Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Chris_Antonio
31
« Dátum: 2013. január 22. - 00:11:43 »
megnéztem és nállam simán mûködik hiba nélkül egy kis igazitással
32
« Dátum: 2013. január 21. - 22:37:03 »
Üdvözlök mindenkit! Készítettem egy pénztárca parancsot /penztarca-val mûködik és az a problémám hogy, azt akarom hogy oda csak a pénztárcába rakja a pénzt mindenkinek és nem az alap pénzhez tegye ebben kérném a segítségeteket. A segítségeket elõre is köszönöm! Az esetleges hibákért elnézést kérek! Kódrészlet: if (strcmp(\"/penztarca\", cmdtext, true, 10) == 0) { new jatekosnev[30], penz, string[256], stringx[128] ; GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof (jatekosnev)); format(string, sizeof string, \" %s megnézi pénztársájának tartalmát.\", jatekosnev); SendClientMessage(playerid, VILAGOS_KEK, string); new forint; SetPlayerMoney(playerid, forint); format(stringx, sizeof stringx, \" Jelenleg %d Ft összegû pénz van nálad.\", penz); SendClientMessage(playerid, FEHER, stringx); return 1; }
33
« Dátum: 2013. január 18. - 21:28:47 »
34
« Dátum: 2013. január 18. - 21:16:29 »
Üdv! Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy vannak szükségletek. Szeretném õket úgy megoldani hogy egy adott %-nál animációba essen az illetõ és mentõt kellene hívni. Ez sikerült is csak valamiért a sérülést az adott %-nál többször írja ki a sérülést és nem csak egy sérülést hanem a többit is. Ebben kérem a segítségeteket! Elõre köszönöm a jutalom nem marad el! Kódrészletek: new serulesenergia[3][256] = { {\" Ájulás \"}, {\" Eszméletvesztés \"}, {\" Kimerültség \"} }; if(PlayerInfo[almossag] == 5) { new energiaserules = random(sizeof(serulesenergia)); format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: %s\", serulesenergia[energiaserules][1]); strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255); SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx); // SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]); SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a mentõket! (( /112 ))\"); PlayerInfo[Animban] = 1; healthplayer = 0; ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); TogglePlayerControllable(i,0); }
35
« Dátum: 2013. január 18. - 12:32:20 »
Üdv házrendszert keresek a módomhoz. Ebben kérem a segítségeteket! Nos olyan házrendszert keresek melytõl a szerverem nem fagy lehetõleg ki és lehetõleg bugatlan a házrendszer! Valaki tudna ilyen házrendszert ajánlani annak megköszönném! Elõre elnézést kérek ha rossz helyre nyitottam meg a fórumot!
36
« Dátum: 2013. január 16. - 21:11:45 »
Köszönöm szépen Casamiro! Megy a jutalom!
37
« Dátum: 2013. január 16. - 18:53:36 »
Köszönöm már megoldottam. Egyetlen egy dolog okozz még problémát az /avfreq parancs. Ebben kéne a segítség még.
38
« Dátum: 2013. január 15. - 21:57:07 »
az a problémám mikor megveszem például az adóvevõ készüléket. ki írja: Már van adóvevõd! ha használni akarom a parancsokat az /avfreq és /avc-t akkor pedig azt írja ki hogy: Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg
39
« Dátum: 2013. január 15. - 21:14:17 »
Üdv. Készítek egy adóvevõ rendszert módomhoz. A problémám a következõ... A pawno lefutt minden hiba nélkül de... Buggol az adóvevõ rendszerem. A Bug javításában kérném a segítségeteket! Elõre Köszönöm! Kódrészletek: if(listitem == 10) // Adóvevõ { if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 8000) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 8000) { PlayerInfo[playerid][Penz] -= 8000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -8000); varoskassza += 8000; Savevaroskassza(); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-8000$\", 5000, 1); PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1; format(string, sizeof(string), \"Vettél egy adóvevõt.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /avc - Adóvevõbe beszélés || /avfreq - Adóvevõ frekvencia váltása\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s vett egy adóvevõt.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs elég pénzed egy adóvevõt!\"); }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Már van adóvevõd!\"); } } }
Parancsok: if(strcmp(cmd, \"/avc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"adóvevõchat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adovevochat\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 1) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[80]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /avc [szöveg]\"); return 1; } new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string, sizeof(string), \"{ffffff}%s {f97804}mondja az adóvevõben:{21dd00%}s\", sendername, result); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s mondja az adóvevõbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result); LoOoG(stringx); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, string); format(stringx, sizeof(stringx), \"Valaki mondja((RÁDIÓ)): %s\", result); ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5); }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/avfreq\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/idojaras\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pAdovevoFreq] == 1) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /avfreq [Frekvencia 1-999]\"); return 1; } new frekvencia; frekvencia = strval(tmp); if(frekvencia < 1 || frekvencia > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A Frekvenciának 1 és 999 között kell lennie!\"); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Beállítottad az új frekvenciát.\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megváltoztatta az adóvevõ frekvenciáját.\",y,m,d,h,mi,s,nev,frekvencia); LoOoG(stringx); }else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\"); } return 1; }
40
« Dátum: 2013. január 12. - 19:22:41 »
ezt eddig is tudtam hogy, strcmp csak át szeretném írni dcmd-be. Viszont még nem csináltam ilyet mindenesetre.
41
« Dátum: 2013. január 12. - 18:41:55 »
Hibák: (31711) : error 017: undefined symbol \"tmp\" (31711) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\" (31712) : error 017: undefined symbol \"tmp\" (31714) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31717) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31717) : error 017: undefined symbol \"tmp\" (31718) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31720) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31722) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31725) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31727) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\" (31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid (31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayer\" (31728) : error 029: invalid expression, assumed zero dcmd_megbilincsel (playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; } GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT); GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3); TogglePlayerControllable(giveplayerid,0); PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1; PlayerCuffed[giveplayerid] = 2; PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300; SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\"); } return 1; }
42
« Dátum: 2013. január 12. - 17:33:57 »
Üdv! Az a problémám hogy, ki cseréltem az animációt és raktam be egy objektot a megbilincseléshez. Ami nem volt gond igazán mindaddig míg Errorozott. Ezek után átraktam DCMD-be. Sikerült átraknom valamennyire. Ezt elõsször csinálom. Az a gondom hogy a megbilincselés parancsánál Warningot ír jelez! Ebben a parancsban kérnék segítséget! Elõre is köszönöm és további szép délutánt! Hiba: warning 203: symbol is never used: \"dcmd_megbilincsel\" Kódrészlet: dcmd_megbilincsel(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; } GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT); GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3); TogglePlayerControllable(giveplayerid,0); PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1; PlayerCuffed[giveplayerid] = 2; PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300; SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED); SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\"); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\"); } return 1; }
43
« Dátum: 2012. december 26. - 13:08:20 »
Üdv azzal a problémával szeretnék hozzátok fordulni hogy, van a /börtön parancsom és mikor börtönbe zárok valakit a névlekérés valamiért rossz. Egy nevett ír ki mindkét helyre. Erre várom a megoldásokat! A Segítséget köszönöm! Jutalom persze kijár pluszocskák! További szép napot! Itt A Parancs: if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\"); return 1; } new time = strval(tmp); if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az idõtartam 30 másodperc és 2000 másodperc között legyen\"); return 1; } new suspect = GetClosestPlayer(playerid); new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(suspect)) { if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kadét rangal nem tudsz lecsukni senkit!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester (katonáknak 2es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós (katonáknak 3as) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadmagy (katonáknak 4es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes (katonáknak 5ös) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel S.W.A.T tag vagy ezért 2000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; } SafeResetPlayerWeapons(suspect); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerName(playerid, giveplayer, sizeof (giveplayer)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, giveplayer, time,result); SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); PlayerInfo[playerid][XP] += time/20; PlayerInfo[playerid][Penz] += (time/20)*25; SafeGivePlayerMoney(playerid, (time/20)*25); varoskassza -= (time/20)*25; format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál %d XP-t és %d$-t!\", rag(giveplayername,3), time, time/20, (time/20)*25); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, giveplayer, rag(giveplayername,3), time,result); ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result); LoOoG(stringx); if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); new randomj; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]); SetPlayerInterior(suspect, 0); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\"); } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a börtönnél.\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\"); return 1; } } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fõnökösrang\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/fonokosrang\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /fõnökösrang [JátékosID/NévRészlet] [rang] (1 legkisebb - 20 legnagyobb)\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new szintx = strval(tmp); if(szintx > 20 || szintx < 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A rang 1 és 20 között legyen!\"); return 1;} if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 1) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rendõr!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 2) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem tûzoltó!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 4) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem mentõs!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 10) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem taxis!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 9) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rádiós!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 17) { PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx; format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\"); SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem szerelõ!\"); } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy munkának sem a fõnöke!\"); return 1; }
44
« Dátum: 2012. december 07. - 10:45:42 »
Üdv! Szeretném az OnPlayerText-hez segítségeteket kérni. Szeretnék csinálni egy olyat hogy, beír valaki egy smiley-t (Például : stb.) és ki írja azt hogy, a játékos nevet. A Játékos szomorú stb. Tudomásom szerint az OnPlayerText függvényhez kellene ezt de, még ilyet nem készítettem ezért tanácstalan vagyok. Aki tudna segíteni megjutalmazom pluszocskával! Figyelmeteket Elõre Köszönöm!!!!
45
« Dátum: 2012. november 21. - 19:10:43 »
Köszönöm Flash! MEGOLDVA ZÁROK!
|