Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dommper

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 34
31
Archívum / Shopos NPC
« Dátum: 2014. Május 02. - 14:03:42 »
Fájlok megvannak? Meta helyes?

32
Archívum / Shopos NPC
« Dátum: 2014. Április 30. - 22:21:58 »
Próbálkoztál már a Debugolással?
Debug:
Létrehozol egy admin felhasználót (acl.xml -ben adod meg természetesen az admin jogot).
A szerveren bejelentkezel: \'/login [az admin felhasználó neve] [jelszó]
Beütöd a következõ parancsot: /debugscript 3
Újraindítod a scriptet és különbözõ script(ed) által kínált lehetõségek használatánál szemmel tartod a debug ablakot.

33
Admin TGF szerverekre / Ev0luTi0n Servers és SkyMTA:RP Team TGF
« Dátum: 2014. Április 26. - 14:27:22 »
Sziasztok!
 
2014.04.26 -kor (MA!!!) Ev0luTi0n Servers és SkyMTA:RP Team T(a)GF(elvétel) lesz 15:00 -tól.
Gyülekezõ a TeamSpeak3 szerverünkön. (Betoppanó > 15:00 órai TGF)
Aminek lehet jelentkezni:
- Ev0luTi0n Servers Online Support (LiveChat és Email) [5-10 fõ]
- Ev0luTi0n Servers Fórum Moderátorok [5-10 fõ]
- Ev0luTi0n Servers Webmester [1 fõ]
- Ev0luTi0n Servers HTML/PHP/CSS/Java Programozó [2-4 fõ]
- Ev0luTi0n Radio Rádiós [5-8 fõ]
- Photoshop Képszerkesztõ/Dizájner [1-2 fõ]
- TeamSpeak3 Moderátorok [3-5 fõ]
- TeamSpeak3 Konfigos [1 fõ]
- SkyMTA:RP Online Support (LiveChat és Email) [2-3 fõ]
- SkyMTA:RP Moderátorok (IG) [1-3 fõ]
- SkyMTA:RP Textúrázó [1-2 fõ]
- SkyMTA:RP Modellezõ [1-2 fõ]
- SkyMTA:RP Scripter (Lua) [1-3 fõ]
(Természetesen a különbözõ pozíciókhoz biztosítjuk a munkafelületet! Minden komolyabb support vagy pozíció saját \"fizetést\" kap, ami azt jelenti, hogy minden rangon lévõ teamtagot másképp jutalmazunk meg. ! ! ! NEM AJÁNLUNK PÉNZBELI JUTALMAT ! ! !)
TeamSpeak3 IP: s1.ev-se.eu:9988
Fórum: http://forum.ev-se.eu/
[/quote]

34
Kérdések, Segítség / HTML - Felbontás automatikus átméretezés
« Dátum: 2014. Április 15. - 16:17:44 »
Köszönöm a segítséget! ;D
Zárnák is akkor.

35
Kérdések, Segítség / HTML - Felbontás automatikus átméretezés
« Dátum: 2014. Április 14. - 16:25:41 »
Hali!
Nekem egy olyan gondom lenne, hogy HTML-ben hogyan tudom megoldani azt, hogy a felhasználó képernyõfelbontására méretezze automatikusan magát az oldal?
Egy ideje már küzdök a problémával.
Kerestem Googlen, fórumokon... számtalan megoldást próbáltam, de mindhiába. :no:

36
Archívum / SkyMTA:RP | www.ev-se.eu
« Dátum: 2014. Április 05. - 00:17:38 »
Idézetet írta: Msr date=1396646052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46530\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem lehet regisztrálni forumra mert mikor regisztrálnál kell irni IG nevet ezel nincs is kond de viszont nincs rublika ahova írj !!! semmi nem tudsz oda írni és így nem fogadja el a rendszer a regisztráciot.. :wall:
 
Én megpróbáltam még egy felhasználót regisztrálni. Remekül sikerült.

37
Kérdések, Segítség / Sampforum.hu: Témák kiemelése?
« Dátum: 2014. Április 04. - 13:51:27 »
Sziasztok!
Egy rövidke kérdésem lenne, ami annyiról szól, hogy hogyan lehet témát kiemeltetni?
Én egyszer hallottam olyanról, hogy bizonyos megtekintés számától függ. Ez igaz? Mennyi megtekintéstõl emelik ki?

38
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu
« Dátum: 2014. Március 31. - 17:41:10 »
Idézetet írta: cappsy date=1396280306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fut még?
 
Fut.

39
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu
« Dátum: 2014. Március 23. - 11:35:47 »
Idézetet írta: razr date=1395535403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hm. Jól hangzik.

Viszont felvetném az ötletet, hogy a jármûvek modjait be-ki lehessen a dashboard-ba kapcsolni, ha eddig még nem lehetett. Ezzel gondolván a rossz PC-vel rendelkezõkre, köztük jómagam is. Valamint a /glue-t át lehetne rakni a \"K\" gombra, a gyorsabb játékmenet érdekében. :)


Egyébként sok sikert! Remélem lesz egy igazi magyar (bár ha még a nyelv nem is az) MTA:DayZ szerver. :)

 
Nem rossz ötlet. Már csináljuk is! :)
 

Mintha régin is játszottam voltan ezen. Jó volt minden. Sok sikert a szerverhez.
 
[/quote]
Régebben is volt MTA:DayZ szerverünk de nem ezen a néven. Ev0luTi0nDayZ néven futott.
Köszönjük!
EDIT: Megtaláltam a régi témát. (http://sampforum.hu/index.php?topic=41500.0)

40
Archívum / NextgenMTA:DayZ | www.ev-se.eu
« Dátum: 2014. Március 23. - 01:36:35 »
\"fekvo_banner2x_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
Célunk, stílus és játéktér
A szerver a publikus MTA:DayZ moddal fut, ám kicsit átdolgozva.
Egy nemzetközi szerverrõl beszélünk, tehát a fõ nyelv az Angol.
Célunk egy olyan MTA:DayZ szervert létrehozni, ami kitûnik a sorból, ahol nem az elunt alap DayZ mod van, ahol a zombik nem kettesével, hanem ezresével sprintelnek az agy után.
A szerver az egész San Andreas mapon játszódik, viszont teljesen át van dolgozva, át van mappolva a táj.
Apokaliptikus környezet... mindenhol szemét, holtest, roncs és törmelék...
Gamemode
Mint már fentebb említettem, a szerver az alap MTA:DayZ mod átdolgozott verziójával fut.
A modot a SkyMTA:RP Fejlesztõi Csapata ápolgatja, ami egy scriptert, három mappert és egy modellezõt jelent.
Az újdonságokat külön scriptekre szedtük, hogy áttekinthetõbb legyen a fejlesztésnél, ami így néz ki:
 

  • ev0z_admin - Alap admin rendszer.


  • ev0z_adminduty - Adminszolgálat.


  • ev0z_ar - Anti Relog. Sok játékos végre szokott hajtani egy relogot, ha veszélyt jelent rá valaki vagy éppen csatáznak. Ez a script ezt orvosolja.


  • ev0z_banner - Ez a script a felsõ hirdetõcsíkért felelõs.


  • ev0z_bgsounds - Egy az alap MTA:DayZ csapat által publikált script, a DayZ-s háttérhangok.


  • ev0z_cctv - Különbözõ katonai támaszpontokon el lett helyezve egy vezérlõszoba, ahol a területen lévõ kamerákat tudjuk kezelni.


  • ev0z_dashboard - RP szerverünkön is megtalálható és elsõsorban oda fejlesztett scriptet áthoztuk a DayZ szerverünkre is. Ez az a bûvös \'F2\', viszont itt az \'F3\'-on található meg. A vezérlõpult egy \"csonkított\" változata található itt meg.


  • ev0z_flood - Szintén az RP szerverrõl áthozott árvíz script. Idõnként elöntjük San Andreas mapját, hogy ne unjuk magunkat a szerveren.


  • ev0z_fly - Adminszolgálatosnak repülés. Hasznos tud lenni segítségnyújtáskor.


  • ev0z_globalchat - Szintén egy hivatalos MTA:DayZ script. A globális chatet engedélyezi.


  • ev0z_glue - A jármûvekre fel tudunk \"ragadni\" a /glue paranccsal.


  • ev0z_heligrab - A helikopterekre fel tudunk kapaszkodni vele.


  • ev0z_infobox - Egy felugró figyelmeztetõ ablak szintén az RP szerverünkrõl.


  • ev0z_map - A map rendszer, hogy rendezetten legyenek a scriptek.


  • ev0z_reload - Az \'R\' betû megnyomásával újra tudjuk tárazni a fegyverünket.


  • ev0z_safezones - Van a mappon egy Safezone, ahol halhatatlanok vagyunk és nem tudnak bejönni a zombik. Hasznos lehet kereskedésre, gyülekezõpontra és A.F.K zónára.


  • ev0z_skins - A script a modolt skineket tartalmazza.


  • ev0z_tentfix - A bemodolt sátor ún. \"Collide\"-ját javítja.


  • ev0z_vehicles -  A script a modolt jármûveket tartalmazza..


  • ev0z_water - Szép víz textúra RP szerverrõl.


  • ev0z_weapons - A script a modolt fegyvereket tartalmazza.


  • ev0z_weaponsounds - A script a fegyverek új hangjait tartalmazza.


  • ev0z_whud - Egy Arma 2 stílusú HUD-dal bõvíti ki a szervert.


Ne feledd! Ezek csak a különálló scriptek. Rengeteg újdonság van még a DayZ modon belül!
Admin Csapat
Megpróbáljuk az Admin Csapatot olyan játékosokból összeválogatni akik nem játszanak ezen a szerveren, hisz ha adminok is és játékosok is, abból visszaélések lehetnek.
Ha mégis megtörténne, bejelentheted a csaló admint Fórumunkon vagy Email címünkön.
Technikai Háttér
A szerver egy VPS -en fut, ami 2GB RAM -mal, 2Ghz CPU -val és aránylag jó internetkapcsolattal rendelkezik.
Az operációs rendszere egy Linux (Ubuntu).
A szervergép magyar szolgáltatótól van bérelve és Magyarországon is helyezkedik el, a T-Home Dataplexjében.
Jelenleg TeamSpeak3 szerverek, egy Team Fortress 2 szerver, egy SkyMTA:RP szerver, a SkyMTA:RP fejlesztõi szervere és maga az MTA:DayZ szerver fut rajta.
Még nem észleltünk rajta laggot.
Elérhetõségek
Weboldal: http://ev-se.eu
Fórum: http://forum.ev-se.eu
Facebook: www.facebook.com/evorpg
Online Support: http://support.ev-se.eu/chat.php
Email: [email protected]
Szerver IP: s1.ev-se.eu:22005 vagy 37.17.173.181:22005
TeamSpeak3 IP: s1.ev-se.eu:9987 vagy 37.17.173.181:9987
Szerver Monitor
\"width=500http://www.game-state.com/37.17.173.181:22005/560x95_FFFFFF_FF9900_000000_000000.png[/img]

41
Játékok / Battlefield - Hardline
« Dátum: 2014. Május 28. - 21:00:42 »
Idézetet írta: Ryan_Sanchez. date=1401303233\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem a jatek ettol jo, hogy katonak lehetunk egy jatekba. Van mar eleg rendorok s bunozok jatek.
 
Ha innen nézzük a dolgokat, akkor katonás játék is van egy rakat. :)

42
Játékok / Battlefield - Hardline
« Dátum: 2014. Május 28. - 17:34:22 »

Tegnap még csak pletyka volt, ma viszont hivatalos. A Battlefield Hardline létezik és már nem is kell olyan sokat várnunk rá.
Tegnap kiszivárgott egy kis információ a Battlefield Hardline-ról, amit akkor természetesen még csak pletykaként kezeltünk. Most viszont az Electronic Arts is megerõsítette az új Battlefield részt.
A Visceral Games stúdiójában készülõ Battlefield Hardline lesz a legendás sorozat következõ része, ami egy teljesen új vonalat nyit meg a franchise-ban. A fõleg katonákat felsorakoztató brutális háború helyett a rendõrök és a bûnözök közötti harc lesz a középpontban.
\"width=500http://gs.i.web4.hu/apix_collect/1405/battlefield-hardline/battlefield-hardline_screenshot_20140527181527_4_nfh.jpg[/img]
A Battlefield Hardline megjelenés sem várat túl sokat magára, ugyanis az EA bejelentette, hogy a játék már idén õsszel megjelenik. A Visceral elmondta, hogy a többjátékos módon kívül - ami ugye a sorozat legfontosabb részévé vált az utóbbi években - nagy hangsúlyt szeretnének fektetni az kampányra is. Ez mondjuk a Dead Space stúdiójától talán el is várható.
A Battlefield Hardline megjelenés pontos dátumát és a támogatott platformokat egyelõre nem hozták nyilvánosságra, azt viszont tudjuk, hogy az E3 2014-es EA konferencián rengeteg információval szolgál majd a cég.
 
 

43
Archívum / MTA Handling editor kérdés!
« Dátum: 2014. Május 17. - 15:50:06 »
Idézetet írta: Aqe34 date=1400328726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a parancs más ok miatt nem volt jó.azt kijavítottam.ha megadnám az ftp t meg a kódot nem tudnád megcsinálni nekem?
 
Áhh, ilyeneket nem vállalok. :)

44
Archívum / MTA Handling editor kérdés!
« Dátum: 2014. Május 17. - 14:02:26 »
Idézetet írta: Aqe34 date=1400322011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az a gond hogy ha a modloader be van töltve akkor nem mükszik a /makecivveh parancs:s
 
A Vallhalla már csak ilyen.

45
Archívum / MTA Handling editor kérdés!
« Dátum: 2014. Május 17. - 10:53:40 »
A megoldást ezzel a scripttel a legegyszerûbb:
http://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=3016
Kiexportálod a handlinget, majd a letöltött és berakott scriptnek a \'vehicles\' mappájában létrehozol egy új fájlt \'/kocsineve/.hnd\' néven.
Ezt a fájlt megnyitod egy szövegszerkesztõvel, és beilleszted a fájlba a kiexportált \"handlingsort\".
Ezután ha újraindítod a scriptet, (modloader) akkor csak az újonnan letett jármûveket fogja handligelni.
Az utóbbit úgy tudod orvosolni, hogy amikor indítod a scriptet, hamarabb indítod el a \'modloader\' resourcet, mint azt a resourcet ami leteszi a kocsikat (természetesen, mtaserver.conf-ban).
Remélem érthetõen írtam le, csak siettem.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal