Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryuuzaki

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / csak rendõr használja az autót
« Dátum: 2012. június 06. - 20:45:48 »
A RemovePlayerFromVehicle akkor nem mûködik, mikor még csak száll be a jármûbe.
ClearAnimations:
 
public OnPlayerEnterVehicle( playerid, vehicleid, ispassenger )
{
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 598 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1)
                        {
                        }else { ClearAnimations(playerid);}
     }
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 599 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1)
                        {
                        }else {ClearAnimations(playerid);}
     }
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 416 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][mento] >= 1)
                        {
                        }else {ClearAnimations(playerid);}
     }
     return 1;
}

 
vagy OnPlayerStateChange-nél a RemovePlayerFromVehicle
 
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate )
{
     if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
     {
     new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 598 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1)
                        {
                        }else { RemovePlayerFromVehicle(playerid);}
     }
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 599 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1)
                        {
                        }else {RemovePlayerFromVehicle(playerid);}
     }
     if( GetVehicleModel(vehicleid) == 416 )
     {
                if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][mento] >= 1)
                        {
                        }else {RemovePlayerFromVehicle(playerid);}
     }
     }
     return 1;
}

 
Ja és vehicleid helyett GetVehicleModel(vehicleid) kell, de ha mondjuk az 599-es ID helyett egy változót használsz, aminek az értéke egy jármû, akkor úgy kell használd, hogy if(vehicleid == valtozo).

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 15. - 15:03:09 »
Hát, nálam hibátlan volt, mivel teszteltem több játékossal is, és jó volt. De ha valakinek mégis hibás lenne, akkor írjon és javítom.

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 14. - 18:14:52 »
Majd ha lesz kedvem, talán megcsinálom a mentést is, de most éppen máson dolgozom.
Jah és köszi. :D

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 13. - 18:44:50 »
UPDATE
Azóta nagyon sokat változtattam rajta, mióta megírtam.
Tehát Rcon admin adhatja más játékosnak, névre szóló, elmenti az adatokat mySQL-be és restartkor is betölti,
lehet színt is adni neki amit aztán szerkeszteni is lehet, és tuningot is adni neki, amit természetesen elment.
Az elõzõben tényleg csak 1 játékosnak lehetett adni, itt már bármennyinek(khm, 500 autót lehet), és egy játékosnak bármennyi autót.
Parancsai: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]
/carelvesz [slot] [playerid]
/tunszerkeszt [slot1] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]
/szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]
Letöltés(csak PWN)(új)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <mysql>
#define COLOR_GREEN         0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_RED           0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW        0xFFFF00AA
#define COLOR_GREY          0xAFAFAFAA
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN         0x993300AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9933AA
#define COLOR_BLACK         0x000000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE     0x00BFFFAA
#define SQL_HOST   \"\"
#define SQL_DB   \"\"
#define SQL_USER   \"\"
#define SQL_PASS   \"\"
#define MAX_SLOTS 500
new name1[24], name2[24], str[128];
new query[500];
new vehid, slot;
new id;
new carplay[500], color1, color2;
new tun1, tun2, tun3, tun4, tun5;
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
if(mysql_ping() != 1)
{
    print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen!\");
return 1;
}
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" névreszóló autó | by Ryuuzaki\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
      format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   new linen[1024];
   mysql_fetch_row(linen);
   new tarolo[5];
   new Float:tarolo2[4];
   sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]}dffffdddd\", tarolo[0], Float:tarolo2[0], Float:tarolo2[1], Float:tarolo2[2], Float:tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], tarolo[3], tarolo[4]);
   carplay = CreateVehicle(tarolo[0], tarolo2[0], tarolo2[1], tarolo2[2], tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], -1);
   AddVehicleComponent(carplay, tarolo[3]);
   AddVehicleComponent(carplay, tarolo[4]);
   mysql_free_result();
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
    DestroyVehicle(carplay);
}
return 1;
}
CMD:carad(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iiuii\", slot, vehid, id, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]\");
else if(400 > vehid || vehid > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA: Rossz JármûID! A jármû ID-jének 400 és 611 közt kell lennie!\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0) return format(str, sizeof(str), \"HIBA: A %d-s slot már foglalt!\", slot), SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); mysql_free_result();
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerPos(id, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(id, a);
    carplay[slot] = CreateVehicle(vehid, x, y, z, a, color1, color2, -1);
    SetPlayerPos(id, x, y, z+5);
format(str, sizeof(str), \"%s lespawnolt neked egy jármûvet. JármûID: %d\", name1, vehid);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str);
format(str, sizeof(str), \"Lespawnoltál %s-nek egy jármûvet. JármûID: %d\", name2, vehid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO cars (slot, Tulaj, VehID, X, Y, Z, A, color1, color2) VALUES (%d, \'%s\', %d, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %d, %d)\", slot, name2, vehid, x, y+2, z, a, color1, color2);
mysql_query(query);
return 1;
}
CMD:carelvesz(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iu\", slot, id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carelvesz [slot] [playerid]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A játékosnak nincs saját jármûve!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\' AND slot = \'%d\'\", name2, slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A tulaj és a slot nem egy sorban van!\"), mysql_free_result();
format(str, sizeof(str), \"%s törölte a saját jármûvedet!\", name1);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str);
format(str, sizeof(str), \"Törölted %s saját jármûvét!\", name2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
    DestroyVehicle(carplay[slot]);
format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2);
mysql_query(query);
return 1;
}
CMD:tunszerkeszt(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iiI(0)I(0)I(0)I(0)\", slot, tun1, tun2, tun3, tun4, tun5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /tunszerkeszt [slot] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET tuning1 = \'%d\', tuning2 = \'%d\', tuning3 = \'%d\', tuning4 = \'%d\', tuning5 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5, slot);
mysql_query(query);
format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó tuningjait! tuning1: %d, tuning2: %d, tuning3: %d, tuning4: %d, tuning5: %d\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
return 1;
}
CMD:szinszerkeszt(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iii\", slot, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET color1 = \'%d\', color2 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", color1, color2, slot);
mysql_query(query);
format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó színét! szín1: %d, szín2: %d\", color1, color2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(ispassenger == 0)
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
   if(vehicleid == carplay)
   {
              new tarolo[24];
       GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
          format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
       mysql_store_result();
       if(mysql_num_rows() != 0)
       {
         new linen[1024];
         mysql_fetch_row(linen);
         sscanf(linen, \"p<|>{d}s[24]{dffffdd}\", tarolo);
         if(strcmp(tarolo, name1))
         {
            ClearAnimations(playerid);
            format(str, sizeof(str), \"Ez a jármû \'%s\' tulajdona! Te nem vezetheted!\", tarolo);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
         }
         mysql_free_result();
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
    if(vehicleid == carplay)
    {
      format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      new linen[1024];
      mysql_fetch_row(linen);
      new tarolo[2];
      sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]dffffdd}dd\", tarolo[0], tarolo[1]);
      AddVehicleComponent(carplay, tarolo[0]);
      AddVehicleComponent(carplay, tarolo[1]);
      mysql_free_result();
   }
}
}
return 1;
}

 
Lehet hogy van benne hiba, de az mindenestûl tesztelve van, használva van, szerintem bugtalan.
mySQL tábla szerkezet:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `cars` (
  `slot` int(2) NOT NULL,
  `Tulaj` varchar(30) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL,
  `VehID` int(3) NOT NULL,
  `X` float NOT NULL,
  `Y` float NOT NULL,
  `Z` float NOT NULL,
  `A` float NOT NULL,
  `color1` int(3) NOT NULL,
  `color2` int(3) NOT NULL,
  `tuning1` int(5) NOT NULL,
  `tuning2` int(5) NOT NULL,
  `tuning3` int(5) NOT NULL,
  `tuning4` int(5) NOT NULL,
  `tuning5` int(5) NOT NULL
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:40 »
Idézetet írta: Striker date=1336899515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, ment a+ ;D
 

Jó Munka
 
[/quote]
Köszi. ;D

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 13. - 10:09:50 »
Két külön szkript, két külön kód. Mikor a TextLabelCreater-t feltettem kódba, kicsit lassan töltött be nekem az oldal... Ezért át tettem Pastebin-re.
Idézetet írta: Dead date=1336889151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép majd teszteltem: )
 
Köszi. :)

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 12. - 18:00:10 »
Hali.
Elsõ szkriptem amit publikálok, de hát valahol el kell kezdeni. :)
Nos.. Ez egy 3DTextLabel és Teleport készítõ IG.
Használat:
-(3DTextLabel)A Scriptfiles mappába hozz létre egy TextLabels.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarsz hozni egy 3DTextLabel-t, ott beírod, hogy /textcreate [3d text szöveg] aztán kiválasztod a dolgokat tetszés szerint. A TextLabels.txt-ben megtalálod a 3DTextLabel-t, aztán beteszed a módba az OnGameModeInit alá.(Fejleszteni nem hiszem hogy fogom, am\' se annyira nehéz egy TextLabel-t megcsinálni, na meg úgy érzem túl hosszú idõ lenne..)
-(Teleport)A Scriptfiles mappába hozz létre egy Teleportok.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarod hozni a teleportot, ott beírod, hogy /telecreate, kiválasztod a dolgokat tetszés szerint, aztán beírod a teleport parancsát. A Teleportok.txt-ben megtalálod a parancsot, aztán azt beteszed a módodba/szkriptedbe.(A teleport készítõt lehet még fejleszteni, bõvíteni fogom. :P)
Letöltés
3DTextLabelCreater
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN         0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_RED           0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW        0xFFFF00AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_GREY          0xAFAFAFAA
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN         0x993300AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9933AA
#define COLOR_BLACK         0x000000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE     0x00BFFFAA
#define TELEPORT_DIALOG 500
#define AUTOTELEPORT_DIALOG 499
#define SOFORTELEPORT_DIALOG 498
new autoteleport;
new soforteleport;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" IG Teleport készítõ betöltve| by Ryuuzaki\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
if(!fexist(\"Teleportok.txt\")) print(\"HIBA: Hiányzik a Teleportok.txt fájl!\"), print(\"Kérlek hozz létre egyet. Scriptfiles/Teleportok.txt\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
CMD:telecreate(playerid)
{
autoteleport = 0;
soforteleport = 0;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
ShowPlayerDialog(playerid, AUTOTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Autó teleportálás\", \"Lehessen autóval teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == AUTOTELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
        autoteleport = 1;//lehet autóval teleportálni
        ShowPlayerDialog(playerid, SOFORTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sofõr ülésrõl teleport\", \"Csak a sofõr tudjon teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\");
}
else if(!response)
{
   autoteleport = 2;//nem lehet autóval teleportálni
    ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
}
else if(dialogid == SOFORTELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
   soforteleport = 1;//csak sofõrként lehet teleportálni
   ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
else if(!response)
{
    soforteleport = 2;//az utasok is tudjanak teleportálni
    ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
}
else if(dialogid == TELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Parancs nélküli teleportot akarsz készíteni?\");
   }
   new Float:x[MAX_PLAYERS], Float:y[MAX_PLAYERS], Float:z[MAX_PLAYERS], Float:a[MAX_PLAYERS];
        new string[200], string2[300];
        GetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, a[playerid]);
        if(autoteleport == 1)
        {
            if(soforteleport == 1)
            {
         format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
         new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
         format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\tif(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PlAYER_STATE_PASSENGER)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot utasként nem használhatod!\\\");\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
         fclose(Teleportok);
      }
      else if(soforteleport == 2)
      {
         format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
         new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
         format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
         fclose(Teleportok);
      }
   }
   else if(autoteleport == 2)
   {
      format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem(Autóval nem lehet teleportálni){FFFF00}\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
      new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
      format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot csak gyalososként használhatod!\\\");\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\");
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
      fclose(Teleportok);
   }
}
}
return 1;
}

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 15. - 15:03:09 »
Hát, nálam hibátlan volt, mivel teszteltem több játékossal is, és jó volt. De ha valakinek mégis hibás lenne, akkor írjon és javítom.

39
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 14. - 18:14:52 »
Majd ha lesz kedvem, talán megcsinálom a mentést is, de most éppen máson dolgozom.
Jah és köszi. :D

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / Névre szóló jármûlehívó
« Dátum: 2012. május 13. - 18:44:50 »
UPDATE
Azóta nagyon sokat változtattam rajta, mióta megírtam.
Tehát Rcon admin adhatja más játékosnak, névre szóló, elmenti az adatokat mySQL-be és restartkor is betölti,
lehet színt is adni neki amit aztán szerkeszteni is lehet, és tuningot is adni neki, amit természetesen elment.
Az elõzõben tényleg csak 1 játékosnak lehetett adni, itt már bármennyinek(khm, 500 autót lehet), és egy játékosnak bármennyi autót.
Parancsai: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]
/carelvesz [slot] [playerid]
/tunszerkeszt [slot1] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]
/szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]
Letöltés(csak PWN)(új)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <mysql>
#define COLOR_GREEN         0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_RED           0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW        0xFFFF00AA
#define COLOR_GREY          0xAFAFAFAA
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN         0x993300AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9933AA
#define COLOR_BLACK         0x000000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE     0x00BFFFAA
#define SQL_HOST   \"\"
#define SQL_DB   \"\"
#define SQL_USER   \"\"
#define SQL_PASS   \"\"
#define MAX_SLOTS 500
new name1[24], name2[24], str[128];
new query[500];
new vehid, slot;
new id;
new carplay[500], color1, color2;
new tun1, tun2, tun3, tun4, tun5;
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
if(mysql_ping() != 1)
{
    print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen!\");
return 1;
}
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" névreszóló autó | by Ryuuzaki\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
      format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   new linen[1024];
   mysql_fetch_row(linen);
   new tarolo[5];
   new Float:tarolo2[4];
   sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]}dffffdddd\", tarolo[0], Float:tarolo2[0], Float:tarolo2[1], Float:tarolo2[2], Float:tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], tarolo[3], tarolo[4]);
   carplay = CreateVehicle(tarolo[0], tarolo2[0], tarolo2[1], tarolo2[2], tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], -1);
   AddVehicleComponent(carplay, tarolo[3]);
   AddVehicleComponent(carplay, tarolo[4]);
   mysql_free_result();
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
    DestroyVehicle(carplay);
}
return 1;
}
CMD:carad(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iiuii\", slot, vehid, id, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]\");
else if(400 > vehid || vehid > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA: Rossz JármûID! A jármû ID-jének 400 és 611 közt kell lennie!\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0) return format(str, sizeof(str), \"HIBA: A %d-s slot már foglalt!\", slot), SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); mysql_free_result();
    GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
    GetPlayerPos(id, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(id, a);
    carplay[slot] = CreateVehicle(vehid, x, y, z, a, color1, color2, -1);
    SetPlayerPos(id, x, y, z+5);
format(str, sizeof(str), \"%s lespawnolt neked egy jármûvet. JármûID: %d\", name1, vehid);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str);
format(str, sizeof(str), \"Lespawnoltál %s-nek egy jármûvet. JármûID: %d\", name2, vehid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO cars (slot, Tulaj, VehID, X, Y, Z, A, color1, color2) VALUES (%d, \'%s\', %d, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %d, %d)\", slot, name2, vehid, x, y+2, z, a, color1, color2);
mysql_query(query);
return 1;
}
CMD:carelvesz(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iu\", slot, id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carelvesz [slot] [playerid]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
    GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2));
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A játékosnak nincs saját jármûve!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\' AND slot = \'%d\'\", name2, slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A tulaj és a slot nem egy sorban van!\"), mysql_free_result();
format(str, sizeof(str), \"%s törölte a saját jármûvedet!\", name1);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str);
format(str, sizeof(str), \"Törölted %s saját jármûvét!\", name2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str);
    DestroyVehicle(carplay[slot]);
format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2);
mysql_query(query);
return 1;
}
CMD:tunszerkeszt(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iiI(0)I(0)I(0)I(0)\", slot, tun1, tun2, tun3, tun4, tun5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /tunszerkeszt [slot] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET tuning1 = \'%d\', tuning2 = \'%d\', tuning3 = \'%d\', tuning4 = \'%d\', tuning5 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5, slot);
mysql_query(query);
format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó tuningjait! tuning1: %d, tuning2: %d, tuning3: %d, tuning4: %d, tuning5: %d\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
return 1;
}
CMD:szinszerkeszt(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
else if(sscanf(params, \"iii\", slot, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]\");
else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\");
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result();
format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET color1 = \'%d\', color2 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", color1, color2, slot);
mysql_query(query);
format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó színét! szín1: %d, szín2: %d\", color1, color2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(ispassenger == 0)
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
   if(vehicleid == carplay)
   {
              new tarolo[24];
       GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1));
          format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
       mysql_store_result();
       if(mysql_num_rows() != 0)
       {
         new linen[1024];
         mysql_fetch_row(linen);
         sscanf(linen, \"p<|>{d}s[24]{dffffdd}\", tarolo);
         if(strcmp(tarolo, name1))
         {
            ClearAnimations(playerid);
            format(str, sizeof(str), \"Ez a jármû \'%s\' tulajdona! Te nem vezetheted!\", tarolo);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str);
         }
         mysql_free_result();
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
for(new i; i < MAX_SLOTS; i++)
{
    if(vehicleid == carplay)
    {
      format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i);
      mysql_query(query);
      mysql_store_result();
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      new linen[1024];
      mysql_fetch_row(linen);
      new tarolo[2];
      sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]dffffdd}dd\", tarolo[0], tarolo[1]);
      AddVehicleComponent(carplay, tarolo[0]);
      AddVehicleComponent(carplay, tarolo[1]);
      mysql_free_result();
   }
}
}
return 1;
}

 
Lehet hogy van benne hiba, de az mindenestûl tesztelve van, használva van, szerintem bugtalan.
mySQL tábla szerkezet:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `cars` (
  `slot` int(2) NOT NULL,
  `Tulaj` varchar(30) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL,
  `VehID` int(3) NOT NULL,
  `X` float NOT NULL,
  `Y` float NOT NULL,
  `Z` float NOT NULL,
  `A` float NOT NULL,
  `color1` int(3) NOT NULL,
  `color2` int(3) NOT NULL,
  `tuning1` int(5) NOT NULL,
  `tuning2` int(5) NOT NULL,
  `tuning3` int(5) NOT NULL,
  `tuning4` int(5) NOT NULL,
  `tuning5` int(5) NOT NULL
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:40 »
Idézetet írta: Striker date=1336899515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép munka, ment a+ ;D
 

Jó Munka
 
[/quote]
Köszi. ;D

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 13. - 10:09:50 »
Két külön szkript, két külön kód. Mikor a TextLabelCreater-t feltettem kódba, kicsit lassan töltött be nekem az oldal... Ezért át tettem Pastebin-re.
Idézetet írta: Dead date=1336889151\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21359\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép majd teszteltem: )
 
Köszi. :)

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextLabel/Teleport készítõ
« Dátum: 2012. május 12. - 18:00:10 »
Hali.
Elsõ szkriptem amit publikálok, de hát valahol el kell kezdeni. :)
Nos.. Ez egy 3DTextLabel és Teleport készítõ IG.
Használat:
-(3DTextLabel)A Scriptfiles mappába hozz létre egy TextLabels.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarsz hozni egy 3DTextLabel-t, ott beírod, hogy /textcreate [3d text szöveg] aztán kiválasztod a dolgokat tetszés szerint. A TextLabels.txt-ben megtalálod a 3DTextLabel-t, aztán beteszed a módba az OnGameModeInit alá.(Fejleszteni nem hiszem hogy fogom, am\' se annyira nehéz egy TextLabel-t megcsinálni, na meg úgy érzem túl hosszú idõ lenne..)
-(Teleport)A Scriptfiles mappába hozz létre egy Teleportok.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarod hozni a teleportot, ott beírod, hogy /telecreate, kiválasztod a dolgokat tetszés szerint, aztán beírod a teleport parancsát. A Teleportok.txt-ben megtalálod a parancsot, aztán azt beteszed a módodba/szkriptedbe.(A teleport készítõt lehet még fejleszteni, bõvíteni fogom. :P)
Letöltés
3DTextLabelCreater
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN         0x33AA33AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_RED           0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW        0xFFFF00AA
#define COLOR_BLUE          0x0000FFAA
#define COLOR_GREY          0xAFAFAFAA
#define COLOR_WHITE         0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN         0x993300AA
#define COLOR_ORANGE        0xFF9933AA
#define COLOR_BLACK         0x000000AA
#define COLOR_LIGHTBLUE     0x00BFFFAA
#define TELEPORT_DIALOG 500
#define AUTOTELEPORT_DIALOG 499
#define SOFORTELEPORT_DIALOG 498
new autoteleport;
new soforteleport;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" IG Teleport készítõ betöltve| by Ryuuzaki\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
if(!fexist(\"Teleportok.txt\")) print(\"HIBA: Hiányzik a Teleportok.txt fájl!\"), print(\"Kérlek hozz létre egyet. Scriptfiles/Teleportok.txt\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
CMD:telecreate(playerid)
{
autoteleport = 0;
soforteleport = 0;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
ShowPlayerDialog(playerid, AUTOTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Autó teleportálás\", \"Lehessen autóval teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == AUTOTELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
        autoteleport = 1;//lehet autóval teleportálni
        ShowPlayerDialog(playerid, SOFORTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sofõr ülésrõl teleport\", \"Csak a sofõr tudjon teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\");
}
else if(!response)
{
   autoteleport = 2;//nem lehet autóval teleportálni
    ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
}
else if(dialogid == SOFORTELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
   soforteleport = 1;//csak sofõrként lehet teleportálni
   ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
else if(!response)
{
    soforteleport = 2;//az utasok is tudjanak teleportálni
    ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
}
}
else if(dialogid == TELEPORT_DIALOG)
{
    if(response)
    {
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Parancs nélküli teleportot akarsz készíteni?\");
   }
   new Float:x[MAX_PLAYERS], Float:y[MAX_PLAYERS], Float:z[MAX_PLAYERS], Float:a[MAX_PLAYERS];
        new string[200], string2[300];
        GetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, a[playerid]);
        if(autoteleport == 1)
        {
            if(soforteleport == 1)
            {
         format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
         new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
         format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\tif(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PlAYER_STATE_PASSENGER)\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot utasként nem használhatod!\\\");\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
         fclose(Teleportok);
      }
      else if(soforteleport == 2)
      {
         format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
         new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
         format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\");
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
         fwrite(Teleportok, string2);
         fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
         fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
         fclose(Teleportok);
      }
   }
   else if(autoteleport == 2)
   {
      format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem(Autóval nem lehet teleportálni){FFFF00}\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\");
      new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append);
      format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\");
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot csak gyalososként használhatod!\\\");\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\");
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]);
      fwrite(Teleportok, string2);
      fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\");
      fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\");
      fclose(Teleportok);
   }
}
}
return 1;
}

44
Szkript kérések / Szervkereskedõ
« Dátum: 2012. április 30. - 09:24:57 »
if(sscanf(params, \"ui\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");

 
Helyett
 
if(sscanf(params, \"u\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\");

 
Egyel több paraméter van megadva...

45
Segítségkérés / Nem emlékszem!
« Dátum: 2012. április 24. - 18:38:34 »

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal