Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - justrics
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
« Dátum: 2013. június 20. - 23:26:04 »
Óóóó bele sem gondoltam ebbe! Természetesen jogos amit mondasz, köszönöm azért a segítséged!
32
« Dátum: 2013. június 20. - 17:33:29 »
Sziasztok ismét akadt egy problémám, méghozzá nem tudok textlabelt kocsihoz csatolni. Mutatom, hogy van sorba beírva minden: Mód elején: new vizsgakocsi, Text3D:vizsgakocsitext; public OnGameModeInit() Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,3.0); vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",NARANCS,0,0,0,50.0,0,0); vizsgakocsi = AddStaticVehicleEx(475,-229.8000031,2725.3000488,62.5999985,0.0000000,104,1,15); //Sabre Így és még sincs ott ahol lenni e kellene. Segítsetek létszíves ha tudtok. Elõre is köszönöm!
33
« Dátum: 2013. június 19. - 15:57:25 »
if(cp[playerid] == { new jutalom, string[128]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 0; jutalom = GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) + random(10000) + 100); format(string, sizeof(string), \"Végeztél a munkáddal. Fizetség: %i\", jutalom); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); return 1; } Ezután csak simán folytatom? Vagy hogyan? S ha folytatom akkor a 9-es számot kapja?
34
« Dátum: 2013. június 19. - 12:22:11 »
Sziasztok! Régen pawnoztam már és most kedvet kaptam megint az irkáláshoz! Azonban ismét a segítségeteket szeretném kérni, mégpedig abban, hogy írtam már egy úttisztítós munkát cpk-el az mûködik nincs vele gond. Viszont szeretnék írni egy postás munkát is cpk-el. Hogyan tudom ez megvalósítani? (Az onplayerentercheckpoint-ra gondolok) Beteszem ahol eddig tartok. Segítségeteket elõre is köszönöm! // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> //Színek #define SZURKE 0xC0C0C0FF #define ZOLD 0x008000FF #define PIROS 0xFF0000FF #define CITROM 0xFFFF00FF #define FEHER 0xFFFFFFFF #define KEK 0x0000FFFF #define NARANCS 0xF07800FF #define LIME 0x10F441AA #define MAGENTA 0xFF00FFFF #define AQUA 0xF0F8FFAA #define FEKETE 0x000000AA #define BARNA 0XA52A2AAA #define CORAL 0xFF7F50AA #define ARANY 0xB8860BAA #define INDIGO 0x4B00B0AA #define OLIV 0x808000AA #define PINK 0xFFC0CBAA //Változók new Tisztito[MAX_PLAYERS]; new Banyasz[MAX_PLAYERS]; new Postas[MAX_PLAYERS]; new cp[MAX_PLAYERS]; new pcp[MAX_PLAYERS]; //Forwardok forward Interiors(); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { //Egyéb beállítások DisableInteriorEnterExits(); //interiorok kikapcsolva UsePlayerPedAnims(); //normális futás //Karakterek AddPlayerClass(26,-248.0478,2583.2944,63.5703,2.6334, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //Kezdõ skin //Pickupok //3DTextLabels Create3DTextLabel(\">>Úttisztító-Központ<<\\n>>/tisztito<<\", CITROM, -271.6113,2691.6631,62.8875,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Bánya bejárat<<\", CITROM, -226.6296,2831.5085,62.6526,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Parkoló<<\", CITROM, -280.7238,2686.7932,62.6626,40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Bánya iroda<<\\n>>/banyasz<<\", CITROM, -232.2351,2807.6138,62.0547, 40.0, 0, 1); Create3DTextLabel(\">>Posta<<\\n>>/postas<<\", CITROM, -208.1335,2713.0947,62.9794, 40.0, 0, 1); //Jármûvek AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2678.3994141,62.4000015,267.9949951,61,1,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-270.0000000,2672.6992188,62.5000000,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-269.8994141,2676.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-274.1992188,2670.7998047,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(574,-274.2998047,2674.5996094,62.4000015,270.0000000,61,26,15); //Sweeper AddStaticVehicleEx(485,-203.0000000,4261.3999023,374.5000000,268.0000000,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(485,-206.5000000,4264.5000000,374.5000000,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(485,-209.3999939,4267.8999023,374.6000061,267.9949951,-1,-1,15); //Baggage AddStaticVehicleEx(401,-539.0000000,2582.8999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.0999756,2578.0000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.2000122,2573.1000977,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.2999878,2568.3999023,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-539.4000244,2563.5000000,53.2999992,270.0000000,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.0999756,2581.6999512,53.2999992,89.9998779,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2576.5000000,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2000122,2571.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2566.3999023,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(401,-528.2999878,2561.3000488,53.2999992,89.9945068,1,-1,15); //Bravura AddStaticVehicleEx(462,-203.8999939,2719.6999512,62.4000015,182.0000000,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-201.6000061,2719.6999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-199.1999969,2719.8000488,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-200.1999969,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio AddStaticVehicleEx(462,-202.6000061,2716.1999512,62.4000015,181.9995117,86,1,15); //Faggio //Objectek CreateObject(970,-267.0000000,2679.6000977,62.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9949951); //object(fencesmallb) (1) CreateObject(970,-266.8999939,2669.6999512,62.2000008,0.0000000,0.0000000,179.9949951); //object(fencesmallb) (2) CreateObject(983,-276.1000061,2676.3999023,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (1) CreateObject(983,-276.1000061,2673.1999512,62.2999992,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (2) CreateObject(984,-281.8999939,2679.8000488,62.2999992,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (1) CreateObject(1231,-264.6000061,2669.6999512,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (1) CreateObject(1231,-264.7999878,2679.5000000,64.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(streetlamp2) (2) CreateObject(16337,-244.8000031,2835.1999512,61.9000015,0.0000000,0.0000000,82.0000000); //object(des_cranecontrol) (1) CreateObject(3214,-253.0000000,2819.0000000,69.8000031,0.0000000,0.0000000,17.9956055); //object(quarry_crusher) (1) CreateObject(16072,-259.2000122,2845.3000488,73.6999969,0.0000000,0.0000000,136.0000000); //object(des_quarrybelt01) (1) CreateObject(16072,-262.7999878,2844.1999512,73.6999969,0.0000000,0.0000000,135.9997559); //object(des_quarrybelt01) (2) CreateObject(3529,-254.8000031,2830.1000977,62.0999985,0.0000000,180.0000000,16.0000000); //object(vgsn_constrbeam) (1) CreateObject(3529,-258.3999939,2829.0000000,62.0000000,0.0000000,179.9945068,15.9960938); //object(vgsn_constrbeam) (2) CreateObject(3066,-238.3000031,2834.1000977,62.0000000,0.0000000,0.0000000,94.0000000); //object(ammotrn_obj) (1) CreateObject(925,-247.5000000,2822.3000488,62.5999985,0.0000000,0.0000000,16.0000000); //object(rack2) (1) CreateObject(8873,-220.6999969,2820.3000488,67.6999969,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(vgsecnstrct12) (1) CreateObject(3939,-226.3999939,2832.8999023,63.4000015,0.0000000,0.0000000,258.0000000); //object(hanger01) (1) CreateObject(1497,-228.0000000,2832.3000488,61.7000008,0.0000000,0.0000000,346.0000000); //object(gen_doorext02) (1) CreateObject(1497,-225.1000061,2831.6000977,61.7000008,0.0000000,0.0000000,165.9974365); //object(gen_doorext02) (2) CreateObject(1303,-228.8999939,2831.8000488,61.7999992,0.0000000,0.0000000,28.5000000); //object(dyn_quarryrock03) (1) CreateObject(9131,-228.5000000,2832.1000977,63.0000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (3) CreateObject(9131,-224.8000031,2831.1999512,62.9000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (4) CreateObject(9131,-227.3000031,2831.8000488,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7478638); //object(shbbyhswall13_lvs) (5) CreateObject(9131,-225.8999939,2831.6000977,64.4000015,0.0000000,270.0000000,346.7449951); //object(shbbyhswall13_lvs) (7) CreateObject(9131,-229.1000061,2832.3000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) ( CreateObject(9131,-224.1999969,2831.1000977,62.5000000,0.0000000,0.0000000,345.9979248); //object(shbbyhswall13_lvs) (9) CreateObject(1303,-224.3000031,2830.5000000,61.7000008,0.0000000,0.0000000,48.9985352); //object(dyn_quarryrock03) (2) CreateObject(10868,-176.6999969,4217.7998047,365.3999939,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(roadssfse19) (1) CreateObject(16114,-158.8000031,4178.6000977,356.2999878,0.0000000,0.0000000,84.0000000); //object(des_rockgp2_) (1) CreateObject(4816,-123.9000015,4175.7001953,368.3999939,0.0000000,12.0000000,272.0000000); //object(rockliff1_las) (1) CreateObject(4816,-154.1999969,4262.3999023,382.2000122,0.0000000,1.9970703,351.9995117); //object(rockliff1_las) (2) CreateObject(4816,-120.0000000,4225.1000977,375.2999878,0.0000000,5.9940186,323.9964600); //object(rockliff1_las) (3) CreateObject(4816,-206.1999969,4248.2001953,380.7999878,0.0000000,353.9940186,179.9964600); //object(rockliff1_las) (4) CreateObject(4816,-226.3999939,4246.0000000,382.7000122,0.0000000,357.9904785,117.9945068); //object(rockliff1_las) (5) CreateObject(16114,-149.6999969,4203.8999023,356.6000061,0.0000000,0.0000000,9.9914551); //object(des_rockgp2_) (2) CreateObject(16114,-150.6992188,4200.0000000,357.5000000,0.0000000,0.0000000,197.9901123); //object(des_rockgp2_) (6) CreateObject(4816,-225.6999969,4311.6000977,383.7000122,0.0000000,1.9940186,29.9964600); //object(rockliff1_las) (7) CreateObject(3932,-214.3000031,4292.2998047,375.1000061,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(hanger) (1) CreateObject(11556,-210.1000061,4293.3999023,380.5000000,0.0000000,0.0000000,28.0000000); //object(des_adrocks) (1) CreateObject(1497,-215.5000000,4291.2001953,374.2000122,0.0000000,0.0000000,22.0000000); //object(gen_doorext02) (5) CreateObject(1497,-212.6999969,4292.3999023,374.2000122,0.0000000,0.0000000,201.9956055); //object(gen_doorext02) (6) CreateObject(2991,-216.3000031,4286.7001953,374.8999939,0.0000000,0.0000000,280.0000000); //object(imy_bbox) (1) CreateObject(2974,-211.6000061,4291.6000977,374.2000122,0.0000000,0.0000000,20.0000000); //object(k_cargo1) (1) CreateObject(2974,-215.8999939,4290.0000000,374.2000122,0.0000000,0.0000000,19.9951172); //object(k_cargo1) (2) CreateObject(2649,-214.8000031,4294.3999023,377.2999878,0.0000000,0.0000000,290.0000000); //object(cj_aircon2) (1) CreateObject(16337,-204.1999969,4285.7998047,374.1000061,0.0000000,0.0000000,36.0000000); //object(des_cranecontrol) (2) CreateObject(8877,-204.5000000,4285.2998047,377.5000000,0.0000000,0.0000000,27.0000000); //object(vgsecnstrct10) (1) CreateObject(973,-192.6999969,4257.2001953,374.3999939,0.0000000,0.0000000,52.0000000); //object(sub_roadbarrier) (1) CreateObject(973,-184.6000061,4267.8999023,374.3999939,0.0000000,0.0000000,51.9982910); //object(sub_roadbarrier) (2) CreateObject(982,-542.0000000,2571.3999023,53.0999985,0.0000000,0.0000000,359.5000000); //object(fenceshit) (1) CreateObject(982,-529.7999878,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7446289); //object(fenceshit) (2) CreateObject(982,-506.8999939,2560.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,177.9918213); //object(fenceshit) (3) CreateObject(982,-541.7999878,2599.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.9895020); //object(fenceshit) (4) CreateObject(982,-541.2000122,2624.6999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.4892578); //object(fenceshit) (5) CreateObject(984,-513.7000122,2547.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit2) (2) CreateObject(984,-542.2999878,2553.8000488,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2500000); //object(fenceshit2) (3) CreateObject(984,-506.2999878,2579.3999023,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.2476807); //object(fenceshit2) (4) CreateObject(984,-505.7999878,2617.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,178.9947510); //object(fenceshit2) (6) CreateObject(984,-505.5000000,2630.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.2447510); //object(fenceshit2) (7) CreateObject(982,-527.0999756,2639.1999512,53.2000008,0.0000000,0.0000000,269.7500000); //object(fenceshit) (7) CreateObject(983,-511.1000061,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (3) CreateObject(983,-507.8999939,2639.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) (4) CreateObject(983,-505.2999878,2636.5000000,53.0999985,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(fenceshit3) (5) CreateObject(10832,-503.2000122,2601.6999512,54.4000015,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gatehouse2_sfse) (1) CreateObject(983,-505.8999939,2609.3000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (6) CreateObject(983,-506.1000061,2585.8000488,53.2000008,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(fenceshit3) (7) CreateObject(966,-505.8999939,2596.1000977,52.4000015,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(bar_gatebar01) (2) CreateObject(968,-505.8999939,2596.1000977,53.0999985,0.0000000,0.0000000,92.0000000); //object(barrierturn) (1) CreateObject(1290,-524.7000122,2560.1999512,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (1) CreateObject(1290,-524.2000122,2581.6000977,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (2) CreateObject(1290,-523.9000244,2604.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (3) CreateObject(1290,-523.5000000,2626.8999023,58.5999985,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(lamppost2) (4) CreateObject(10768,-196.5000000,4288.5000000,398.1000061,1.9981079,182.5015869,3.9127197); //object(airprtgnd_06_sfse) (1) CreateObject(983,-201.5000000,2722.0000000,62.4000015,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(fenceshit3) ( CreateObject(983,-198.3000031,2718.8000488,62.4000015,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(fenceshit3) (9) return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerCameraPos(playerid, -248.7953,2590.5557,63.5703); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -248.0478,2583.2944,63.5703); SetPlayerFacingAngle(playerid, 184.1213); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { Tisztito[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { Tisztito[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574) { SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Befejezted a munkát!))\"); cp[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 574) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb szálj be egy tisztító kocsiba!))\"); { if(cp[playerid] == 1) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid,-254.5421,2712.5925,62.2579, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 2) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid,-245.0893,2748.1411,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 3) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid,-199.3617,2748.1296,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 4) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 5; SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.1458,2713.9446,62.2642, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 5) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 6; SetPlayerCheckpoint(playerid,-189.6886,2650.9937,62.6870, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 6) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 7; SetPlayerCheckpoint(playerid,-242.7748,2637.6948,62.3558, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == 7) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 8; SetPlayerCheckpoint(playerid,-253.7674,2674.3245,62.2641, 3.0); return 1; } if(cp[playerid] == { new jutalom, string[128]; DisablePlayerCheckpoint(playerid); cp[playerid] = 0; jutalom = GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) + random(10000) + 100); format(string, sizeof(string), \"Végeztél a munkáddal. Fizetség: %i\", jutalom); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); return 1; } } return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } //public Interiors() //{ //for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i)) // { // if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,1.5,1555.5020,-1675.6503,16.1953)) // { // // } //return 1; //} //Parancsok (úttisztító)// CMD:tisztito(playerid, params[]) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-271.6113,2691.6631,62.6875)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a központba!))\"); if (Tisztito[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már úttisztító a munkád! ))\"); if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a postán!))\"); if (Banyasz[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Elõbb fel kell mondanod a bányában!))\"); Tisztito[playerid] = 1; SendClientMessage( playerid,ZOLD,\"((Sikeresen elvállaltad a munkát! Kezdéshez írd: /tisztit))\"); SetPlayerSkin(playerid, 16); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s úttisztítóként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } CMD:tisztit(playerid, params[]) { if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy úttisztító!))\"); cp[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -254.5588,2687.7588,62.2578, 3.0); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\"); return 1; } /*CMD:felmond(playerid, params[]) { if (Tisztito[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nincs munkád!))\"); Tisztito[playerid] = 0; Postas[playerid] = 0; Banyasz[playerid] = 0; cp[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetPlayerSkin(playerid, 26); SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Kiléptél a munkádból!))\"); return 1; }*/ //Parancsok (bányász)// CMD:banyaszinfo(playerid, params[] ) { if (Banyasz[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy bányász!))\"); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" (( Munkád: Bányász )) \" ); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több és értékes ércet találni! Parancs: /banyaszkutat )) \" ); return 1; } CMD:banyasz(playerid, params[]) { if(Banyasz[ playerid ] == 1) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Már bányász a munkád!))\"); Banyasz[ playerid ] = 1; SetPlayerPos( playerid,-213.1999969,4290.2998047,374.7000122); SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Bányász Munkát! Több infórmációért: /banyaszinfo ))\"); SetPlayerSkin(playerid, 188); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s bányászként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } //Parancsok (postás)// CMD:postas(playerid, params[]) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,-208.1335,2713.0947,62.9794)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"((Elõbb menny a postához!))\"); if (Postas[playerid] == 1) return SendClientMessage( playerid,FEHER,\"((Már postás a munkád! ))\"); Postas[playerid] = 1; SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen elválaltad a Postás Munkát! Több infórmációért: /postasinfo ))\"); SetPlayerSkin(playerid, 289); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s postásként dolgozik.\", name ); SendClientMessageToAll(NARANCS, string); return 1; } CMD:postasinfo(playerid, params[]) { if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\"); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" (( Munkád: Postás )) \" ); SendClientMessage( playerid, FEHER, \" ((A te dolgod minél több levelet kihordani! Parancs: /levelek )) \" ); return 1; } CMD:levelek(playerid, params[]) { if (Postas[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid,PIROS,\"((Nem vagy postás!))\"); pcp[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, -169.1943,2707.3289,62.1359, 3.0); SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Elkezdted a munkát!\"); return 1; }
35
« Dátum: 2012. december 07. - 12:33:09 »
Nincs lezárva az egész függvény. Plusz egyetértek az elõttem szólokkal, hogy ZCMD mindörökké. Sokkal egyszerûbb az egész! Plusz hanyagold a ctrl+c ctrl+v-t mert abból semmi jó nem sülhet ki, egy: meg sem érted a dolgokat, kettõ: ilyen hibák lesznek benne, három: hatalmas nagy marhaságokat gondolsz (mert ez tényleg nem tömb!) Még valami ahogy én látom semmi nincs beleírva parancsként, bár nem tudom hogy ez esetben az kell-e, mert én nem ezt használom, de itt egy példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Parancsok a szerveren:\"); return 1; } return 0; }
36
« Dátum: 2012. december 04. - 17:41:05 »
Szintén köszönöm mindkettõtöknek!
37
« Dátum: 2012. december 04. - 16:03:13 »
Sziasztok! Egy tutorial alapján csináltam egy ház rendszert, azonban van vele egy két gondom. A következõ cp-et tudok lerakni ami ugyebár berak egy interiorba ahonnan mikor kijövök rossz helyre tesz mert, a kiteleportálás az csak úgy van megoldva, hogy y-hoz hozzá adok 5-t. Nos egyszer ezt szeretném kérdezni, tõletek, hogy hogyan lehet fix helyet megadni neki, mondjuk pl a cp-elé tegyen bõven. Ezekben ha tudtok segíteni kérem hozzáértõ segítségeteket! Elõre is köszönöm. OFF: szerkeztettem mert a ház ár visszaadást sikerült megoldani Kód: // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <SII> #if defined FILTERSCRIPT #pragma tabsize 0 #define KEK 0x33AAFFFF #define SKEK 0x0000FFFF #define ZOLD 0x33AA33AA #define VZOLD 0x08FD04FF #define NARANCS 0xFF9900AA #define OSSZES_HAZ 100 //max ennyi ház lehet enum HazInfo { Tulaj[24], //tulajdonos nevét tároljuk egy 24-es tömbben Tulbanvan, //megnézzük, hogy tulajdonban van-e? Ar, //mennyibe kerül a ház Float:XPos, Float:YPos, Float:ZPos, //helyzetük VirtualWorld, //csekpontotk vw-je Text3D:HazNev //ház elõtti kiírás }; new hInfo[OSSZES_HAZ][HazInfo]; //hInfoval olvassuk ki az adatokat az enumból //=====================NormálVáltozók=========================================// new HazDarab;//Ellenõrizzük, hogy mennyi házat csináltunk new HazBe[OSSZES_HAZ];//Belépés new HazKi[OSSZES_HAZ];//Kilépés new PlayerInHouseID[MAX_PLAYERS];//Ellenõrzi, hogy egy játékos milyen ház idben van. //============================================================================// public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n**************************************\"); print(\" *Házrendszer betöltve by Just 1.0 *\"); print(\"**************************************\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n**************************************\"); print(\" *Házrendszer lelõve by Just 1.0 *\"); print(\"*************************************\\n\"); return 1; } #else main() #endif CMD:hazletrehoz(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Te nem vagy admin nem használhatod ezt a parancsot.\"); new HazAr,id = HazDarab; //változó amiben a ház árát hozzuk létre if(sscanf(params,\"i\",HazAr)) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Használat: /hazletrehoz <ára>\");//Ellenõrizzuk, hogy a player helyesen alkalmazza-e a parancsot. Az i paraméter egy szám ugy mind a d. new Float:x, Float:y, Float:z; //létrehozzuk a játékos pozició változóját GetPlayerPos(playerid, x,y,z); //majd bekérjük a játékos helyzetét. hInfo[id][Ar] = HazAr; //belõjjük a ház árát a megszabott árra. hInfo[id][Tulbanvan] = 0; //ez azt jelenti, hogy nincs a háznak tulajdonosa hInfo[id][XPos] = x; // hInfo[id][YPos] = y; //Tároljuk a az x,y,z poziciót a játékos poziciójával. hInfo[id][ZPos] = z; // hInfo[id][VirtualWorld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); //ház vw-je egyezik a játékos bekért vw-vel SendClientMessage(playerid,ZOLD,\"Ház létrehozva!\"); //üzenet a sikerességrõl! HazBe[id] = CreateDynamicCP(x,y,z,1.5,GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Létrehozzuk a belépõ cp-t és tároljuk HazKi[id] = CreateDynamicCP(443.9237,509.4609,1001.4195,1.5,GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Létrehozzuk a belépõ cp-t és tároljuk new file[40],feliratstring[100]; //létrehozunk két változót \"file\" és \"feliratstring\" néven format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",id); //formatáljuk a \"file\" változót a kiválasztott mappában. INI_Open(file);//Megnyitjuk az ini fájlt SII-vel INI_WriteInt(\"Ar\",HazAr);//Beleíratjuk az árat az árnak megfelelõ értékkel. INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",0);//Beállíttatjuk a tulajdonost \"senkire (0-ra)\" INI_WriteInt(\"VirtualWorld\",GetPlayerVirtualWorld( playerid));//Beleírtajuk a virtualworld-öt a getplayervirtualworld alapján. INI_WriteFloat(\"XPos\",x);//Beírjuk a játékos pozicióját a csekpont pozicióba. INI_WriteFloat(\"YPos\",y);//Ugyan az INI_WriteFloat(\"ZPos\",z);//Ugyan az INI_WriteString(\"Tulaj\",\"Nemhasználtház\");//Tulajdonosba beírjuk hogy Nemhasználtház. INI_Save();//Mentjük a fájlt SII-vel INI_Close();//És bezárjuk a fájlt SII-vel format(feliratstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonos: Nincs \\nÁra: %i$\",HazAr); hInfo[id][HazNev] = Create3DTextLabel(feliratstring,KEK,x,y,z,25.0,GetPlayerVirtualWorld(playerid)); HazDarabö+; return 1; } CMD:vasarol(playerid,params[]) { for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)//Megvizsgáljuk az összesházat. { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos])) continue;//Ellenõrizzük, hogy a játékos a cp közelében van-é? if(GetPlayerMoney(playerid) < hInfo[Ar]) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nincs elég pénzed a házra\");//Ellenõrizzük, hogy a játékosnak, van-e pénze a házra. if(hInfo[Tulbanvan] == 1)return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ennek a háznak már van tulajdonosa!\"); //ellenõrizzük, hogy a háznak van-e tulajdonosa. hInfo[Tulbanvan] = 1; //Beállítjuk a tulajdonost (aki megvette a szabad házat) new file[60],jNeve[24],string[100]; //változokat hozunk létre. GetPlayerName(playerid,jNeve,sizeof(jNeve));//Lekérjük a játékos nevet. format(hInfo[Tulaj],24,\"%s\",jNeve);//formatáljuk a ház tulajdonos nevét format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i);//formázzuk a házak fájlt INI_Open(file); //Megnyitjuk a fájlt INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",1); //Átállítjuk a tulajdonost 1-re vagyis igazra INI_WriteString(\"Tulaj\",jNeve);//Beállítjuk a tulajdonos nevét INI_Save(); //Mentjük INI_Close(); //Majd bezárjuk format(string,sizeof(string),\"Tulajdonbanvan: Igen \\nÁra: %i$ \\nTulajdonos neve: %s\",hInfo[Ar],jNeve);//Formatáljuk a ház nevét Update3DTextLabelText(hInfo[HazNev],VZOLD,string);//Felül írjuk a textlabelt és átszínezzük GivePlayerMoney(playerid,-hInfo[Ar]); return 1; } SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nem vagy ház közelében!\"); //vagy üzenetet küldünk arról, hogy nincs házközelben return 1; } CMD:elad(playerid,params[]) { for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos])) continue; if(hInfo[Tulbanvan] == 0) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ennek a háznak nincs tulajdonosa.\"); new jNeve[24]; GetPlayerName(playerid,jNeve,sizeof(jNeve)); if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(jNeve,hInfo[Tulbanvan]) == 0) return SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ez nem a teházad!\"); hInfo[Tulbanvan] = 0; new file[60],string[100]; format(hInfo[Tulaj],24,\"Nemhasználtház\"); format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i); INI_Open(file); INI_WriteInt(\"Tulbanvan\",0); INI_WriteString(\"Tulaj\",\"Nemhasználtház\"); INI_Save(); INI_Close(); format(string,sizeof(string),\"Tulajdonban van: nem \\nÁra: %i$ \\nTulajdonos: nincs\",hInfo[Ar],jNeve); Update3DTextLabelText(hInfo[HazNev],KEK,string); return 1; } SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Nem vagy ház közelében!\"); return 1; } public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid,checkpointid) { for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++) { if(checkpointid == HazBe) { new jNeve[24]; GetPlayerName(playerid,jNeve,24); if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(hInfo[Tulbanvan],jNeve) != 0)//Összehasonlítjuk, hogy tulban van vagy sem. { SetPVarInt(playerid,\"PlayersInteriorHouse\",GetPlayerInterior(playerid));//Storing, so later we can reset it back SetPVarInt(playerid,\"PlayerVirtualWorldHouse\",GetPlayerVirtualWorld(playerid));//Storing, so later we can reset it back SetPlayerInterior(playerid,12); SetPlayerPos(playerid,446.7281,507.0475,1001.4195) ; SetPlayerVirtualWorld(playerid,hInfo[VirtualWorld]); PlayerInHouseID[playerid] = i; } if(hInfo[Tulbanvan] == 1 && strcmp(hInfo[Tulaj],jNeve) != 0)//Ellenõrizzük, hogy ha a ház tulajdonban van de a tulajdonos neve nem ugyan az. { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Ez bizony nem a te házad!\"); } if(hInfo[Tulbanvan] == 0)//Ellenõrizzük a hogy tulban van-e { SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"/vasarol, hogy megvedd a házat\"); } } if(checkpointid == HazKi) { SetPlayerPos(playerid,hInfo[XPos],hInfo[YPos]+5,hInfo[ZPos]);//+4-at hozzá ad y,x-hez és oda tesz ki. SetPlayerInterior(playerid,GetPVarInt(playerid,\"PlayersInteriorHouse\"));//Setting the players interior to the one we stored SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPVarInt(playerid,\"PlayerVirtualWorldHouse\"));//Setting the players virtual world to the one we stored. } } return 1; } stock LoadHouses()//Creating the stock function { new file[60],haztulaj[24];//creating the \"file\" var. And also creating the \"houseowner\" var so we can store it, when we are reading the house owner ini line. for(new i = 0; i < OSSZES_HAZ;i++)//Looping threw every house { format(file,sizeof(file),\"JHaz/Hazak/%i.ini\",i);//Opening the house file with the current selected number with \"i\". if(!INI_Exist(file)) continue;//Checking if the ini house file exist, if not to stop there. INI_Open(file);//Opening the house ini hInfo[Ar] = INI_ReadInt(\"Ar\");//Reading the price. hInfo[Tulbanvan] = INI_ReadInt(\"Tulbanvan\");//Reading if it\'s owned. hInfo[XPos] = INI_ReadInt(\"XPos\");//Reading the X float position. hInfo[YPos] = INI_ReadInt(\"YPos\");//Reading the Y float position. hInfo[ZPos] = INI_ReadInt(\"ZPos\");//Reading the Z float position. hInfo[VirtualWorld] = INI_ReadInt(\"VirtualWorld\");//Reading the virtual world. INI_ReadString(houseowner,\"Tulaj\");//Reading the house owner. format(hInfo[Tulaj],24,\"%s\",houseowner);//Formating the \"Owner\" house id value to the red one. HazBe = CreateDynamicCP(hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos],1.5,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the checkpoint and storing it in the HouseEnter value. HazKi = CreateDynamicCP(443.9237,509.4609,1001.4195,1.5,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the house exit checkpoint and storing it in the HouseExit value. new feliratstring[100];//Creating the labelstring var. switch(hInfo[Tulbanvan])//Using the \"switch\" method to check if the house is owned { case 0:{format(labelstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonban van: Nem \\nÁra: %i$\",hInfo[Ar]);}//If it isnt... case 1:{format(labelstring,sizeof(feliratstring),\"Tulajdonban van: Igen \\nÁra: %i$ \\nTulaj: %s\",hInfo[Ar],hInfo[Tulaj]);}//If it is... } hInfo[HazNev] = Create3DTextLabel(feliratstring,VZOLD,hInfo[XPos],hInfo[YPos],hInfo[ZPos],25.0,hInfo[VirtualWorld]);//Creating the label with the formatted string. HazDarabö+;//+ counting the HouseCount var. INI_Close();//Closing the SII file. } return 1; }
38
« Dátum: 2012. december 03. - 08:32:35 »
Köszönöm szépen a segítséget most már tudom!
39
« Dátum: 2012. december 02. - 23:56:02 »
Igen ezt megtaláltam én is de mikor rámegyek arra a pastebines cuccra akkor csak egy script-et látok. Abból, hogyan lesz inc?
40
« Dátum: 2012. december 02. - 18:25:33 »
Sziasztok nem tudja valaki, hogyan kell oltható tûzet csinálni? Egyik szerveren láttam ilyen extrát is, hogy textlabellel volt megoldva a hp-ja. Találtam egy leírást de ahhoz egy fire2.inc kellene de olyat meg nem találok sehol sem. Elõre is köszönöm ha tudtok ebben segíteni!
41
« Dátum: 2012. december 02. - 13:55:01 »
Köszönöm mindkettõtöknek!
42
« Dátum: 2012. december 02. - 13:52:17 »
Köszönöm!
43
« Dátum: 2012. december 02. - 12:14:36 »
És azt, hogyan lehet megoldani, hogy egy adott timerrel számoljon vissza?
44
« Dátum: 2012. december 02. - 12:11:43 »
Sziasztok! Igen csak kezdõ \"scripter\" vagyok azért idézõ jelben, mondanám mert csak hobbyból csinálgatok egy modot, plusz, hogy megismerjem a nyelvet ugyan is az egyetemen hasonlóval foglalkoztam. Nos nem húzom a szót egy fegyver lekérõ szcriptet szeretnék publikálni nektek, a kezdõknek illetve mindenkinek akinek szüksége van egy ilyenre. Lehet, hogy nem tökéletes, lehetséges, hogy egyszerûbben kevesebb sorból is megoldhatnám, nekem így sikerült. Használja mindenki bátran. A nevem ugyan benne van a scriptben, mindenkinek szíve joga, hogy benne hagyja-e vagy sem, engem nem bánt meg nem károsít meg semmivel sem! Script tulajdonságok:- A lekérõt egy /fegyver parancsal nyithatjuk meg. - A parancs csak egy bizonyos helyen mûködik egy fegyver boltban, ez igény szerint kivehetõ módosítható. - A fegyverek igényesen fajta kategóriákba vannak szétbontva. - A fegyverek megvételét ponthoz kötöttem. - Valamint a dialogban a szövegek \"vidáman\" színezve vannak. Képek a scriptrõl:Itt mutatnék, két képet, hogy mirõl is beszéltem eddig. Kép1: [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/121202/4237237721_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] Kép2: [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/121202/4073799322_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] Maga script:Nos elhúztam rendesen a beszédemet, de akkor a végére itt van a script is. //Dialogos fegyverlekérõ script. #include <a_samp> #include <zcmd> #pragma tabsize 0 #define DIALOG_MENU (9) #define DIALOG_FEGYVER1 (10) #define DIALOG_FEGYVER2 (11) #define DIALOG_FEGYVER3 (12) #define DIALOG_FEGYVER4 (13) #define DIALOG_FEGYVER5 (14) #define DIALOG_FEGYVER6 (15) #define DIALOG_FEGYVER7 (16) #define PIROS 0xFF0000FF //------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n***********************************\"); print(\"*Fegyver lekérõ szkript betöltve. *\"); print(\"*Készítette: Just. *\"); print(\"***********************************\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } CMD:fegyver(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,312.2160,-166.1414,999.6010))return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy a fegyverboltban!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_MENU) { if(response) { if(listitem == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Alapfegyverek\", \"{33FF00}Boxer\\n{33FF00}Golfütõ\\n{33FF00}Gumibot\\n{33FF00}Kés\\n{33FF00}Baseballütõ\\n{33FF00}Ásó\\n{33FF00}Billiárd dákó\\n{33FF00}Szamuráj kard\\n{33FF00}Láncfûrész\\n{33FF00}Kétvégû dildó\\n{33FF00}Dildó\\n{33FF00}Vibrator\\n{33FF00}Ezüst Vibrator\\n{33FF00}Virág\\n{33FF00}Fehér bot\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Robbanófegyverek\", \"{33FF00}Gránát\\n{33FF00}Füstgránát\\n{33FF00}Molotovkoktél\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 2) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER3, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Marokfegyverek\", \"{33FF00}9mm\\n{33FF00}Hangtompított 9mm-es\\n{33FF00}Desert Eagle\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 3) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER4, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Shotgunok\", \"{33FF00}Shotgun\\n{33FF00}Sawnoff Shotgun\\n{33FF00}Combat Shotgun\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 4) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER5, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Gépfegyverek\", \"{33FF00}Uzi\\n{33FF00}MP5\\n{33FF00}AK-47\\n{33FF00}M4\\n{33FF00}Tec-9\\n{33FF00}Vidéki stukker\\n{33FF00}Sinper\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 5) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER6, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró\", \"{33FF00}RPG\\n{33FF00}HS Rocket\\n{33FF00}Lángszóró\\n{33FF00}Minigun\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } if(listitem == 6) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FEGYVER7, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}Egyéb eszközök\", \"{33FF00}Paprikasprai\\n{33FF00}Tûzoltókészülék\\nVissza\",\"Választ\", \"Mégsem\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER1) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); } if(listitem == 5) { GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); } if(listitem == 7) { GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); } if(listitem == { GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); } if(listitem == 9) { GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); } if(listitem == 10) { GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); } if(listitem == 11) { GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); } if(listitem == 12) { GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); } if(listitem == 13) { GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } if(listitem == 14) { GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1); } if(listitem == 15) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST,\"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER2) { if(GetPlayerScore(playerid) < 10) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 10)\"); { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 16, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 17, 9999); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 18, 9999); } if(listitem == 3) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER3) { if(GetPlayerScore(playerid) < 5) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 5)\"); { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9999); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 9999); } if(listitem == 3) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER4) { if(GetPlayerScore(playerid) < 15) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 15)\"); { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 9999); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 9999); } if(listitem == 3) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER5) { if(GetPlayerScore(playerid) < 20) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 20)\"); { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 28, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 9999); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 9999); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9999); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 32, 9999); } if(listitem == 5) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 9999); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 9999); } if(listitem == 7) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER6) { if(GetPlayerScore(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Túl kevés a pontod! (min. 100)\"); { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 35, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 36, 9999); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 37, 9999); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9999); } if(listitem == 4) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } } return 1; } if(dialogid == DIALOG_FEGYVER7) { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 41, 9999); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 42, 9999); } if(listitem == 2) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{CC33FF}Fegyver választó\", \"{40FFFF}Alapfegyverek{FF0000}(pont követelmény:0)\\n{40FFFF}Robbanó fegyverek{FF0000}(pont követelmény:10)\\n{40FFFF}Marokfegyverek{FF0000}(pont követelmény:5)\\n{40FFFF}Shotgunok{FF0000}(pont követelmény:15)\\n{40FFFF}Gépfegyverek{FF0000}(pont követelmény:20)\\n{40FFFF}Rakétavetõk,Minigun,Lángszóró{FF0000}(pont követelmény:100)\\n{40FFFF}Egyéb eszközök{FF0000}(pont követelmény:0)\",\"Választ!\", \"Mégsem!\"); } } return 1; } return 0; }
45
« Dátum: 2012. december 02. - 11:35:54 »
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy gametextbõl lehet visszaszámolót csinálni?
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
|