Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 32
Archívum / Shopos NPC« Dátum: 2014. április 30. - 22:21:58 »
Próbálkoztál már a Debugolással?
Debug: Létrehozol egy admin felhasználót (acl.xml -ben adod meg természetesen az admin jogot). A szerveren bejelentkezel: \'/login [az admin felhasználó neve] [jelszó] Beütöd a következõ parancsot: /debugscript 3 Újraindítod a scriptet és különbözõ script(ed) által kínált lehetõségek használatánál szemmel tartod a debug ablakot. 33
Admin TGF szerverekre / Ev0luTi0n Servers és SkyMTA:RP Team TGF« Dátum: 2014. április 26. - 14:27:22 »
Sziasztok!
2014.04.26 -kor (MA!!!) Ev0luTi0n Servers és SkyMTA:RP Team T(a)GF(elvétel) lesz 15:00 -tól. 34
Kérdések, Segítség / HTML - Felbontás automatikus átméretezés« Dátum: 2014. április 15. - 16:17:44 »
Köszönöm a segítséget!
Zárnák is akkor. 35
Kérdések, Segítség / HTML - Felbontás automatikus átméretezés« Dátum: 2014. április 14. - 16:25:41 »
Hali!
Nekem egy olyan gondom lenne, hogy HTML-ben hogyan tudom megoldani azt, hogy a felhasználó képernyõfelbontására méretezze automatikusan magát az oldal? Egy ideje már küzdök a problémával. Kerestem Googlen, fórumokon... számtalan megoldást próbáltam, de mindhiába. :no: 36
Archívum / SkyMTA:RP | www.ev-se.eu« Dátum: 2014. április 05. - 00:17:38 »Idézetet írta: Msr date=1396646052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46530\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nem lehet regisztrálni forumra mert mikor regisztrálnál kell irni IG nevet ezel nincs is kond de viszont nincs rublika ahova írj !!! semmi nem tudsz oda írni és így nem fogadja el a rendszer a regisztráciot.. :wall:Én megpróbáltam még egy felhasználót regisztrálni. Remekül sikerült. 37
Kérdések, Segítség / Sampforum.hu: Témák kiemelése?« Dátum: 2014. április 04. - 13:51:27 »
Sziasztok!
Egy rövidke kérdésem lenne, ami annyiról szól, hogy hogyan lehet témát kiemeltetni? Én egyszer hallottam olyanról, hogy bizonyos megtekintés számától függ. Ez igaz? Mennyi megtekintéstõl emelik ki? 38
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu« Dátum: 2014. március 31. - 17:41:10 »Idézetet írta: cappsy date=1396280306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Fut még?Fut. 39
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu« Dátum: 2014. március 23. - 11:35:47 »Idézetet írta: razr date=1395535403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hm. Jól hangzik.Nem rossz ötlet. Már csináljuk is!
40
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu« Dátum: 2014. március 23. - 01:36:35 »Célunk, stílus és játéktér A szerver a publikus MTA:DayZ moddal fut, ám kicsit átdolgozva. Egy nemzetközi szerverrõl beszélünk, tehát a fõ nyelv az Angol. Célunk egy olyan MTA:DayZ szervert létrehozni, ami kitûnik a sorból, ahol nem az elunt alap DayZ mod van, ahol a zombik nem kettesével, hanem ezresével sprintelnek az agy után. A szerver az egész San Andreas mapon játszódik, viszont teljesen át van dolgozva, át van mappolva a táj. Apokaliptikus környezet... mindenhol szemét, holtest, roncs és törmelék... Gamemode Mint már fentebb említettem, a szerver az alap MTA:DayZ mod átdolgozott verziójával fut. A modot a SkyMTA:RP Fejlesztõi Csapata ápolgatja, ami egy scriptert, három mappert és egy modellezõt jelent. Az újdonságokat külön scriptekre szedtük, hogy áttekinthetõbb legyen a fejlesztésnél, ami így néz ki:
Ne feledd! Ezek csak a különálló scriptek. Rengeteg újdonság van még a DayZ modon belül! Admin Csapat Megpróbáljuk az Admin Csapatot olyan játékosokból összeválogatni akik nem játszanak ezen a szerveren, hisz ha adminok is és játékosok is, abból visszaélések lehetnek. Ha mégis megtörténne, bejelentheted a csaló admint Fórumunkon vagy Email címünkön. Technikai Háttér A szerver egy VPS -en fut, ami 2GB RAM -mal, 2Ghz CPU -val és aránylag jó internetkapcsolattal rendelkezik. Az operációs rendszere egy Linux (Ubuntu). A szervergép magyar szolgáltatótól van bérelve és Magyarországon is helyezkedik el, a T-Home Dataplexjében. Jelenleg TeamSpeak3 szerverek, egy Team Fortress 2 szerver, egy SkyMTA:RP szerver, a SkyMTA:RP fejlesztõi szervere és maga az MTA:DayZ szerver fut rajta. Még nem észleltünk rajta laggot. Elérhetõségek Weboldal: http://ev-se.eu Fórum: http://forum.ev-se.eu Facebook: www.facebook.com/evorpg Online Support: http://support.ev-se.eu/chat.php Email: [email protected] Szerver IP: s1.ev-se.eu:22005 vagy 37.17.173.181:22005 TeamSpeak3 IP: s1.ev-se.eu:9987 vagy 37.17.173.181:9987 Szerver Monitor http://www.game-state.com/37.17.173.181:22005/560x95_FFFFFF_FF9900_000000_000000.png[/img] 41
Játékok / Battlefield - Hardline« Dátum: 2014. május 28. - 21:00:42 »Idézetet írta: Ryan_Sanchez. date=1401303233\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem a jatek ettol jo, hogy katonak lehetunk egy jatekba. Van mar eleg rendorok s bunozok jatek.Ha innen nézzük a dolgokat, akkor katonás játék is van egy rakat. 42
Játékok / Battlefield - Hardline« Dátum: 2014. május 28. - 17:34:22 »Tegnap még csak pletyka volt, ma viszont hivatalos. A Battlefield Hardline létezik és már nem is kell olyan sokat várnunk rá. Tegnap kiszivárgott egy kis információ a Battlefield Hardline-ról, amit akkor természetesen még csak pletykaként kezeltünk. Most viszont az Electronic Arts is megerõsítette az új Battlefield részt. A Visceral Games stúdiójában készülõ Battlefield Hardline lesz a legendás sorozat következõ része, ami egy teljesen új vonalat nyit meg a franchise-ban. A fõleg katonákat felsorakoztató brutális háború helyett a rendõrök és a bûnözök közötti harc lesz a középpontban. http://gs.i.web4.hu/apix_collect/1405/battlefield-hardline/battlefield-hardline_screenshot_20140527181527_4_nfh.jpg[/img] A Battlefield Hardline megjelenés sem várat túl sokat magára, ugyanis az EA bejelentette, hogy a játék már idén õsszel megjelenik. A Visceral elmondta, hogy a többjátékos módon kívül - ami ugye a sorozat legfontosabb részévé vált az utóbbi években - nagy hangsúlyt szeretnének fektetni az kampányra is. Ez mondjuk a Dead Space stúdiójától talán el is várható. A Battlefield Hardline megjelenés pontos dátumát és a támogatott platformokat egyelõre nem hozták nyilvánosságra, azt viszont tudjuk, hogy az E3 2014-es EA konferencián rengeteg információval szolgál majd a cég. 43
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 15:50:06 »Idézetet írta: Aqe34 date=1400328726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic a parancs más ok miatt nem volt jó.azt kijavítottam.ha megadnám az ftp t meg a kódot nem tudnád megcsinálni nekem?Áhh, ilyeneket nem vállalok. 44
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 14:02:26 »Idézetet írta: Aqe34 date=1400322011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic az a gond hogy ha a modloader be van töltve akkor nem mükszik a /makecivveh parancs:sA Vallhalla már csak ilyen. 45
Archívum / MTA Handling editor kérdés!« Dátum: 2014. május 17. - 10:53:40 »
A megoldást ezzel a scripttel a legegyszerûbb:
http://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=3016 Kiexportálod a handlinget, majd a letöltött és berakott scriptnek a \'vehicles\' mappájában létrehozol egy új fájlt \'/kocsineve/.hnd\' néven. Ezt a fájlt megnyitod egy szövegszerkesztõvel, és beilleszted a fájlba a kiexportált \"handlingsort\". Ezután ha újraindítod a scriptet, (modloader) akkor csak az újonnan letett jármûveket fogja handligelni. Az utóbbit úgy tudod orvosolni, hogy amikor indítod a scriptet, hamarabb indítod el a \'modloader\' resourcet, mint azt a resourcet ami leteszi a kocsikat (természetesen, mtaserver.conf-ban). Remélem érthetõen írtam le, csak siettem. |