Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
Segítségkérés / pénz elvétel
« Dátum: 2016. március 14. - 14:49:54 »
Sziasztok.
Lenne egy problémám amit nemtudom hogy kell megoldani, hogy ha valaki ugye animba van akkor elvegye attól a playertől az összes pénzt ami nála van és átadja a másik játékosnak azt.
 
      if(strcmp(cmd, \"/elvesz\", true) == 0)
    {
       if(IsPlayerConnected(playerid))
       {
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
           GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
             GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\");
      return 1;
   }
   new x_nr[256];
   x_nr = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_nr))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /elvesz [Névrészlet/ID] [mit?]\");
      return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
       {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
       {
         if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
         {
         if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1)
         {
                 if(strcmp(x_nr,\"pénz\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"penz\",true) == 0)
                 {
                 new playercash;
            playercash = GetPlayerMoney(giveplayerid);
            GetPlayerMoney(giveplayerid);
            if(playercash < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékosnál nincs pénz.\");
            SafeGivePlayerMoney(playerid, playercash);
            SafeGivePlayerMoney(giveplayerid, -playercash);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"Elvettél %s-tól %d$-t.\", giveplayer, playercash);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,stringx);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"%s elvett tőled %d$-t.\", giveplayer, playercash);
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_GREY,stringx);
                 }
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban, bilincsben.\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs közelben.\");
       } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hibás játékos ID.\");
   }
       } return 1;
    }

32
Segítségkérés / Egy parancsban több parancs
« Dátum: 2016. március 14. - 14:34:07 »
Sziasztok.
Olyan gondom lenne, hogy mikor beírom, hogy /leaderad [id] [frakció] ezek helyére beírok valamit pl. /leaderad 0 rendőr akkor megadja viszont ha csak ennyit írok be, hogy /leaderad 0 akkor az összes parancsot elvégzi.
azt akarom, hogy csak akkor végezze el és azt amelyiket beírom ha beírok valamit.
 
   if(strcmp(cmd, \"/leaderad\", true) == 0)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
         {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /leaderad [JátékosID/NévRészlet] [frakció]\");
      return 1;
   }
            new x_nr[256];
   x_nr = strtok(cmdtext, idx);
   new para1;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if (Admin(playerid, 7))
   {
               if(IsPlayerConnected(para1))
               {
                   if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
                   {
                       if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már tagja egy másik frakciónak.\");
                   return 1;
               }
                       if(PlayerInfo[para1][pLeader] > 0)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékos már leader más frakcióban.\");
                   return 1;
               }
/*---------*/           if(strcmp(x_nr,\"rendőr\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"rendor\",true) == 0)
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 1;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 6;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a rendőrség vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a rendőrség vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 288;
               SetPlayerSkin(para1,288);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 309;
               SetPlayerSkin(para1,309);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s rendőr leadernek.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"tűzoltó\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"tuzolto\",true) == 0) // Tűzoltóság
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 2;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 6;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Tűzoltóság vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Tűzoltóság vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59;
               SetPlayerSkin(para1,59);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Tűzoltóság vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/          if(strcmp(x_nr,\"mentős\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"mentos\",true) == 0) //mentős
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 4;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 9;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a kórház vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a kórház vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 275;
               SetPlayerSkin(para1,275);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 91;
               SetPlayerSkin(para1,91);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a kórház vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"önkormányzat\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"onkormanyzat\",true) == 0) //Önkormányzat
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 7;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 7;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az önkormányzat vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az önkormányzat vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 228;
               SetPlayerSkin(para1,228);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Civilruha1] = 150;
               SetPlayerSkin(para1,150);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az önkormányzat vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"riporter\",true) == 0) //Riporter
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 9;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 7;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a FC FM vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a FC FM vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59;
               SetPlayerSkin(para1,59);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a FC FM vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"taxi\",true) == 0) //Taxi
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 10;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 6;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59;
               SetPlayerSkin(para1,59);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Közlekedési Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"szerelő\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"szerelo\",true) == 0) //Szerelő
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 17;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 7;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a SzerelőCég vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a SzerelőCég vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59;
               SetPlayerSkin(para1,59);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a SzerelőCég vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"oktató\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"oktato\",true) == 0) //Oktató
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 18;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 7;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 59;
               SetPlayerSkin(para1,59);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s az Oktatási Zrt. vezetőjének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
/*---------*/            if(strcmp(x_nr,\"HR\",true) == 0 || strcmp(x_nr,\"HellRiders\",true) == 0) // Hell Riders
                       {
            GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            PlayerInfo[para1][pLeader] = 20;
            PlayerInfo[para1][pRank] = 6;
            format(string, sizeof(string), \"%s kinevezett a Hell Riders vezérének.\", sendername);
            SendClientMessage(para1, 0x33CCFFAA, string);
            format(string, sizeof(string), \"Kinevezted %s a Hell Riders vezérének.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, string);
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 181;
               SetPlayerSkin(para1,181);
            }
            if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
            {
               PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 76;
               SetPlayerSkin(para1,76);
            }
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos %s kinevezte %s a Hell Riders vezérének.\",sendername, rag(giveplayer,3));
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
                      }
                   }
               }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy Tulajdonos!\");
   }
    }
         return 1;
}

33
Segítségkérés / Chatbubble
« Dátum: 2016. március 13. - 19:23:29 »
De igen arra:o

34
Segítségkérés / Chatbubble
« Dátum: 2016. március 13. - 18:00:30 »
Sziasztok.
Kerestem de nem találtam sehol hogy lehetne megcsinálni azt , hogy pl. a 341 - es idjü járműre egy chatbubble-t helyezzen mint playernél.
Ezt hogy lehet megcsinálni?

35
Segítségkérés / Anti sobeit
« Dátum: 2016. március 11. - 23:30:26 »
Sziasztok.
Van olyan script ami letudja ellenőrizni, hogy az adott játékosnak van-e sobeit vagy nincs, esetleg valami anti cheat rendszer amit nem kell szerverbe betenni hanem FS-ként is müködik.?!

36
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2016. március 11. - 17:45:56 »
Müködik, köszönöm szépen.:)

37
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2016. március 11. - 17:35:59 »
Így már jó, viszont a TS a sötét mögött van a honlap meg előtte így a ts sötétebb .:(
 
      Oldal = TextDrawCreate(4.000000, 433.000000, \"TS: ts2.clans.hu:9992\");
    TextDrawBackgroundColor(Oldal, 255);
    TextDrawFont(Oldal, 3);
    TextDrawLetterSize(Oldal, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(Oldal, -1);
    TextDrawSetOutline(Oldal, 1);
    TextDrawSetProportional(Oldal, 1);
tsip = TextDrawCreate(180.000000, 433.000000, \"Web: Hamarosan\");
    TextDrawBackgroundColor(tsip, 255);
    TextDrawFont(tsip, 3);
    TextDrawLetterSize(tsip, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(tsip, -1);
    TextDrawSetOutline(tsip, 1);
    TextDrawSetProportional(tsip, 1);
   
    alsoBox = TextDrawCreate(1.000000, 431.000000, \"_\");
    TextDrawAlignment(alsoBox, 1);
    TextDrawLetterSize(alsoBox, 0.6, 2.6);
    TextDrawColor(alsoBox, 0x00000055);
    TextDrawUseBox(alsoBox, 1);
    TextDrawBoxColor(alsoBox, 0x00000055);

38
Segítségkérés / bankajto
« Dátum: 2016. március 11. - 17:18:59 »
Igen, azt láttam , átírtam de még mindig ugyanúgy nem történik semmi:(
 
public bombarobban()
{
        CreateExplosion(2144.1455,1626.3297,993.6882,0,2.0);
        MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                if(PlayerInfo[pMember] == 20 || PlayerInfo[pLeader] == 20)
                {
                SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTGREEN, \"[bankrablás]A páncélajtó felrobbant!\");
                }
        }
        return 1;
}
public elegvolt(playerid)
{
SetTimer(\"bankvissza\", 5000, false);
    robujra = 60*1;
    KivanRabolva = 1;
    Rabol[playerid] = 0;
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
KillTimer(RobTimer[playerid]);
ClearAnimations(playerid);
new robpenz =(random(30000-100)+30000);
      SafeGivePlayerMoney(playerid,robpenz);
     PlayerInfo[playerid][Penz] += robpenz;
varoskassza -= robpenz;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx),\"[bankrablás]Tele pakoltad a táskádat! A zsákmány %d$.\",robpenz);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, stringx);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s tele pakolta a táskát.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"tele pakolta a táskát\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bankrablás] %s kirabolta a bankot, keresett %d$-t\",y,m,d,h,mi,s,nev,robpenz);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
{
SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"[bankrablás]: Tele raktad a táskát pénzzel.\");
}
return 1;
}
public bankvissza()
{
DollahScoreUpdate();
if(KivanRabolva == 1)
{
KivanRabolva = 0;
MoveDynamicObject(bankajto,2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180, 30.0);
}
}

 
Itt egy kép:\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160311/sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

39
Segítségkérés / bankajto
« Dátum: 2016. március 11. - 16:35:27 »
Sziasztok.
Van egy problémám, mikor kiraboltam a bankot nem kerül vissza a helyére a bankajtó..
Ez az amikor felrobbantom a bombát
 
public bombarobban()
{
CreateExplosion(2144.1455,1626.3297,993.6882,0,2.0);
MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[pMember] == 20 || PlayerInfo[pLeader] == 20)
{
SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTGREEN, \"[bankrablás]A páncélajtó felrobbant!\");
}
}
return 1;
}

 
Ez az amikor vissza kéne tegye a bankajtót a helyére
 
public bankvissza()
{
DollahScoreUpdate();
if(KivanRabolva == 1)
{
   KivanRabolva = 0;
MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 10.0, 90, 155.342,30.0);
     }
}

 
Ez amikor befejeztem a bankrablást
 
public elegvolt(playerid)
{
SetTimer(\"bankvissza\", 5000, false);
    robujra = 60*1;
    KivanRabolva = 1;
    Rabol[playerid] = 0;
ClearAnimations(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
KillTimer(RobTimer[playerid]);
ClearAnimations(playerid);
new robpenz =(random(30000-100)+30000);
      SafeGivePlayerMoney(playerid,robpenz);
     PlayerInfo[playerid][Penz] += robpenz;
varoskassza -= robpenz;
Savevaroskassza();
format(stringx, sizeof(stringx),\"[bankrablás]Tele pakoltad a táskádat! A zsákmány %d$.\",robpenz);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, stringx);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s tele pakolta a táskát.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"tele pakolta a táskát\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bankrablás] %s kirabolta a bankot, keresett %d$-t\",y,m,d,h,mi,s,nev,robpenz);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
{
SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"[bankrablás]: Tele raktad a táskát pénzzel.\");
}
return 1;
}
public felsegittimer(playerid)
{

 
És ez a bankajtó eredeti helye:
 
   bankajto = CreateDynamicObject(2634, 2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180);

40
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2016. március 11. - 14:08:12 »
Igen ez, köszönöm.:)
Még egy kérdés lenne, beállítottam viszont azt szeretném , hogy a monitor aljáig teljesen menjen le és baloldalt is menjen ki egészen a monitor végéig, az hogy oldható meg?
 
      Oldal = TextDrawCreate(4.000000, 433.000000, \"TS: ts2.clans.hu:9992\");
    TextDrawAlignment(Oldal, 1);
    TextDrawFont(Oldal, 1);
    TextDrawLetterSize(Oldal, 0.419999, 1.099999);
    TextDrawColor(Oldal, -1);
    TextDrawSetShadow(Oldal, 1);
    TextDrawBackgroundColor(Oldal, 0x10F441AA);
    TextDrawSetOutline(Oldal, 2);
    TextDrawUseBox(Oldal, 1);
    TextDrawBoxColor(Oldal, 0x00000055);

41
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2016. március 10. - 22:46:33 »
Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy nem értek ehhez a textdrawhoz és szeretnék egy olyan textdrawot mint ami a Se*rpg szerveren is van/volt csak nem olyan nagyba hanem magassága a térképig érjen kb.
Válaszokat előre is köszönöm.

42
Segítségkérés / Bója letétel
« Dátum: 2016. március 10. - 21:45:35 »
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám mikor leteszek egy bóját sose a földre teszi hanem mindig alám és elfordítva, mindig attól függ merre fordulok és össze vissza más - más fokos szögbe teszi le az objectet:s
A másik problémám, hogy nem veszi fel az előtte lévő bóját..
 
   if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
{
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy,plocz,ploca, 0 , 0, 30.0);
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
{
    new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        DestroyObject(1238);
    return 1;
}

43
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. március 09. - 20:26:24 »
Köszönöm, működik.:)

44
Segítségkérés / bankajtó
« Dátum: 2016. március 09. - 13:30:46 »
Sikerült, köszönöm.:)

45
Segítségkérés / vonszolás
« Dátum: 2016. március 09. - 13:25:52 »
Sziasztok.
Valamivel nem lehet megoldani, hogy mikor elkezdem vonszolni a csávót egyenlőre nem történik semmi, viszont azt szeretném , hogy kérje le 2 másodpercenként a játékos koordinátáját és a bilincselt koordinátáját és ha nem egyeznek akkor teleportálja oda a játékoshoz.
Ezt hogy lehetne megvalósítani?
 
    if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
    {
       if(IsPlayerConnected(playerid))
       {
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /visz [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
            giveplayerid = ReturnUser(tmp);
            if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
            {
              if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
              {
                   if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
                   {
                      if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?\"); return 1; }
                      if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1 || PlayerTied[giveplayerid] == 1)
                      {
                      GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                        SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
            ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                         PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                        PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
                      } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban/bilincsben!\");
                   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég közel a játékos.\");
              } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
            }
       } return 1;
    }

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal