Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 14. - 02:06:30 »
Az adminjaink a megbízhatóbb fajtából valóak (mostmár), de sajnos õk sem tudnak mindig fentlenni. Folyamatosan fejlõdünk, és mostmár tudunk arra gyúrni, hogy szorgalmazzuk a szerepjátékot.
32
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 13. - 14:10:12 »
Daragoj: én elfogadtam a véleményed. Szerintem a kedves moderátornak az nem tetszett, ahogy megfogalmaztad.
33
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 13. - 00:53:00 »
Bár még nincs kész teljesen, de készül a dokumentáció, mely segítséget nyújt majd a szerveren való boldogulásban.
34
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 13. - 00:09:20 »
Napról napra egyre többen választanak minket. Talán véletlenül?
Egyenlõre csak LS van, amíg el nem érünk egy bizonyos számot. 35
Archívum / FayRPG 2.0« Dátum: 2011. december 12. - 02:50:43 »FayRPG 2.0
IP:79.172.195.140:7072 Ts: gameop.hu:9988 Bízom abban, hogy a FayRPG-t (2.0 Reborn) már nem kell sok embernek bemutatni. A FayRPG Magyarország egyik legjobb szerepjátékon alapuló SA:MP szervere. A szerveren igyekszünk a realitást érzékeltetni, ezért kérjük úgy játszatok itt nálunk, olyanokat cselekedjetek, melyeket a valós életben sem vagytok restek megtenni. Az új mód fejlesztése nagyon jól halad, napi rendszerességgel vannak frissítések, hibajavítások. A szerver az alapokról lett írva, azaz semmit nem használtunk fel a pawno.exe-n kívül. A módhoz egy folyton újuló weboldal és egyben webes felület tartozik, melyet a FayRPG stílusához igazítottunk. A weboldalon elérhetõk a parancsok, szabályzat illetve egy kis segítség az elinduláshoz. Fõállású munkák (Még nem megy mind):
Másodállásban végezhetõ munkák:
A fentiek folyamatosan frissülnek, mindig kerül bele valami újdonság. Elõre láthatólag a holnapi este folyamán az autószerelõ már Fõállású munka lesz. A szerver az egész térképen játszódik, illetve igyekszünk segíteni a fejlõdésben, így elérhetõvé tesszük bárkinek, hogy itt nálunk gyakorolja és fejlessze a német tudását: Ausztriába bárki költözhet, feltétel az hogy ott kötelezõen németül kell beszélni. Autórendszer: Alapból mindenkinek két autója lehet. Az autókhoz nem tartozik más parancs, mint a /kulcs és a /indit (space+2). Realizáltuk a sebességmérést, a tankolást, és az üzemanyag fogyasztását jármûtípusonként egyedileg adtuk meg. Lehet új és használt autót is venni. Ha már meguntad az autódat, a használt autók telepén (több is van) eladhatod. Bandarendszer: Legfontosabb változás az, hogy NINCSENEK BÁZISOK. A bandák maguk találjanak helyet. Minimális segítséget (széfet) persze adhatunk. Sérülésrendszer: Attól függõen, hol kapsz találatot, sebezõdsz. Comb lövés esetén összeesel, fejlövés esetén pedig azonnal szörnyethalsz. Tömegközlekedés: A városokban és azok közt, illetve a vidéken bárhová el lehet jutni a tömegközlekedéssel. Vannak NPC buszok fix menetrenddel, illetve vonatok (MÁV, GYSEV). A Sínpályán több megállót is kijelöltünk a könnyebb és gyorsabb közlekedés érdekében. Ahhoz, hogy igénybe vehesd, jegyet kell vásárolnod, ellenkezõ esetben az ellenõr kénytelen megbüntetni! Fejlesztõk: Püspöki Ákos / Fox Mulder: Objectelés, tervezés, kreatív munkatárs (Fõtervezõ) Vicky Hudson / Tóth Viktória: pickupok, folyamatmérnök, adatfeltöltés Coldinho George / Válóczi György: Rendszer programozás, karbantartás Carlos Mardel / Vaspöri Balázs: Web programozás, karbantartás, fizikai háttér biztosítás Joseph Mardel / Vaspöri József: Fórum programozás, fizikai háttér biztosítás Johnny Bravo / Weintraut Zoltán: tervezõ, technikai munkatárs Andreas_Ventt / Széll András: A mod elõzetes terveinek elõkészítése, rendszer programozás. Sok minden más is van a szerveren, de ezeket csak úgy tapasztalhatod meg, ha ellátokatsz hozzánk, Fay Államba! A szerver és az oldal is folyamatosan frissül, ha valami hibát találtok, kérjük jelezzétek a fórumban. Kellemes játékot kíván a FayRPG Admin Team (mod: a régit kérem törölni.) 36
Segítségkérés / MYSQL gondok« Dátum: 2011. december 10. - 16:28:11 »
1 tipp: ne töltsd be oda felülre, inkább írj egy parancsot , amivel le lehet kérdezni (/penztarca), és akkor még csak csitelni se tud senki sem
37
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 10. - 00:36:46 »
Arra rájöttünk, hogy az sql csak egy bizonyos felhasználószám felett akad ki. SQL log offolva van. 1 cikluson belül van query, de az elkerülhetetlen.
38
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 08. - 23:57:14 »
Szerintem meg egy ciklussal van a baj.
39
Segítségkérés / warning 225: unreachable code« Dátum: 2011. december 08. - 22:25:15 »
Nézd meg a sorokat, ahova írja a zárójelben. Ott látni fogod a hibát.
40
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 08. - 22:13:22 »
A static release-t használtuk egy ideig, akkor is ez volt. A napokban forgattam linuxon egy .so-t. viszont az kb 4x akkora volt mint a static build.
41
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 08. - 21:56:19 »
Ez nem mások által írt mod, a mi csapatunk írta.
42
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 08. - 21:37:28 »
Próbáltam, de nem írt ki semmit sem.
43
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 08. - 19:16:29 »
Nem lehet egy kiakadó ciklus? Nem tudtok esetleg egy scriptet ami riaszt ha kiakad egy ciklus?
44
Segítségkérés / MYSQL hiba miatt 100%-os CPU használat és szerver fagyás!« Dátum: 2011. december 07. - 10:20:42 »
Nem jó ez így, még mindig csinálja. Plz help!
45
Törölt RP Szerverek / Stay RPG« Dátum: 2011. december 06. - 17:02:28 »
Ejjejj, ráadásul volt pofájuk feljönni a fay-ra reklámozni
|