Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - red98

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 20:08:03 »
Idézetet írta: Cannonn date=1343814372\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A SZÍNeket cseréld ki valamilyen színre..
 
milyen színeket?:D

32
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:42:25 »
Idézetet írta: JBauer date=1343809843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25224\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
    if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
            return 1;
    }

 

Errort ír:
 
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(77) : warning 217: loose indentation
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(80) : warning 217: loose indentation
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : warning 217: loose indentation
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"SZ\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : error 017: undefined symbol \"N\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(81) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

33
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 10:27:15 »
Kitöröltem de nem jó......
 
#include <a_samp>
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
    if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
            return 1;
    }

 

D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dmid\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : warning 215: expression has no effect
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(20) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
[/quote]

34
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. július 31. - 18:00:35 »
Valakinek ötlet?>.<

35
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. július 30. - 21:00:26 »
Átírtam erre, de nem jó.
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
    if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
            return 1;
    }
#endif

36
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. július 30. - 20:44:07 »
Ezzel szerintetek mi a baj?
beírom a parncsot és azt írja nem létezik.
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
        if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
   }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
return 0;
}
#endif

37
Szkript kérések / DM Textdraw
« Dátum: 2012. július 29. - 18:03:50 »
//Jack FS. pont számláló
#include <a_samp>
 
new Text:OloMero;
new egyik = 0;
new masik = 0;
forward ujratoltes(playerid);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jack pont FS\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
 
    SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true);
OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\");
TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255);
TextDrawFont(OloMero, 1);
TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000);
TextDrawColor(OloMero, -1);
TextDrawSetOutline(OloMero, 0);
TextDrawSetProportional(OloMero, 1);
TextDrawSetShadow(OloMero, 1);
 
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
egyik = 0;
masik = 0;
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Jack pont számláló\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
/*if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA)
{
egyik += 1;
}
if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA2)
{
masik += 1;
}*/
return 1;
}
public ujratoltes(playerid)
{
new scoretext[128];
format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik);
TextDrawSetString(OloMero, scoretext);
for(new i = 0; i < 100; i++)
TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero);
return 1;
}
 
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
/SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero);
return 1;
}
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TextDrawDestroy(playerid,OloMero);
return 1;
}
return 0;
}

 
Error:
 
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(98) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(105) : warning 213: tag mismatch
D:\\Server  Biz másolplás\\filterscripts\\dgw.pwn(105) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/quote]

38
Szkript kérések / DM Textdraw
« Dátum: 2012. július 29. - 15:17:36 »
/exitdm van benne hogy mikor azt beírja eltünik a Textdraw?

39
Szkript kérések / DM Textdraw
« Dátum: 2012. július 29. - 14:31:52 »
Eléggé pancser vagyok bele tudod építeni és azt is hogy legyen dm parancs a korniáta mind1 majd átírom de megy egy +

40
Szkript kérések / DM Textdraw
« Dátum: 2012. július 29. - 12:58:27 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy scriptet ahol mikor elteleportálok a dm be akkor jelenjen meg egy textdraw ahol ki van ez írva:
Team1 3embert ölt meg
Team2 4embert ölt meg
és amikor az egyik banda tag megöl egy másik banda tagot akkor növekedjen a textdraw száma., ha pedig kilépek a dm-bõl tünjön el a textdraw.
UI:A számláló addig számláljon még resi nem lesz.

41
Segítségkérés / Weblap
« Dátum: 2012. július 27. - 15:11:01 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem használati utasítást Tutorialt adni hogy kellene használi az e107-et??

42
Szkript kérések / Minigame
« Dátum: 2012. július 15. - 16:28:24 »
Hy!
Valaki megtudná ezt a scriptet ugy csinálni hogy ne admin indítsa el hanme 1óránként automatikusan iduljon el:
http://sampforum.hu/index.php?topic=19450.msg210435#msg210435

43
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2012. július 12. - 09:04:09 »
nekem a 10-es  id jû kellene. ezt beleillesztenéd. és hova tegyem be ezt a sort?

44
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2012. július 11. - 20:49:52 »
Hy all!
azt meglehet csinálni hogy a server n ne változzon az idõ minig csak napos reggel maradjon?

45
Segítségkérés / Vonat lekérése
« Dátum: 2012. július 11. - 20:12:57 »
Pill meglesem ha jó + megy

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal