hely)
{
new pos=4,hely2=hely;
new Float:rangle=50.9025;
new Float:rcpx=2044.6926;
new Float:rcpy=1165.7531;
new Float:rcpz=10.3989;
if(IsOdd(hely)) hely2-=1;
printf(\"hely:%d\",hely);
for(new a=0;a<hely2;a++)
{
    if(!(a%2)) pos+=6;
}
printf(\"érték:%d\",pos);
new pos2=pos;
rcpx += (pos2 * floatsin(-rangle, degrees));
if(!IsOdd(hely)) rcpy += (4 * floatcos(-rangle, degrees));
else if(IsOdd(hely)) rcpy += (-8 * floatcos(-rangle, degrees));
CreateVehicle(411,rcpx,rcpy,rcpz,rangle,0,0,0);
return 1;
}

 
U.I: még lehet egyszerűsíteni, de majd magcsinálom. A code átírva \'hely\' argumentumra.
Ha szükséges, majd rakok fel képeket.
Előre kössz.


lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná....  :confused:

35
Segítségkérés / Rablás bejelentése random!
« Dátum: 2014. július 11. - 17:24:19 »

switch(random(2))
{
          case 0:
         {
                    //bejelzi
         }
         case 1:
         {
                   //new jelzi
         }
}

36
Segítségkérés / Editobject után lekérdezni az object koordinátát..
« Dátum: 2014. július 11. - 17:21:00 »
Az OnPlayerEditObject alatti részt másold be(AZ EGÉSZET).

37
Jó szerver, amikor van egy kis idõm a szerverem mellett, gyakran felmegyek rá.
Szép leírás, jó mode! :)
Sok sikert az elkövetkezõkben.

38
Segítségkérés / Nem online játékos
« Dátum: 2014. június 14. - 10:59:36 »
én meg csináltam bank rendszeremnél.
csak én nem a fájlokban mentettem le az újat, hanem:
1. mikor megkapja a fizetést, lemented a dátumot(nekem ott napokban volt)
2. mikor belép:
1)változóba teszed az értéket
2)lekéred a mai nap értékét és változóba teszed
3)for függvénnyel(a munkának megfelelõen) annyiszor adod neki a fizetést, amennyi napot volt offline
4)mented a játékosnál a mai napot(ez én felhasználtam még \"utoljára aktív\" statisztikának)
(Ha aznap akk nem fog lefutni ujra a függvény)
5)és mented a fizetést a fájl-jába
ha nem tudod a \'for\'-os részt akk irj ide és leírom.
Remélem segítettem.
Üdv.

39
Segítségkérés / Nem érzékeli a játékost a ráható parancsnál
« Dátum: 2014. június 12. - 08:44:32 »
sscanf?
lehet a játékosra vonatkozó \'u\' helyett például \'i\'-t adtál meg, ami nem hozzá illik.
nekem volt úgy, hogy a /time parancsnál véletlenül \'u\'-t irtam, és csak némely értéket fogadott el

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / HWPM || v1.0 fegyvermenü
« Dátum: 2014. június 10. - 19:38:56 »
öö, ez csak azért van, mert fáradt vok, vagy tényleg ez elvan írva?!:
 

CMD:wp(playerid) return cmd_wp(playerid);
CMD:w(playerid) return cmd_w(playerid);

 
mert elõtte csak a \'weapons\' parancs van megírva.
akk nem így kellene(legalább)?:
 

CMD:wp(playerid) return cmd_weapons(playerid);
CMD:w(playerid) return cmd_wp(playerid);

 
??  :question:

41
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. június 10. - 16:10:13 »
azzal hogy máshol kérdezted le a fegyvernevet meg javítottad a játékos szín bugot(ami mellesleg, gondolom a modjában is javítva van) nem látok eltérést az enyémtõl.

42
Segítségkérés / Élet, Armor töltés
« Dátum: 2014. június 10. - 16:05:52 »
húúúúúú, 2 mp-vel elõztél meg.
am meg igy:
 

new Float:health;
GetPlayerHealth(i,health);

 
és akk majd az élet adásnál:
 

SetPlayerHealth(i, health + 1);

43
Segítségkérés / Színkód hiba.
« Dátum: 2014. június 09. - 12:35:15 »
ha használod a normális alakját, dob ki warn-t?

44
Segítségkérés / Játékos halála
« Dátum: 2014. június 09. - 08:45:55 »
én így csinálnám:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[256];
switch(reason)
{
    case 47: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 50: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 51: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 52: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 53: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: ASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    case 54: format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt. Indok: KÉTASD\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
    default:
{
    if(IsPlayerConnected(killerid)) // CSAK BIZTOSRA AKAROK MENNI
   {
       new weaponname[50];
      GetWeaponName(reason,weaponname,sizeof(weaponname));
      format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}megölte {%06x}%s (%d) {FFFFFF}játékost. Fegyver: %s\",GetPlayerColor(killerid) >>> 8,GetName(killerid),killerid,GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid,weaponname);
            }
            else format(string,sizeof(string),\"{%06x}%s (%d) {FFFFFF}meghalt.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,GetName(playerid),playerid);
}
}
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}

 
U.I: lehet nem jó :) , siettem.

45
Segítségkérés / SQL Clan System
« Dátum: 2014. június 03. - 18:41:05 »
A getplayerclan nem a klán nevét kérdezi le?
már irtam skype-on, de nem érted meg.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal