Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RoolykA064

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Üdvözlök minden GTA Multiplayer Rajongót!

Be szeretnék nektek mutatni egy folyamatosan fejlõdõ, Rengeteg funkcióval és érdekességgel ellátott Szervert, a North Western Roleplay-t.

 

Szerver IP:

**.***.***.**:****

 
 

Weboldal
 
Történet:
Szerverünk elõször Körülbelül másfél éve látta meg a nagyvilágot! Sok új játékos jött, gyorsan felemelkedett a szerver, a mondhatni már szinte elfogadható szintre, 30átlag játékost hordozott a hátán. Sajnos az admincsapat Felbomlott, mivel rengeteg vita, és igazságtalanság zajlott köztünk, ezért úgy döntöttünk, hogy leállítjuk a szervert, és búcsút mondunk pályafutásunknak. Bõ Fél év múlva úgy döntöttünk az egyik volt adminnal, hogy ismét megpróbálkozunk a szerver indítással, De a régi adminokat kihagyjuk a buliból, akik csak rontották a közérzetet. Így is tettünk, négy hónapja folyamatosan javítjuk, és újdonságokkal látjuk el a szervert! Most úgy gondolltuk, hogy a módunk teljesen készen áll a játékosok fogadására, és alkalmas az RP-zésre!

Nos akkor bele is vágok, milyen dolgok várnak titeket a szerveren:

 
<< Frakciók >>
 
Legális Frakciók:
1.) LSPD
     A Los Santosi Rendõrség. Feladatuk rendet tartani a városban, figyelni az utakat, és a kissebb bûncselekmények után nyomozni!
2.)SWAT
    A Special Weapons And Tactic-s. Feladatuk A különleges akciókon, bankrablásokon résztvenni, és emberrablás esetén közbeavatkozni, és megmenteni a személyt. Továbbá jogukban áll az alsóbbrendû rendvédelmi szervezeteknek(LSPD, SFPD, VPOP, NNI)parancsokat kiadni, és irányítani õket Az akciókon!
3.) NNI
     A Nemzeti Nyomozó Iroda. Feladatuk: A kiemelt súlyú, gazdasági helyzetek kinyomozása, emberrablások, bankrablások szemmeltartása, és a beavatkozás, valamint jogukban áll az alsóbbrendû rendvédelmi szervezeteknek(LSPD, SFPD, VPOP, NNI)parancsokat kiadni, és irányítani õket Az akciókon!
4.) AutóSzerelõ Zrt.
     Az autószerelõ Zrt feladata: Ha a rendõrség kéri, meg kell jelenniük a helyszinen, és ha a jármûveknek bajuk esett, elvontatni a telepre, és kijavítani a hibát, Valamint ha szerelõt hívnak, megindulni a helyszínre, és teljesíteni a hívó kéréseit!
5.) LS Közlekedési vállalat.
     A Los Santos Közlekedési vállalat feladata, kérésre fuvarozni embereket, természetesen pénzért! Az utasok által kifizetett összeg mellett, a Polgármester is utal egy bizonyos összeget, melyet szabályos idõközönként kapnak!
6.)Önkormányzat:
    Az önkormányzat feladata az adóbevallások ellenõrzése, pénzügyek, és számlák elbírálása. A polgármester fogadhat fel testõrként, sofõrként, adóellenõrként, de akár még Helyettese ként is.
7.)Riporterek
    A riporterek feladata ellátni a kíváncsi városlakókat hírekkel, Valamint zenei mûsorok sugárzásával, és Játékokkal szórakoztatni a hallgatókat!
8.)VPOP
    A Vám És Pénzügyõrség. Feladatuk segíteni az önkormányzat munkáját, És a vámügyeket intézni, valamit a határellenõrzéseket lebonyolítani. Emberrablásokon, és komolyabb bûncselekményeken CSAKIS engedéllyel vehetnek részt!
9.)SFPD
    A San Fierro-i Rendõrség. (még nincs teljesen bescriptelve, kocsik hiányoznak)
10.)Oktatók
      Feladatuk megtanítani a fiatal városlakókat a személygépjármûvek, és munkagépek vezetésére!
11.)Mentõszolgálat
      A mentõszolgálat feladata gondoskodni a lakók egészségérõl, Rendezvények, rendõrségi akciók esetén készenlétben kell állniuk! És Fel tudnak kérni Önkéntes Mentõsöket, a /önkéntes paranccsal ( ha önkéntes, akkor relogkor eltûnik a mentõs munka)
12.)Katonaság
      Feladatuk a város légterének, és a fegyenctelep környékének õrzése, valamint fegyver alkatrész szállítása a Rendvédelmi frakcióknak, amennyiben szükségeltetik!
Illegális Frakciók:
1.)Ballas

2.)Sons Of Anarchy(Scriptelés alatt)


3.) Yakuza


4.) MS-13(Aztecas)


5.)La Cosa Nostra(Mafia)


6.)Grove Street Families

 
<< Munkák >>
 
1.) Detektív
     Funkciók: /find - lenyomozza egy játékos helyzetét
2.)Ügyvéd
    Funkciók: /free ki tudsz hozni falakit a börtönbõl /felmondat - Fel tudsz valakinek mondani
3.)Örömlány
    Funkciók: /sex - le tudsz feküdni valakivel, ezzel jobb kedvre deríted(- Álmosság, + Élet)
4.)Drog Dealer
    Funkciók: /szed - ezt mindenki tudja használni, szedned kell alapanyagot a drognak /készít - ezzel tudsz drogot készíteni
5.)Autótolvaly
    Funkciók: /jármû lead /jármû ellop - el tudod lopni a jármûvet, majd le tudod adni egy bizonyos helyen!
6.)Pincér
    Funkciók: Étlapot mutatsz valakinek, és kaját tud venni tõled.
7.)Benzinszállító
    Funkciók: /benzin [feltölt/beletölt] - Fel tudod tölteni a tartályt, majd a benzinkútnál beletölteni a kútba
8.)Testõr
    Funkciók: /megvéd - felajánlod valakinek, hogy megvéded õt
9.)AutóKereskedõ
    Készül...
10.)Kaszkadõr
      Ha semmiképp nem akarsz megválni a Stuntolástól, /stunt :)
11.) Boxoló
      Box meccseket birsz lebonyolitani, ezzel pénzt, és hírt szerzel, parancs: /box
12.)Fûnyíró
      Funkciók: /fûnyírás - és át kell menned a CheckPointokon
13.)Kamionos
      El kell szállítanod az árút a megadott helyre!
14.)Farmer
      Funkciók: /farmerkedés - és át kell menned a CheckPointokon
15.) ZsebTolvaly
       Funkciók: /lop - kizsebelsz valakit, több - kevesebb sikerrel
16.)KéménySeprõ
      Funkció: /seprés - Fel kell másznod a létrán a házak tetejére, és kisöpörni a kéményt
17.)Úttisztító:
      Funkciók: /úttisztítás - és át kell menned a CheckPointokon
18.)MellényKészítõ:
      Funkciók: /készít Armort készíthetsz(Matiból van ez is)
19.)FegyverKereskedõ
      Funkciók: /sellgun - Összerakhatsz vele fegyvert magadnak vagy másnak is!
20.)Kukás:
      Funkciók:/szeméthordás - és át kell menni a CheckPointokon
21.)Favágó:
      Funkciók: /fa - el kell menni láncfûrészér,(/láncfûrész) majd az erdõbe, kivágni a fát, felrakni a csomagtartóra, és elvinni a megadott helyre, majd lepakolni
22.)Hacker:
      Funkciók: /hack[Jelszó/Személy/Rendõrség] Fel tudod törni a bankban levõ lézerháló jelszavát, majd beírni. ezzel ki kapcsolod a lézerhálót, és kezdõdhet a buli.(Majd a képeken látszik a lézerháló)
 
<< Képek >>
 
A Bank:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110219/365895289bank_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A Bank Védelmi vezérlõje:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110219/panel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Különböztetõjelzés és TD-k:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110219/szirena_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
<< Pár érdekesség >>
 
- Lábon és Fejenlövés

- Sérüléskor elvörösödõ kép


- Kézenlövés( ha van a kezeddbe fegyó és kézenlõnek, elejted!)


- Szüneteltetés jelzõ ( Ha ESC-elsz, a fejed felett megjelenik egy szöveg!)


- Alvás rendszer


- Különleges Stílusú InfoPickupok


- Csatorna Rendszer


- Rendõröknek jármû lefoglalás, és meg tudják nézni mi van lefoglalva


- Akkumulátor a jármûvekbe


- Sebességkorlátozó parancs,


- És még sok más vár rátok...

Gyertek ti is és élvezzük a játék örömét! Tisztelettudó, értelmes adminok, Kedves kis közösség vár rátok!

Tisztelettel a NWRP Admin Team!

U.I: Ha van másik téma pls azt töröljétek, ne ezt. Köszi : )

32
Segítségkérés / MySQL Hiba(csak egy sor)[Sürgõs]
« Dátum: 2011. Február 14. - 20:40:58 »
16694 és 16695m sor is hibás, csak az 16694-et commenteltem.:
 
//mysql_fetch_row(Data, \"|\", Field);
   while (mysql_fetch_row(Data, \"|\", \"\"))

33
Segítségkérés / MySQL Hiba(csak egy sor)[Sürgõs]
« Dátum: 2011. Február 14. - 17:04:26 »
Sziasztok, most állítottam át a szerverem mysqljét Adrenalyn-jkérõl StrickenKid Pluginjára, de az OnPlayerLogin(playerid, password) alatt elakadtam!
Pls Segítsetek!

HibaÜzenet:

 
F:\\Programozás\\SAMP\\WRP[0.3c]\\gamemodes\\SQL\\WRP.pwn(16695) : error 035: argument type mismatch (argument 3)

 
MySQL es rész:
 
MySQLFetchAcctSingle(PlayerInfo[playerid][pID], \"Password\", PlayerInfo[playerid][pKey]);
if (IsPlayerConnected(playerid))
{
if(strcmp(PlayerInfo[playerid][pKey],password, true ) == 0 )
{
        new Data[1024];
   new Field[64];
   new rcnt = 1;
   MySQLFetchAcctRecord(PlayerInfo[playerid][pID], Data);
   //mysql_fetch_row(Data, \"|\", Field);
   while (mysql_fetch_row(Data, \"|\", \"\"))
   {
      if (rcnt == 3) PlayerInfo[playerid][pLevel] = strval(Field);
      if (rcnt == 4) PlayerInfo[playerid][pAdmin] = strval(Field);
      if (rcnt == 5) PlayerInfo[playerid][pReg] = strval(Field);
      if (rcnt == 6) PlayerInfo[playerid][pConnectTime] = strval(Field);
      if (rcnt == 7) PlayerInfo[playerid][pNem] = strval(Field);
      if (rcnt == 8) PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(Field);
      if (rcnt == 9) PlayerInfo[playerid][pVanGPS] = strval(Field);
      if (rcnt == 10) PlayerInfo[playerid][pOrigin] = strval(Field);
      if (rcnt == 11) PlayerInfo[playerid][pCK] = strval(Field);
      if (rcnt == 12) PlayerInfo[playerid][pMuted] = strval(Field);
      if (rcnt == 13) PlayerInfo[playerid][pBlind] = strval(Field);
      if (rcnt == 14) PlayerInfo[playerid][pExp] = strval(Field);
      if (rcnt == 15) PlayerInfo[playerid][pCash] = strval(Field);
      if (rcnt == 16) PlayerInfo[playerid][pAccount] = strval(Field);
      if (rcnt == 17) PlayerInfo[playerid][pSzamla] = strval(Field);
      if (rcnt == 18) PlayerInfo[playerid][pCrimes] = strval(Field);
      if (rcnt == 19) PlayerInfo[playerid][pKills] = strval(Field);
      if (rcnt == 20) PlayerInfo[playerid][pDeaths] = strval(Field);
      if (rcnt == 21) PlayerInfo[playerid][pArrested] = strval(Field);
      if (rcnt == 22) PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths] = strval(Field);
      if (rcnt == 23) PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = strval(Field);
      if (rcnt == 24) PlayerInfo[playerid][pLottoNr] = strval(Field);
      if (rcnt == 25) PlayerInfo[playerid][pFishes] = strval(Field);
      if (rcnt == 26) PlayerInfo[playerid][pBiggestFish] = strval(Field);
      if (rcnt == 27) PlayerInfo[playerid][pJob] = strval(Field);
      if (rcnt == 28) PlayerInfo[playerid][pPayCheck] = strval(Field);
      if (rcnt == 29) PlayerInfo[playerid][pHeadValue] = strval(Field);
      if (rcnt == 30) PlayerInfo[playerid][pJailed] = strval(Field);
      if (rcnt == 31) PlayerInfo[playerid][pJailTime] = strval(Field);
      if (rcnt == 32) PlayerInfo[playerid][pRobTime] = strval(Field);
      if (rcnt == 33) PlayerInfo[playerid][pMats] = strval(Field);
      if (rcnt == 34) PlayerInfo[playerid][pMuanyag] = strval(Field);
      if (rcnt == 35) PlayerInfo[playerid][pDrugs] = strval(Field);
      if (rcnt == 36) PlayerInfo[playerid][pLeader] = strval(Field);
      if (rcnt == 37) PlayerInfo[playerid][pMember] = strval(Field);
      if (rcnt == 38) PlayerInfo[playerid][pFMember] = strval(Field);
      if (rcnt == 39) PlayerInfo[playerid][pRank] = strval(Field);
      if (rcnt == 40) PlayerInfo[playerid][pMunkaSkin] = strval(Field);
      if (rcnt == 41) PlayerInfo[playerid][pContractTime] = strval(Field);
      if (rcnt == 42) PlayerInfo[playerid][pDetSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 43) PlayerInfo[playerid][pSexSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 44) PlayerInfo[playerid][pBoxSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 45) PlayerInfo[playerid][pLawSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 46) PlayerInfo[playerid][pMechSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 47) PlayerInfo[playerid][pJackSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 48) PlayerInfo[playerid][pCarSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 49) PlayerInfo[playerid][pNewsSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 50) PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 51) PlayerInfo[playerid][pCookSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 52) PlayerInfo[playerid][pFishSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 53) PlayerInfo[playerid][pSHealth] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 54) PlayerInfo[playerid][pElet] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 55) PlayerInfo[playerid][pPajzs] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 56) PlayerInfo[playerid][pInt] = strval(Field);
      if (rcnt == 57) PlayerInfo[playerid][pInteriorNr] = strval(Field);
      if (rcnt == 58) PlayerInfo[playerid][pLocal] = strval(Field);
      if (rcnt == 59) PlayerInfo[playerid][pSimaSkin] = strval(Field);
      if (rcnt == 60) PlayerInfo[playerid][pPnumber] = strval(Field);
      if (rcnt == 61) PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = strval(Field);
      if (rcnt == 62) PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] = strval(Field);
      if (rcnt == 63) PlayerInfo[playerid][pPhousekey] = strval(Field);
      if (rcnt == 64) PlayerInfo[playerid][pPos_x] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 65) PlayerInfo[playerid][pPos_y] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 66) PlayerInfo[playerid][pPos_z] = floatstr(Field);
      if (rcnt == 67) PlayerInfo[playerid][pUtlevel] = strval(Field);
      if (rcnt == 68) PlayerInfo[playerid][pAutoJogsi] = strval(Field);
      if (rcnt == 69) PlayerInfo[playerid][pFlyLic] = strval(Field);
      if (rcnt == 70) PlayerInfo[playerid][pBoatLic] = strval(Field);
      if (rcnt == 71) PlayerInfo[playerid][pFishLic] = strval(Field);
      if (rcnt == 72) PlayerInfo[playerid][pGunLic] = strval(Field);
      if (rcnt == 73) PlayerInfo[playerid][pCopLic] = strval(Field);
      if (rcnt == 74) PlayerInfo[playerid][pCarTime] = strval(Field);
      if (rcnt == 75) PlayerInfo[playerid][pPayDay] = strval(Field);
      if (rcnt == 76) PlayerInfo[playerid][pSzabalyzat] = strval(Field);
      if (rcnt == 77) PlayerInfo[playerid][pOra] = strval(Field);
      if (rcnt == 78) PlayerInfo[playerid][pWins] = strval(Field);
      if (rcnt == 79) PlayerInfo[playerid][pLoses] = strval(Field);
      if (rcnt == 80) PlayerInfo[playerid][pAlcoholPerk] = strval(Field);
      if (rcnt == 81) PlayerInfo[playerid][pDrugPerk] = strval(Field);
      if (rcnt == 82) PlayerInfo[playerid][pMiserPerk] = strval(Field);
      if (rcnt == 83) PlayerInfo[playerid][pPainPerk] = strval(Field);
      if (rcnt == 84) PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] = strval(Field);
      if (rcnt == 85) PlayerInfo[playerid][pTut] = strval(Field);
      if (rcnt == 86) PlayerInfo[playerid][pWarns] = strval(Field);
      if (rcnt == 87) PlayerInfo[playerid][pVirWorld] = strval(Field);
      if (rcnt == 88) PlayerInfo[playerid][pFuel] = strval(Field);
      if (rcnt == 89) PlayerInfo[playerid][pMarried] = strval(Field);
      if (rcnt == 90) PlayerInfo[playerid][pMarriedTo] = strmid(PlayerInfo[playerid][pMarriedTo], Field, 0, strlen(Field)-1, 255);
      if (rcnt == 91) PlayerInfo[playerid][pFishTool] = strval(Field);
      if (rcnt == 92) PlayerInfo[playerid][pGyujto] = strval(Field);
      if (rcnt == 93) PlayerInfo[playerid][pCigi] = strval(Field);
      if (rcnt == 94) PlayerInfo[playerid][pNikotin] = strval(Field);
      if (rcnt == 95) PlayerInfo[playerid][pWarned] = strval(Field);
      if (rcnt == 96) PlayerInfo[playerid][pSwat] = strval(Field);
      if (rcnt == 97) PlayerInfo[playerid][pTactical] = strval(Field);
      if (rcnt == 98) PlayerInfo[playerid][pSpecialF] = strval(Field);
      if (rcnt == 99) PlayerInfo[playerid][pDBanned] = strval(Field);
      if (rcnt == 100) PlayerInfo[playerid][pFS] = strval(Field);
      if (rcnt == 101) PlayerInfo[playerid][pBoxiSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 102) PlayerInfo[playerid][pKneeSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 103) PlayerInfo[playerid][pKungSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 104) PlayerInfo[playerid][pGrabSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 105) PlayerInfo[playerid][pElbowSkill] = strval(Field);
      if (rcnt == 106) PlayerInfo[playerid][pCD] = strval(Field);
      if (rcnt == 107) PlayerInfo[playerid][pSpeedo] = strval(Field);
      if (rcnt == 108) PlayerInfo[playerid][pAppearList] = strval(Field);
      if (rcnt == 109) PlayerInfo[playerid][pShiftName] = strval(Field);
      if (rcnt == 110) PlayerInfo[playerid][pGun] = strval(Field);
      if (rcnt == 111) PlayerInfo[playerid][pAmmo] = strval(Field);
      if (rcnt == 112) PlayerInfo[playerid][pGun2] = strval(Field);
      if (rcnt == 113) PlayerInfo[playerid][pAmmo2] = strval(Field);
      if (rcnt == 114) PlayerInfo[playerid][pGun3] = strval(Field);
      if (rcnt == 115) PlayerInfo[playerid][pAmmo3] = strval(Field);
      if (rcnt == 116) PlayerInfo[playerid][pGun4] = strval(Field);
      if (rcnt == 117) PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = strval(Field);
      if (rcnt == 118) PlayerInfo[playerid][pGun5] = strval(Field);
      if (rcnt == 119) PlayerInfo[playerid][pAmmo5] = strval(Field);
      if (rcnt == 120) PlayerInfo[playerid][pGun6] = strval(Field);
      if (rcnt == 121) PlayerInfo[playerid][pAmmo6] = strval(Field);
      if (rcnt == 122) PlayerInfo[playerid][pGun7] = strval(Field);
      if (rcnt == 123) PlayerInfo[playerid][pAmmo7] = strval(Field);
      if (rcnt == 124) PlayerInfo[playerid][pGun8] = strval(Field);
      if (rcnt == 125) PlayerInfo[playerid][pAmmo8] = strval(Field);
      if (rcnt == 126) PlayerInfo[playerid][pGun9] = strval(Field);
      if (rcnt == 127) PlayerInfo[playerid][pAmmo9] = strval(Field);
      if (rcnt == 128) PlayerInfo[playerid][pGun10] = strval(Field);
      if (rcnt == 129) PlayerInfo[playerid][pAmmo10] = strval(Field);
      if (rcnt == 130) PlayerInfo[playerid][pGun11] = strval(Field);
      if (rcnt == 131) PlayerInfo[playerid][pAmmo11] = strval(Field);
      if (rcnt == 132) PlayerInfo[playerid][pGun12] = strval(Field);
      if (rcnt == 133) PlayerInfo[playerid][pAmmo12] = strval(Field);
      if (rcnt == 134) PlayerInfo[playerid][pBan] = strval(Field);
      if (rcnt == 135) PlayerInfo[playerid][pChatMode] = strval(Field);
      if (rcnt == 136) PlayerInfo[playerid][pKotszer] = strval(Field);
      if (rcnt == 137) PlayerInfo[playerid][pKaja] = strval(Field);
      if (rcnt == 138) PlayerInfo[playerid][pDrogido] = strval(Field);
      if (rcnt == 139) PlayerInfo[playerid][pPia] = strval(Field);
      if (rcnt == 140) PlayerInfo[playerid][pKredit] = strval(Field);
      if (rcnt == 141) PlayerInfo[playerid][pCserje] = strval(Field);
      if (rcnt == 142) PlayerInfo[playerid][pMak] = strval(Field);
      if (rcnt == 143) PlayerInfo[playerid][pCannabis] = strval(Field);
      if (rcnt == 144) PlayerInfo[playerid][pKokain] = strval(Field);
      if (rcnt == 145) PlayerInfo[playerid][pHeroin] = strval(Field);
      if (rcnt == 146) PlayerInfo[playerid][pMarihuana] = strval(Field);
      if (rcnt == 147) PlayerInfo[playerid][pC4] = strval(Field);
      if (rcnt == 148) PlayerInfo[playerid][pTerkep] = strval(Field);
      if (rcnt == 149) PlayerInfo[playerid][pBeteg] = strval(Field);
      if (rcnt == 150) PlayerInfo[playerid][pBusz] = strval(Field);
      if (rcnt == 151) PlayerInfo[playerid][pAdo] = strval(Field);
      if (rcnt == 152) PlayerInfo[playerid][pAdoBeadva] = strval(Field);
      if (rcnt == 153) PlayerInfo[playerid][pAdoBefizetve] = strval(Field);
      if (rcnt == 154) PlayerInfo[playerid][pAlvas] = strval(Field);
      if (rcnt == 155) PlayerInfo[playerid][pHouseEntered] = strval(Field);
      if (rcnt == 156) PlayerInfo[playerid][pUserChecked] = strval(Field);
                rcnt++;
   }
            mysql_free_result();
}
else
{
        //fclose(UserFile);
        gPlayerLogTries[playerid] += 1;
            ShowPlayerDialog(playerid, 1245, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Hibás jelszó\",\"Rossz jelszód adtál meg!\\nJelszavad:\",\"Log-in\",\"Quit\");
        if(gPlayerLogTries[playerid] == 3) { WKick(playerid,\"Folyamatos Hibás bejelentkezés!\"); }
        return 1;
}

34
Szkript kérések / Rendõrös mós
« Dátum: 2011. Február 10. - 11:49:40 »
EZ egy kamionos mód. Legalábbis azt írták a fórumon :)

35
Segítségkérés / Logining
« Dátum: 2011. Február 10. - 11:16:16 »
strval ugy vélem nem kell, az inputtext string, strval szám... De lehet hogy tévedek. szerintem csak vedd ki a felkiáltójelet a strcmp elõl :)

36
Sziasztok! Nos, láttam jópár frisseninduló szervert, ahova feljöttek és elkezdték fikázni, hogy csak másolni tudnak, hogy SeeRPGTheKing, nos elegem lett belõlük, a pohár betelt!! Elegem lett a szánalmas viselkedésükbõl ,hazudozásukból, a Szerveren való flegma viselkedésbõl, és az embertelenségbõl! Semmilyen tekintettel nincsenek semmire, Kezdeném is, 5perc alatt találtam meg a\"frissítéseiket\", anélkül hogy a játékmódjuk meglenne:


-Pénz HUD
-Szüneteltetés
-fejlövés
-lábon lövés

 

Az a Híres money HUD még egy samp 0.2x es verzióhoz készült.!

MÉG A VÁLTOZÓK IS UGYANAZOOK!!


Conn[playerid] == 1 && CurCol[playerid] != 0

 

Link:
http://www.sendspace.com/file/zmdv4m

Következõ megállónk a híres Escape, AFK detector vagy ahogy tetszik:

Link:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=186129&highlight=OnPlayerPause

Következõ a Híres Láblövés és fejlövés :

Link:
http://samp-life.ru/engine/download.php?id=756

És most kérdezném tõletek! Ti vagytok a nagy scripterek??? És még van képetek feljönni más szerverére SeeRPG Copy-zni??? Örülj ha találsz a mododban a te kezed által begépelt karatert!!! És nem ez a lényeg hogy más szerverét fikázzátok, hanem a 3600regisztrált gyerekkel elhitetitek hogy ti csináltátok!!! Ritkanagy hazugok vagytok ti!

37
Nos... Eme témát végigolvasva.... háát... nem is tudom... Nos kezdem a történetet.... Kb 1.5 lve elkezdtem írni egy módot... Az alapja Ravens 2.4-es verzió.... Írtam írtam egyedül, Találkoztam egy maxi és egy Light nevû emberrel... Velük nyitottunk egy RP szervert, melynek neve EvoRPG volt, (EvoRPG By Rolee, az én vagyok), Lighttal összevesztünk, jóideig nem is beszéltünk egymással, de én a mód fejlesztését folytattam... Megvallom, VOLTAK a módban a See modjából dolgok, mivel mikor még kezdõ voltam, valamirõl kellett mintát venni... Miután megtanultam scriptelni, és már erõsen haladó szinten voltam, a see-s dolgokat elkezdtem átírni, bugokat kijavítani...
U.I Tudunk scriptelni mért másolnánk? O_o nem mindenki Earl ;) a te mododba még a copy se helyes... teli van behúzási warninggal, mi modunk átkódolás utáni eredménye Ennyi:
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 

/*
________________________________________________[HUN]North Western Roleplay Gaming ˆ 2010-2011__________________________________________________________________
N   N W     W RRRR  PPPP      M   M  OOO  DDD
NN  N W     W R   R P   P     MM MM O   O D  D
N N N W  W  W RRRR  PPPP      M M M O   O D  D
N  NN  W W W  R R   P         M   M O   O D  D
N   N   W W   R  RR P         M   M  OOO  DDD
                BBBB  Y   Y     RRRR   OOO  L    EEEE EEEE
                B   B  Y Y      R   R O   O L    E    E
                BBBB    Y       RRRR  O   O L    EEE  EEE
                B   B   Y       R R   O   O L    E    E
                BBBB    Y       R  RR  OOO  LLLL EEEE EEEE
 
                                     &&
                                    &  &
                                     &&& &
                                    & & &
                                     &&&&
 
                            L    III  GGG  H  H TTTTTT
                            L     I  G     H  H   TT
                            L     I  G  GG HHHH   TT
                            L     I  G   G H  H   TT
                            LLLL III  GGG  H  H   TT
________________________________________________[HUN]North Western Roleplay Gaming ˆ 2010-2011____________________________________________________________
 
A lentebb szereplõ forráskód Szerzõi jog védelme alatt áll!! Engedély nélküli felhasználása, Terjesztése, Publikációja, a kód bármely részletének
engedély nélküli felhasználása Szigorúan TILOS!! Abban az esetben, ha ezt mégis megszegi, Súlyos következményeket von maga után!
 
________________________________________________[HUN]North Western Roleplay Gaming ˆ 2010-2011____________________________________________________________*/

38
Nos Egy gond van veletek,.... Felmész 2percre látsz egy PénzHUD ot és azt mondod See kopp... Sajnos el kell keserítselek.... Azt sem a See Scripterei írták, hivatalos fórumon fenn van, csak boxot raktak mögé... 2.) Sokkal több egyedi dolog van benne, mint hiszitek,... talán nincs tudatva, és 2perc alatt ránézésre nem olvasod ki... 3.) Nem tetszik nem kell fikázni, ha bajod van csinálj jobbat... Senki sem kér rá 4.)A kedves úriembernek mondanám hogy a bank közepén a semmibpl nem tudod megnézni a bankszámlád állását :(:( 5.)
Idézetet írta: James_Raynor date=1296334202\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5638\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Olyan gonosz vagy. Végre talált valami \"egyedit\", erre tessék.
 
Megnézném a te \"egyedi ötleteidet\"
Ennyi lett volna a hozzáfûzni valóm. Pacsi mindenkinek :)

39
Mostmár Végleg elindult a North Western roleplay Szerver! Sok újdonság, újraválogatott, jó AdminTeam, és kellemes játék vár rátok!
A szerveren jelenleg 21  Farakció érhetõ el, ezek:
1. LSPD (Rendõrség)
2. T.E.SZ. (Terror Elhárító Szolgálat)
3. N.N.I. (Nemzeti nyomozóiroda)
4. Katonaság
5. Mentõsök
6. Taxi vállalat
7. Önkormányzat
8. Oktatók
9. MS-13(kék banda)
10. Ballas(Lila banda)
11. Grove Street Families(Zöld Banda)
12. LCN(mafia)
13. VPOP
14. Yakuza
15. Szerelõ
16. Hitman
17. Riporterek
18. ORFK (Országos Rendõrfõkapitányság)
Sima munkák:
1. Úttiszító
2. Kukás
3. DrogDíler
4. Autótolvaj
5. BuszSofõr
6.Ügyvéd
7.Testõr
8.Fûnyíró
9.Útkarbantartó(készül)
10.Fegyverkereskedõ
11. Örömlány
12.Pincér
13. ÚjságKihordó
13. Farmer
14. Pizzafutár
15.Favágó...
És a lista még Bõvülni fog!
Ha kíváncsi vagy, milyen dolgok várnak még a szerveren, csatlakozz te is!
\"crysis-01.png\"
A szerver weboldala a napokban várható, a http://www.northwesternrpg.info címen lesz elérhetõ.
Pár napon belül Átállunk MySQL es tárolási módra, így lehetõség lesz a webes kezelõfelület használata is!
Üdvüzlettel, a North Western Roleplay Gaming AdminTeam!

40
Segítségkérés / Mélygarázs
« Dátum: 2011. Január 27. - 07:57:25 »
SetPlayerPos(x, y , z );
SetPlayerInterior(x, y, z );
LinkVehicleToInterior( rendszám, intszám );
Ha bedig intibe akarsz spawnolni kocsit:
//        InteriorKocsi(model,x,  y,   z, elfor.,szin1,szin2,intszám);
#define InteriorKocsi(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8) LinkVehicleToInterior(AddStaticVehicle(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7),%8)

41
Segítségkérés / MySQL Gond(Kezdõ vagyok benne)
« Dátum: 2011. Január 27. - 07:51:25 »
Sziasztok. Nos már régóta scriptelek, és értek a dolgokhoz, de az õszintét megvallva, MySQL-el még sohasem dolgoztam, és hát próbáltam átnézni más módokból a dolgot, javarészt sikerült is, de valami mégse jó neki.. Létrehoztam az adatbázist, megadtam alapértelmezett értékeket, de a regisztráció nem mûködik, csak az elsõ regisztrált karakterrel, de azzal is errorokkal, mikor a másodikat próbálnám regisztrálni, kifagy a szerver... Segítsetek kérlek, már vagy egy hete ezzel ügyetlenkedek, és nem meg. :(
Logfájl:
 
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c, (C)2005-2010 SA-MP Team
[07:09:13] filterscripts = \"\"  (string)
[07:09:13] weburl = \"www.sa-mp.com\"  (string)
[07:09:13]
[07:09:13] Server Plugins
[07:09:13] --------------
[07:09:13]  Loading plugin: streamer
[07:09:13]
*** Streamer Plugin v2.5.1 by Incognito loaded ***
[07:09:13]   Loaded.
[07:09:13]  Loading plugin: sampmysql
[07:09:13]
/*************************************************/
/* SAMP-MySQL v0.15 Plugin loaded successfully ! */
/*************************************************/
[07:09:13]   Loaded.
[07:09:13]  Loaded 2 plugins.
[07:09:13]
[07:09:13] Filter Scripts
[07:09:13] ---------------
[07:09:13]   Loaded 0 filter scripts.
[07:09:13] Szerver indul...
[07:09:13] MySQL kapcsolódás...
[07:09:13] MYSQL: Attempting to connect to server...
[07:09:13]
Connection to MySQL database: Successfull !
[07:09:13] MYSQL: Database connection established.
[07:09:13] MySQL kapcsolódás sikeres
[07:09:13] Szerver elinditva, Mod Betoltve!
[07:09:13] [sCRIPT]: Loaded 870 Cars
[07:09:13] [szkript]: Betoltve 1023 Haz
[07:09:13] [sCRIPT]: Loaded 30 Bizzes
[07:09:13] [sCRIPT]: Betöltve 30 Benzinkut
[07:09:13] [szkript]: Betoltve 1623 Object
[07:09:13] [szkript]: Betoltve 684 Pickup
[07:09:13] 
[07:09:13] ==========WesternRP==========
[07:09:13] ==========Scripter: Rolee & Light=========
[07:09:13] 
[07:09:13] Number of vehicle models: 71
[07:09:39] Incoming connection: 5.152.91.212:50637
[07:09:39] [join] Counter_Strike has joined the server (0:5.152.91.212)
[07:09:49] Error in mysql_query: Duplicate entry \'1\' for key 2
[07:09:49] Error in mysql_query: Unknown column \'AdminLevel\' in \'field list\'
[07:09:49] Error in mysql_query: Unknown column \'Muanyag\' in \'field list\'
[07:09:49] Error in mysql_query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'Char=0,ContractTime=0,DetSkill=0,SexSkill=0,BoxSkill=0,LawSkill=0,MechSkill=0,Ja\' at line 1
[07:09:49] Error in mysql_query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'Int=0,IntNR=0,Local=255,Model=1,PhoneNr=6635,Car=0,Car2=0,House=0,Pos_x=\'1468.70\' at line 1

 
Funkciók:
           
public MySQLConnect(sqlhost[], sqluser[], sqlpass[], sqldb[]) // by Luk0r
{
print(\"MYSQL: Attempting to connect to server...\");
samp_mysql_connect(sqlhost, sqluser, sqlpass);
samp_mysql_select_db(sqldb);
if(samp_mysql_ping()==0)
{
print(\"MYSQL: Database connection established.\");
return 1;
}
else
{
print(\"MYSQL: Connection error, retrying...\");
samp_mysql_connect(sqlhost, sqluser, sqlpass);
samp_mysql_select_db(sqldb);
if(samp_mysql_ping()==0)
{
   print(\"MYSQL: Reconnection successful. We can continue as normal.\");
   return 1;
}
else
{
   print(\"MYSQL: Could not reconnect to server, terminating server...\");
   SendRconCommand(\"exit\");
   return 0;
}
}
}
public MySQLDisconnect() // by Luk0r
{
samp_mysql_close();
return 1;
}
public MySQLCheckConnection() // by Luk0r
{
if(samp_mysql_ping()==0)
{
return 1;
}
else
{
print(\"MYSQL: Connection seems dead, retrying...\");
MySQLDisconnect();
MySQLConnect(MYSQL_HOST,MYSQL_USER,MYSQL_PASS,MYSQL_DB);
if(samp_mysql_ping()==0)
{
   print(\"MYSQL: Reconnection successful. We can continue as normal.\");
   return 1;
}
else
{
   print(\"MYSQL: Could not reconnect to server, terminating server...\");
   SendRconCommand(\"exit\");
   return 0;
}
}
}
public MySQLUpdateBuild(query[], sqlplayerid) // by Luk0r
{
new querylen = strlen(query);
//new querymax = sizeof(query);
new querymax = MAX_STRING;
if (querylen < 1) format(query, querymax, \"UPDATE players SET \");
else if (querymax-querylen < 50) // make sure we\'re being safe here
{
// query is too large, send this one and reset
new whereclause[32];
format(whereclause, sizeof(whereclause), \" WHERE id=%d\", sqlplayerid);
strcat(query, whereclause, querymax);
samp_mysql_query(query);
format(query, querymax, \"UPDATE players SET \");
}
else if (strfind(query, \"=\", true) != -1) strcat(query, \",\", MAX_STRING);
return 1;
}
public MySQLUpdateFinish(query[], sqlplayerid) // by Luk0r
{
if (strcmp(query, \"WHERE id=\", false) == 0) samp_mysql_query(query);
else
{
new whereclause[32];
format(whereclause, sizeof(whereclause), \" WHERE id=%d\", sqlplayerid);
strcat(query, whereclause, MAX_STRING);
samp_mysql_query(query);
format(query, MAX_STRING, \"UPDATE players SET \");
}
return 1;
}
public MySQLUpdatePlayerInt(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdateint) // by Luk0r
{
MySQLUpdateBuild(query, sqlplayerid);
new updval[64];
format(updval, sizeof(updval), \"%s=%d\", sqlvalname, sqlupdateint);
strcat(query, updval, MAX_STRING);
return 1;
}
public MySQLUpdatePlayerFlo(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], Float:sqlupdateflo) // by Luk0r
{
/*   new query[128];
format(query, sizeof(query), \"UPDATE players SET %s=%f WHERE id=%d\", sqlvalname, sqlupdateflo, sqlplayerid);
samp_mysql_query(query);*/
new flotostr[32];
format(flotostr, sizeof(flotostr), \"%f\", sqlupdateflo);
MySQLUpdatePlayerStr(query, sqlplayerid, sqlvalname, flotostr);
return 1;
}
public MySQLUpdatePlayerStr(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdatestr[]) // by Luk0r
{
MySQLUpdateBuild(query, sqlplayerid);
new escstr[128];
new updval[128];
samp_mysql_real_escape_string(sqlupdatestr, escstr);
format(updval, sizeof(updval), \"%s=\'%s\'\", sqlvalname, escstr);
strcat(query, updval, MAX_STRING);
return 1;
}
public MySQLUpdatePlayerIntSingle(sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdateint) // by Luk0r
{
new query[128];
format(query, sizeof(query), \"UPDATE players SET %s=%d WHERE id=%d\", sqlvalname, sqlupdateint, sqlplayerid);
samp_mysql_query(query);
return 1;
}
public MySQLCheckAccount(sqlplayersname[]) // by Luk0r
{
new query[128];
new escstr[MAX_PLAYER_NAME];
samp_mysql_real_escape_string(sqlplayersname, escstr);
format(query, sizeof(query), \"SELECT id FROM players WHERE LOWER(Name) = LOWER(\'%s\') LIMIT 1\", escstr);
samp_mysql_query(query);
samp_mysql_store_result();
if (samp_mysql_num_rows()==0)
{
return 0;
}
else
{
new strid[32];
new intid;
samp_mysql_fetch_row(strid);
intid = strval(strid);
return intid;
}
}
public MySQLCheckIPBanned(ip[])
{
new query[64];
format(query, sizeof(query), \"SELECT type FROM bans WHERE ip = \'%s\' AND inactive = 0 ORDER BY id DESC LIMIT 1\", ip);
samp_mysql_query(query);
samp_mysql_store_result();
if (samp_mysql_num_rows() != 0)
{
new bantypestr[4];
new bantypeint;
samp_mysql_fetch_row(bantypestr);
bantypeint = strval(bantypestr);
samp_mysql_free_result();
return bantypeint;
}
return 0;
}
public MySQLFetchAcctSingle(sqlplayerid, sqlvalname[], sqlresult[])
{
new query[128];
format(query, sizeof(query), \"SELECT %s FROM players WHERE id = %d LIMIT 1\", sqlvalname, sqlplayerid);
samp_mysql_query(query);
samp_mysql_store_result();
if(samp_mysql_fetch_row(sqlresult)==1)
{
return 1;
}
return 0;
}
public MySQLFetchAcctRecord(sqlplayerid, sqlresult[]) // by Luk0r
{
new query[64];
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM players WHERE id = %d LIMIT 1\", sqlplayerid);
samp_mysql_query(query);
samp_mysql_store_result();
if(samp_mysql_fetch_row(sqlresult)==1)
{
return 1;
}
return 0;
}
public MySQLCreateAccount(newplayersname[], newpassword[]) // by Luk0r
{
new query[128];
new sqlplyname[64];
new sqlpassword[64];
samp_mysql_real_escape_string(newplayersname, sqlplyname);
samp_mysql_real_escape_string(newpassword, sqlpassword);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO players (Name, Password) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", sqlplyname, sqlpassword);
samp_mysql_query(query);
new newplayersid = MySQLCheckAccount(newplayersname);
if (newplayersid != 0)
{
return newplayersid;
}
return 0;
}
public MySQLAddLoginRecord(sqlplayerid, ipaddr[]) // by Luk0r
{
new query[128];
new escip[16];
samp_mysql_real_escape_string(ipaddr, escip);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO logins (time,ip,userid) VALUES (UNIX_TIMESTAMP(),\'%s\',%d)\", escip, sqlplayerid);
samp_mysql_query(query);
return 1;
}
stock CreateAccount(newplayersname[], newpassword[]) // by Luk0r
{
new query[128];
new sqlplyname[64];
new sqlpassword[64];
samp_mysql_real_escape_string(newplayersname, sqlplyname);
samp_mysql_real_escape_string(newpassword, sqlpassword);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO players (Name, Password) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", sqlplyname, sqlpassword);
samp_mysql_query(query);
return 0;
}

 
AdatMentés:
     
public AdatMentes(playerid) // by Luk0r v1.2
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
    MySQLCheckConnection();
   new query[MAX_MYSQL_STRING];
   format(query, sizeof(query), \"UPDATE %s SET \", SQL_DB_Player);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Password\", PlayerInfo[playerid][pKey]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PlayerLevel\", PlayerInfo[playerid][pLevel]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"AdminLevel\", PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Registered\", PlayerInfo[playerid][pReg]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CsatlakozasIdo\", PlayerInfo[playerid][pConnectTime]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Sex\", PlayerInfo[playerid][pNem]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Age\", PlayerInfo[playerid][pKor]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"GPS\", PlayerInfo[playerid][pVanGPS]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Origin\", PlayerInfo[playerid][pOrigin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CK\", PlayerInfo[playerid][pCK]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Muted\", PlayerInfo[playerid][pMuted]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Blinded\", PlayerInfo[playerid][pBlind]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Respect\", PlayerInfo[playerid][pExp]);
   PlayerInfo[playerid][pCash] = PlayerInfo[playerid][pCash];
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Money\", PlayerInfo[playerid][pCash]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Bank\", PlayerInfo[playerid][pAccount]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"BankSzamla\", PlayerInfo[playerid][pSzamla]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Crimes\", PlayerInfo[playerid][pCrimes]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Kills\", PlayerInfo[playerid][pKills]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Deaths\", PlayerInfo[playerid][pDeaths]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Arrested\", PlayerInfo[playerid][pArrested]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"WantedDeaths\", PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Phonebook\", PlayerInfo[playerid][pPhoneBook]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"LottoNr\", PlayerInfo[playerid][pLottoNr]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Fishes\", PlayerInfo[playerid][pFishes]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"BiggestFish\", PlayerInfo[playerid][pBiggestFish]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Job\", PlayerInfo[playerid][pJob]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Paycheck\", PlayerInfo[playerid][pPayCheck]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"HeadValue\", PlayerInfo[playerid][pHeadValue]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Jailed\", PlayerInfo[playerid][pJailed]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"JailTime\", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CanRobTime\", PlayerInfo[playerid][pRobTime]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Materials\", PlayerInfo[playerid][pMats]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Muanyag\", PlayerInfo[playerid][pMuanyag]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Drugs\", PlayerInfo[playerid][pDrugs]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Leader\", PlayerInfo[playerid][pLeader]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Member\", PlayerInfo[playerid][pMember]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"FMember\", PlayerInfo[playerid][pFMember]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Rank\", PlayerInfo[playerid][pRank]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Char\", PlayerInfo[playerid][pMunkaSkin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"ContractTime\", PlayerInfo[playerid][pContractTime]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DetSkill\", PlayerInfo[playerid][pDetSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SexSkill\", PlayerInfo[playerid][pSexSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"BoxSkill\", PlayerInfo[playerid][pBoxSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"LawSkill\", PlayerInfo[playerid][pLawSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"MechSkill\", PlayerInfo[playerid][pMechSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"JackSkill\", PlayerInfo[playerid][pJackSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CarSkill\", PlayerInfo[playerid][pCarSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"NewsSkill\", PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DrugsSkill\", PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CookSkill\", PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"FishSkill\", PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"pSHealth\", PlayerInfo[playerid][pSHealth]);
   GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pElet]);
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"pElet\", PlayerInfo[playerid][pElet]);
   GetPlayerArmour(playerid,PlayerInfo[playerid][pPajzs]);
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"pPajzs\", PlayerInfo[playerid][pPajzs]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Int\", PlayerInfo[playerid][pInt]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"IntNR\", PlayerInfo[playerid][pInteriorNr]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Local\", PlayerInfo[playerid][pLocal]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Model\", PlayerInfo[playerid][pSimaSkin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PhoneNr\", PlayerInfo[playerid][pPnumber]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Car\", PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Car2\", PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"House\", PlayerInfo[playerid][pPhousekey]);
   if ((PlayerInfo[playerid][pPos_x]==0.0 && PlayerInfo[playerid][pPos_y]==0.0 && PlayerInfo[playerid][pPos_z]==0.0))
   {
      PlayerInfo[playerid][pPos_x] = 1684.9;
      PlayerInfo[playerid][pPos_y] = -2244.5;
      PlayerInfo[playerid][pPos_z] = 13.5;
   }
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Pos_x\", PlayerInfo[playerid][pPos_x]);
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Pos_y\", PlayerInfo[playerid][pPos_y]);
   MySQLUpdatePlayerFlo(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Pos_z\", PlayerInfo[playerid][pPos_z]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Utlevel\", PlayerInfo[playerid][pUtlevel]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CarLic\", PlayerInfo[playerid][pCarLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"FlyLic\", PlayerInfo[playerid][pFlyLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"BoatLic\", PlayerInfo[playerid][pBoatLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"FishLic\", PlayerInfo[playerid][pFishLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"GunLic\", PlayerInfo[playerid][pGunLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CopLic\", PlayerInfo[playerid][pCopLic]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CarTime\", PlayerInfo[playerid][pCarTime]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PayDay\", PlayerInfo[playerid][pPayDay]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Szabalyzat\", PlayerInfo[playerid][pSzabalyzat]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Watch\", PlayerInfo[playerid][pOra]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Wins\", PlayerInfo[playerid][pWins]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Loses\", PlayerInfo[playerid][pLoses]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"AlcoholPerk\", PlayerInfo[playerid][pAlcoholPerk]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DrugPerk\", PlayerInfo[playerid][pDrugPerk]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"MiserPerk\", PlayerInfo[playerid][pMiserPerk]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PainPerk\", PlayerInfo[playerid][pPainPerk]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"TraderPerk\", PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Tutorial\", PlayerInfo[playerid][pTut]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"VirtualWorld\", PlayerInfo[playerid][pVirWorld]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Fuel\", PlayerInfo[playerid][pFuel]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Married\", PlayerInfo[playerid][pMarried]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"MarriedTo\", PlayerInfo[playerid][pMarriedTo]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note1\", PlayerInfo[playerid][pNote1]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note1s\", PlayerInfo[playerid][pNote1s]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note2\", PlayerInfo[playerid][pNote2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note2s\", PlayerInfo[playerid][pNote2s]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note3\", PlayerInfo[playerid][pNote3]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note3s\", PlayerInfo[playerid][pNote3s]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note4\", PlayerInfo[playerid][pNote4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note4s\", PlayerInfo[playerid][pNote4s]);
   MySQLUpdatePlayerStr(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note5\", PlayerInfo[playerid][pNote5]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Note5s\", PlayerInfo[playerid][pNote5s]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon2\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo2\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon3\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon3]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo3\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo3]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon4\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo4\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon5\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon5]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo5\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo5]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvWeapon6\", PlayerInfo[playerid][pInvWeapon6]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"InvAmmo6\", PlayerInfo[playerid][pInvAmmo6]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Gyujto\", PlayerInfo[playerid][pGyujto]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Cigarettes\", PlayerInfo[playerid][pCigi]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Nikotin\", PlayerInfo[playerid][pNikotin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Warnings\", PlayerInfo[playerid][pWarned]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Swat\", PlayerInfo[playerid][pSwat]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Fighting\", PlayerInfo[playerid][pFS]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Boxing\", PlayerInfo[playerid][pBoxiSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"KneeHead\", PlayerInfo[playerid][pKneeSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"KungFu\", PlayerInfo[playerid][pKungSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"GrabKick\", PlayerInfo[playerid][pGrabSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Elbow\", PlayerInfo[playerid][pElbowSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Tactical\", PlayerInfo[playerid][pTactical]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SpecialF\", PlayerInfo[playerid][pSpecialF]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DutyBanned\", PlayerInfo[playerid][pDBanned]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CDPlayer\", PlayerInfo[playerid][pCD]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Speedo\", PlayerInfo[playerid][pSpeedo]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"HydraDriver\", PlayerInfo[playerid][pHydraR]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"HunterDriver\", PlayerInfo[playerid][pHunterR]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"RhinoDriver\", PlayerInfo[playerid][pRhinoR]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PredatorDriver\", PlayerInfo[playerid][pPredR]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"ViewPms\", PlayerInfo[playerid][pViewPms]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"AppearList\", PlayerInfo[playerid][pAppearList]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"PistolSkill\", PlayerInfo[playerid][pPistSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SilencedSkill\", PlayerInfo[playerid][pSilenSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DesertSkill\", PlayerInfo[playerid][pDesertSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"ShotgunSkill\", PlayerInfo[playerid][pShotgSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SawnoffSkill\", PlayerInfo[playerid][pSawnSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"CombatSkill\", PlayerInfo[playerid][pCombSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"UziSkill\", PlayerInfo[playerid][pUziSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SMGSkill\", PlayerInfo[playerid][pSmgSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"AK47Skill\", PlayerInfo[playerid][pAkSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"M4Skill\", PlayerInfo[playerid][pM4Skill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"SniperSkill\", PlayerInfo[playerid][pSnipSkill]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"ShiftName\", PlayerInfo[playerid][pShiftName]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon\", PlayerInfo[playerid][pGun]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo\", PlayerInfo[playerid][pAmmo]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon2\", PlayerInfo[playerid][pGun2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo2\", PlayerInfo[playerid][pAmmo2]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon3\", PlayerInfo[playerid][pGun3]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo3\", PlayerInfo[playerid][pAmmo3]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon4\", PlayerInfo[playerid][pGun4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo4\", PlayerInfo[playerid][pAmmo4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon5\", PlayerInfo[playerid][pGun5]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo5\", PlayerInfo[playerid][pAmmo5]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon6\", PlayerInfo[playerid][pGun6]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo6\", PlayerInfo[playerid][pAmmo6]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon7\", PlayerInfo[playerid][pGun7]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo7\", PlayerInfo[playerid][pAmmo7]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon8\", PlayerInfo[playerid][pGun8]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo8\", PlayerInfo[playerid][pAmmo8]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon9\", PlayerInfo[playerid][pGun9]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo9\", PlayerInfo[playerid][pAmmo9]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon10\", PlayerInfo[playerid][pGun10]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo10\", PlayerInfo[playerid][pAmmo10]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon11\", PlayerInfo[playerid][pGun11]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo11\", PlayerInfo[playerid][pAmmo11]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Weapon12\", PlayerInfo[playerid][pGun12]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Ammo12\", PlayerInfo[playerid][pAmmo12]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Bannolva\", PlayerInfo[playerid][pBan]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"ChatMode\", PlayerInfo[playerid][pChatMode]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"TazerBullets\", PlayerInfo[playerid][pTazerBullets]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Kotszer\", PlayerInfo[playerid][pKotszer]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Kaja\", PlayerInfo[playerid][pKaja]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"DrogIdo\", PlayerInfo[playerid][pDrogido]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Pia\", PlayerInfo[playerid][pPia]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Kredit\", PlayerInfo[playerid][pKredit]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Mak\", PlayerInfo[playerid][pMak]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Cserje\", PlayerInfo[playerid][pCserje]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Cannabis\", PlayerInfo[playerid][pCannabis]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Kokain\", PlayerInfo[playerid][pKokain]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Heroin\", PlayerInfo[playerid][pHeroin]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Marihuana\", PlayerInfo[playerid][pMarihuana]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"C4\", PlayerInfo[playerid][pC4]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Terkep\", PlayerInfo[playerid][pTerkep]);
   MySQLUpdatePlayerInt(query, PlayerInfo[playerid][pID], \"Beteg\", PlayerInfo[playerid][pBeteg]);
   MySQLUpdateFinish(query, PlayerInfo[playerid][pID]);
}
}
return 1;
}

 
Regisztrálás:
           
public OnPlayerRegister(playerid, password[]) // v1.0 by Luk0r
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    MySQLCheckConnection();
new newaccountsqlid = CreateAccount(PlayerName(playerid), password);
PlayerInfo[playerid][pID] = newaccountsqlid;
strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], password, 0, strlen(password), 255);
AdatMentes(playerid);
SendClientMessage(playerid, TEAM_AZTECAS_COLOR, \"Account registered, you can now log in (/login [password]).\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Bejelentkezés:
             
public OnPlayerLogin(playerid,password[])
{
MySQLCheckConnection();
new tmp2[256];
new playername2[MAX_PLAYER_NAME];
new playernamesplit[3][MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, playername2, sizeof(playername2));
split(playername2, playernamesplit, \'_\');
MySQLFetchAcctSingle(PlayerInfo[playerid][pID], \"Password\", PlayerInfo[playerid][pKey]);
if(strcmp(PlayerInfo[playerid][pKey],password, true ) == 0 )
{
new Data[1024];
new Field[64];
new rcnt = 1;
MySQLFetchAcctRecord(PlayerInfo[playerid][pID], Data);
samp_mysql_strtok(Field, \"|\", Data);
while (samp_mysql_strtok(Field, \"|\", \"\")==1)
{
   // The rcnt values here represent the order of the columns in the characters table, so don\'t mess with them
   // If you add a column to the table, just add a new line with a +1 rcnt to the block below
   // Start it at 3 to skip the first few records we don\'t need (id, player name, password)
            if (rcnt == 3)  PlayerInfo[playerid][pLevel] = strval(Field);
   if (rcnt == 4)  PlayerInfo[playerid][pAdmin] = strval(Field);
   if (rcnt == 5)  PlayerInfo[playerid][pReg] = strval(Field);
   if (rcnt == 6)  PlayerInfo[playerid][pConnectTime] = strval(Field);
   if (rcnt == 7)  PlayerInfo[playerid][pNem] = strval(Field);
   if (rcnt == 8)  PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(Field);
   if (rcnt == 9)  PlayerInfo[playerid][pVanGPS] = strval(Field);
   if (rcnt == 10)  PlayerInfo[playerid][pOrigin] = strval(Field);
   if (rcnt == 11)  PlayerInfo[playerid][pCK] = strval(Field);
   if (rcnt == 12)  PlayerInfo[playerid][pMuted] = strval(Field);
   if (rcnt == 13)  PlayerInfo[playerid][pBlind] = strval(Field);
   if (rcnt == 14)  PlayerInfo[playerid][pExp] = strval(Field);
   if (rcnt == 15)  PlayerInfo[playerid][pCash] = strval(Field);
   if (rcnt == 16)  PlayerInfo[playerid][pAccount] = strval(Field);
   if (rcnt == 17)  PlayerInfo[playerid][pSzamla] = strval(Field);
   if (rcnt == 18)  PlayerInfo[playerid][pCrimes] = strval(Field);
   if (rcnt == 19)  PlayerInfo[playerid][pKills] = strval(Field);
   if (rcnt == 20)  PlayerInfo[playerid][pDeaths] = strval(Field);
   if (rcnt == 21)  PlayerInfo[playerid][pArrested] = strval(Field);
   if (rcnt == 22)  PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths] = strval(Field);
   if (rcnt == 23)  PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = strval(Field);
   if (rcnt == 24)  PlayerInfo[playerid][pLottoNr] = strval(Field);
   if (rcnt == 25)  PlayerInfo[playerid][pFishes] = strval(Field);
   if (rcnt == 26)  PlayerInfo[playerid][pBiggestFish] = strval(Field);
   if (rcnt == 27)  PlayerInfo[playerid][pJob] = strval(Field);
   if (rcnt == 28)  PlayerInfo[playerid][pPayCheck] = strval(Field);
   if (rcnt == 29)  PlayerInfo[playerid][pHeadValue] = strval(Field);
   if (rcnt == 30)  PlayerInfo[playerid][pJailed] = strval(Field);
   if (rcnt == 31)  PlayerInfo[playerid][pJailTime] = strval(Field);
   if (rcnt == 32)  PlayerInfo[playerid][pRobTime] = strval(Field);
   if (rcnt == 33)  PlayerInfo[playerid][pMats] = strval(Field);
   if (rcnt == 34)  PlayerInfo[playerid][pMuanyag] = strval(Field);
   if (rcnt == 35)  PlayerInfo[playerid][pDrugs] = strval(Field);
   if (rcnt == 36)  PlayerInfo[playerid][pLeader] = strval(Field);
   if (rcnt == 37)  PlayerInfo[playerid][pMember] = strval(Field);
   if (rcnt == 38)  PlayerInfo[playerid][pFMember] = strval(Field);
   if (rcnt == 39)  PlayerInfo[playerid][pRank] = strval(Field);
   if (rcnt == 40)  PlayerInfo[playerid][pMunkaSkin] = strval(Field);
   if (rcnt == 41)  PlayerInfo[playerid][pContractTime] = strval(Field);
   if (rcnt == 42)  PlayerInfo[playerid][pDetSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 43)  PlayerInfo[playerid][pSexSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 44)  PlayerInfo[playerid][pBoxSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 45)  PlayerInfo[playerid][pLawSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 46)  PlayerInfo[playerid][pMechSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 47)  PlayerInfo[playerid][pJackSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 48)  PlayerInfo[playerid][pCarSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 49)  PlayerInfo[playerid][pNewsSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 50)  PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 51)  PlayerInfo[playerid][pCookSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 52)  PlayerInfo[playerid][pFishSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 53)  PlayerInfo[playerid][pSHealth] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 54)  PlayerInfo[playerid][pElet] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 55)  PlayerInfo[playerid][pPajzs] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 56)  PlayerInfo[playerid][pInt] = strval(Field);
   if (rcnt == 57)  PlayerInfo[playerid][pInteriorNr] = strval(Field);
   if (rcnt == 58)  PlayerInfo[playerid][pLocal] = strval(Field);
   if (rcnt == 59)  PlayerInfo[playerid][pSimaSkin] = strval(Field);
   if (rcnt == 60)  PlayerInfo[playerid][pPnumber] = strval(Field);
   if (rcnt == 61)  PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = strval(Field);
   if (rcnt == 62)  PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] = strval(Field);
   if (rcnt == 63)  PlayerInfo[playerid][pPhousekey] = strval(Field);
   if (rcnt == 64)  PlayerInfo[playerid][pPos_x] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 65)  PlayerInfo[playerid][pPos_y] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 66)  PlayerInfo[playerid][pPos_z] = floatstr(Field);
   if (rcnt == 67)  PlayerInfo[playerid][pUtlevel] = strval(Field);
   if (rcnt == 68)  PlayerInfo[playerid][pCarLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 69)  PlayerInfo[playerid][pFlyLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 70)  PlayerInfo[playerid][pBoatLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 71)  PlayerInfo[playerid][pFishLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 72)  PlayerInfo[playerid][pGunLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 73)  PlayerInfo[playerid][pCopLic] = strval(Field);
   if (rcnt == 74)  PlayerInfo[playerid][pCarTime] = strval(Field);
   if (rcnt == 75)  PlayerInfo[playerid][pPayDay] = strval(Field);
   if (rcnt == 76)  PlayerInfo[playerid][pSzabalyzat] = strval(Field);
   if (rcnt == 77)  PlayerInfo[playerid][pOra] = strval(Field);
   if (rcnt == 78)  PlayerInfo[playerid][pWins] = strval(Field);
   if (rcnt == 79)  PlayerInfo[playerid][pLoses] = strval(Field);
   if (rcnt == 80)  PlayerInfo[playerid][pAlcoholPerk] = strval(Field);
   if (rcnt == 81)  PlayerInfo[playerid][pDrugPerk] = strval(Field);
   if (rcnt == 82)  PlayerInfo[playerid][pMiserPerk] = strval(Field);
   if (rcnt == 83)  PlayerInfo[playerid][pPainPerk] = strval(Field);
   if (rcnt == 84)  PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] = strval(Field);
   if (rcnt == 85)  PlayerInfo[playerid][pTut] = strval(Field);
   if (rcnt == 86)  PlayerInfo[playerid][pVirWorld] = strval(Field);
   if (rcnt == 87)  PlayerInfo[playerid][pFuel] = strval(Field);
   if (rcnt == 88)  PlayerInfo[playerid][pMarried] = strval(Field);
   if (rcnt == 89)  PlayerInfo[playerid][pMarriedTo] =   strmid(PlayerInfo[playerid][pMarriedTo], Field, 0, strlen(Field)-1, 25);
   if (rcnt == 90)  PlayerInfo[playerid][pNote1] =   strmid(PlayerInfo[playerid][pNote1], Field, 0, strlen(Field)-1, 255);
   if (rcnt == 91)  PlayerInfo[playerid][pNote1s] = strval(Field);
   if (rcnt == 92)  PlayerInfo[playerid][pNote2] = strmid(PlayerInfo[playerid][pNote2], Field, 0, strlen(Field), 255);
   if (rcnt == 93)  PlayerInfo[playerid][pNote2s] = strval(Field);
   if (rcnt == 94)  PlayerInfo[playerid][pNote3] = strmid(PlayerInfo[playerid][pNote3], Field, 0, strlen(Field), 255);
   if (rcnt == 95)  PlayerInfo[playerid][pNote3s] = strval(Field);
   if (rcnt == 96)  PlayerInfo[playerid][pNote1] = strmid(PlayerInfo[playerid][pNote4], Field, 0, strlen(Field), 255);
   if (rcnt == 97)  PlayerInfo[playerid][pNote4s] = strval(Field);
   if (rcnt == 98)  PlayerInfo[playerid][pNote1] = strmid(PlayerInfo[playerid][pNote5], Field, 0, strlen(Field), 255);
   if (rcnt == 99)  PlayerInfo[playerid][pNote5s] = strval(Field);
   if (rcnt == 100)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = strval(Field);
   if (rcnt == 101)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = strval(Field);
   if (rcnt == 102)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon2] = strval(Field);
   if (rcnt == 103)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo2] = strval(Field);
   if (rcnt == 104)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon3] = strval(Field);
   if (rcnt == 105)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo3] = strval(Field);
   if (rcnt == 106)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon4] = strval(Field);
   if (rcnt == 107)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo4] = strval(Field);
   if (rcnt == 108)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon5] = strval(Field);
   if (rcnt == 109)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo5] = strval(Field);
   if (rcnt == 110)  PlayerInfo[playerid][pInvWeapon6] = strval(Field);
   if (rcnt == 111)  PlayerInfo[playerid][pInvAmmo6] = strval(Field);
   if (rcnt == 112)  PlayerInfo[playerid][pGyujto] = strval(Field);
   if (rcnt == 113)  PlayerInfo[playerid][pCigi] = strval(Field);
   if (rcnt == 114)  PlayerInfo[playerid][pNikotin] = strval(Field);
   if (rcnt == 115)  PlayerInfo[playerid][pWarned] = strval(Field);
   if (rcnt == 116)  PlayerInfo[playerid][pSwat] = strval(Field);
   if (rcnt == 117)  PlayerInfo[playerid][pFS] = strval(Field);
   if (rcnt == 118)  PlayerInfo[playerid][pBoxiSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 119)  PlayerInfo[playerid][pKneeSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 120)  PlayerInfo[playerid][pKungSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 121)  PlayerInfo[playerid][pGrabSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 122)  PlayerInfo[playerid][pElbowSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 123)  PlayerInfo[playerid][pTactical] = strval(Field);
   if (rcnt == 124)  PlayerInfo[playerid][pSpecialF] = strval(Field);
   if (rcnt == 125)  PlayerInfo[playerid][pDBanned] = strval(Field);
   if (rcnt == 126)  PlayerInfo[playerid][pCD] = strval(Field);
   if (rcnt == 127)  PlayerInfo[playerid][pSpeedo] = strval(Field);
   if (rcnt == 128)  PlayerInfo[playerid][pHydraR] = strval(Field);
   if (rcnt == 129)  PlayerInfo[playerid][pHunterR] = strval(Field);
   if (rcnt == 130)  PlayerInfo[playerid][pRhinoR] = strval(Field);
   if (rcnt == 131)  PlayerInfo[playerid][pPredR] = strval(Field);
   if (rcnt == 132)  PlayerInfo[playerid][pViewPms] = strval(Field);
   if (rcnt == 133)  PlayerInfo[playerid][pAppearList] = strval(Field);
   if (rcnt == 134)  PlayerInfo[playerid][pPistSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 135)  PlayerInfo[playerid][pSilenSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 136)  PlayerInfo[playerid][pDesertSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 137)  PlayerInfo[playerid][pShotgSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 138)  PlayerInfo[playerid][pSawnSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 139)  PlayerInfo[playerid][pCombSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 140)  PlayerInfo[playerid][pUziSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 141)  PlayerInfo[playerid][pSmgSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 142)  PlayerInfo[playerid][pAkSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 143)  PlayerInfo[playerid][pM4Skill] = strval(Field);
   if (rcnt == 144)  PlayerInfo[playerid][pSnipSkill] = strval(Field);
   if (rcnt == 145)  PlayerInfo[playerid][pShiftName] = strval(Field);
   if (rcnt == 146)  PlayerInfo[playerid][pGun] = strval(Field);
   if (rcnt == 147)  PlayerInfo[playerid][pAmmo] = strval(Field);
   if (rcnt == 148)  PlayerInfo[playerid][pGun2] = strval(Field);
   if (rcnt == 149)  PlayerInfo[playerid][pAmmo2] = strval(Field);
   if (rcnt == 150)  PlayerInfo[playerid][pGun3] = strval(Field);
   if (rcnt == 151)  PlayerInfo[playerid][pAmmo3] = strval(Field);
   if (rcnt == 152)  PlayerInfo[playerid][pGun4] = strval(Field);
   if (rcnt == 153)  PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = strval(Field);
   if (rcnt == 154)  PlayerInfo[playerid][pGun5] = strval(Field);
   if (rcnt == 155)  PlayerInfo[playerid][pAmmo5] = strval(Field);
   if (rcnt == 156)  PlayerInfo[playerid][pGun6] = strval(Field);
   if (rcnt == 157)  PlayerInfo[playerid][pAmmo6] = strval(Field);
   if (rcnt == 158)  PlayerInfo[playerid][pGun7] = strval(Field);
   if (rcnt == 159)  PlayerInfo[playerid][pAmmo7] = strval(Field);
   if (rcnt == 160)  PlayerInfo[playerid][pGun8] = strval(Field);
   if (rcnt == 161)  PlayerInfo[playerid][pAmmo8] = strval(Field);
   if (rcnt == 162)  PlayerInfo[playerid][pGun9] = strval(Field);
   if (rcnt == 163)  PlayerInfo[playerid][pAmmo9] = strval(Field);
   if (rcnt == 164)  PlayerInfo[playerid][pGun10] = strval(Field);
   if (rcnt == 165)  PlayerInfo[playerid][pAmmo10] = strval(Field);
   if (rcnt == 166)  PlayerInfo[playerid][pGun11] = strval(Field);
   if (rcnt == 167)  PlayerInfo[playerid][pAmmo11] = strval(Field);
   if (rcnt == 168)  PlayerInfo[playerid][pGun12] = strval(Field);
   if (rcnt == 169)  PlayerInfo[playerid][pAmmo12] = strval(Field);
   if (rcnt == 170)  PlayerInfo[playerid][pBan] = strval(Field);
   if (rcnt == 171)  PlayerInfo[playerid][pChatMode] = strval(Field);
   if (rcnt == 172)  PlayerInfo[playerid][pTazerBullets] = strval(Field);
   if (rcnt == 173)  PlayerInfo[playerid][pKotszer] = strval(Field);
   if (rcnt == 174)  PlayerInfo[playerid][pKaja] = strval(Field);
   if (rcnt == 175)  PlayerInfo[playerid][pDrogido] = strval(Field);
   if (rcnt == 176)  PlayerInfo[playerid][pPia] = strval(Field);
   if (rcnt == 177)  PlayerInfo[playerid][pKredit] = strval(Field);
   if (rcnt == 178)  PlayerInfo[playerid][pMak] = strval(Field);
   if (rcnt == 179)  PlayerInfo[playerid][pCserje] = strval(Field);
   if (rcnt == 180)  PlayerInfo[playerid][pCannabis] = strval(Field);
   if (rcnt == 181)  PlayerInfo[playerid][pKokain] = strval(Field);
   if (rcnt == 182)  PlayerInfo[playerid][pHeroin] = strval(Field);
   if (rcnt == 183)  PlayerInfo[playerid][pMarihuana] = strval(Field);
   if (rcnt == 184)  PlayerInfo[playerid][pC4] = strval(Field);
   if (rcnt == 185)  PlayerInfo[playerid][pTerkep] = strval(Field);
   if (rcnt == 186)  PlayerInfo[playerid][pBeteg] = strval(Field);
   rcnt++;
}
samp_mysql_free_result();
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Password does not match your name.\");
//fclose(UserFile);
gPlayerLogTries[playerid] += 1;
if(gPlayerLogTries[playerid] == 4) { Ban(playerid); }
return 1;
}
new string[128];
GiveMoney(playerid,PlayerInfo[playerid][pCash]);
    if(PlayerInfo[playerid][pReg] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pLevel] = 1;
PlayerInfo[playerid][pElet] = 50.0;
PlayerInfo[playerid][pPajzs] = 0.0;
PlayerInfo[playerid][pUtlevel] = NINCS;
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
PlayerInfo[playerid][pPos_x] = 1468.7002;
PlayerInfo[playerid][pPos_y] = -1847.3125;
PlayerInfo[playerid][pPos_z] = 13.5;
PlayerInfo[playerid][pSimaSkin] = 135;
PlayerInfo[playerid][pPhousekey] = 0;
PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = NINCS;
PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] = NINCS;
PlayerInfo[playerid][pAccount] = 0;
PlayerInfo[playerid][pReg] = 1;
}
SetPlayerSkills(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][pCK] > 0)
{
    Kick(playerid);
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
admins ++;
}
    if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 4)
{
    PlayerInfo[playerid][pAppearList] = 0;
}
else
{
    PlayerInfo[playerid][pAppearList] = 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pTerkep] == 0)
{
        GangZoneShowForPlayer(playerid, Terkep, 255);
    }
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] == -999) //autoban
{
Ban(playerid);
}
printf(\"%s belepett\\n\", PlayerName(playerid));
if(!MoneyTxtCreated[playerid])
{
MoneyTxtCreated[playerid] = 1;
MoneyTxt[playerid] = TextDrawCreate(498.000000,80.000000,\"00000000Ft\");
TextDrawAlignment(MoneyTxt[playerid], 0);
TextDrawBackgroundColor(MoneyTxt[playerid], COLOR_LIGHTBLUE);
TextDrawFont(MoneyTxt[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(MoneyTxt[playerid], 0.65, 2.9);
TextDrawColor(MoneyTxt[playerid], COLOR_GreenMoney);
TextDrawSetOutline(MoneyTxt[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(MoneyTxt[playerid], 1);
TextDrawUseBox(MoneyTxt[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(MoneyTxt[playerid], 0x000000FF);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, MoneyTxt[playerid]);
CurCol[playerid] = 1;
Conn[playerid] = 1;
ShowTextDraw(playerid, TD_Info);
gPlayerLogged[playerid] = 1;
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pLevel]);
format(tmp2, sizeof(tmp2), \"~w~Udv~n~~y~%s\", PlayerName(playerid));
GameTextForPlayer(playerid, tmp2, 5000, 1);
DateProp(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][pMuted] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, TEAM_CYAN_COLOR, \"You were Muted by an administrator in your last session; Use /report if need help from Admins.\");
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"AdminJailba raktak %d másodpercre; Kérj segítséget a /report ha jogtalannak látod!\", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
SendClientMessage(playerid, TEAM_CYAN_COLOR, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 2)
{
format(string, sizeof(string), \"Bezártak %d másodpercre; Kérj segítséget a /report ha jogtalannak látod!\", PlayerInfo[playerid][pJailTime]);
SendClientMessage(playerid, TEAM_CYAN_COLOR, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
}
    if(PlayerInfo[playerid][pBlind] == 1)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
SendClientMessage(playerid, TEAM_CYAN_COLOR, \"Kijelentkezésed elõtt Egy admin vakított téged. Írj /report-ba\");
}
else
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
}
if(PlayerInfo[playerid][pFMember] < 255)
{
    format(tmp2, sizeof(tmp2), \"Frakció mai üzenete: %s.\", FamilyInfo[PlayerInfo[playerid][pFMember]][FamilyMOTD]);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, tmp2);
}
return 1;
}

42
Segítségkérés / errorozik a mód
« Dátum: 2011. Január 06. - 11:25:23 »
Másold be valahova ezt:
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Ne public-hoz! Ez különálló rész.

43
Segítségkérés / meggyullad a jármû
« Dátum: 2011. Január 06. - 11:18:56 »
Lehetetlen hogy bug legyen xD Nézd át az OnPlayerEnterVehicle és az OnPlayerStateChange alatt levõ részeket, Keress rá a SetVehicleHealth szóra, és ha az értéke 0, akk azt szedd ki, vagy Ha van bent valami olyan Include-d, akár az is okozhatja.

44
Segítségkérés / NPC Help
« Dátum: 2011. Január 06. - 11:16:35 »
Az NPC megölésére csak az Alex009 féle NPC rendszerben van lehetõség, az alap SA:MP Bot rendszerben ez nem kivitelezhetõ.
Alex009 féle NPC Rendszert itt találod: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671

45
Segítségkérés / Busz NPC Mindig ki Crashel!
« Dátum: 2010. December 28. - 09:32:13 »
Idézetet írta: Iceaac date=1293472716\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4926\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor nincs jármû/nem teszed bele/rossz az npc miniszkript.
 
Ááá igen, Rossz nevet írtam amikor a jármûbe kellett volna rakni! Nagyon köszönöm!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal