Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Chris_Antonio

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
31
Segítségkérés / Zene
« Dátum: 2013. január 22. - 00:11:43 »
megnéztem és nállam simán mûködik hiba nélkül egy kis  igazitással

32
Segítségkérés / Pénz és Pénztárca probléma!
« Dátum: 2013. január 21. - 22:37:03 »
Üdvözlök mindenkit!
Készítettem egy pénztárca parancsot /penztarca-val mûködik és az a problémám hogy, azt akarom hogy oda csak a pénztárcába rakja a pénzt mindenkinek és nem az alap pénzhez tegye ebben kérném a segítségeteket. A segítségeket elõre is köszönöm!
Az esetleges hibákért elnézést kérek!
Kódrészlet:
 
   if (strcmp(\"/penztarca\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new jatekosnev[30], penz, string[256], stringx[128] ;
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof (jatekosnev));
format(string, sizeof string, \" %s megnézi pénztársájának tartalmát.\", jatekosnev);
SendClientMessage(playerid, VILAGOS_KEK, string);
        new forint;
       SetPlayerMoney(playerid, forint);
format(stringx, sizeof stringx, \" Jelenleg %d Ft összegû pénz van nálad.\", penz);
SendClientMessage(playerid, FEHER, stringx);
return 1;
}

33
Segítségkérés / GMXFIX.INC
« Dátum: 2013. január 18. - 21:28:47 »

34
Segítségkérés / Sérülés Probléma!
« Dátum: 2013. január 18. - 21:16:29 »
Üdv!
Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy vannak szükségletek. Szeretném õket úgy megoldani hogy egy adott %-nál animációba essen az illetõ és mentõt kellene hívni. Ez sikerült is csak valamiért a sérülést az adott %-nál többször írja ki a sérülést és nem csak egy sérülést hanem a többit is. Ebben kérem a segítségeteket! Elõre köszönöm a jutalom nem marad el!
Kódrészletek:
 
new serulesenergia[3][256] = {
{\" Ájulás \"},
{\" Eszméletvesztés \"},
{\" Kimerültség \"}
};

 

   if(PlayerInfo[almossag] == 5)
   {
      new energiaserules = random(sizeof(serulesenergia));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: %s\", serulesenergia[energiaserules][1]);
               strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
               SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
               // SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
                SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a mentõket! (( /112 ))\");
      PlayerInfo[Animban] = 1;
         healthplayer = 0;
      ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
      ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
      TogglePlayerControllable(i,0);
   }

35
Segítségkérés / Házrendszert keresek!
« Dátum: 2013. január 18. - 12:32:20 »
Üdv házrendszert keresek a módomhoz. Ebben kérem a segítségeteket!
Nos olyan házrendszert keresek melytõl a szerverem nem fagy lehetõleg ki és lehetõleg bugatlan a házrendszer!
Valaki tudna ilyen házrendszert ajánlani annak megköszönném!
Elõre elnézést kérek ha rossz helyre nyitottam meg a fórumot!

36
Segítségkérés / Bug Probléma!
« Dátum: 2013. január 16. - 21:11:45 »
Köszönöm szépen Casamiro! Megy a jutalom!

37
Segítségkérés / Bug Probléma!
« Dátum: 2013. január 16. - 18:53:36 »
Köszönöm már megoldottam. Egyetlen egy dolog okozz még problémát az /avfreq parancs. Ebben kéne a segítség még.

38
Segítségkérés / Bug Probléma!
« Dátum: 2013. január 15. - 21:57:07 »
az a problémám mikor megveszem például az adóvevõ készüléket.
ki írja:
Már van adóvevõd!
ha használni akarom a parancsokat az /avfreq és /avc-t akkor pedig azt írja ki hogy:
Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg

39
Segítségkérés / Bug Probléma!
« Dátum: 2013. január 15. - 21:14:17 »
Üdv. Készítek egy adóvevõ rendszert módomhoz. A problémám a következõ... A pawno lefutt minden hiba nélkül de... Buggol az adóvevõ rendszerem. A Bug javításában kérném a segítségeteket! Elõre Köszönöm!
Kódrészletek:
 
   if(listitem == 10) // Adóvevõ
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 8000)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 8000)
         {
         PlayerInfo[playerid][Penz] -= 8000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -8000);
         varoskassza += 8000;
                  Savevaroskassza();
          GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-8000$\", 5000, 1);
          PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
         format(string, sizeof(string), \"Vettél egy adóvevõt.\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /avc - Adóvevõbe beszélés || /avfreq - Adóvevõ frekvencia váltása\");
                    new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s vett egy adóvevõt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
         LoOoG(stringx);
         }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs elég pénzed egy adóvevõt!\");
      }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Már van adóvevõd!\");
   }
}
}

 
Parancsok:
 
   if(strcmp(cmd, \"/avc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"adóvevõchat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adovevochat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 1)
   {
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
         idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[80];
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /avc [szöveg]\");
         return 1;
      }
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(string, sizeof(string), \"{ffffff}%s {f97804}mondja az adóvevõben:{21dd00%}s\", sendername, result);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s mondja az adóvevõbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result);
      LoOoG(stringx);
      for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, string);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"Valaki mondja((RÁDIÓ)): %s\", result);
      ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
   }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/avfreq\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/idojaras\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pAdovevoFreq] == 1)
   {
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /avfreq [Frekvencia 1-999]\");
             return 1;
      }
      new frekvencia;
      frekvencia = strval(tmp);
      if(frekvencia < 1 || frekvencia > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A Frekvenciának 1 és 999 között kell lennie!\"); return 1; }
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Beállítottad az új frekvenciát.\");
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megváltoztatta az adóvevõ frekvenciáját.\",y,m,d,h,mi,s,nev,frekvencia);
      LoOoG(stringx);
   }else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\");
}
return 1;
}

40
Segítségkérés / Megbilincsel probléma!
« Dátum: 2013. január 12. - 19:22:41 »
ezt eddig is tudtam hogy, strcmp csak át szeretném írni dcmd-be. Viszont még nem csináltam ilyet mindenesetre.

41
Segítségkérés / Megbilincsel probléma!
« Dátum: 2013. január 12. - 18:41:55 »
Hibák:
(31711) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31711) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\"
(31712) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31714) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31718) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31720) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31722) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31725) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31727) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayer\"
(31728) : error 029: invalid expression, assumed zero
 
dcmd_megbilincsel (playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
   return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
           if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
   {
   if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
   if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
   {
   if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
   ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
   GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
   PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
   PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
   PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
      SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
            SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}

42
Segítségkérés / Megbilincsel probléma!
« Dátum: 2013. január 12. - 17:33:57 »
Üdv!
Az a problémám hogy, ki cseréltem az animációt és raktam be egy objektot a megbilincseléshez. Ami nem volt gond igazán mindaddig míg Errorozott. Ezek után átraktam DCMD-be. Sikerült átraknom valamennyire. Ezt elõsször csinálom. Az a gondom hogy a megbilincselés parancsánál Warningot ír jelez! Ebben a parancsban kérnék segítséget! Elõre is köszönöm és további szép délutánt!
Hiba:
warning 203: symbol is never used: \"dcmd_megbilincsel\"
Kódrészlet:
 
dcmd_megbilincsel(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
   return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
           if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
   {
   if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
   if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
   {
   if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
   ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
   GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
   PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
   PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
   PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
      SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
            SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}

43
RP/RPG kérések / /börtön névlekérési probléma!
« Dátum: 2012. december 26. - 13:08:20 »
Üdv azzal a problémával szeretnék hozzátok fordulni hogy, van a /börtön parancsom és mikor börtönbe zárok valakit a névlekérés valamiért rossz. Egy nevett ír ki mindkét helyre. Erre várom a megoldásokat! A Segítséget köszönöm! Jutalom persze kijár pluszocskák!
További szép napot!
Itt A Parancs:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az idõtartam 30 másodperc és 2000 másodperc között legyen\"); return 1; }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
            {
                         if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kadét rangal nem tudsz lecsukni senkit!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester (katonáknak 2es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós (katonáknak 3as) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadmagy (katonáknak 4es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes (katonáknak 5ös) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel S.W.A.T tag vagy ezért 2000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               SafeResetPlayerWeapons(suspect);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      GetPlayerName(playerid, giveplayer, sizeof (giveplayer));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, giveplayer, time,result);
               SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               PlayerInfo[playerid][XP] += time/20;
               PlayerInfo[playerid][Penz] += (time/20)*25;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, (time/20)*25);
               varoskassza -= (time/20)*25;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál %d XP-t és %d$-t!\", rag(giveplayername,3), time, time/20, (time/20)*25);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, giveplayer, rag(giveplayername,3), time,result);
               ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               LoOoG(stringx);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomj;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 0);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a börtönnél.\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/fõnökösrang\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/fonokosrang\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
    {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /fõnökösrang [JátékosID/NévRészlet] [rang] (1 legkisebb - 20 legnagyobb)\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
       new szintx = strval(tmp);
       if(szintx > 20 || szintx < 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A rang 1 és 20 között legyen!\"); return 1;}
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 1)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rendõr!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 2)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem tûzoltó!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 4)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem mentõs!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 10)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem taxis!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 9)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rádiós!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 17)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem szerelõ!\");
       }
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy munkának sem a fõnöke!\");
return 1;
}

44
RP/RPG kérések / Segítség kérés OnPlayerText-hez!
« Dátum: 2012. december 07. - 10:45:42 »
Üdv!
Szeretném az OnPlayerText-hez segítségeteket kérni. Szeretnék csinálni egy olyat hogy, beír valaki egy smiley-t (Például : :D :( :) stb.)  és ki írja azt hogy, a játékos nevet. A Játékos szomorú stb.
Tudomásom szerint az OnPlayerText függvényhez kellene ezt de, még ilyet nem készítettem ezért tanácstalan vagyok. Aki tudna segíteni megjutalmazom pluszocskával!
Figyelmeteket Elõre Köszönöm!!!!

45
RP/RPG kérések / RCON bejelentkezés Segítség Kérés!
« Dátum: 2012. november 21. - 19:10:43 »
Köszönöm Flash! MEGOLDVA ZÁROK!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal