Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RealLife Rpg - 0.3z Falusi mód!« Dátum: 2015. március 16. - 17:22:09 »
Hulladék a szerver,de tényleg...admin pg-zik,dm-el stb...mert azok mindent megtehetnek....
32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG« Dátum: 2014. október 06. - 13:33:17 »
Valaki feltöltené datára mert nekem solidfiles nem jó :S
33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Danger\'s FreeRoam Fun Szerver« Dátum: 2014. október 01. - 16:20:35 »Idézetet írta: Nátha date=1412002814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42941\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://data.hu/get/8094425/Dangers_FreeRoam_Fun_Server.rarKöszi szépen,szerver mappát is tudnál tölteni mellé ha megkérlek szépen rá? 34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Danger\'s FreeRoam Fun Szerver« Dátum: 2014. szeptember 29. - 16:30:12 »
Valaki feltudná rakni a data-ra?
35
Szkript kérések / kmh óra« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:47:37 »
Õ és ha nincs még beépülve olyan a módba aznélkül nem megoldható ? ugyan úgy mint ez a zöld meg a piros csak az más színben lenne meg,hogy ezen a mûszer falon legyen egybe vagy alatta,esetleg még olyan is kerülhetne,ami számolja hány kilómétert futott a jármû.
36
Szkript kérések / kmh óra« Dátum: 2014. augusztus 09. - 14:59:37 »
ÜDv,azt szeretném kérdezni valaki meg tudná ezt oldani nekem,hogy plusz legyen benne egy olyan text ami a benzint méri,és automatikusan jelenne meg a mûszer fel ne parancsra. Ja meg az ékezeteket sem ismeri fel valamiért a textben
Elõre is köszönöm szépen,aki tud segítkezni ebben. [pawn]#include <a_samp> //====================// #define GREEN 0x21DD00FF #define RED 0xE60000FF #define ADMIN_RED 0xFB0000FF #define YELLOW 0xFFFF00FF #define ORANGE 0xF97804FF #define LIGHTRED 0xFF8080FF #define LIGHTBLUE 0x00C2ECFF #define PURPLE 0xB360FDFF #define BLUE 0x1229FAFF #define LIGHTGREEN 0x38FF06FF #define DARKPINK 0xE100E1FF #define NICESKY 0x99FFFFAA #define GRAY 0xCECECEFF //====================// forward GostergeYenile(); //====================// new HGS; new Gosterge[MAX_PLAYERS]; new Text: GostergeYazi[MAX_PLAYERS]; new Text: Hizg[MAX_PLAYERS]; new Text: Cang[MAX_PLAYERS]; new Text: Cizgi; new Text: text0; new Text: text1; new Text: text2; new Text: text3; new Text: text4; new Text: text5; new Text: text6; new Float: KMH; new Float: Yukseklik; new Float: Xa; new Float: Ya; new Float: Za; new Float: Xb[MAX_PLAYERS]; new Float: Yb[MAX_PLAYERS]; new Float: Zb[MAX_PLAYERS]; new ArIsim[][] = { \"Landstalker\", \"Bravura\", \"Buffalo\", \"Linerunner\", \"Perrenial\", \"Sentinel\", \"Dumper\", \"Firetruck\", \"Trashmaster\", \"Stretch\", \"Manana\", \"Infernus\", \"Voodoo\", \"Pony\", \"Mule\", \"Cheetah\", \"Ambulance\", \"Leviathan\", \"Moonbeam\", \"Esperanto\", \"Taxi\", \"Washington\", \"Bobcat\", \"Whoopee\", \"BF Injection\", \"Hunter\", \"Premier\", \"Enforcer\", \"Securicar\", \"Banshee\", \"Predator\", \"Bus\", \"Rhino\", \"Barracks\", \"Hotknife\", \"Trailer\", \"Previon\", \"Coach\", \"Cabbie\", \"Stallion\", \"Rumpo\", \"RC Bandit\", \"Romero\", \"Packer\", \"Monster\", \"Admiral\", \"Squalo\", \"Seasparrow\", \"Pizzaboy\", \"Tram\", \"Trailer\", \"Turismo\", \"Speeder\", \"Reefer\", \"Tropic\", \"Flatbed\", \"Yankee\", \"Caddy\", \"Solair\", \"Berkley\'s RC Van\", \"Skimmer\", \"PCJ-600\", \"Faggio\", \"Freeway\", \"RC Baron\", \"RC Raider\", \"Glendale\", \"Oceanic\",\"Sanchez\", \"Sparrow\", \"Patriot\", \"Quad\", \"Coastguard\", \"Dinghy\", \"Hermes\", \"Sabre\", \"Rustler\", \"ZR-350\", \"Walton\", \"Regina\", \"Comet\", \"BMX\", \"Burrito\", \"Camper\", \"Marquis\", \"Baggage\", \"Dozer\", \"Maverick\", \"News Chopper\", \"Rancher\", \"FBI Rancher\", \"Virgo\", \"Greenwood\", \"Jetmax\", \"Hotring\", \"Sandking\", \"Blista Compact\", \"Police Maverick\", \"Boxvillde\", \"Benson\", \"Mesa\", \"RC Goblin\", \"Hotring Racer A\", \"Hotring Racer B\", \"Bloodring Banger\", \"Rancher\", \"Super GT\", \"Elegant\", \"Journey\", \"Bike\", \"Mountain Bike\", \"Beagle\", \"Cropduster\", \"Stunt\", \"Tanker\", \"Roadtrain\", \"Nebula\", \"Majestic\", \"Buccaneer\", \"Shamal\", \"Hydra\", \"FCR-900\", \"NRG-500\", \"HPV1000\", \"Cement Truck\", \"Tow Truck\", \"Fortune\", \"Cadrona\", \"FBI Truck\", \"Willard\", \"Forklift\", \"Tractor\", \"Combine\", \"Feltzer\", \"Remington\", \"Slamvan\", \"Blade\", \"Freight\", \"Streak\", \"Vortex\", \"Vincent\", \"Bullet\", \"Clover\", \"Sadler\", \"Firetruck\", \"Hustler\", \"Intruder\", \"Primo\", \"Cargobob\", \"Tampa\", \"Sunrise\", \"Merit\", \"Utility\", \"Nevada\", \"Yosemite\", \"Windsor\", \"Monster\", \"Monster\", \"Uranus\", \"Jester\", \"Sultan\", \"Stratium\", \"Elegy\", \"Raindance\", \"RC Tiger\", \"Flash\", \"Tahoma\", \"Savanna\", \"Bandito\", \"Freight Flat\", \"Streak Carriage\", \"Kart\", \"Mower\", \"Dune\", \"Sweeper\", \"Broadway\", \"Tornado\", \"AT-400\", \"DFT-30\", \"Huntley\", \"Stafford\", \"BF-400\", \"News Van\", \"Tug\", \"Trailer\", \"Emperor\", \"Wayfarer\", \"Euros\", \"Hotdog\", \"Club\", \"Freight Box\", \"Trailer\", \"Andromada\", \"Dodo\", \"RC Cam\", \"Launch\", \"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Ranger\", \"Picador\", \"S.W.A.T\", \"Alpha\", \"Phoenix\", \"Glendale\", \"Sadler\", \"Luggage\", \"Luggage\", \"Stairs\", \"Boxville\", \"Tiller\", \"Utility Trailer\" }; //====================// public OnFilterScriptInit() { HGS = SetTimer(\"GostergeYenile\",300,1); text0 = TextDrawCreate(611.000000,377.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text0,1); TextDrawBoxColor(text0,0x00000033); TextDrawTextSize(text0,529.000000,0.000000); TextDrawAlignment(text0,0); TextDrawBackgroundColor(text0,0x000000ff); TextDrawFont(text0,1); TextDrawLetterSize(text0,-3.700000,5.100007); TextDrawColor(text0,0xffffffff); TextDrawSetProportional(text0,1); TextDrawSetShadow(text0,1); text1 = TextDrawCreate(611.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text1,1); TextDrawBoxColor(text1,0x000000ff); TextDrawTextSize(text1,530.000000,185.000000); TextDrawAlignment(text1,0); TextDrawBackgroundColor(text1,0x000000ff); TextDrawFont(text1,3); TextDrawLetterSize(text1,2.799999,-0.200000); TextDrawColor(text1,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text1,1); TextDrawSetProportional(text1,1); TextDrawSetShadow(text1,1); text2 = TextDrawCreate(532.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text2,1); TextDrawBoxColor(text2,0x000000ff); TextDrawTextSize(text2,530.000000,32.000000); TextDrawAlignment(text2,0); TextDrawBackgroundColor(text2,0x000000ff); TextDrawFont(text2,3); TextDrawLetterSize(text2,1.000000,5.299999); TextDrawColor(text2,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text2,1); TextDrawSetProportional(text2,1); TextDrawSetShadow(text2,1); text3 = TextDrawCreate(532.000000,426.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text3,1); TextDrawBoxColor(text3,0x000000ff); TextDrawTextSize(text3,609.000000,82.000000); TextDrawAlignment(text3,0); TextDrawBackgroundColor(text3,0x000000ff); TextDrawFont(text3,3); TextDrawLetterSize(text3,1.500000,-0.200000); TextDrawColor(text3,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text3,1); TextDrawSetProportional(text3,1); TextDrawSetShadow(text3,1); text4 = TextDrawCreate(613.000000,375.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text4,1); TextDrawBoxColor(text4,0x000000ff); TextDrawTextSize(text4,607.000000,-1.000000); TextDrawAlignment(text4,0); TextDrawBackgroundColor(text4,0x000000ff); TextDrawLetterSize(text4,0.199999,5.399997); TextDrawFont(text4,3); TextDrawColor(text4,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text4,1); TextDrawSetProportional(text4,1); TextDrawSetShadow(text4,1); text5 = TextDrawCreate(538.000000,397.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text5,1); TextDrawBoxColor(text5,0x00ff0033); TextDrawTextSize(text5,603.000000,64.000000); TextDrawAlignment(text5,0); TextDrawBackgroundColor(text5,0x000000ff); TextDrawFont(text5,3); TextDrawLetterSize(text5,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(text5,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text5,1); TextDrawSetProportional(text5,1); TextDrawSetShadow(text5,1); text6 = TextDrawCreate(607.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(text6,1); TextDrawBoxColor(text6,0xff000033); TextDrawTextSize(text6,534.000000,0.000000); TextDrawAlignment(text6,0); TextDrawBackgroundColor(text6,0x000000ff); TextDrawFont(text6,3); TextDrawLetterSize(text6,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(text6,0xffffffff); TextDrawSetOutline(text6,1); TextDrawSetProportional(text6,1); TextDrawSetShadow(text6,1); Cizgi = TextDrawCreate(556.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Cizgi,1); TextDrawBoxColor(Cizgi,0xffffffff); TextDrawTextSize(Cizgi,551.000000,0.000000); TextDrawAlignment(Cizgi,0); TextDrawBackgroundColor(Cizgi,0x000000ff); TextDrawFont(Cizgi,3); TextDrawLetterSize(Cizgi,0.199999,-0.000000); TextDrawColor(Cizgi,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Cizgi,1); TextDrawSetProportional(Cizgi,1); TextDrawSetShadow(Cizgi,1); for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { Gosterge = 1; GostergeYazi = TextDrawCreate(535.000000,376.000000, \" \"); TextDrawAlignment(GostergeYazi,0); TextDrawBackgroundColor(GostergeYazi,0x000000ff); TextDrawFont(GostergeYazi,1); TextDrawLetterSize(GostergeYazi,0.199999,0.899999); TextDrawSetProportional(GostergeYazi,1); TextDrawSetShadow(GostergeYazi,1); TextDrawColor(GostergeYazi,0xffff00ff); Hizg = TextDrawCreate(538.000000,397.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Hizg,1); TextDrawBoxColor(Hizg,0x00ff0066); TextDrawAlignment(Hizg,0); TextDrawBackgroundColor(Hizg,0x000000ff); TextDrawFont(Hizg,3); TextDrawLetterSize(Hizg,9.100000,-0.000000); TextDrawColor(Hizg,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Hizg,1); TextDrawSetProportional(Hizg,1); TextDrawSetShadow(Hizg,1); Cang = TextDrawCreate(538.000000,420.000000,\"_\"); TextDrawUseBox(Cang,1); TextDrawBoxColor(Cang,0xff000066); TextDrawAlignment(Cang,0); TextDrawBackgroundColor(Cang,0x000000ff); TextDrawFont(Cang,3); TextDrawLetterSize(Cang,1.000000,-0.000000); TextDrawColor(Cang,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Cang,1); TextDrawSetProportional(Cang,1); TextDrawSetShadow(Cang,1); } return 1; } //====================// public OnFilterScriptExit() { KillTimer(HGS); TextDrawDestroy(Text:text0); TextDrawDestroy(Text:text1); TextDrawDestroy(Text:text2); TextDrawDestroy(Text:text3); TextDrawDestroy(Text:text4); TextDrawDestroy(Text:text5); TextDrawDestroy(Text:text5); TextDrawDestroy(Text:Cizgi); for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { TextDrawDestroy(GostergeYazi); TextDrawDestroy(Hizg); TextDrawDestroy(Cang); } return 1; } //=====================// public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/kmh\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Gosterge[playerid] == 1) { Gosterge[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,ADMIN_RED,\"<< Speedometer has been disabled.\"); } else if(Gosterge[playerid] == 0) { Gosterge[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,LIGHTGREEN,\">> Speedometer has been enabled.\"); } return 1; } return 0; } //====================// public GostergeYenile() { for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInAnyVehicle(i) && Gosterge == 1) { TextDrawShowForPlayer(i, Text:text0); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text1); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text2); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text3); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text4); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text5); TextDrawShowForPlayer(i, Text:text6); new HGG[265]; new Float:Can; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), Can); GetPlayerPos(i,Xa,Ya,Za); KMH = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(Xa,Xb)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(Ya,Yb)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(Za,Zb)),2)); KMH *= 14.2; Yukseklik = Za; format(HGG, sizeof(HGG), \"~b~~h~~h~Név: ~w~%s~n~~g~~h~Sebesség: ~w~%0.0f km/h~n~~n~~y~~h~Magasság: ~w~%.1f m~n~~r~~h~Élet: ~w~%.2f\", ArIsim[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(i))-400], KMH, Yukseklik, Can); TextDrawSetString(Text:GostergeYazi, HGG); TextDrawShowForPlayer(i, GostergeYazi); if(KMH >= 250) { TextDrawTextSize(Hizg,603.000000,0.000000); } else { TextDrawTextSize(Hizg, floatadd(534.0, floatdiv(KMH, 3.900000)),0.000000); } TextDrawShowForPlayer(i, Hizg); if(Can < 0) { TextDrawTextSize(Cang,538.000000,0.000000); } else if(Can >= 1000) { TextDrawTextSize(Cang,603.000000,0.000000); } else { TextDrawTextSize(Cang,floatadd(534.0, floatdiv(Can, 14.6000000)),0.000000); } TextDrawShowForPlayer(i, Cang); TextDrawShowForPlayer(i, Cizgi); } else { TextDrawHideForPlayer(i, Text:GostergeYazi); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Hizg); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Cang); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text0); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text1); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text2); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text3); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text4); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text5); TextDrawHideForPlayer(i, Text:text6); TextDrawHideForPlayer(i, Text:Cizgi); } GetPlayerPos(i,Xb,Yb,Zb), Xb = Xa; Yb 37
Szkript kérések / Admin név« Dátum: 2014. augusztus 07. - 16:53:02 »
köszönöm szépen a segítséged! zártam!
38
Szkript kérések / Admin név« Dátum: 2014. augusztus 06. - 20:13:21 »Idézetet írta: SuBwayer date=1407348456\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49898\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Igen , tudnád használni. De viszont akkor amiket mondtam csináld meg. +Amik megjegyzésben voltak odaírva , azokat is vedd figyelembe.És azokat hová kell elhelyeznem ? 39
Szkript kérések / Admin név« Dátum: 2014. augusztus 06. - 20:04:07 »
Akkor ezt szimplán FS-ként tudnám használni így ahogy van,nem ütni ki a módtól,hogy ez zcmd-s az meg nem ?
40
Szkript kérések / Admin név« Dátum: 2014. augusztus 06. - 19:56:08 »
Az a gond,hogy a mód nem zcmd-vel dolgozik hanem a régi parancs kezelõvel :/ akkor más hogy nem lehet megoldani zcmd nélkül? :S
41
Szkript kérések / Admin név« Dátum: 2014. augusztus 06. - 16:11:47 »
Sziasztok
Szeretnék egy olyan funkciót am eglévõ adminrendszerbe,ami egy parancsal elérhetõvé teszi azt,hogy az adminoknak más nevük legyen,ezt úgy szeretném,hogy csak fõadmin tudja használni ezt a parancsot! És ha lehet akkor ne zcmd-s legyen hanem a sima,és mentse el az admin nevét ,elõre is köszönöm szépen. 42
Szkript kérések / Pálya választás« Dátum: 2014. június 20. - 15:09:26 »
Köszönöm szépen,ment a plusz
43
Szkript kérések / Pálya választás« Dátum: 2014. június 15. - 11:51:56 »Idézetet írta: BackUP date=1402325410\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48589\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem érthetõen megfogalmazta.. Bocsi de késõbb talán megírom, most nincs rá idõm.Szia! Különbözõ pályákra dobna át,szóval minden pálya máshol helyezkedne el,nem az objectek cserélõdnének. Igazából ezzel a szavazós rendszerrel vagyok gondba a kisebb munkálatokat meg tudom már csinálni benne,ha maga a rendszer ,azaz a nehezebb része meg van írva már. Elõre is köszönöm segítséged! 44
Szkript kérések / Pálya választás« Dátum: 2014. június 06. - 16:03:15 »
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék kérni,ami lehetõvé teszi azt,hogy egy rCon admin elõ hívjon egy dialogot és elõ jöjjön azokban a meglévõ mappok neve,és amelyikre több szavazás jön arra a mappra dobja el a playerokat! Ez a script egy TDM szerverre kéne! Esetleg ha megoldható még úgy kéne,hogy õõõ hogy ha nincs rCon admin akkor is elõjöjjön csak mondjuk 60 percenként automatikusan! Elõre is köszönöm szépen! 45
Szkript kérések / Pálya választás« Dátum: 2014. június 06. - 16:03:15 »
Sziasztok!
Egy olyan scriptet szeretnék kérni,ami lehetõvé teszi azt,hogy egy rCon admin elõ hívjon egy dialogot és elõ jöjjön azokban a meglévõ mappok neve,és amelyikre több szavazás jön arra a mappra dobja el a playerokat! Ez a script egy TDM szerverre kéne! Esetleg ha megoldható még úgy kéne,hogy õõõ hogy ha nincs rCon admin akkor is elõjöjjön csak mondjuk 60 percenként automatikusan! Elõre is köszönöm szépen! |