Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ryuuzaki
31
« Dátum: 2012. június 06. - 20:45:48 »
A RemovePlayerFromVehicle akkor nem mûködik, mikor még csak száll be a jármûbe. ClearAnimations: public OnPlayerEnterVehicle( playerid, vehicleid, ispassenger ) { if( GetVehicleModel(vehicleid) == 598 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1) { }else { ClearAnimations(playerid);} } if( GetVehicleModel(vehicleid) == 599 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1) { }else {ClearAnimations(playerid);} } if( GetVehicleModel(vehicleid) == 416 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][mento] >= 1) { }else {ClearAnimations(playerid);} } return 1; } vagy OnPlayerStateChange-nél a RemovePlayerFromVehicle public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if( GetVehicleModel(vehicleid) == 598 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1) { }else { RemovePlayerFromVehicle(playerid);} } if( GetVehicleModel(vehicleid) == 599 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][rendor] >= 1) { }else {RemovePlayerFromVehicle(playerid);} } if( GetVehicleModel(vehicleid) == 416 ) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][mento] >= 1) { }else {RemovePlayerFromVehicle(playerid);} } } return 1; } Ja és vehicleid helyett GetVehicleModel(vehicleid) kell, de ha mondjuk az 599-es ID helyett egy változót használsz, aminek az értéke egy jármû, akkor úgy kell használd, hogy if(vehicleid == valtozo).
32
« Dátum: 2012. május 15. - 15:03:09 »
Hát, nálam hibátlan volt, mivel teszteltem több játékossal is, és jó volt. De ha valakinek mégis hibás lenne, akkor írjon és javítom.
33
« Dátum: 2012. május 14. - 18:14:52 »
Majd ha lesz kedvem, talán megcsinálom a mentést is, de most éppen máson dolgozom. Jah és köszi.
34
« Dátum: 2012. május 13. - 18:44:50 »
UPDATE Azóta nagyon sokat változtattam rajta, mióta megírtam. Tehát Rcon admin adhatja más játékosnak, névre szóló, elmenti az adatokat mySQL-be és restartkor is betölti, lehet színt is adni neki amit aztán szerkeszteni is lehet, és tuningot is adni neki, amit természetesen elment. Az elõzõben tényleg csak 1 játékosnak lehetett adni, itt már bármennyinek(khm, 500 autót lehet), és egy játékosnak bármennyi autót. Parancsai: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2] /carelvesz [slot] [playerid] /tunszerkeszt [slot1] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5] /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2] Letöltés(csak PWN)(új) #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <mysql> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xFF0606FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define SQL_HOST \"\" #define SQL_DB \"\" #define SQL_USER \"\" #define SQL_PASS \"\" #define MAX_SLOTS 500 new name1[24], name2[24], str[128]; new query[500]; new vehid, slot; new id; new carplay[500], color1, color2; new tun1, tun2, tun3, tun4, tun5; public OnFilterScriptInit() { mysql_debug(1); mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS); if(mysql_ping() != 1) { print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen!\"); return 1; } print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" névreszóló autó | by Ryuuzaki\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[5]; new Float:tarolo2[4]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]}dffffdddd\", tarolo[0], Float:tarolo2[0], Float:tarolo2[1], Float:tarolo2[2], Float:tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], tarolo[3], tarolo[4]); carplay = CreateVehicle(tarolo[0], tarolo2[0], tarolo2[1], tarolo2[2], tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], -1); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[3]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[4]); mysql_free_result(); } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { DestroyVehicle(carplay); } return 1; } CMD:carad(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiuii\", slot, vehid, id, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]\"); else if(400 > vehid || vehid > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA: Rossz JármûID! A jármû ID-jének 400 és 611 közt kell lennie!\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) return format(str, sizeof(str), \"HIBA: A %d-s slot már foglalt!\", slot), SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); mysql_free_result(); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); GetPlayerPos(id, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(id, a); carplay[slot] = CreateVehicle(vehid, x, y, z, a, color1, color2, -1); SetPlayerPos(id, x, y, z+5); format(str, sizeof(str), \"%s lespawnolt neked egy jármûvet. JármûID: %d\", name1, vehid); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Lespawnoltál %s-nek egy jármûvet. JármûID: %d\", name2, vehid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO cars (slot, Tulaj, VehID, X, Y, Z, A, color1, color2) VALUES (%d, \'%s\', %d, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %d, %d)\", slot, name2, vehid, x, y+2, z, a, color1, color2); mysql_query(query); return 1; } CMD:carelvesz(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iu\", slot, id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carelvesz [slot] [playerid]\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A játékosnak nincs saját jármûve!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\' AND slot = \'%d\'\", name2, slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A tulaj és a slot nem egy sorban van!\"), mysql_free_result(); format(str, sizeof(str), \"%s törölte a saját jármûvedet!\", name1); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Törölted %s saját jármûvét!\", name2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); DestroyVehicle(carplay[slot]); format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); return 1; } CMD:tunszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiI(0)I(0)I(0)I(0)\", slot, tun1, tun2, tun3, tun4, tun5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /tunszerkeszt [slot] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET tuning1 = \'%d\', tuning2 = \'%d\', tuning3 = \'%d\', tuning4 = \'%d\', tuning5 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó tuningjait! tuning1: %d, tuning2: %d, tuning3: %d, tuning4: %d, tuning5: %d\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } CMD:szinszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iii\", slot, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET color1 = \'%d\', color2 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", color1, color2, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó színét! szín1: %d, szín2: %d\", color1, color2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(ispassenger == 0) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { new tarolo[24]; GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); sscanf(linen, \"p<|>{d}s[24]{dffffdd}\", tarolo); if(strcmp(tarolo, name1)) { ClearAnimations(playerid); format(str, sizeof(str), \"Ez a jármû \'%s\' tulajdona! Te nem vezetheted!\", tarolo); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); } mysql_free_result(); } } } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[2]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]dffffdd}dd\", tarolo[0], tarolo[1]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[0]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[1]); mysql_free_result(); } } } return 1; } Lehet hogy van benne hiba, de az mindenestûl tesztelve van, használva van, szerintem bugtalan. mySQL tábla szerkezet: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `cars` ( `slot` int(2) NOT NULL, `Tulaj` varchar(30) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL, `VehID` int(3) NOT NULL, `X` float NOT NULL, `Y` float NOT NULL, `Z` float NOT NULL, `A` float NOT NULL, `color1` int(3) NOT NULL, `color2` int(3) NOT NULL, `tuning1` int(5) NOT NULL, `tuning2` int(5) NOT NULL, `tuning3` int(5) NOT NULL, `tuning4` int(5) NOT NULL, `tuning5` int(5) NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
35
« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:40 »
Szép munka, ment a+
Jó Munka [/quote] Köszi.
36
« Dátum: 2012. május 13. - 10:09:50 »
Két külön szkript, két külön kód. Mikor a TextLabelCreater-t feltettem kódba, kicsit lassan töltött be nekem az oldal... Ezért át tettem Pastebin-re. Szép majd teszteltem: )
Köszi.
37
« Dátum: 2012. május 12. - 18:00:10 »
Hali. Elsõ szkriptem amit publikálok, de hát valahol el kell kezdeni. Nos.. Ez egy 3DTextLabel és Teleport készítõ IG. Használat: -(3DTextLabel)A Scriptfiles mappába hozz létre egy TextLabels.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarsz hozni egy 3DTextLabel-t, ott beírod, hogy /textcreate [3d text szöveg] aztán kiválasztod a dolgokat tetszés szerint. A TextLabels.txt-ben megtalálod a 3DTextLabel-t, aztán beteszed a módba az OnGameModeInit alá.(Fejleszteni nem hiszem hogy fogom, am\' se annyira nehéz egy TextLabel-t megcsinálni, na meg úgy érzem túl hosszú idõ lenne..) -(Teleport)A Scriptfiles mappába hozz létre egy Teleportok.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarod hozni a teleportot, ott beírod, hogy /telecreate, kiválasztod a dolgokat tetszés szerint, aztán beírod a teleport parancsát. A Teleportok.txt-ben megtalálod a parancsot, aztán azt beteszed a módodba/szkriptedbe.(A teleport készítõt lehet még fejleszteni, bõvíteni fogom. ) Letöltés3DTextLabelCreater #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xFF0606FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define TELEPORT_DIALOG 500 #define AUTOTELEPORT_DIALOG 499 #define SOFORTELEPORT_DIALOG 498 new autoteleport; new soforteleport; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" IG Teleport készítõ betöltve| by Ryuuzaki\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); if(!fexist(\"Teleportok.txt\")) print(\"HIBA: Hiányzik a Teleportok.txt fájl!\"), print(\"Kérlek hozz létre egyet. Scriptfiles/Teleportok.txt\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:telecreate(playerid) { autoteleport = 0; soforteleport = 0; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; ShowPlayerDialog(playerid, AUTOTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Autó teleportálás\", \"Lehessen autóval teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == AUTOTELEPORT_DIALOG) { if(response) { autoteleport = 1;//lehet autóval teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, SOFORTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sofõr ülésrõl teleport\", \"Csak a sofõr tudjon teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\"); } else if(!response) { autoteleport = 2;//nem lehet autóval teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } } else if(dialogid == SOFORTELEPORT_DIALOG) { if(response) { soforteleport = 1;//csak sofõrként lehet teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } else if(!response) { soforteleport = 2;//az utasok is tudjanak teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } } else if(dialogid == TELEPORT_DIALOG) { if(response) { if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Parancs nélküli teleportot akarsz készíteni?\"); } new Float:x[MAX_PLAYERS], Float:y[MAX_PLAYERS], Float:z[MAX_PLAYERS], Float:a[MAX_PLAYERS]; new string[200], string2[300]; GetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid, a[playerid]); if(autoteleport == 1) { if(soforteleport == 1) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PlAYER_STATE_PASSENGER)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot utasként nem használhatod!\\\");\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } else if(soforteleport == 2) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } } else if(autoteleport == 2) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem(Autóval nem lehet teleportálni){FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot csak gyalososként használhatod!\\\");\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } } } return 1; }
38
« Dátum: 2012. május 15. - 15:03:09 »
Hát, nálam hibátlan volt, mivel teszteltem több játékossal is, és jó volt. De ha valakinek mégis hibás lenne, akkor írjon és javítom.
39
« Dátum: 2012. május 14. - 18:14:52 »
Majd ha lesz kedvem, talán megcsinálom a mentést is, de most éppen máson dolgozom. Jah és köszi.
40
« Dátum: 2012. május 13. - 18:44:50 »
UPDATE Azóta nagyon sokat változtattam rajta, mióta megírtam. Tehát Rcon admin adhatja más játékosnak, névre szóló, elmenti az adatokat mySQL-be és restartkor is betölti, lehet színt is adni neki amit aztán szerkeszteni is lehet, és tuningot is adni neki, amit természetesen elment. Az elõzõben tényleg csak 1 játékosnak lehetett adni, itt már bármennyinek(khm, 500 autót lehet), és egy játékosnak bármennyi autót. Parancsai: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2] /carelvesz [slot] [playerid] /tunszerkeszt [slot1] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5] /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2] Letöltés(csak PWN)(új) #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <mysql> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xFF0606FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define SQL_HOST \"\" #define SQL_DB \"\" #define SQL_USER \"\" #define SQL_PASS \"\" #define MAX_SLOTS 500 new name1[24], name2[24], str[128]; new query[500]; new vehid, slot; new id; new carplay[500], color1, color2; new tun1, tun2, tun3, tun4, tun5; public OnFilterScriptInit() { mysql_debug(1); mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS); if(mysql_ping() != 1) { print(!\"MySQL: Kapcsolódás sikertelen!\"); return 1; } print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" névreszóló autó | by Ryuuzaki\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[5]; new Float:tarolo2[4]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]}dffffdddd\", tarolo[0], Float:tarolo2[0], Float:tarolo2[1], Float:tarolo2[2], Float:tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], tarolo[3], tarolo[4]); carplay = CreateVehicle(tarolo[0], tarolo2[0], tarolo2[1], tarolo2[2], tarolo2[3], tarolo[1], tarolo[2], -1); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[3]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[4]); mysql_free_result(); } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { DestroyVehicle(carplay); } return 1; } CMD:carad(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiuii\", slot, vehid, id, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carad [slot] [vehid] [playerid] [color1] [color2]\"); else if(400 > vehid || vehid > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA: Rossz JármûID! A jármû ID-jének 400 és 611 közt kell lennie!\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) return format(str, sizeof(str), \"HIBA: A %d-s slot már foglalt!\", slot), SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); mysql_free_result(); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); GetPlayerPos(id, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(id, a); carplay[slot] = CreateVehicle(vehid, x, y, z, a, color1, color2, -1); SetPlayerPos(id, x, y, z+5); format(str, sizeof(str), \"%s lespawnolt neked egy jármûvet. JármûID: %d\", name1, vehid); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Lespawnoltál %s-nek egy jármûvet. JármûID: %d\", name2, vehid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO cars (slot, Tulaj, VehID, X, Y, Z, A, color1, color2) VALUES (%d, \'%s\', %d, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %0.2f, %d, %d)\", slot, name2, vehid, x, y+2, z, a, color1, color2); mysql_query(query); return 1; } CMD:carelvesz(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iu\", slot, id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /carelvesz [slot] [playerid]\"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: Rossz játékosID!\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); GetPlayerName(id, name2, sizeof(name2)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A játékosnak nincs saját jármûve!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\' AND slot = \'%d\'\", name2, slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A tulaj és a slot nem egy sorban van!\"), mysql_free_result(); format(str, sizeof(str), \"%s törölte a saját jármûvedet!\", name1); SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, str); format(str, sizeof(str), \"Törölted %s saját jármûvét!\", name2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, str); DestroyVehicle(carplay[slot]); format(query, sizeof(query), \"DELETE FROM cars WHERE Tulaj = \'%s\'\", name2); mysql_query(query); return 1; } CMD:tunszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iiI(0)I(0)I(0)I(0)\", slot, tun1, tun2, tun3, tun4, tun5)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /tunszerkeszt [slot] [tun1] [tun2] [tun3] [tun4] [tun5]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET tuning1 = \'%d\', tuning2 = \'%d\', tuning3 = \'%d\', tuning4 = \'%d\', tuning5 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó tuningjait! tuning1: %d, tuning2: %d, tuning3: %d, tuning4: %d, tuning5: %d\", tun1, tun2, tun3, tun4, tun5); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } CMD:szinszerkeszt(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; else if(sscanf(params, \"iii\", slot, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /szinszerkeszt [slot] [color1] [color2]\"); else if(slot > MAX_SLOTS) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nem lehet nagyobb 500-nál!\"); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", slot); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"HIBA: A slot nincs létrehozva!\"), mysql_free_result(); format(query, sizeof(query), \"UPDATE cars SET color1 = \'%d\', color2 = \'%d\' WHERE slot = \'%d\'\", color1, color2, slot); mysql_query(query); format(str, sizeof(str), \"Sikeresen szerkesztetted az autó színét! szín1: %d, szín2: %d\", color1, color2); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(ispassenger == 0) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { new tarolo[24]; GetPlayerName(playerid, name1, sizeof(name1)); format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); sscanf(linen, \"p<|>{d}s[24]{dffffdd}\", tarolo); if(strcmp(tarolo, name1)) { ClearAnimations(playerid); format(str, sizeof(str), \"Ez a jármû \'%s\' tulajdona! Te nem vezetheted!\", tarolo); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, str); } mysql_free_result(); } } } } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { for(new i; i < MAX_SLOTS; i++) { if(vehicleid == carplay) { format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM cars WHERE slot = \'%d\'\", i); mysql_query(query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { new linen[1024]; mysql_fetch_row(linen); new tarolo[2]; sscanf(linen, \"p<|>{ds[24]dffffdd}dd\", tarolo[0], tarolo[1]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[0]); AddVehicleComponent(carplay, tarolo[1]); mysql_free_result(); } } } return 1; } Lehet hogy van benne hiba, de az mindenestûl tesztelve van, használva van, szerintem bugtalan. mySQL tábla szerkezet: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `cars` ( `slot` int(2) NOT NULL, `Tulaj` varchar(30) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_hungarian_ci NOT NULL, `VehID` int(3) NOT NULL, `X` float NOT NULL, `Y` float NOT NULL, `Z` float NOT NULL, `A` float NOT NULL, `color1` int(3) NOT NULL, `color2` int(3) NOT NULL, `tuning1` int(5) NOT NULL, `tuning2` int(5) NOT NULL, `tuning3` int(5) NOT NULL, `tuning4` int(5) NOT NULL, `tuning5` int(5) NOT NULL ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
41
« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:40 »
Szép munka, ment a+
Jó Munka [/quote] Köszi.
42
« Dátum: 2012. május 13. - 10:09:50 »
Két külön szkript, két külön kód. Mikor a TextLabelCreater-t feltettem kódba, kicsit lassan töltött be nekem az oldal... Ezért át tettem Pastebin-re. Szép majd teszteltem: )
Köszi.
43
« Dátum: 2012. május 12. - 18:00:10 »
Hali. Elsõ szkriptem amit publikálok, de hát valahol el kell kezdeni. Nos.. Ez egy 3DTextLabel és Teleport készítõ IG. Használat: -(3DTextLabel)A Scriptfiles mappába hozz létre egy TextLabels.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarsz hozni egy 3DTextLabel-t, ott beírod, hogy /textcreate [3d text szöveg] aztán kiválasztod a dolgokat tetszés szerint. A TextLabels.txt-ben megtalálod a 3DTextLabel-t, aztán beteszed a módba az OnGameModeInit alá.(Fejleszteni nem hiszem hogy fogom, am\' se annyira nehéz egy TextLabel-t megcsinálni, na meg úgy érzem túl hosszú idõ lenne..) -(Teleport)A Scriptfiles mappába hozz létre egy Teleportok.txt nevû fájlt. Betöltöd a szkriptet, felmész a szerverre, bejelentkezel Rcon-ba, elmész arra a helyre, ahol létre akarod hozni a teleportot, ott beírod, hogy /telecreate, kiválasztod a dolgokat tetszés szerint, aztán beírod a teleport parancsát. A Teleportok.txt-ben megtalálod a parancsot, aztán azt beteszed a módodba/szkriptedbe.(A teleport készítõt lehet még fejleszteni, bõvíteni fogom. ) Letöltés3DTextLabelCreater #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xFF0606FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x00BFFFAA #define TELEPORT_DIALOG 500 #define AUTOTELEPORT_DIALOG 499 #define SOFORTELEPORT_DIALOG 498 new autoteleport; new soforteleport; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" IG Teleport készítõ betöltve| by Ryuuzaki\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); if(!fexist(\"Teleportok.txt\")) print(\"HIBA: Hiányzik a Teleportok.txt fájl!\"), print(\"Kérlek hozz létre egyet. Scriptfiles/Teleportok.txt\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } CMD:telecreate(playerid) { autoteleport = 0; soforteleport = 0; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; ShowPlayerDialog(playerid, AUTOTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Autó teleportálás\", \"Lehessen autóval teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == AUTOTELEPORT_DIALOG) { if(response) { autoteleport = 1;//lehet autóval teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, SOFORTELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sofõr ülésrõl teleport\", \"Csak a sofõr tudjon teleportálni?\", \"Igen\", \"Nem\"); } else if(!response) { autoteleport = 2;//nem lehet autóval teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } } else if(dialogid == SOFORTELEPORT_DIALOG) { if(response) { soforteleport = 1;//csak sofõrként lehet teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } else if(!response) { soforteleport = 2;//az utasok is tudjanak teleportálni ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } } else if(dialogid == TELEPORT_DIALOG) { if(response) { if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, TELEPORT_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teleport parancs\", \"Mi legyen a teleport parancs?(/ jel nélkül)\", \"Rendben\", \"Kilép\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Parancs nélküli teleportot akarsz készíteni?\"); } new Float:x[MAX_PLAYERS], Float:y[MAX_PLAYERS], Float:z[MAX_PLAYERS], Float:a[MAX_PLAYERS]; new string[200], string2[300]; GetPlayerPos(playerid, x[playerid], y[playerid], z[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid, a[playerid]); if(autoteleport == 1) { if(soforteleport == 1) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\telse if(GetPlayerState(playerid) == PlAYER_STATE_PASSENGER)\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot utasként nem használhatod!\\\");\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } else if(soforteleport == 2) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {00FF00}Igen{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } } else if(autoteleport == 2) { format(string, sizeof(string), \"Teleport létrehozva! Parancsa: {0000FF}/%s{FFFF00}, Koordinátái: {FF4500}%0.2f, %0.2f, %0.2f{FFFF00}, Nézõszöge: {C0C0C0}%0.2f\", inputtext, x[playerid], y[playerid], z[playerid], a[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Autóval is lehet teleportálni: {FF0000}Nem{FFFF00}, Csak sofõr tud teleportálni: {FF0000}Nem(Autóval nem lehet teleportálni){FFFF00}\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A fájlt megtalálod a scriptfiles mappában.\"); new File:Teleportok = fopen(\"Teleportok.txt\", io_append); format(string2, sizeof(string2), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", inputtext); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"{\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\tif(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\t{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSendClientMessage(playerid, 0xFF0606FF, \\\"Ezt a parancsot csak gyalososként használhatod!\\\");\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}else{\\r\\n\"); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerPos(playerid, %0.2f, %0.2f, %0.2f);\\r\\n\", x[playerid], y[playerid], z[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); format(string2, sizeof(string2), \"\\t\\tSetPlayerFacingAngle(playerid, %0.2f);\\r\\n\", a[playerid]); fwrite(Teleportok, string2); fwrite(Teleportok, \"\\t}\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"\\treturn 1;\\r\\n\"); fwrite(Teleportok, \"}\\r\\n\"); fclose(Teleportok); } } } return 1; }
44
« Dátum: 2012. április 30. - 09:24:57 »
if(sscanf(params, \"ui\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\"); Helyett if(sscanf(params, \"u\", jozsi)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /boncol <ID/Játékos név>\"); Egyel több paraméter van megadva...
45
« Dátum: 2012. április 24. - 18:38:34 »
|