Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - justrics

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
Segítségkérés / Szöveg csatolása kocsihoz
« Dátum: 2013. június 20. - 23:26:04 »
Óóóó bele sem gondoltam ebbe! :) Természetesen jogos amit mondasz, köszönöm azért a segítséged! :)

32
Segítségkérés / Szöveg csatolása kocsihoz
« Dátum: 2013. június 20. - 17:33:29 »
Sziasztok ismét akadt egy problémám, méghozzá nem tudok textlabelt kocsihoz csatolni. :)
Mutatom, hogy van sorba beírva minden:
Mód elején:
 

new
vizsgakocsi,
Text3D:vizsgakocsitext;

 

public OnGameModeInit()
Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,3.0);
vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",NARANCS,0,0,0,50.0,0,0);
vizsgakocsi = AddStaticVehicleEx(475,-229.8000031,2725.3000488,62.5999985,0.0000000,104,1,15); //Sabre

 
Így és még sincs ott ahol lenni e kellene. Segítsetek létszíves ha tudtok. :)
Elõre is köszönöm!

33
Segítségkérés / Több munka
« Dátum: 2013. június 19. - 15:57:25 »
            
if(cp[playerid] == 8)
            {
                new jutalom, string[128];
                DisablePlayerCheckpoint(playerid);
                cp[playerid] = 0;
                jutalom = GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) + random(10000) + 100);
                format(string, sizeof(string), \"Végeztél a munkáddal. Fizetség: %i\", jutalom);
                        SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
                return 1;
            }

 
Ezután csak simán folytatom? Vagy hogyan? S ha folytatom akkor a 9-es számot kapja?

34
Segítségkérés / Több munka
« Dátum: 2013. június 19. - 12:22:11 »
Sziasztok! Régen pawnoztam már és most kedvet kaptam megint az irkáláshoz! :)
Azonban ismét a segítségeteket szeretném kérni,  mégpedig abban, hogy írtam már egy úttisztítós munkát cpk-el az mûködik nincs vele gond. Viszont szeretnék írni egy postás munkát is cpk-el. Hogyan tudom ez megvalósítani? (Az onplayerentercheckpoint-ra gondolok) Beteszem ahol eddig tartok. Segítségeteket elõre is köszönöm! :)
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
//Színek
#define SZURKE 0xC0C0C0FF
#define ZOLD 0x008000FF
#define PIROS 0xFF0000FF
#define CITROM 0xFFFF00FF
#define FEHER 0xFFFFFFFF
#define KEK 0x0000FFFF
#define NARANCS 0xF07800FF
#define LIME 0x10F441AA
#define MAGENTA 0xFF00FFFF
#define AQUA 0xF0F8FFAA
#define FEKETE 0x000000AA
#define BARNA 0XA52A2AAA
#define CORAL 0xFF7F50AA
#define ARANY 0xB8860BAA
#define INDIGO 0x4B00B0AA
#define OLIV 0x808000AA
#define PINK 0xFFC0CBAA
//Változók
new Tisztito[MAX_PLAYERS];
new Banyasz[MAX_PLAYERS];
new Postas[MAX_PLAYERS];
new cp[MAX_PLAYERS];
new pcp[MAX_PLAYERS];
//Forwardok
forward Interiors();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
//Egyéb beállítások
DisableInteriorEnterExits(); //interiorok kikapcsolva
UsePlayerPedAnims(); //normális futás
//Karakterek
AddPlayerClass(26,-248.0478,2583.2944,63.5703,2.6334, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //Kezdõ skin
//Pickupok
//3DTextLabels
Create3DTextLabel(\">>Úttisztító-Központ<<\\n>>/tisztito<<\", CITROM, -271.6113,2691.6631,62.8875,40.0, 0, 1);
Create3DTextLabel(\">>Bánya bejárat<<\", CITROM, -226.6296,2831.5085,62.6526,40.0, 0, 1);
Create3DTextLabel(\">>Parkoló<<\", CITROM, -280.7238,2686.7932,62.6626,40.0, 0, 1);
Create3DTextLabel(\">>Bánya iroda<<\\n>>/banyasz<<\", CITROM, -232.2351,2807.6138,62.0547, 40.0, 0, 1);
Create3DTextLabel(\">>Posta<<\\n>>/postas<<\", CITROM, -208.1335,2713.0947,62.9794, 40.0, 0, 1);
//Jármûvek
AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2678.3994141,62.4000015,267.9949951,61,1,15); //Sweeper
AddStaticVehicleEx(574,-270.0000000,2672.6992188,62.5000000,270.0000000,61,26,15); //Sweeper
AddStaticVehicleEx(574,-269.8994141,2676.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper
AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2670.7998047,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper
AddStaticVehicleEx(574,-274.2998047,2674.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper
AddStaticVehicleEx(485,-203.0000000,4261.3999023,374.5000000,268.0000000,-1,-1,15); //Baggage
AddStaticVehicleEx(485,-206.5000000,4264.5000000,374.5000000,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage
AddStaticVehicleEx(485,-209.3999939,4267.8999023,374.6000061,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage
AddStaticVehicleEx(401,-539.0000000,2582.8999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-539.0999756,2578.0000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-539.2000122,2573.1000977,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-539.2999878,2568.3999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-539.4000244,2563.5000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-528.0999756,2581.6999512,53.2999992,89.9998779,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2576.5000000,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2571.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2566.3999023,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2561.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura
AddStaticVehicleEx(462,-203.8999939,2719.6999512,62.4000015,182.0000000,86,1,15); //Faggio
AddStaticVehicleEx(462,-201.6000061,2719.6999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio
AddStaticVehicleEx(462,-199.1999969,2719.8000488,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio
AddStaticVehicleEx(462,-200.1999969,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio
AddStaticVehicleEx(462,-202.6000061,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio
//Objectek
CreateObject(970,-267.0000000,2679.6000977,62.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9949951); //object(fencesmallb) (1)
CreateObject(970,-266.8999939,2669.6999512,62.2000008,0.0000000,0.0000000,179.9949951); //object(fencesmallb) (2)
CreateObject(983,-276.1000061,2676.3999023,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (1)
CreateObject(983,-276.1000061,2673.1999512,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (2)
CreateObject(984,-281.8999939,2679.8000488,62.2999992,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (1)
CreateObject(1231,-264.6000061,2669.6999512,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (1)
CreateObject(1231,-264.7999878,2679.5000000,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (2)
CreateObject(16337,-244.8000031,2835.1999512,61.9000015,0.0000000,0.0000000,82.0000000); //object(des_cranecontrol) (1)
CreateObject(3214,-253.0000000,2819.0000000,69.8000031,0.0000000,0.0000000,17.9956055); //object(quarry_crusher) (1)
CreateObject(16072,-259.2000122,2845.3000488,73.6999969,0.0000000,0.0000000,136.0000000); //object(des_quarrybelt01) (1)
CreateObject(16072,-262.7999878,2844.1999512,73.6999969,0.0000000,0.0000000,135.9997559); //object(des_quarrybelt01) (2)
CreateObject(3529,-254.8000031,2830.1000977,62.0999985,0.0000000,180.0000000,16.0000000); //object(vgsn_constrbeam) (1)
CreateObject(3529,-258.3999939,2829.0000000,62.0000000,0.0000000,179.9945068,15.9960938); //object(vgsn_constrbeam) (2)
CreateObject(3066,-238.3000031,2834.1000977,62.0000000,0.0000000,0.0000000,94.0000000); //object(ammotrn_obj) (1)
CreateObject(925,-247.5000000,2822.3000488,62.5999985,0.0000000,0.0000000,16.0000000); //object(rack2) (1)
CreateObject(8873,-220.6999969,2820.3000488,67.6999969,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(vgsecnstrct12) (1)
CreateObject(3939,-226.3999939,2832.8999023,63.4000015,0.0000000,0.0000000,258.0000000); //object(hanger01) (1)
CreateObject(1497,-228.0000000,2832.3000488,61.7000008,0.0000000,0.0000000,346.0000000); //object(gen_doorext02) (1)
CreateObject(1497,-225.1000061,2831.6000977,61.7000008,0.0000000,0.0000000,165.9974365); //object(gen_doorext02) (2)
CreateObject(1303,-228.8999939,2831.8000488,61.7999992,0.0000000,0.0000000,28.5000000); //object(dyn_quarryrock03) (1)
CreateObject(9131,-228.5000000,2832.1000977,63.0000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (3)
CreateObject(9131,-224.8000031,2831.1999512,62.9000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (4)
CreateObject(9131,-227.3000031,2831.8000488,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7478638); //object(shbbyhswall13_lvs) (5)
CreateObject(9131,-225.8999939,2831.6000977,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7449951); //object(shbbyhswall13_lvs) (7)
CreateObject(9131,-229.1000061,2832.3000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (8)
CreateObject(9131,-224.1999969,2831.1000977,62.5000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (9)
CreateObject(1303,-224.3000031,2830.5000000,61.7000008,0.0000000,0.0000000,48.9985352); //object(dyn_quarryrock03) (2)
CreateObject(10868,-176.6999969,4217.7998047,365.3999939,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(roadssfse19) (1)
CreateObject(16114,-158.8000031,4178.6000977,356.2999878,0.0000000,0.0000000,84.0000000); //object(des_rockgp2_) (1)
CreateObject(4816,-123.9000015,4175.7001953,368.3999939,0.0000000,12.0000000,272.0000000); //object(rockliff1_las) (1)
CreateObject(4816,-154.1999969,4262.3999023,382.2000122,0.0000000,1.9970703,351.9995117); //object(rockliff1_las) (2)
CreateObject(4816,-120.0000000,4225.1000977,375.2999878,0.0000000,5.9940186,323.9964600); //object(rockliff1_las) (3)
CreateObject(4816,-206.1999969,4248.2001953,380.7999878,0.0000000,353.9940186,179.9964600); //object(rockliff1_las) (4)
CreateObject(4816,-226.3999939,4246.0000000,382.7000122,0.0000000,357.9904785,117.9945068); //object(rockliff1_las) (5)
CreateObject(16114,-149.6999969,4203.8999023,356.6000061,0.0000000,0.0000000,9.9914551); //object(des_rockgp2_) (2)
CreateObject(16114,-150.6992188,4200.0000000,357.5000000,0.0000000,0.0000000,197.9901123); //object(des_rockgp2_) (6)
CreateObject(4816,-225.6999969,4311.6000977,383.7000122,0.0000000,1.9940186,29.9964600); //object(rockliff1_las) (7)
CreateObject(3932,-214.3000031,4292.2998047,375.1000061,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(hanger) (1)
CreateObject(11556,-210.1000061,4293.3999023,380.5000000,0.0000000,0.0000000,28.0000000); //object(des_adrocks) (1)
CreateObject(1497,-215.5000000,4291.2001953,374.2000122,0.0000000,0.0000000,22.0000000); //object(gen_doorext02) (5)
CreateObject(1497,-212.6999969,4292.3999023,374.2000122,0.0000000,0.0000000,201.9956055); //object(gen_doorext02) (6)
CreateObject(2991,-216.3000031,4286.7001953,374.8999939,0.0000000,0.0000000,280.0000000); //object(imy_bbox) (1)
CreateObject(2974,-211.6000061,4291.6000977,374.2000122,0.0000000,0.0000000,20.0000000); //object(k_cargo1) (1)
CreateObject(2974,-215.8999939,4290.0000000,374.2000122,0.0000000,0.0000000,19.9951172); //object(k_cargo1) (2)
CreateObject(2649,-214.8000031,4294.3999023,377.2999878,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(cj_aircon2) (1)
CreateObject(16337,-204.1999969,4285.7998047,374.1000061,0.0000000,0.0000000,36.0000000); //object(des_cranecontrol) (2)
CreateObject(8877,-204.5000000,4285.2998047,377.5000000,0.0000000,0.0000000,27.0000000); //object(vgsecnstrct10) (1)
CreateObject(973,-192.6999969,4257.2001953,374.3999939,0.0000000,0.0000000,52.0000000); //object(sub_roadbarrier) (1)
CreateObject(973,-184.6000061,4267.8999023,374.3999939,0.0000000,0.0000000,51.9982910); //object(sub_roadbarrier) (2)
CreateObject(982,-542.0000000,2571.3999023,53.0999985,0.0000000,0.0000000,359.5000000); //object(fenceshit) (1)
CreateObject(982,-529.7999878,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7446289); //object(fenceshit) (2)
CreateObject(982,-506.8999939,2560.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9918213); //object(fenceshit) (3)
CreateObject(982,-541.7999878,2599.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.9895020); //object(fenceshit) (4)
CreateObject(982,-541.2000122,2624.6999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.4892578); //object(fenceshit) (5)
CreateObject(984,-513.7000122,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (2)
CreateObject(984,-542.2999878,2553.8000488,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2500000); //object(fenceshit2) (3)
CreateObject(984,-506.2999878,2579.3999023,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.2476807); //object(fenceshit2) (4)
CreateObject(984,-505.7999878,2617.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.9947510); //object(fenceshit2) (6)
CreateObject(984,-505.5000000,2630.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2447510); //object(fenceshit2) (7)
CreateObject(982,-527.0999756,2639.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7500000); //object(fenceshit) (7)
CreateObject(983,-511.1000061,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (3)
CreateObject(983,-507.8999939,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (4)
CreateObject(983,-505.2999878,2636.5000000,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(fenceshit3) (5)
CreateObject(10832,-503.2000122,2601.6999512,54.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gatehouse2_sfse) (1)
CreateObject(983,-505.8999939,2609.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (6)
CreateObject(983,-506.1000061,2585.8000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (7)
CreateObject(966,-505.8999939,2596.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(bar_gatebar01) (2)
CreateObject(968,-505.8999939,2596.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,92.0000000); //object(barrierturn) (1)
CreateObject(1290,-524.7000122,2560.1999512,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (1)
CreateObject(1290,-524.2000122,2581.6000977,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (2)
CreateObject(1290,-523.9000244,2604.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (3)
CreateObject(1290,-523.5000000,2626.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (4)
CreateObject(10768,-196.5000000,4288.5000000,398.1000061,1.9981079,182.5015869,3.9127197); //object(airprtgnd_06_sfse) (1)
CreateObject(983,-201.5000000,2722.0000000,62.4000015,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (8)
CreateObject(983,-198.3000031,2718.8000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(fenceshit3) (9)
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, -248.7953,2590.5557,63.5703);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -248.0478,2583.2944,63.5703);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 184.1213);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Tisztito[playerid] = 0;
    Banyasz[playerid] = 0;
    Postas[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Tisztito[playerid] = 0;
    Banyasz[playerid] = 0;
    Postas[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
{
SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Befejezted a munkát!))\");
cp[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 574) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb szálj be egy tisztító kocsiba!))\");
{
    if(cp[playerid] == 1)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 2;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-254.5421,2712.5925,62.2579, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 2)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 3;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-245.0893,2748.1411,62.2642, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 3)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 4;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-199.3617,2748.1296,62.2642, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 4)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 5;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.1458,2713.9446,62.2642, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 5)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 6;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.6886,2650.9937,62.6870, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 6)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 7;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-242.7748,2637.6948,62.3558, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 7)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 8;
        SetPlayerCheckpoint(playerid,-253.7674,2674.3245,62.2641, 3.0);
        return 1;
    }
    if(cp[playerid] == 8)
    {
       new jutalom, string[128];
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        cp[playerid] = 0;
          jutalom = GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) + random(10000) + 100);
          format(string, sizeof(string), \"Végeztél a munkáddal. Fizetség: %i\", jutalom);
   SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
        return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
//public Interiors()
//{
//for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
//   {
//   if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,1.5,1555.5020,-1675.6503,16.1953))
//       {
//
//      }
//return 1;
//}
//Parancsok (úttisztító)//
CMD:tisztito(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-271.6113,2691.6631,62.6875)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a központba!))\");
if (Tisztito[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már úttisztító a munkád! ))\");
if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a postán!))\");
if (Banyasz[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a bányában!))\");
Tisztito[playerid] = 1;
SendClientMessage( playerid,ZOLD,\"((Sikeresen elvállaltad a munkát! Kezdéshez írd: /tisztit))\");
SetPlayerSkin(playerid, 16);
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s úttisztítóként dolgozik.\", name );
SendClientMessageToAll(NARANCS, string);
return 1;
}
CMD:tisztit(playerid, params[])
{
if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy úttisztító!))\");
cp[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, -254.5588,2687.7588,62.2578, 3.0);
SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\");
return 1;
}
/*CMD:felmond(playerid, params[])
{
if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\");
if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\");
if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\");
Tisztito[playerid] = 0;
Postas[playerid] = 0;
Banyasz[playerid] = 0;
cp[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, 26);
SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Kiléptél a munkádból!))\");
return 1;
}*/
//Parancsok (bányász)//
CMD:banyaszinfo(playerid, params[] )
{
if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy bányász!))\");
SendClientMessage( playerid, FEHER, \"                                           (( Munkád: Bányász )) \" );
SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több és értékes ércet találni! Parancs: /banyaszkutat )) \" );
return 1;
}
CMD:banyasz(playerid, params[])
{
if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Már bányász a munkád!))\");
Banyasz[ playerid ] = 1;
SetPlayerPos( playerid,-213.1999969,4290.2998047,374.7000122);
SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo ))\");
SetPlayerSkin(playerid, 188);
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s bányászként dolgozik.\", name );
SendClientMessageToAll(NARANCS, string);
return 1;
}
//Parancsok (postás)//
CMD:postas(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-208.1335,2713.0947,62.9794)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a postához!))\");
if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már postás a munkád! ))\");
Postas[playerid] = 1;
SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Postás Munkát! Több infórmációért: /postasinfo ))\");
SetPlayerSkin(playerid, 289);
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s postásként dolgozik.\", name );
SendClientMessageToAll(NARANCS, string);
return 1;
}
CMD:postasinfo(playerid, params[])
{
if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\");
SendClientMessage( playerid, FEHER, \"                         (( Munkád: Postás )) \" );
SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több levelet kihordani! Parancs: /levelek )) \" );
return 1;
}
CMD:levelek(playerid, params[])
{
if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\");
pcp[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, -169.1943,2707.3289,62.1359, 3.0);
SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\");
return 1;
}

35
Segítségkérés / Tömb hiba
« Dátum: 2012. december 07. - 12:33:09 »
Nincs lezárva az egész függvény. Plusz egyetértek az elõttem szólokkal, hogy ZCMD mindörökké. Sokkal egyszerûbb az egész!
Plusz hanyagold a ctrl+c ctrl+v-t mert abból semmi jó nem sülhet ki, egy: meg sem érted a dolgokat, kettõ: ilyen hibák lesznek benne, három: hatalmas nagy marhaságokat gondolsz (mert ez tényleg nem tömb!) :)
Még valami ahogy én látom semmi nincs beleírva parancsként, bár nem tudom hogy ez esetben az kell-e, mert én nem ezt használom, de itt egy példa:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
       {
           SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Parancsok a szerveren:\");
           return 1;
       }
return 0;
}

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lekérõ
« Dátum: 2012. december 04. - 17:41:05 »
Szintén köszönöm mindkettõtöknek! :)

37
Segítségkérés / Ház rendszer
« Dátum: 2012. december 04. - 16:03:13 »
Sziasztok!
Egy tutorial alapján csináltam egy ház rendszert, azonban van vele egy két gondom. A következõ cp-et tudok lerakni ami ugyebár berak egy interiorba ahonnan mikor kijövök rossz helyre tesz mert, a kiteleportálás az csak úgy van megoldva, hogy y-hoz hozzá adok 5-t. Nos egyszer ezt szeretném kérdezni, tõletek, hogy hogyan lehet fix helyet megadni neki, mondjuk pl a cp-elé tegyen bõven.  Ezekben ha tudtok segíteni kérem hozzáértõ segítségeteket! :) Elõre is köszönöm. OFF: szerkeztettem mert a ház ár visszaadást sikerült megoldani
Kód:
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <SII>
#if defined FILTERSCRIPT
#pragma tabsize 0
#define KEK 0x33AAFFFF
#define SKEK 0x0000FFFF
#define ZOLD 0x33AA33AA
#define VZOLD 0x08FD04FF
#define NARANCS 0xFF9900AA
#define OSSZES_HAZ 100 //max ennyi ház lehet
enum HazInfo
{
Tulaj[24], //tulajdonos nevét tároljuk egy 24-es tömbben
Tulbanvan, //megnézzük, hogy tulajdonban van-e?
Ar, //mennyibe kerül a ház
Float:XPos,
Float:YPos,
Float:ZPos, //helyzetük
VirtualWorld, //csekpontotk vw-je
Text3D:HazNev //ház elõtti kiírás
};
new hInfo[OSSZES_HAZ][HazInfo]; //hInfoval olvassuk ki az adatokat az enumból
//=====================NormálVáltozók=========================================//
new HazDarab;//Ellenõrizzük, hogy mennyi házat csináltunk
new HazBe[OSSZES_HAZ];//Belépés
new HazKi[OSSZES_HAZ];//Kilépés
new PlayerInHouseID[MAX_PLAYERS];//Ellenõrzi, hogy egy játékos milyen ház idben van.
//============================================================================//
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n**************************************\");
print(\" *Házrendszer betöltve by Just 1.0   *\");
print(\"**************************************\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n**************************************\");
print(\" *Házrendszer lelõve by Just 1.0    *\");
print(\"*************************************\\n\");
return 1;
}
#else
main()
#endif
CMD:hazletrehoz(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Te nem vagy admin nem használhatod ezt a parancsot.\");
new HazAr,id = HazDarab; //változó amiben a ház árát hozzuk létre
if(sscanf(params,\"i\",HazAr)) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Használat: /hazletrehoz <ára>\");//Ellenõrizzuk, hogy a player helyesen alkalmazza-e a parancsot. Az i paraméter egy szám ugy mind a d.
new Float:x, Float:y, Float:z; //létrehozzuk a játékos pozició változóját
GetPlayerPos(playerid, x,y,z); //majd bekérjük a játékos helyzetét.
hInfo[id][Ar] = HazAr; //belõjjük a ház árát a megszabott árra.
hInfo[id][Tulbanvan] = 0; //ez azt jelenti, hogy nincs a háznak tulajdonosa
hInfo[id][XPos] = x; //
hInfo[id][YPos] = y; //Tároljuk a az x,y,z poziciót a játékos poziciójával.
hInfo[id][ZPos] = z; //
hInfo[id][VirtualWorld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); //ház vw-je egyezik a játékos bekért vw-vel
SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Ház létrehozva!\"); //üzenet a sikerességrõl! :)
HazBe[id] = CreateDynamicCP(x,y,z,1.5,GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Létrehozzuk a belépõ cp-t és tároljuk
HazKi[id] = CreateDynamicCP(443.9237,509.4609,1001.4195,1.5,GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Létrehozzuk a belépõ cp-t és tároljuk
new file[40],feliratstring[100]; //létrehozunk két változót \"file\" és \"feliratstring\" néven
format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",id); //formatáljuk a \"file\" változót a kiválasztott mappában.
INI_Open(file);//Megnyitjuk az ini fájlt SII-vel
INI_WriteInt(\"Ar\",HazAr);//Beleíratjuk az árat az árnak megfelelõ értékkel.
INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",0);//Beállíttatjuk a tulajdonost \"senkire (0-ra)\"
INI_WriteInt(\"VirtualWorld\",GetPlayerVirtualWorld( playerid));//Beleírtajuk a virtualworld-öt a getplayervirtualworld alapján.
INI_WriteFloat(\"XPos\",x);//Beírjuk a játékos pozicióját a csekpont pozicióba.
INI_WriteFloat(\"YPos\",y);//Ugyan az
INI_WriteFloat(\"ZPos\",z);//Ugyan az
INI_WriteString(\"Tulaj\",\"Nemhasználtház\");//Tulajdonosba beírjuk hogy Nemhasználtház.
INI_Save();//Mentjük a fájlt SII-vel
INI_Close();//És bezárjuk a fájlt SII-vel
format(feliratstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonos: Nincs \\nÁra: %i$\",HazAr);
hInfo[id][HazNev] = Create3DTextLabel(feliratstring,KEK,x,y,z,25.0,GetPlayerVirtualWorld(playerid));
HazDarabö+;
return 1;
}
CMD:vasarol(playerid,params[])
{
for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)//Megvizsgáljuk az összesházat.
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos])) continue;//Ellenõrizzük, hogy a játékos a cp közelében van-é?
if(GetPlayerMoney(playerid) < hInfo[Ar]) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nincs elég pénzed a házra\");//Ellenõrizzük, hogy a játékosnak, van-e pénze a házra.
if(hInfo[Tulbanvan] == 1)return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ennek a háznak már van tulajdonosa!\"); //ellenõrizzük, hogy a háznak van-e tulajdonosa.
hInfo[Tulbanvan] = 1; //Beállítjuk a tulajdonost (aki megvette a szabad házat)
new file[60],jNeve[24],string[100]; //változokat hozunk létre.
GetPlayerName(playerid,jNeve,sizeof(jNeve));//Lekérjük a játékos nevet.
format(hInfo[Tulaj],24,\"%s\",jNeve);//formatáljuk a ház tulajdonos nevét
format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i);//formázzuk a házak fájlt
INI_Open(file); //Megnyitjuk a fájlt
INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",1); //Átállítjuk a tulajdonost 1-re vagyis igazra
INI_WriteString(\"Tulaj\",jNeve);//Beállítjuk a tulajdonos nevét
INI_Save(); //Mentjük
INI_Close(); //Majd bezárjuk
format(string,sizeof(string),\"Tulajdonbanvan: Igen \\nÁra: %i$ \\nTulajdonos neve: %s\",hInfo[Ar],jNeve);//Formatáljuk a ház nevét
Update3DTextLabelText(hInfo[HazNev],VZOLD,string);//Felül írjuk a textlabelt és átszínezzük
GivePlayerMoney(playerid,-hInfo[Ar]);
return 1;
}
SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nem vagy ház közelében!\"); //vagy üzenetet küldünk arról, hogy nincs házközelben
return 1;
}
CMD:elad(playerid,params[])
{
for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos])) continue;
if(hInfo[Tulbanvan] == 0) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ennek a háznak nincs tulajdonosa.\");
new jNeve[24];
GetPlayerName(playerid,jNeve,sizeof(jNeve));
if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(jNeve,hInfo[Tulbanvan]) == 0) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ez nem a teházad!\");
hInfo[Tulbanvan] = 0;
new file[60],string[100];
format(hInfo[Tulaj],24,\"Nemhasználtház\");
format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i);
INI_Open(file);
INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",0);
INI_WriteString(\"Tulaj\",\"Nemhasználtház\");
INI_Save();
INI_Close();
format(string,sizeof(string),\"Tulajdonban van: nem \\nÁra: %i$ \\nTulajdonos: nincs\",hInfo[Ar],jNeve);
Update3DTextLabelText(hInfo[HazNev],KEK,string);
return 1;
}
SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nem vagy ház közelében!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid,checkpointid)
{
for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)
{
if(checkpointid == HazBe)
{
new jNeve[24];
GetPlayerName(playerid,jNeve,24);
if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(hInfo[Tulbanvan],jNeve) != 0)//Összehasonlítjuk, hogy tulban van vagy sem.
   {
      SetPVarInt(playerid,\"PlayersInteriorHouse\",GetPlayerInterior(playerid));//Storing, so later we can reset it back
      SetPVarInt(playerid,\"PlayerVirtualWorldHouse\",GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Storing, so later we can reset it back
      SetPlayerInterior(playerid,12);
      SetPlayerPos(playerid,446.7281,507.0475,1001.4195) ;
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,hInfo[VirtualWorld]);
      PlayerInHouseID[playerid] = i;
   }
if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(hInfo[Tulaj],jNeve) != 0)//Ellenõrizzük, hogy ha a ház tulajdonban van de a tulajdonos neve nem ugyan az.
{
   SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ez bizony nem a te házad!\");
}
if(hInfo[Tulbanvan] == 0)//Ellenõrizzük a hogy tulban van-e
{
   SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"/vasarol, hogy megvedd a házat\");
}
}
if(checkpointid == HazKi)
{
   SetPlayerPos(playerid,hInfo[XPos],hInfo[YPos]+5,hInfo[ZPos]);//+4-at hozzá ad y,x-hez és oda tesz ki.
   SetPlayerInterior(playerid,GetPVarInt(playerid,\"PlayersInteriorHouse\"));//Setting the players interior to the one we stored
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPVarInt(playerid,\"PlayerVirtualWorldHouse\"));//Setting the players virtual world to the one we stored.
}
}
return 1;
}
stock LoadHouses()//Creating the stock function
{
new file[60],haztulaj[24];//creating the \"file\" var. And also creating the \"houseowner\" var so we can store it, when we are reading the house owner ini line.
for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)//Looping threw every house
{
format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i);//Opening the house file with the current selected number with \"i\".
if(!INI_Exist(file)) continue;//Checking if the ini house file exist, if not to stop there.
INI_Open(file);//Opening the house ini
hInfo[Ar] = INI_ReadInt(\"Ar\");//Reading the price.
hInfo[Tulbanvan] = INI_ReadInt(\"Tulbanvan\");//Reading if it\'s owned.
hInfo[XPos] = INI_ReadInt(\"XPos\");//Reading the X float position.
hInfo[YPos] = INI_ReadInt(\"YPos\");//Reading the Y float position.
hInfo[ZPos] = INI_ReadInt(\"ZPos\");//Reading the Z float position.
hInfo[VirtualWorld] = INI_ReadInt(\"VirtualWorld\");//Reading the virtual world.
INI_ReadString(houseowner,\"Tulaj\");//Reading the house owner.
format(hInfo[Tulaj],24,\"%s\",houseowner);//Formating the \"Owner\" house id value to the red one.
HazBe = CreateDynamicCP(hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos],1.5,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the checkpoint and storing it in the HouseEnter value.
HazKi = CreateDynamicCP(443.9237,509.4609,1001.4195,1.5,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the house exit checkpoint and storing it in the HouseExit value.
new feliratstring[100];//Creating the labelstring var.
switch(hInfo[Tulbanvan])//Using the \"switch\" method to check if the house is owned
{
case 0:{format(labelstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonban van: Nem \\nÁra: %i$\",hInfo[Ar]);}//If it isnt...
case 1:{format(labelstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonban van: Igen \\nÁra: %i$ \\nTulaj: %s\",hInfo[Ar],hInfo[Tulaj]);}//If it is...
}
hInfo[HazNev] = Create3DTextLabel(feliratstring,VZOLD,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos],25.0,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the label with the formatted string.
HazDarabö+;//+ counting the HouseCount var.
INI_Close();//Closing the SII file.
}
return 1;
}

38
Segítségkérés / Oltható tûz
« Dátum: 2012. december 03. - 08:32:35 »
Köszönöm szépen a segítséget most már tudom! :)

39
Segítségkérés / Oltható tûz
« Dátum: 2012. december 02. - 23:56:02 »
Igen ezt megtaláltam én is de mikor rámegyek arra a pastebines cuccra akkor csak egy script-et látok. Abból, hogyan lesz inc?

40
Segítségkérés / Oltható tûz
« Dátum: 2012. december 02. - 18:25:33 »
Sziasztok nem tudja valaki, hogyan kell oltható tûzet csinálni? Egyik szerveren láttam ilyen extrát is, hogy textlabellel volt megoldva a hp-ja. Találtam egy leírást de ahhoz egy fire2.inc kellene de olyat meg nem találok sehol sem. Elõre is köszönöm ha tudtok ebben segíteni! :)

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lekérõ
« Dátum: 2012. december 02. - 13:55:01 »
Köszönöm mindkettõtöknek! :)

42
Segítségkérés / GameText
« Dátum: 2012. december 02. - 13:52:17 »
Köszönöm! :)

43
Segítségkérés / GameText
« Dátum: 2012. december 02. - 12:14:36 »
És azt, hogyan lehet megoldani, hogy egy adott timerrel számoljon vissza? :)

44
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lekérõ
« Dátum: 2012. december 02. - 12:11:43 »
Sziasztok!
Igen csak kezdõ \"scripter\" vagyok azért idézõ jelben, mondanám mert csak hobbyból csinálgatok egy modot, plusz, hogy megismerjem a nyelvet ugyan is az egyetemen hasonlóval foglalkoztam. :) Nos nem húzom a szót egy fegyver lekérõ szcriptet szeretnék publikálni nektek, a kezdõknek illetve mindenkinek akinek szüksége van egy ilyenre. Lehet, hogy nem tökéletes, lehetséges, hogy egyszerûbben kevesebb sorból is megoldhatnám, nekem így sikerült. :) Használja mindenki bátran. A nevem ugyan benne van a scriptben, mindenkinek szíve joga, hogy benne hagyja-e vagy sem, engem nem bánt meg nem károsít meg semmivel sem! :)
Script tulajdonságok:
- A lekérõt egy /fegyver parancsal nyithatjuk meg.
- A parancs csak egy bizonyos helyen mûködik egy fegyver boltban, ez igény szerint kivehetõ módosítható.
- A fegyverek igényesen fajta kategóriákba vannak szétbontva.
- A fegyverek megvételét ponthoz kötöttem.
- Valamint a dialogban a szövegek \"vidáman\" színezve vannak. :)
Képek a scriptrõl:
Itt mutatnék, két képet, hogy mirõl is beszéltem eddig. :D
Kép1: [hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/121202/4237237721_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
Kép2: [hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/121202/4073799322_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
Maga script:
Nos elhúztam rendesen a beszédemet, de akkor a végére itt van a script is. :D
 

//Dialogos fegyverlekérõ script.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define DIALOG_MENU    (9)
#define DIALOG_FEGYVER1 (10)
#define DIALOG_FEGYVER2 (11)
#define DIALOG_FEGYVER3 (12)
#define DIALOG_FEGYVER4 (13)
#define DIALOG_FEGYVER5 (14)
#define DIALOG_FEGYVER6 (15)
#define DIALOG_FEGYVER7 (16)
#define PIROS 0xFF0000FF
//------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n***********************************\");
print(\"*Fegyver lekérõ szkript betöltve. *\");
print(\"*Készítette: Just.                 *\");
print(\"***********************************\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,312.2160,-166.1414,999.6010))return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy a fegyverboltban!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_MENU)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Alapfegyverek\", \"{33FF00}Boxer\\n{33FF00}Golfütõ\\n{33FF00}Gumibot\\n{33FF00}Kés\\n{33FF00}Baseballütõ\\n{33FF00}Ásó\\n{33FF00}Billiárd dákó\\n{33FF00}Szamuráj kard\\n{33FF00}Láncfûrész\\n{33FF00}Kétvégû dildó\\n{33FF00}Dildó\\n{33FF00}Vibrator\\n{33FF00}Ezüst Vibrator\\n{33FF00}Virág\\n{33FF00}Fehér bot\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 1)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Robbanófegyverek\", \"{33FF00}Gránát\\n{33FF00}Füstgránát\\n{33FF00}Molotovkoktél\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 2)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Marokfegyverek\", \"{33FF00}9mm\\n{33FF00}Hangtompított 9mm-es\\n{33FF00}Desert Eagle\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 3)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER4, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Shotgunok\", \"{33FF00}Shotgun\\n{33FF00}Sawnoff Shotgun\\n{33FF00}Combat Shotgun\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 4)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER5, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Gépfegyverek\", \"{33FF00}Uzi\\n{33FF00}MP5\\n{33FF00}AK-47\\n{33FF00}M4\\n{33FF00}Tec-9\\n{33FF00}Vidéki stukker\\n{33FF00}Sinper\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 5)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER6, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró\", \"{33FF00}RPG\\n{33FF00}HS Rocket\\n{33FF00}Lángszóró\\n{33FF00}Minigun\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
   if(listitem == 6)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER7, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Egyéb eszközök\", \"{33FF00}Paprikasprai\\n{33FF00}Tûzoltókészülék\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\");
}
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER1)
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
                }
                if(listitem == 4)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
                }
                if(listitem == 5)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
                }
                if(listitem == 6)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
                }
                if(listitem == 7)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
                }
                if(listitem == 8)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
                }
                if(listitem == 9)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
                }
                if(listitem == 10)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
                }
                if(listitem == 11)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
                }
                if(listitem == 12)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
                }
                if(listitem == 13)
                {
                    GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
                }
                if(listitem == 14)
                {
                  GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1);
                }
                if(listitem == 15)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST,\"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
            }
return 1;
}
               
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER2)
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 10) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 10)\");
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
            {
                GivePlayerWeapon(playerid, 16, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 17, 9999);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 18, 9999);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
}
}
return 1;
}
               
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER3)
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 5) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 5)\");
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 24, 9999);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
          }
}
return 1;
}
               
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER4)
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 15) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 15)\");
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 26, 9999);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 27, 9999);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
          }
}
return 1;
}
               
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER5)
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 20) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 20)\");
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 28, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 29, 9999);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 30, 9999);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999);
                }
                if(listitem == 4)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 32, 9999);
                }
                if(listitem == 5)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 33, 9999);
                }
                if(listitem == 6)
                {
                             GivePlayerWeapon(playerid, 34, 9999);
                }
                if(listitem == 7)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
          }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER6)
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 100)\");
{
if(response)
{
                if(listitem == 0)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 35, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
   GivePlayerWeapon(playerid, 36, 9999);
}
                if(listitem == 2)
{
   GivePlayerWeapon(playerid, 37, 9999);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9999);
                }
                if(listitem == 4)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
}
}
return 1;
}
               
if(dialogid == DIALOG_FEGYVER7)
{
         if(response)
         {
                if(listitem == 0)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 41, 9999);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                   GivePlayerWeapon(playerid, 42, 9999);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\");
                }
         }
return 1;
}
return 0;
}

45
Segítségkérés / GameText
« Dátum: 2012. december 02. - 11:35:54 »
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy gametextbõl lehet visszaszámolót csinálni?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal