Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 36
31
Szép munka.

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / MoveObjectEx
« Dátum: 2012. május 08. - 20:15:38 »
A MoveObject() függvényben eredetileg sebességként az tudjuk megadni, hogy mekkora legyen a másodpercenként megtett egységek száma. Ebben a függvényben viszont sebesség helyett meg tudjuk azt adni, hogy mennyi ideig tartson a mozgás (ezredmásodpercben mérve).
 
// -----------------------------------------------------------------------------
// Név: MoveObjectEx
// Készítette: GameStar
// Frissítve: 2012. május 8.
// -----------------------------------------------------------------------------
stock MoveObjectEx(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Time, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetObjectPos(objectid, x, y, z);
    return MoveObject(objectid, X, Y, Z, floatdiv(floatabs(floatsqroot(floatpower(floatsub(X,x),2)+floatpower(floatsub(Y,y),2)+floatpower(floatsub(Z,z),2))),floatdiv(Time,1000)), RotX, RotY, RotZ);
}

 
Példa:
 
MoveObjectEx(object, 10000, 10000, 10000, 3500);

 
Ez az objektum tehát 3,5 (3500 ezredmásodperc) másodperc alatt fog a megadott koordinátákra érni.

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Két játékos közötti távolság
« Dátum: 2012. május 08. - 15:12:28 »
Jó lett, de ez amúgy nem méter, hanem egység. A 2 pont között X egység távolság van.

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Változó IP kitiltása
« Dátum: 2012. május 25. - 21:10:16 »
Kevesebb

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Változó IP kitiltása
« Dátum: 2012. május 25. - 21:01:46 »
Idézetet írta: kurta999 date=1337961123\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21911\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép kód.
Végre valaki bitmûveleteket használ  ;D
Amúgy nekem ez a megoldás nemjött be, mivel valamikor a teljes IP cím változik a játékosnak.
 
Köszi. Megértem, de már páran kérték ezt a kódot. Teljes hatékonyság meg úgy sincs.

36
Minek MAX_PLAYERS (500)-ig ciklus, amikor még a GetMaxPlayers() (a szerverkonfigurációban meghatározott férõhelyek száma)-ig is sok?

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Változó IP kitiltása
« Dátum: 2012. május 24. - 21:53:18 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
    // Az IP kitiltása úgy, hogy az utolsó két szám legyen *
    // Ha *-ot teszel egy szám helyett, akkor az olyan, mintha
    // akármilyen szám lenne ott, így hiába változik meg
    Ban2(\"127.0.0.1\",NumBits(0,0,1,1));
    return 1;
}
stock NumBits(num1, num2, num3, num4) return num1|(num2<<1)|(num3<<2)|(num4<<3);
stock Ban2(ip[], n_bits) {
    new n_arr[4],tmp[32];
    unformat(ip, \"p<.>a<i>[4]\", n_arr);
    for(new i = 0; i < 4; i++) {
        if(n_bits >> i & 1) format(tmp, 32, \"%s.*\",tmp);
        else format(tmp, 32, \"%s.%i\",tmp,n_arr);

    }


    format(tmp,32,\"banip %s\",tmp[1]);


    SendRconCommand(tmp);


    return 1;


}[/pawn]

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gergely öröknaptár
« Dátum: 2012. május 18. - 11:05:33 »
Régen írtam egy hasonlót: http://sampforum.hu/index.php?topic=25799.0

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GTA 2 kamera
« Dátum: 2012. május 16. - 12:50:45 »
Idézetet írta: Flash date=1337165122\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21522\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ennek nem sok értelmét látom.
 
Én meg a hozzászólásodnak...

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Idõfüggvények
« Dátum: 2012. május 16. - 12:42:24 »
Idézetet írta: GameStar date=1315643261\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21523\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel a függvénnyel lehetõségünk van egy adott dátum alapján lekérni, hogy milyen napra esik.
A függvény 2000. január 1-tõl 2032 december 31-ig mûködik!
 
//==============================================================================
// Név: GetDayAsString
// Frissítve: 2011. SZEPTEMBER 10.
// Készítõ: GameStar
// Megjegyzés:
//==============================================================================
stock GetDayAsString(year, month, day, dest[], len = sizeof(dest))
{
if(2000 <= year <= 2032)
{
    new
        days[][] =
   {
            \"hétfõ\",
            \"kedd\",
            \"szerda\",
            \"csütörtök\",
            \"péntek\",
            \"szombat\",
            \"vasárnap\"
   };
new
    monthdays[] =
   {
       31, 28, 31, 30, 31, 30, 31, 31, 30, 31, 30, 31
   };
new
    leapyear = 4,
    dayid = 5; // 2000. január 1. szombat
// Évek
for(new y = 2000; y <= year; y++)
{
    // Szökõévek
    monthdays[1] = 28;
    if(leapyear == 4)
    {
        monthdays[1] = 29;
             leapyear = 0;
   }
   // Hónapok
   for(new months = 1; months <= 12; months++)
   {
               // Napok
      for(new month2 = 1; month2 <= monthdays[months - 1]; month2++)
      {
          if(y == year && months == month && month2 == day)
         {
                     format(dest, len, \"%s\", days[dayid]);
                     return 1;
         }
         dayid++;
             if(dayid > 6) dayid = 0;
             }
   }
            leapyear++;
}
}
return 0;
}

 

//==============================================================================
// Név: GetMonthAsString
// Frissítve: 2011. SZEPTEMBER 10.
// Készítõ: GameStar
// Megjegyzés:
//==============================================================================
stock GetMonthAsString(month, dest[], len = sizeof(dest))
{
if(1 <= month <= 12)
{
    new
        months[][] =
   {
            \"január\",
            \"február\",
            \"március\",
            \"április\",
            \"május\",
            \"június\",
            \"július\",
            \"augusztus\",
            \"szeptember\",
            \"október\",
            \"november\",
            \"december\"
   };
        format(dest, len, \"%s\", months[month - 1]);
}
return 1;
}

 
Példa:
 
public OnFilterScriptInit()
{
new strday[12], strmonth[24], year, month, day;
getdate(year, month, day);
GetDayAsString(year,month,day,strday);
GetMonthAsString(month, strmonth);
printf(\"Ma van %i %s %i (%s)!\",year, strmonth, day, strday);
return 1;
}

 
Eredmény: [10:58:03] Ma van 2011 szeptember 10 (szombat)!
 

41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GTA 2 kamera
« Dátum: 2012. május 16. - 12:40:43 »
Idézetet írta: GameStar date=1306672650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21522\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Unatkoztam a buszon, és akkor jutott eszembe ez az ötlet. Nem egy nagy dolog, de megvalósítottam...
\"sa-mp-007.png\"
\"sa-mp-006.png\"
\"sa-mp-005.png\"
\"sa-mp-004.png\"
 

42
Képek / Videók / SA-MP visszajátszó (replay) rendszer
« Dátum: 2012. május 12. - 10:16:50 »
A rögzítést a /rec [AZONOSÍTÓ] paranccsal tudjuk elindítani. Ekkor a jármûvel meg kell tennünk azt az utat, amelyet rögzíteni szeretnénk. A rögzítést a /stop paranccsal tudjuk megállítani. A lejátszást a /play [AZONOSÍTÓ](jármû azonosítója) paranccsal tudjuk elindítani. Ha nem adunk meg jármû azonosítót, akkor automatikusan a felvételkor használt jármûvel történik meg a lejátszás. A lejátszás szüneteltethetõ a /pause, megállítható szintén a /stop paranccsal.
 

 

Készítette GameStar
(2011-2012)

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. május 10. - 18:41:00 »

 
//  -------------------------------
//  Mozgó kamera a karakterválasztóban
//  Készítette GameStar
//  www.gtaforum.hu
//      2012
//  -------------------------------
#include <a_samp>
#if !defined InterpolateCameraPos
#error \"A fordítód nem tartalmazza a 0.3e fájlokat!\"
#endif
#define CAMERA_TIME 8000
forward CameraInterpolate(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
if(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\") == -1)
{
CameraInterpolate(playerid);
SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", SetTimerEx(\"CameraInterpolate\", CAMERA_TIME + 225, 1, \"i\", playerid));
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    KillTimer(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\"));
SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
return 1;
}
public CameraInterpolate(playerid)
{
    switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\"))
{
case 0:
{
   InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
}
case 1:
{
   InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
}
case 2:
{
   InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
}
}
SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1);
if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
return 1;
}

44
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerûsítsük le az idõzítõket
« Dátum: 2012. május 08. - 20:23:11 »
Ezek a kódok lényegében milliszekundummá váltják át a megadott másodpercek, percek, órák, napok mennyiségét, melyek összeadódnak.
 
#define second(%1) \\
    (%1 * 1000)
#define minute(%1) \\
    (second(%1) * 60)
#define hour(%1) \\
    (minute(%1) * 60)
#define day(%1) \\
    (hour(%1) * 24)
#define week(%1) \\
    (day(%1) * 7)

 
Szemléltetés:
 
  • A MyFunction() függvény 2 óra 30 perc 25 másodperc múlva lesz meghívva.

  • A felirat 30 másodpercig (fél percig) fog megjelenni mindenkinek.


 
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"MyFunction\", hour(2) + minute(30) + second(25), 0);
GameTextForAll(\"Gametext\", second(30), 1);
return 1;
}

45
Szép munka.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal