Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sasori

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 22. - 16:05:28 »
Köszi, Zsolesszka, az volt a baj, hogy a playerid életét kértem le.:D Köszi, megy a +, zárok.

32
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 21. - 19:07:55 »
Hát mi kéne még? Kb ennyi az egész.

33
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 21. - 18:21:13 »
Akkor röviden: elõszöris a támadott játékosnak nem 10 élete megy le, hanem mindig randomban megy kb 10 és 80 közt..
A másik: Ha egy játékos kettõször akar valakit megtámadni ezzel, csak elsõnek fogja megsebezni, mert valamiért csak akkor tudja másodszor sebezni, ha már az a játékos is sebzett rá, akit meg akart sebezni. Bocsi, de ennél érthetõbben nem megy.

34
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 20. - 20:28:12 »
Van egy forciklus, pontosabban:
 

   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
       {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
      SetPlayerHealth(i, health-10);
     }
    }
       else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
    {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
     }
    }
   }

 
Nos, ez az lenne, hogy egy játékos messzebbrõl meg tudja sebezni a körülötte lévõ játékosokat, de ezzel az a baj, hogy az életükbõl nem 10 megy le, hanem mindig változó, de nem tudom miért. A másik hiba vele, hogy mondjuk van player1 és player2. Ha player1 megsebzi vele player2-õt, és player1 újra sebezni akar, akkor csak akkor megy player2-nek az élete, ha már player2 is vitt le utána player1-nek. Vagyis ha player1 2-ször akar sebezni player2-nek, elõször meg kell várni, hogy player2 is sebezzen player1-nek, különben player1 hiába sebez player2-nek, nem megy le az élete. Kicsit bonyolultnak hangzik tudom.:P De légyszives valaki segítsen.

35
Segítségkérés / 2 kérdés: fájl, robbanás
« Dátum: 2012. május 19. - 19:47:59 »
Üdv. mindenkinek
elsõ kérdés: Hogyan lehet beolvasni egy mappából az összes fájlt?
második kérdés: A robbantást meglehet úgy csinálni, hogy ne vigyen le életet? próbáltam 0 hatósugárral, de úgyis levitt

36
Segítségkérés / karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 14. - 16:57:37 »
köszi kadaradam, erre gondoltam, megy a +. :D

37
Segítségkérés / karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 13. - 13:09:41 »
Hogyan lehet pl elõre teleportálni úgy, hogy amerre a karakter néz? Vagy nem tudom hogy mondjam... A karakter elõre néz, és mikor beírom, hogy pl /elore akkor pontosan úgy teleportál elõre pl 10 métert, amerre a karakter néz. ha meg hátrafele nézek, akkor arra teleportál. Vagyis arra teleportál 10 métert, amerre nézek

38
Segítségkérés / NPC hiba, nem jelenik meg
« Dátum: 2012. május 25. - 19:26:19 »
A regrendszer volt a gond, köszi, megy a +.

39
Segítségkérés / NPC hiba, nem jelenik meg
« Dátum: 2012. május 25. - 16:59:40 »
Idézetet írta: N@rbirock date=1337948482\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21920\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A módba van vagy külön scriptbe?
 


A módba van beleírva a csatlakozás és egyéb
 
[/quote]
 

server.cfg-ben maxnpc?
 
[/quote]
10 és elõtte is 10 volt.

40
Segítségkérés / NPC hiba, nem jelenik meg
« Dátum: 2012. május 25. - 14:18:10 »
Csõõõõ
Az lenne a problémám, hogy felvettem egy NPC-t, felcsatlakozik, de nem jelenik meg.
A módba van beleírva a csatlakozás és egyéb:
 

public OnGameModeInit()
{
ConnectNPC(\"npc1\", \"npc1\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
     new npcname[24];
     GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
     if(!strcmp(npcname, \"npc1\", true))
     {
         SetPlayerSkin(playerid, 142);
         ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.1,1,1,1,1,1);
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
  }
}
return 1;
}

 
És az NPC az npcmodes mappában:
 

#define RECORDING \"npc1\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
StartRecordingPlayback (RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCSpawn()
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
return 0;
}
Szóval mint mondtam, nem jelenik meg az NPC. Próbáltam már szkriptbe is beletenni, de úgyse jelent meg... Én nem látok benne hibát.

41
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 22. - 16:05:28 »
Köszi, Zsolesszka, az volt a baj, hogy a playerid életét kértem le.:D Köszi, megy a +, zárok.

42
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 21. - 19:07:55 »
Hát mi kéne még? Kb ennyi az egész.

43
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 21. - 18:21:13 »
Akkor röviden: elõszöris a támadott játékosnak nem 10 élete megy le, hanem mindig randomban megy kb 10 és 80 közt..
A másik: Ha egy játékos kettõször akar valakit megtámadni ezzel, csak elsõnek fogja megsebezni, mert valamiért csak akkor tudja másodszor sebezni, ha már az a játékos is sebzett rá, akit meg akart sebezni. Bocsi, de ennél érthetõbben nem megy.

44
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 20. - 20:28:12 »
Van egy forciklus, pontosabban:
 

   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 5, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
       {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
      SetPlayerHealth(i, health-10);
     }
    }
       else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10, x[playerid], y[playerid], z[playerid]))
    {
        if(i != playerid)
        {
         GetPlayerPos(i, x2, y2, z2);
      PlayerPlaySound(i, 1159, x, y, z);
     }
    }
   }

 
Nos, ez az lenne, hogy egy játékos messzebbrõl meg tudja sebezni a körülötte lévõ játékosokat, de ezzel az a baj, hogy az életükbõl nem 10 megy le, hanem mindig változó, de nem tudom miért. A másik hiba vele, hogy mondjuk van player1 és player2. Ha player1 megsebzi vele player2-õt, és player1 újra sebezni akar, akkor csak akkor megy player2-nek az élete, ha már player2 is vitt le utána player1-nek. Vagyis ha player1 2-ször akar sebezni player2-nek, elõször meg kell várni, hogy player2 is sebezzen player1-nek, különben player1 hiába sebez player2-nek, nem megy le az élete. Kicsit bonyolultnak hangzik tudom.:P De légyszives valaki segítsen.

45
Segítségkérés / 2 kérdés: fájl, robbanás
« Dátum: 2012. május 19. - 19:47:59 »
Üdv. mindenkinek
elsõ kérdés: Hogyan lehet beolvasni egy mappából az összes fájlt?
második kérdés: A robbantást meglehet úgy csinálni, hogy ne vigyen le életet? próbáltam 0 hatósugárral, de úgyis levitt

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal