Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Robi222
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14
31
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 18:20:18 »
mysql_log.txt mit ír ki?
mysql_log.txt fájlom nincs,ezek szerint rendbe megy minden,szerintem itt ID kavarodási gondok lehetnek,leghamarabb,tehát hogy nem tudja hova lementeni.
32
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 11:00:51 »
jarmuID globális változó lett? sehol nem látom, hogy változtatnád az értékét...és nem értem miért globális változó
Igen,globális,bár most már nem nagyon értem hogy akkor hogy csináljam. És hogyha így csinálnám ? /vehicles parancsal meghívom a \"SaveVehicleAll\" -t,és akkor elég lenne csak egy stock ? CMD:vehicles(playerid, params[]) { VehicleSaveAll(); return 1; } stock VehicleSaveAll() { new query[1024]; //for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) // Loop through the maximum amount of vehicles allowed by sa-mp. for(new i=0; i < jarmuID+1; i++) { GetVehiclePos(jarmuID,cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ]); GetVehicleZAngle(jarmuID, cInfo[vRot]); format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%f\',VehY=\'%f\',VehZ=\'%f\',VehRot=\'%f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[vPosX],cInfo[vPosY],cInfo[vPosZ],cInfo[vRot],jarmuID); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\"); //VehicleGet(); //VehicleSave(jarmuID); } printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", jarmuID); // Print out how many vehicles has been saved. return 1; }
Tehát így?
33
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 10:42:50 »
ide nem kell még egy változó az indexeléshez:
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) { VehicleGet(i); VehicleSave(i); } ja látom, miért volt külön index...de úgy is MAX_VEHICLES-1-ig fut a ciklus...az ciklus változót (i) is létrehozhatod kívül és akkor így néz ki:
new i = 0; for(; i < MAX_VEHICLES ; i++) A VehicleSave alatt ez a 2 sor miatt 2000-szer (MAX_VEHICLE) fogja írni az üzeneteket:
printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE,\"(( Jármûvek elmentve! ))\"); írasd ki ennek az értékét:
cInfo[jarmuID][vID] és nézd meg, hogy nem e ugyanaz mindenhol... amúgy amikor lefuttatod ezt a parancsot milyen üzenetek jönnek a chatben?
Köszi a segítséget,még nem teljesen megy,most úgy van, hogy van 3 jármû,3 különbözõ helyen,ha /vehicles -t írok akkor mind a 3 jármûnek ugyanazt a pozíciót menti le,ami az egyik kocsié. Betölteni betölt rendesen. Most kicsit átírtam,tehát most így néz ki: Mód eleje: new jarmuID; enum carInfo { vID, vModel, Float:vPosX, Float:vPosY, Float:vPosZ, Float:vRot, vCol1, vCol2 }; new cInfo[MAX_VEHICLES][carInfo];
CMD:vehicles(playerid, params[]) { VehicleSaveAll(); printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); return 1; } stock VehicleSaveAll() { //for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) // Loop through the maximum amount of vehicles allowed by sa-mp. for(; cInfo[jarmuID][vID]< sizeof(cInfo);cInfo[jarmuID][vID]++) { VehicleGet(); VehicleSave(); } printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", cInfo[jarmuID][vID]); // Print out how many vehicles has been saved. return 1; } stock VehicleGet() { GetVehiclePos(jarmuID,cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ]); // Get the current position of that vehicle and assign it to our system\'s vehicle information. GetVehicleZAngle(jarmuID, cInfo[jarmuID][vRot]); // Get the current rotation of that vehicle and assign it to our system\'s vehicle information. return 1; } stock VehicleSave() { new query[1024]; format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%f\',VehY=\'%f\',VehZ=\'%f\',VehRot=\'%f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ],cInfo[jarmuID][vRot],cInfo[jarmuID][vID]); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\"); return 1; }
Szerver logban pedig ezt írja,indításkor mikor betölt: \"Jarmuvek betoltve: 3\" Mivel 3 jármû van, /vehicles parancsot ha beírom pedig 1 sort ír csak ennyit \"Jarmuvek elmentve: 2000\" Mi lehet a gond ?
34
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 08:06:12 »
Hali! Már tegnap óta ezt próbálom megcsinálni,de sehogy se bírok rájönni,ezért inkább azt kérném hogy valaki lenne oly szíves,hogy megírja helyettem. Szóval jármûveket akarok lementeni MySQL -be de valahogy nem ment el semmit. Szóval egy parancs meg hívja a \'VehicleSaveAll\' -t: CMD:vehicles(playerid, params[]) { VehicleSaveAll(); printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); return 1; }
itt a \'VehicleSaveAll\' stock rész: stock VehicleSaveAll() { new vehicles = 0; //for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) // Loop through the maximum amount of vehicles allowed by sa-mp. for(new jarmuID = 1;jarmuID<500;jarmuID++) { VehicleGet(jarmuID); VehicleSave(); vehicles++; } printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", vehicles); // Print out how many vehicles has been saved. return 1; }
Ez meghívja ugye a VehicleGet és VehicleSave -t stock VehicleGet(jarmuID) { GetVehiclePos(jarmuID,cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ]); // Get the current position of that vehicle and assign it to our system\'s vehicle information. GetVehicleZAngle(jarmuID, cInfo[jarmuID][vRot]); // Get the current rotation of that vehicle and assign it to our system\'s vehicle information. return 1; } stock VehicleSave() { new query[1024]; for(new jarmuID = 1;jarmuID<500;jarmuID++) { format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%f\',VehY=\'%f\',VehZ=\'%f\',VehRot=\'%f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ],cInfo[jarmuID][vRot],cInfo[jarmuID][vID]); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\"); printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE,\"(( Jármûvek elmentve! ))\"); } return 1; }
Majd ezzel töltöm be az autókat a mysqlbõl,ez meghívódik mikor elindul a játékmód: public OnQueryFinish(resultid, extraid, ConnectionHandle) { new num_rows, num_fields; if(resultid != THREAD_NO_RESULT) { cache_get_data(num_rows, num_fields); } switch(resultid) { case THREAD_LOAD_VEHICLES: { new vehicles = 0; if(num_rows) { for(new i = 0; i < num_rows; i++) { new jarmuID; cInfo[jarmuID][vID] = cache_get_field_content_int(i,\"ID\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vModel] = cache_get_field_content_int(i,\"VehModel\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vPosX] = cache_get_field_content_float(i,\"VehX\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vPosY] = cache_get_field_content_float(i,\"VehY\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vPosZ] = cache_get_field_content_float(i,\"VehZ\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vRot] = cache_get_field_content_float(i,\"VehRot\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vCol1] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol1\",dbhandle); cInfo[jarmuID][vCol2] = cache_get_field_content_int(i,\"VehCol2\",dbhandle); CreateVehicle(cInfo[jarmuID][vModel],cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ],cInfo[jarmuID][vRot],cInfo[jarmuID][vCol1],cInfo[jarmuID][vCol2],-1); vehicles++; } } printf(\"Jarmuvek betoltve: %d\", vehicles); } } return 1; }
Ez pedig az a parancs amivel tudok lerakni autót (teszt végett a parancsot majd kiszedem): CMD:jarmu(playerid, params[]) { new Float:pPosX; new Float:pPosY; new Float:pPosZ; new query[512]; new jarmuID; GetPlayerPos(playerid, pPosX,pPosY,pPosZ); format(query,sizeof(query),\"INSERT INTO sveh (VehModel,Tulaj,Rendszam,VehX,VehY,VehZ,VehRot,VehCol1,VehCol2,KmSzamlalo,VehHP) VALUES (\'420\',\'Állam\',\'SA-789AO\',\'%f\',\'%f\',\'%f\',\'0\',\'6\',\'6\',\'0\',\'1000\')\",pPosX,pPosY,pPosZ); mysql_function_query(dbhandle,query,false,\"\",\"\"); CreateVehicle(420,pPosX,pPosY,pPosZ,0,6,6,-1); cInfo[jarmuID][vID]++; return 1; }
Aki segít annak megy a plusz,mert nagyon fontos lenne nekem,elõre is köszönöm szépen.
35
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 19:32:57 »
Hali! Úgy akarom megcsinálni a szerveremre,hogy MySQL táblába mentsen minden jármûvet és onnan is töltse be,a betöltés meg van,csak a mentés valahogy nem megy,a koórdinátát nem menti le,de szerintem azzal lesz a gond,hogy nem tudja hogy hova mentse le. Tehát így néz ki: itt az enum: enum carInfo { vID, vModel, Float:vPosX, Float:vPosY, Float:vPosZ, Float:vRot, vCol1, vCol2 }; new cInfo[MAX_VEHICLES][carInfo];
CMD:vehicles(playerid, params[]) { VehicleSaveAll(); printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); return 1; }
Ezzel meghívom a \'VehicleSaveAll\' -t Ez meg hívja a VehicleGet és VehicleSave -t: stock VehicleSaveAll() { new index = 0; for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES ; i++) { VehicleGet(index); VehicleSave(index); index++; } printf(\"Jarmuvek mentve: %d\", index); return 1; }
Itt pedig a VehicleSave és VehicleGet: stock VehicleGet(jarmuID) { GetVehiclePos(cInfo[jarmuID][vID],cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ]); GetVehicleZAngle(cInfo[jarmuID][vID], cInfo[jarmuID][vRot]); return 1; } stock VehicleSave(jarmuID) { new query[1024]; format(query,sizeof(query),\"UPDATE sveh SET VehX=\'%f\',VehY=\'%f\',VehZ=\'%f\',VehRot=\'%f\' WHERE ID=\'%d\'\",cInfo[jarmuID][vPosX],cInfo[jarmuID][vPosY],cInfo[jarmuID][vPosZ],cInfo[jarmuID][vRot],cInfo[jarmuID][vID]); mysql_function_query(dbhandle,query,true,\"\",\"\"); printf(\"Jarmuvek elmentve!\"); SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE,\"(( Jármûvek elmentve! ))\"); return 1; }
VehicleGet lekéri a koórdinátát és a forgást (Rotationt),VehicleSave egy jármûvet ment csak le,a VehicleSaveAll -nál pedig for ciklussal lementem az összes jármûvet. Mi lehet itt a gond ? Elõre is köszi annak aki segít. EDIT: Azt elfelejtettem hozzá tenni,hogy az elsõ autót amit lerakok egy parancsal,annak a koórdinátáját már elmenti,viszont a többit nem,mintha nem jó ID -re mentené le a többi kocsikat.
36
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 11:00:43 »
Hali! Olyan lekérdezést hogy tudok,hogy ha saját magam autóban vagyok és ha az autóban az utasok száma több mint 0 akkor végrehajtsa azt amit akarok ? Tehát nekem is a \'taxicar1\' -ben kell lennem illetve az utasoknak is. Próbáltam ezzel,,de ezzel nem megy,mert ha az \'id\' nincs a taxiban akkor is lefut,és végrehajtódik a dolog. if(IsPlayerInVehicle(playerid, taxicar1) && IsPlayerInVehicle(id, taxicar1))
Elõre is köszi!
37
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 10:13:10 »
if(hivasidinput == hivasid) most 1 hívást lehet csak elfogadni...
az jól van írva....mivel a hívásnál mindig változik... [/quote] Igen-igen jó is lett,koszi szépen mindenkinek csak a \"hivasid = id;\" -t kellet kivenni.
38
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 22:33:02 »
hivasid = id; Ez mit csinál? Vagyis mire állítja be? Egyébként szerintem sokkal egyszerûbb lenne playeridket használni egyszerûen
Azt ki lehet törölni,azt még elfelejtettem kiszedni. Playerid pedig nem a legjobb,mert van már egy fajta telefonrendszer,ott ha tárcsázzuk a számot akkor minden taxisnak küld egy ilyen \"értesítõt\" hogy valaki taxit hívott és fogadják a hívást. Azért szerintem nem a legjobb lenne playerid-vel. Vagy akkor hogy csináljam ?
39
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 22:15:13 »
Hali! Olyat csináltam,hogy ha kihívom a taxisok kapnak egy üzenetet hogy \"Valaki taxit hívott,híváskód száma: 1\" és akkor /taxielfogad 1 ,viszont ha a szerveren valaki megint hív taxit akkor a szám már 2 lesz,és azt tudják elfogadni. A Kiírás,hívás minden megy,csak a /taxielfogad [híváskódszám] parancs bugos,tehát mikor valaki taxit hív akkor: hivasid++;
Itt pedig a /taxielfogad parancs: CMD:taxielfogad(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 4) { if(pInfo[playerid][pSzolgalatban] == 1) { new str[128],hivasidinput; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); hivasid = id; if(GetVehicleModel(vehicleid) == 438 || GetVehicleModel(vehicleid) == 420) { if(sscanf(params,\"d\",hivasidinput)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Használat: /taxielfogad [Hívás kódszáma] ))\"); if(hivasidinput == hivasid) { SendClientMessage(hivasid,COLOR_WHITE,\"(( A Taxisok fogadták a hívásod! Maradj a pozíciódon! ))\"); SetPlayerMapIcon( playerid, 0, TaxiHivasPosX, TaxiHivasPosY, TaxiHivasPosZ, 0, COLOR_ULTRARED, MAPICON_GLOBAL ); format(str, sizeof(str), \"(( Sikeresen elfogadtad %d számú hívást! Pozíció jelölve a térképen! ))\",hivasid); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,str); micon[playerid] = true; } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Érvénytelen hívókód szám! ))\"); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Nem ülsz taxiban! ))\"); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Nem vagy szolgálatban! ))\"); } } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Nem vagy taxis! ))\"); } return 1; }
Ebbe mi lehet a hiba ? elõre is köszi a választ.
40
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 19:07:40 »
new elozoszam; // mód teteje stock randomEx(min, max) { //Credits to y_less new msz, rand; do { rand = random(max-min)+min; msz= rand; } while(msz == elozoszam); elozoszam = msz; return rand; } Szerintem mûködni fog, egymás után nem generálja ugyanazt a számot. Kicsit bonyolultabb, ha azt szeretnéd, hogy többet soha ne legyen ugyanaz a szám. Edit: Javítottam.
41
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 15:19:52 »
Sziasztok egy rövid kérdésem lenne:Miért így mutatja a dialogot?Úgy érzem hogy valami hihetetlenül egyszerû a megoldás.Na mindegy a válaszokat köszönöm.
Itt a kódja: if (strcmp(\"/jármûvek\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_STYLE_LIST,6,\"autók:/infernus /sentinel /infernus /pony\\nbiciklik:/bmx\", \"Bezár\", \"Jármûvek\"); return 1; }
Próbáld így: if (strcmp(\"/jármûvek\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,6,DIALOG_STYLE_LIST,\"Jármûvek\",\"autók:/infernus /sentinel /infernus /pony\\nbiciklik:/bmx\", \"Bezár\", \"Jármûvek\"); return 1; }
Tehát fordítva,elõször a DIALOG_ID aztán a típus. Illetve kihagytál egy captiont azaz: \"\" Az is lehet gond még hogy túl hosszú a szöveg,amire sajnos nincs megoldás.
42
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 11:32:00 »
Hali! Csinálgatom a telefon rendszeremet,ami már majdnem kész csak még pár bug van benne,ezeket szeretném kijavítani. Az elsõ bug: tegyük fel van két játékos,mind a kettõnek van telefonja,ha \'A\' játékossal felhívom a \'B\' játékost,akkor aki felvette azaz a \'B\' játékos ha õ vele írok a chatbe,akkor az \'A\' játékos nem látja azt amit írok,helyette a \'B\' játékos kétszer látja a chatben egymás után azt amit írok,például: \"[Telefonban] XY Mondja: asd\" Azt szeretném megtudni, hogy mi lehet a hiba oka,ha kicsit értelmetlenül írtam le akkor kérdezzetek,így tudtam csak leírni. OnPlayerText rész: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new icchat[128]; new telefonchat[128]; if(!pInfo[playerid][pLoggedin]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem írhatsz a chatbe míg be nem jelentkezel! ))\"); if (CallerLine[playerid] != INVALID_PLAYER_ID) { format(telefonchat, sizeof(telefonchat), \"[Telefonban] %s mondja: %s\", GetName(playerid), text); SendClientMessage(CallerLine[playerid], COLOR_YELLOW, telefonchat); //elküldjük a szöveget annak a játékosnak akivel beszélünk ProxDetector(20.0, playerid, telefonchat, COLOR_WHITE); //annak a körzetében elküldjük a szöveget aki telefonál SetPlayerChatBubble(playerid, telefonchat, COLOR_WHITE, 20.0, 6000); } else { format(icchat, sizeof(icchat), \"%s mondja: %s\", GetName(playerid), text); ProxDetector(20.0, playerid, icchat, COLOR_WHITE); SetPlayerChatBubble(playerid, icchat, COLOR_WHITE, 20.0, 10000); } return 0; }
Stock rész ami meghívódik akkor amikor az egyik játékos felhívja a másikat: stock HivoSzam(playerid,number) { id = INVALID_PLAYER_ID; foreach(Player, i) { if (pInfo[pLoggedin] && pInfo[pHivoszamElotag] && pInfo[pTelefonSzam] == number) { id = i; break; } } if (id != INVALID_PLAYER_ID) { new string[128]; SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Kicsöng... ))\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Ha leakarod tenni: /telefonlerak ))\"); format(string, sizeof(string), \"(( Csörög a telefonod! Ha felakarod venni: /telefonfelvesz [Hívó: %s] ))\", GetName(playerid)); SendClientMessage(id, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"* Valakinek csörög a telefonja.\"); ProxDetector(20.0,playerid, string, COLOR_PURPLE); BeingCalled[id] = playerid; SetPlayerAttachedObject(playerid, 6, 330, 6); SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); return 1; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"(( Hívott számon az elõfizetõ nem kapcsolható! ))\"); return 1; }
Itt pedig az a parancs amivel felvesszük a telefont: CMD:telefonfelvesz(playerid, params[]) { if (!pInfo[playerid][pTelefon]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Neked nincs telefonod! ))\"); return 1; } if (BeingCalled[playerid] == INVALID_PLAYER_ID) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem csörög a telefonod! ))\"); return 1; } if(pInfo[playerid][pTelefonBeKapcsolva] == 1) { BeingCalled[playerid] = playerid; CallerLine[playerid] = BeingCalled[playerid]; SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); BeingCalled[playerid] = INVALID_PLAYER_ID; SetPlayerAttachedObject(playerid, 6, 330, 6); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"(( A Telefonod ki van kapcsolva! ))\"); } return 1; }
Elõre is köszi,aki segít annak megy a +! EDIT: Közben megoldottam,teljesen máshogy.
43
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 22:30:58 »
Tehát olyat szeretnél hogy egymás után ne lehessen kétszer ugyanaz a szám?
new elozoszam; stock randomEx(min, max) { //Credits to y_less new rand; do { rand = random(max-min)+min; } while(rand == elozoszam); elozoszam = rand; return rand; }
Úgy szeretném,hogy például generál egy számot ami \"123456\",és azt szeretném, hogy ugyanezt a számot ne generálja le,tehát nem úgy szeretném hogy egymás mellet két ugyanolyan karaktert ne generáljon,hanem ezt,hogy teljesen ugyanazt a számot ne generáljon.
44
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 21:00:21 »
Hali! Van egy random szám generátorom ami 6 számjegyet generál véletlenül,és olyat akarnák bele csinálni,hogy véletlenül ne hogy kétszer generálja le ugyanazt a számot,mert nem akarom hogy össze buggoljon. Azt hallottam hogy while ciklussal kéne megoldani valahogy,vagy hogy ? Aki segít annak elõre is köszi. Ez generálja a számot: stock randomEx(min, max) { //Credits to y_less new rand = random(max-min)+min; return rand; }
45
« Dátum: 2014. szeptember 23. - 15:31:05 »
[samp]new telSzam[128];[/samp] nem kell 128 cella... 555+7 szám+szöveg végi \\0 = 11 karakter legnagyobb int: 2147483647 általad generált: 5551234567 (pontosabban te 100 és 9999999 között generálsz számot szóval lehet 555100 is a szám...) 6 számjeggyel még kijön, de ha leveszed az 555-öt akkor kijön a 7... ha mindenáron 7 számjegyet akarsz akkor így: [samp]randomEx(1000000,8999999)[/samp] lehetõségek: - vagy külön tárolod a 7 számjegyet és tárcsázásnál kezeled az 555-öt - kevesebb mint 7 számjegyet használsz - nem 555-öt hanem mondjuk 111-et használsz (214 a legnagyobb alkalmazható \'prefix\' ebben az esetben)
Köszi,sikerült megoldani!
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14
|