Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
« Dátum: 2016. március 14. - 14:49:54 »
Sziasztok. Lenne egy problémám amit nemtudom hogy kell megoldani, hogy ha valaki ugye animba van akkor elvegye attól a playertől az összes pénzt ami nála van és átadja a másik játékosnak azt. if(strcmp(cmd, \"/elvesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { giveplayerid = ReturnUser(tmp); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\"); return 1; } new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1) { if(strcmp(x_nr,\"pénz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"penz\",true) == 0) { new playercash; playercash = GetPlayerMoney(giveplayerid); GetPlayerMoney(giveplayerid); if(playercash < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékosnál nincs pénz.\"); SafeGivePlayerMoney(playerid, playercash); SafeGivePlayerMoney(giveplayerid, -playercash); format(stringx,sizeof(stringx), \"Elvettél %s-tól %d$-t.\", giveplayer, playercash); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"%s elvett tőled %d$-t.\", giveplayer, playercash); SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_GREY,stringx); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban, bilincsben.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs közelben.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hibás játékos ID.\"); } } return 1; }
32
« Dátum: 2016. március 14. - 14:34:07 »
Sziasztok. Olyan gondom lenne, hogy mikor beírom, hogy /leaderad [id] [frakció] ezek helyére beírok valamit pl. /leaderad 0 rendőr akkor megadja viszont ha csak ennyit írok be, hogy /leaderad 0 akkor az összes parancsot elvégzi. azt akarom, hogy csak akkor végezze el és azt amelyiket beírom ha beírok valamit. if(strcmp(cmd, \"/leaderad\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /leaderad [JátékosID/NévRészlet] [frakció]\"); return 1; } new x_nr[256]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); new para1; para1 = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if (Admin(playerid, 7)) { if(IsPlayerConnected(para1)) { if(para1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már tagja egy másik frakciónak.\"); return 1; } if(PlayerInfo[para1][pLeader] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már leader más frakcióban.\"); return 1; } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"rendőr\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"rendor\",true) == 0) { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 1; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a rendőrség vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a rendőrség vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 288; SetPlayerSkin(para1,288); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 309; SetPlayerSkin(para1,309); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s rendőr leadernek.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"tűzoltó\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"tuzolto\",true) == 0) // Tűzoltóság { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 2; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Tűzoltóság vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Tűzoltóság vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Tűzoltóság vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"mentős\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"mentos\",true) == 0) //mentős { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 4; PlayerInfo[para1][pRank] = 9; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a kórház vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a kórház vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 275; SetPlayerSkin(para1,275); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 91; SetPlayerSkin(para1,91); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a kórház vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"önkormányzat\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"onkormanyzat\",true) == 0) //Önkormányzat { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 7; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az önkormányzat vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az önkormányzat vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 228; SetPlayerSkin(para1,228); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 150; SetPlayerSkin(para1,150); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az önkormányzat vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"riporter\",true) == 0) //Riporter { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 9; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a FC FM vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a FC FM vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a FC FM vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"taxi\",true) == 0) //Taxi { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 10; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"szerelő\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"szerelo\",true) == 0) //Szerelő { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 17; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a SzerelőCég vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a SzerelőCég vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a SzerelőCég vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"oktató\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"oktato\",true) == 0) //Oktató { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 18; PlayerInfo[para1][pRank] = 7; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59; SetPlayerSkin(para1,59); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } /*---------*/ if(strcmp(x_nr,\"HR\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"HellRiders\",true) == 0) // Hell Riders { GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pLeader] = 20; PlayerInfo[para1][pRank] = 6; format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Hell Riders vezérének.\", sendername); SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string); format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Hell Riders vezérének.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 181; SetPlayerSkin(para1,181); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76; SetPlayerSkin(para1,76); } GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Hell Riders vezérének.\",sendername, rag(giveplayer,3)); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); } } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy Tulajdonos!\"); } } return 1; }
33
« Dátum: 2016. március 13. - 19:23:29 »
De igen arra:o
34
« Dátum: 2016. március 13. - 18:00:30 »
Sziasztok. Kerestem de nem találtam sehol hogy lehetne megcsinálni azt , hogy pl. a 341 - es idjü járműre egy chatbubble-t helyezzen mint playernél. Ezt hogy lehet megcsinálni?
35
« Dátum: 2016. március 11. - 23:30:26 »
Sziasztok. Van olyan script ami letudja ellenőrizni, hogy az adott játékosnak van-e sobeit vagy nincs, esetleg valami anti cheat rendszer amit nem kell szerverbe betenni hanem FS-ként is müködik.?!
36
« Dátum: 2016. március 11. - 17:45:56 »
Müködik, köszönöm szépen.
37
« Dátum: 2016. március 11. - 17:35:59 »
Így már jó, viszont a TS a sötét mögött van a honlap meg előtte így a ts sötétebb . Oldal = TextDrawCreate(4.000000, 433.000000, \"TS: ts2.clans.hu:9992\"); TextDrawBackgroundColor(Oldal, 255); TextDrawFont(Oldal, 3); TextDrawLetterSize(Oldal, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Oldal, -1); TextDrawSetOutline(Oldal, 1); TextDrawSetProportional(Oldal, 1); tsip = TextDrawCreate(180.000000, 433.000000, \"Web: Hamarosan\"); TextDrawBackgroundColor(tsip, 255); TextDrawFont(tsip, 3); TextDrawLetterSize(tsip, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(tsip, -1); TextDrawSetOutline(tsip, 1); TextDrawSetProportional(tsip, 1); alsoBox = TextDrawCreate(1.000000, 431.000000, \"_\"); TextDrawAlignment(alsoBox, 1); TextDrawLetterSize(alsoBox, 0.6, 2.6); TextDrawColor(alsoBox, 0x00000055); TextDrawUseBox(alsoBox, 1); TextDrawBoxColor(alsoBox, 0x00000055);
38
« Dátum: 2016. március 11. - 17:18:59 »
Igen, azt láttam , átírtam de még mindig ugyanúgy nem történik semmi:( public bombarobban() { CreateExplosion(2144.1455,1626.3297,993.6882,0,2.0); MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerInfo[pMember] == 20 || PlayerInfo[pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTGREEN, \"[bankrablás]A páncélajtó felrobbant!\"); } } return 1; } public elegvolt(playerid) { SetTimer(\"bankvissza\", 5000, false); robujra = 60*1; KivanRabolva = 1; Rabol[playerid] = 0; ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); KillTimer(RobTimer[playerid]); ClearAnimations(playerid); new robpenz =(random(30000-100)+30000); SafeGivePlayerMoney(playerid,robpenz); PlayerInfo[playerid][Penz] += robpenz; varoskassza -= robpenz; Savevaroskassza(); format(stringx, sizeof(stringx),\"[bankrablás]Tele pakoltad a táskádat! A zsákmány %d$.\",robpenz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, stringx); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s tele pakolta a táskát.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"tele pakolta a táskát\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bankrablás] %s kirabolta a bankot, keresett %d$-t\",y,m,d,h,mi,s,nev,robpenz); LoOoG(stringx); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"[bankrablás]: Tele raktad a táskát pénzzel.\"); } return 1; } public bankvissza() { DollahScoreUpdate(); if(KivanRabolva == 1) { KivanRabolva = 0; MoveDynamicObject(bankajto,2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180, 30.0); } } Itt egy kép: http://kepfeltoltes.hu/160311/sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
39
« Dátum: 2016. március 11. - 16:35:27 »
Sziasztok. Van egy problémám, mikor kiraboltam a bankot nem kerül vissza a helyére a bankajtó.. Ez az amikor felrobbantom a bombát public bombarobban() { CreateExplosion(2144.1455,1626.3297,993.6882,0,2.0); MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerInfo[pMember] == 20 || PlayerInfo[pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTGREEN, \"[bankrablás]A páncélajtó felrobbant!\"); } } return 1; } Ez az amikor vissza kéne tegye a bankajtót a helyére public bankvissza() { DollahScoreUpdate(); if(KivanRabolva == 1) { KivanRabolva = 0; MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0); } } Ez amikor befejeztem a bankrablást public elegvolt(playerid) { SetTimer(\"bankvissza\", 5000, false); robujra = 60*1; KivanRabolva = 1; Rabol[playerid] = 0; ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); KillTimer(RobTimer[playerid]); ClearAnimations(playerid); new robpenz =(random(30000-100)+30000); SafeGivePlayerMoney(playerid,robpenz); PlayerInfo[playerid][Penz] += robpenz; varoskassza -= robpenz; Savevaroskassza(); format(stringx, sizeof(stringx),\"[bankrablás]Tele pakoltad a táskádat! A zsákmány %d$.\",robpenz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, stringx); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s tele pakolta a táskát.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"tele pakolta a táskát\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bankrablás] %s kirabolta a bankot, keresett %d$-t\",y,m,d,h,mi,s,nev,robpenz); LoOoG(stringx); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"[bankrablás]: Tele raktad a táskát pénzzel.\"); } return 1; } public felsegittimer(playerid) { És ez a bankajtó eredeti helye: bankajto = CreateDynamicObject(2634, 2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180);
40
« Dátum: 2016. március 11. - 14:08:12 »
Igen ez, köszönöm. Még egy kérdés lenne, beállítottam viszont azt szeretném , hogy a monitor aljáig teljesen menjen le és baloldalt is menjen ki egészen a monitor végéig, az hogy oldható meg? Oldal = TextDrawCreate(4.000000, 433.000000, \"TS: ts2.clans.hu:9992\"); TextDrawAlignment(Oldal, 1); TextDrawFont(Oldal, 1); TextDrawLetterSize(Oldal, 0.419999, 1.099999); TextDrawColor(Oldal, -1); TextDrawSetShadow(Oldal, 1); TextDrawBackgroundColor(Oldal, 0x10F441AA); TextDrawSetOutline(Oldal, 2); TextDrawUseBox(Oldal, 1); TextDrawBoxColor(Oldal, 0x00000055);
41
« Dátum: 2016. március 10. - 22:46:33 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy nem értek ehhez a textdrawhoz és szeretnék egy olyan textdrawot mint ami a Se*rpg szerveren is van/volt csak nem olyan nagyba hanem magassága a térképig érjen kb. Válaszokat előre is köszönöm.
42
« Dátum: 2016. március 10. - 21:45:35 »
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám mikor leteszek egy bóját sose a földre teszi hanem mindig alám és elfordítva, mindig attól függ merre fordulok és össze vissza más - más fokos szögbe teszi le az objectet:s A másik problémám, hogy nem veszi fel az előtte lévő bóját.. if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz,ploca, 0 , 0, 30.0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); DestroyObject(1238); return 1; }
43
« Dátum: 2016. március 09. - 20:26:24 »
Köszönöm, működik.
44
« Dátum: 2016. március 09. - 13:30:46 »
Sikerült, köszönöm.
45
« Dátum: 2016. március 09. - 13:25:52 »
Sziasztok. Valamivel nem lehet megoldani, hogy mikor elkezdem vonszolni a csávót egyenlőre nem történik semmi, viszont azt szeretném , hogy kérje le 2 másodpercenként a játékos koordinátáját és a bilincselt koordinátáját és ha nem egyeznek akkor teleportálja oda a játékoshoz. Ezt hogy lehetne megvalósítani? if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /visz [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1 || PlayerTied[giveplayerid] == 1) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban/bilincsben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég közel a játékos.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\"); } } return 1; }
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
|