Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / if GetVehicleHealth()« Dátum: 2012. július 14. - 14:19:48 »
Sziasztok :smokin:
Egy olyan kellene nekem,hogy egy parancs végén,esetemben a /vizsgáztat lekérdezi a kocsi életét és a megatottak alapján jegyet ad... namost,én ezt így csináltam: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000) A pirossal jelölt errorozik: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000) Hogyan lehetne javítani? 32
Segítségkérés / VehicleSpeed kérdés..[megvalósítható?]« Dátum: 2012. július 14. - 10:30:04 »
Ohh köszönöm
33
Segítségkérés / VehicleSpeed kérdés..[megvalósítható?]« Dátum: 2012. július 14. - 10:02:17 »
Sziasztok
Megvalósítható az,hogy ha a plyaer eléri kocsival a 90km/h-t és le lassul 30km/h-ra akkor ki ír egy bizonyos szöveget,de ha a player el éri a 30km/h-t (nem 90km/h-ról lassul le) akkor nem írja ki? 34
Szkript kérések / [RégiScript]Megvan Valakinek?« Dátum: 2012. július 10. - 10:43:03 »
Hellotok!
Egy http://gtaforum.hu/index.php/topic,5941.msg55471.html#msg55471<-ilyen FS-t keresek! Csak ennek nem jó a letöltõ linkje!Ezért kérlek titeket hátha nektek van..:Akinek van linkeljen kérem szépen! 35
Segítségkérés / 2 rp-s kérdés :)« Dátum: 2012. július 10. - 09:13:59 »
Hali...kellene nekem egy olyan script,ha megnyomunk egy tetszõleges gombot akkor indexel valamerre (ezt mondjuk object-el lehetne megoldani,vagy lámpa villogással...)
Megy egy olyan,hogy ha eléri a player a 80km/h-t és le leassul 30km/h-ra akkor egy tetszõleges dolgot ír (SendClientMessage) de ha csak úgy (nem 80km/h-ról) lassul 30km/h-ra akkor ne történjen ez meg... Megoldható? 36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Killstrake« Dátum: 2012. július 09. - 13:32:45 »
KillStreak:
Mód elejére?: new killstreak[MAX_PLAYERS]; Ahová akarod: stock HandleKS(playerid, killerid) Csak akkor ad jutalmat,ha TÉNYLEGESEN fejen lövöd,nem pedig hason 37
Segítségkérés / Seb.váltó rendszer (Segítség)« Dátum: 2012. július 09. - 10:12:41 »
Köszti mindenkinek...tengeri malac...felhasználom a scriptet és bele írtam,hogy te csináltad
- U.i.: Ha valakinek kell,írjon PM-et HOLNAP ZÁROK [mod]Ha már megírták neked, akkor legyen annyi benned, hogy nem smucigoskodsz.[/mod] 38
Segítségkérés / Seb.váltó rendszer (Segítség)« Dátum: 2012. július 09. - 08:38:46 »
És itt,hol lehet megadni hogy mekkora seb-nél kelljen váltani??
+ itt nincs figyelmeztetés,hogy a motor fullad válts pedig az kéne Azért köszi...ezeket ha tudod akkor mond meg ... 39
Segítségkérés / TextDraw készítés :)« Dátum: 2012. július 08. - 10:12:05 »
Sziasztok!
Kellene nekem ehhez a scripthez: function UpdateSpeed() (A script csak egy részét illesztettem be, az illetéktelen kezek elõl [csak ez a rész a lényeg]) Egy olyan,hogy amikor a kocsi sebessége 30km/h ( for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ) Akkor egy TextDraw,a jobb alsó sarokban írja: Váltó:1-es és így tovább ahogy a scriptben látni Elõre kössz: REMOTE 40
Segítségkérés / Ezt hogyan javítsam?« Dátum: 2012. július 08. - 09:51:12 »
Hali
Kaptam egy error-t ennél a sornál: if(newkeys == KEY_SPRINT) KillTimer(motor), pWarned[playerid] = false; Error:error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Mi a gond? 41
Munkaerő keresése / Maper keresetik,egy aáltaálon "kis" mapoláshoz« Dátum: 2012. július 07. - 17:22:19 »
Hali...az OxfordRPG-re kellene nekem egy bíróságot mapolni,egy másik interiorba! (nem a 0-ásba)
Ha valaki be mapolja,azt meg köszönném 43
Segítségkérés / Seb.váltó rendszer (Segítség)« Dátum: 2012. július 07. - 16:41:22 »Idézetet írta: TengeriMalac date=1341652698\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23905\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://sampforum.hu/index.php?topic=27551.0 --> ez kell hozzáDeleted...Szerkesztve 4-error (13)->error 076: syntax error in the expression, or invalid function call (23)->error 017: undefined symbol \"playerid\" (24)->error 017: undefined symbol \"playerid\" (24)->error 017: undefined symbol \"SetVehiclespeed\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. 45
Segítségkérés / Script átalakítása« Dátum: 2012. július 07. - 09:59:16 »
Hello...ebbe a script,be kellene beilleszteni egy ilyet:
Ha a kocsi sebessége eléri a 30km/h-t akkor GameTextForPlayer \"Válts!!\" ha nem vált 10-mp-n belül,lefullad a motor A váltáshoz használt gomb a script-be: KEY_FIRE =Bal klikk #include <a_samp>
if(!IsVehicleDrivingBackwards(veh)) { Speed = GetSpeed(playerid); format(string, sizeof(string), \"%0.0f ~w~km/h\", Speed); TextDrawSetString(Speedo[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); switch(cGear[veh]) { case 6: { if(Speed > 180) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=6; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 165) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 160) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 155) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 150) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 130) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 130) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 5: { if(Speed > 150) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 135) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 130) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 125) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 120) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 120) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 4: { if(Speed > 120) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 110) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 105) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 100) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 90) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 90) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 3: { if(Speed > 90) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 80) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 75) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 70) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 60) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 60) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 2: { if(Speed > 60) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 50) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 45) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 40) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 30) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 30) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 1: { if(Speed > 30) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 20) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 15) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 10) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 5) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 0) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~Állsz\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } } } else { cGear[veh]=1; Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~g~~h~R ~w~N D\"); TextDrawSetString(Speedo[playerid], \"- ~w~km/h\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } else { Loop(x, 5) TextDrawHideForPlayer(playerid, General
TextDrawHideForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear } return 1; } stock IsVehicleDrivingBackwards(vehicleid) // By Joker { static Float:Float[3] ; if(GetVehicleVelocity(vehicleid, Float[1], Float[2], Float[0])) { GetVehicleZAngle(vehicleid, Float[0]); if(Float[0] < 90) { if(Float[1] > 0 && Float[2] < 0) return true; } else if(Float[0] < 180) { if(Float[1] > 0 && Float[2] > 0) return true; } else if(Float[0] < 270) { if(Float[1] < 0 && Float[2] > 0) return true; } else if(Float[1] < 0 && Float[2] < 0) return true; } return false; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) cGear[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1; return 1; } stock SlowenVehicle(vid,Float:howmuch) { static Float:T[3]; GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]); return SetVehicleVelocity(vid,T[0] / howmuch , T[1] / howmuch , T[2]); } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newkeys & GEAR_KEY) { if(cGear[veh] !=6) { if(gul[veh] == 4 || gul[veh] == 5) { cGear[veh]++; gul[veh]=1; warn[veh]=0; } else if(gul[veh] == 6 || gul[veh] == 3) { cGear[veh]++; warn[veh]=0; gul[veh]=1; SlowenVehicle(veh,1.3); } } } } return 1; } |