Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - DarkRobe
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
« Dátum: 2012. november 12. - 00:54:56 »
ez az error: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\idõzítõ.pwn(13) : error 055: start of function body without function header Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
és így néz ki most: #include <a_samp> new kapu; forward message(); public OnGameModeInit() { kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); } { print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second) } public message() { print(\"1 second has passed.\"); } forward ajtotimer(); // prototípus public ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
32
« Dátum: 2012. november 11. - 23:49:11 »
Sziasztok egy automata kaput próbáltam csinálni de van egy error Itt a gm: #include <a_samp> new kapu; forward message(); public OnGameModeInit() { print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second) } public message() { print(\"1 second has passed.\"); } { kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); } forward ajtotimer(); // prototípus public ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
És az error: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function header Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
A válaszokat elõre is köszi!
33
« Dátum: 2012. október 18. - 18:46:49 »
Nem
34
« Dátum: 2012. október 18. - 15:20:41 »
Most jó csak nem látom a checkpintot vagyis jelzi a térkép csak nincs ott mi lehet?
35
« Dátum: 2012. október 18. - 07:19:29 »
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy letöltöttem egy scriptet és nem jó mert errorozik és ezt kérném ha kijavítanátok itt a script: #include <a_samp> #include <keypad> #define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use #define COLOR_RED 0xFF0000FF new blast_door_obj; // The blast door object new blast_door_open; // 0=closed 1=open new failed_attempts; main() {} public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999); blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000); // Invisible walls to prevent escape CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid); return 1; } forward auto_spawn(playerid); public auto_spawn(playerid) { SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\"); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\"); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { // Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\' new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\"); return 1; } public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety { if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD) { OpenBlastDoor(); // Open the blast door! for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { DisablePlayerCheckpoint(i); if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it } GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3); failed_attempts = 0; // Reset failed attempts } else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD) { GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3); failed_attempts++; if(failed_attempts == 3) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DisablePlayerCheckpoint(i); PlaySoundForAll(13610); SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false); SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false); failed_attempts = 0; // Reset the counter } } return 1; } forward sound_alarm(); public sound_alarm() { PlaySoundForAll(6001); return 1; } forward alarm_off(); public alarm_off() { PlaySoundForAll(13606); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } return 1; } stock OpenBlastDoor() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5); blast_door_open = 1; PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0); return 1; } forward close_blast_door(); public close_blast_door() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5); blast_door_open = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid == blast_door_obj) { PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); } return 1; } stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z); } return 1; }
és az errorok de az a fura benne hogy nincs is annyi sor szóval nem érte... C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(177) : error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSelectable\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(262) : error 017: undefined symbol \"SelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(289) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(321) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\") C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(350) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(362) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
Elõre is nagyon köszi..
36
« Dátum: 2012. október 15. - 15:08:23 »
de nekem valamiért nem jó pedig csak az az egy script van bent mi lehet a probléma? :OO
37
« Dátum: 2012. október 14. - 22:32:14 »
Milyen pluginok kellenek hozzá?
38
« Dátum: 2012. október 13. - 22:09:56 »
Parancsok.
39
« Dátum: 2012. október 13. - 21:14:34 »
Saját házi szerver és kis nagy betû egyezik
40
« Dátum: 2012. október 13. - 20:50:56 »
Igen.
41
« Dátum: 2012. október 13. - 19:00:39 »
Most látszik csak amikor kinyilik elkezd forogni pl elõtte Észak Dél irányba volt (Ez a jó) És amikor becsukódik Kelet Nyugat irányba van (ez a rossz) mi lehet a gond?
42
« Dátum: 2012. október 13. - 18:47:23 »
nyitottam újat akkor segíthetnél köszi...
43
« Dátum: 2012. október 13. - 18:44:58 »
Van ez a házrendszer és nem akar mûködni az sscanf plugin is bent van de nem akar és még errorozni se errorozik mi lehet a baj? :OO
44
« Dátum: 2012. október 13. - 18:27:21 »
Nekem nem mûködik segítenél? :O (Csak ezért nem akarok külön témát nyitni) Elõre is köszi.
45
« Dátum: 2012. október 13. - 16:05:37 »
Most így néz ki: #include a_samp #define DIALOG_0 (0) // dialog new object; object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188); } forward zar(playerid); // timer public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) { if(response == 1) { if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó } else { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA SetTimer(\"zar\",10000,0); } } return 1; } return 0; } public zar(playerid) // zar timer { MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\"); return 1; }
És egy error van: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Gta+Mp\\szerver\\filterscripts\\kapu.pwn(7) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Segítsetek pls..
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
|