Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - red98
31
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 20:08:03 »
A SZÍNeket cseréld ki valamilyen színre..
milyen színeket?
32
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:42:25 »
#include <a_samp> new dmid[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
Errort ír: D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(77) : warning 217: loose indentation D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(80) : warning 217: loose indentation D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : warning 217: loose indentation D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"SZ\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"N\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
33
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 10:27:15 »
Kitöröltem de nem jó...... #include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; }
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dmid\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : warning 215: expression has no effect D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. [/quote]
34
« Dátum: 2012. július 31. - 18:00:35 »
Valakinek ötlet?>.<
35
« Dátum: 2012. július 30. - 21:00:26 »
Átírtam erre, de nem jó. #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 1; } #endif
36
« Dátum: 2012. július 30. - 20:44:07 »
Ezzel szerintetek mi a baj? beírom a parncsot és azt írja nem létezik. #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\"); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\"); return 0; } #endif
37
« Dátum: 2012. július 29. - 18:03:50 »
//Jack FS. pont számláló #include <a_samp> new Text:OloMero; new egyik = 0; new masik = 0; forward ujratoltes(playerid); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jack pont FS\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true); OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\"); TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255); TextDrawFont(OloMero, 1); TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000); TextDrawColor(OloMero, -1); TextDrawSetOutline(OloMero, 0); TextDrawSetProportional(OloMero, 1); TextDrawSetShadow(OloMero, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { egyik = 0; masik = 0; return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Jack pont számláló\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { /*if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA) { egyik += 1; } if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA2) { masik += 1; }*/ return 1; } public ujratoltes(playerid) { new scoretext[128]; format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik); TextDrawSetString(OloMero, scoretext); for(new i = 0; i < 100; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { /SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232); TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawDestroy(playerid,OloMero); return 1; } return 0; } Error: D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(98) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(105) : warning 213: tag mismatch D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(105) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. [/quote]
38
« Dátum: 2012. július 29. - 15:17:36 »
/exitdm van benne hogy mikor azt beírja eltünik a Textdraw?
39
« Dátum: 2012. július 29. - 14:31:52 »
Eléggé pancser vagyok bele tudod építeni és azt is hogy legyen dm parancs a korniáta mind1 majd átírom de megy egy +
40
« Dátum: 2012. július 29. - 12:58:27 »
Sziasztok! Szeretnék kérni egy scriptet ahol mikor elteleportálok a dm be akkor jelenjen meg egy textdraw ahol ki van ez írva: Team1 3embert ölt meg Team2 4embert ölt meg és amikor az egyik banda tag megöl egy másik banda tagot akkor növekedjen a textdraw száma., ha pedig kilépek a dm-bõl tünjön el a textdraw. UI:A számláló addig számláljon még resi nem lesz.
41
« Dátum: 2012. július 27. - 15:11:01 »
Sziasztok! Valaki tudna nekem használati utasítást Tutorialt adni hogy kellene használi az e107-et??
43
« Dátum: 2012. július 12. - 09:04:09 »
nekem a 10-es id jû kellene. ezt beleillesztenéd. és hova tegyem be ezt a sort?
44
« Dátum: 2012. július 11. - 20:49:52 »
Hy all! azt meglehet csinálni hogy a server n ne változzon az idõ minig csak napos reggel maradjon?
45
« Dátum: 2012. július 11. - 20:12:57 »
Pill meglesem ha jó + megy
|