Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DarkRobe

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Segítségkérés / Automata kapu error
« Dátum: 2012. november 12. - 00:54:56 »
ez az error:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\idõzítõ.pwn(13) : error 055: start of function body without function header
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
és így néz ki most:
 

#include <a_samp>
new kapu;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
public message()
{
    print(\"1 second has passed.\");
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

32
Segítségkérés / Automata kapu error
« Dátum: 2012. november 11. - 23:49:11 »
Sziasztok egy automata kaput próbáltam csinálni de van egy error
Itt a gm:
 

#include <a_samp>
new kapu;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
public message()
{
    print(\"1 second has passed.\");
}
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
És az error:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function header
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
A válaszokat elõre is köszi! :)

33
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2012. október 18. - 18:46:49 »
Nem

34
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2012. október 18. - 15:20:41 »
Most jó csak nem látom a checkpintot vagyis jelzi a térkép csak nincs ott mi lehet?

35
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2012. október 18. - 07:19:29 »
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy letöltöttem egy scriptet és nem jó mert errorozik és ezt kérném ha kijavítanátok itt a script:
 

#include <a_samp>
#include <keypad>
#define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new blast_door_obj; // The blast door object
new blast_door_open; // 0=closed 1=open
new failed_attempts;
 
main() {}
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999);
   
    blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000);
// Invisible walls to prevent escape
CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
forward auto_spawn(playerid);
public auto_spawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
// Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\'
new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\");
return 1;
}
public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety
{
if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD)
{
    OpenBlastDoor(); // Open the blast door!
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   DisablePlayerCheckpoint(i);
   if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it
}
    GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3);
    failed_attempts = 0; // Reset failed attempts
}
else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3);
failed_attempts++;
if(failed_attempts == 3)
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DisablePlayerCheckpoint(i);
   
    PlaySoundForAll(13610);
    SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false);
    SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false);
   
    failed_attempts = 0; // Reset the counter
}
}
return 1;
}
forward sound_alarm();
public sound_alarm()
{
PlaySoundForAll(6001);
return 1;
}
forward alarm_off();
public alarm_off()
{
PlaySoundForAll(13606);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
return 1;
}
stock OpenBlastDoor()
{
MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5);
blast_door_open = 1;
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0);
return 1;
}
forward close_blast_door();
public close_blast_door()
{
    MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5);
   
    blast_door_open = 0;
   
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == blast_door_obj)
{
    PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
}
return 1;
}
stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
}
return 1;
}

 
és az errorok de az a fura benne hogy nincs is annyi sor szóval nem érte...
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(177) : error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSelectable\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(262) : error 017: undefined symbol \"SelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(289) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(321) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\")
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(350) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(362) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

 
Elõre is nagyon köszi..:)

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 15. - 15:08:23 »
de nekem valamiért nem jó pedig csak az az egy script van bent mi lehet a probléma?
:OO

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 14. - 22:32:14 »
Milyen pluginok kellenek hozzá?

38
Segítségkérés / Gentleman Házrendszer
« Dátum: 2012. október 13. - 22:09:56 »
Parancsok.

39
Segítségkérés / Gentleman Házrendszer
« Dátum: 2012. október 13. - 21:14:34 »
Saját házi szerver és kis nagy betû egyezik

40
Segítségkérés / Gentleman Házrendszer
« Dátum: 2012. október 13. - 20:50:56 »
Igen.

41
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 19:00:39 »
Most látszik csak amikor kinyilik elkezd forogni pl elõtte Észak Dél irányba volt (Ez a jó)
És amikor becsukódik Kelet Nyugat irányba van (ez a rossz) mi lehet a gond?

42
Segítségkérés / Gentleman házrendszer.
« Dátum: 2012. október 13. - 18:47:23 »
nyitottam újat akkor segíthetnél köszi...

43
Segítségkérés / Gentleman Házrendszer
« Dátum: 2012. október 13. - 18:44:58 »
Van ez a házrendszer és nem akar mûködni az sscanf plugin is bent van de nem akar és még errorozni se errorozik mi lehet a baj?  :OO

44
Segítségkérés / Gentleman házrendszer.
« Dátum: 2012. október 13. - 18:27:21 »
Nekem nem mûködik segítenél? :O
(Csak ezért nem akarok külön témát nyitni)
Elõre is köszi.

45
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 16:05:37 »
Most így néz ki:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
new object;
object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188);
}
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
És egy error van:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Gta+Mp\\szerver\\filterscripts\\kapu.pwn(7) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Segítsetek pls..

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal