Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Nátha
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 69
32
« Dátum: 2015. június 08. - 15:00:46 »
Na akkor ez alapján: http://sampforum.hu/index.php?topic=19997.0 #include <a_samp> new Text:playerscoretext; new Text:playerscoretext2; new Text:playerscoretext3; new Text:playerscoretext4; #define RANK1NAME \"Szint: 1\" #define RANK2NAME \"Szint: 2\" #define RANK3NAME \"Szint: 3\" #define RANK4NAME \"Szint: 4\" #define RANK1SCOREa 0 #define RANK1SCOREb 99 #define RANK2SCOREa 100 #define RANK2SCOREb 249 #define RANK3SCOREa 250 #define RANK3SCOREb 999 #define RANK4SCORE 1000 public OnFilterScriptInit() { playerscoretext3 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK3NAME); playerscoretext4 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK4NAME); playerscoretext = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK1NAME); playerscoretext2 = TextDrawCreate(413.0,103.0,RANK2NAME); return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawDestroy(playerscoretext); TextDrawDestroy(playerscoretext2); TextDrawDestroy(playerscoretext3); TextDrawDestroy(playerscoretext4); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if GetPlayerScore(playerid) >= RANK1SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK2SCOREb*then { TextDrawUseBox(playerscoretext, 1); TextDrawBoxColor(playerscoretext, 0x000000FF); TextDrawSetShadow(playerscoretext,0); TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4); } if GetPlayerScore(playerid) >= RANK2SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK2SCOREb*then { TextDrawUseBox(playerscoretext2, 1); TextDrawBoxColor(playerscoretext2, 0x000000FF); TextDrawSetShadow(playerscoretext2,0); TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext2); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3); SetPlayerHealth(playerid, 99999); } if GetPlayerScore(playerid) >= RANK3SCOREa && GetPlayerScore(playerid) <=RANK3SCOREb*then { TextDrawUseBox(playerscoretext3, 1); TextDrawBoxColor(playerscoretext3, 0x000000FF); TextDrawSetShadow(playerscoretext3,0); TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext3); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4); } if GetPlayerScore(playerid) >= RANK4SCORE*then { TextDrawUseBox(playerscoretext4, 1); TextDrawBoxColor(playerscoretext4, 0x000000FF); TextDrawSetShadow(playerscoretext4,0); TextDrawShowForPlayer(playerid, playerscoretext4); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext2); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext3); TextDrawHideForPlayer(playerid, playerscoretext4); SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1); return 1; } Textdrawos ahogy kérted. Minden megölt ember után kap a játékos +1 pontot. Négy szintre van tagolva: 1-es szint: 0-99 pont, 2-es szint: 100-249 pont, 3-as szint: 250-999 pont, 4-es szint: 1000-től a végtelenig 100 ponttól kértél godot jutalomnak, tehát ha a játékos eléri a 2-es szintet (ami 100 ponttól van) kapni fog godot. Ez a script csak akkor működik jól ha a szervered menti a játékosok pontjait, mert amúgy minden kilépés után elveszlik a játékos szintje és kezdheti előről az ölést. Ha nem menti a pontokat a szervered akkor használd ZyZu. pont mentő scriptjét (tökéletesen működik): http://sampforum.hu/index.php?topic=27568
33
« Dátum: 2015. június 07. - 23:31:48 »
De én olyant szeretnek amihez vannak juttalmak mind mas szerokban.
Mint ahogy írtam, csak pár sorral kell kibővítened. Az a pár sor pont a \"jutalmak\".
35
« Dátum: 2015. június 07. - 12:11:09 »
Ha admin vagy akkor beírod /ah és kilistázza admin szintekre bontva a parancsokat.
36
« Dátum: 2015. június 05. - 20:13:57 »
Ha mondasz egy pontos méretet pixelbe akkor átméretezem neked torzítás nélkül.
37
« Dátum: 2015. június 04. - 17:46:45 »
Ha úgy oldod meg mint a legtöbb szervereken, hogy annyi a munka, hogy a munkakocsival beleállsz egy CP-be akkor teljesen mind egy a munka neve. A játékosok úgy se azt fogják nézni, hanem mint az NPC-k, menni fognak ész nélkül a CP-kbe és gyűjteni fogják a pénzt.
38
« Dátum: 2015. június 03. - 15:20:33 »
Hát ebben a leírásban nem sokat tudtunk meg a szerverről vagy a fejlesztésekről, csak hogy összekevertétek az Ev0luTi0nMTA:RP és a SkyMTA:RP nevet A Facebook oldal linkjére pedig azt írja hogy \"Sajnáljuk, ez az oldal nem érhető el.\"
39
« Dátum: 2015. június 01. - 23:32:46 »
Az a két piros csík lesz az amit te szeretnél. Ha photoshop vagy más szerkesztővel átszínezed, akkor a fórumon is az új színnel fog megjelenni.
41
« Dátum: 2015. május 30. - 22:11:08 »
Sajnos a Lite verzió csak erre képes, amiről te beszélsz az az Advanced verzió amit elsőre linkeltem, a fizetős.
42
« Dátum: 2015. május 30. - 21:33:34 »
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1617Ez csak Lite verzió, magyarul nem sokmindent tud. A másik probléma, hogy csak 2.0 verzióig kompatibilis, tehát a telepítéséhez eléggé vissza kell emulálni a fórumot és lehet okoz egy-két bugot.
43
« Dátum: 2015. május 30. - 21:07:14 »
44
« Dátum: 2015. május 30. - 19:57:41 »
Hát ha úgy akarod mint a pénz jelzőt és van 500 pontod akkor azt így jelezze ki: 00000500 akkor: #include <a_samp> new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new check; public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw1[playerid] = TextDrawCreate(641.500000, 425.000000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw1[playerid], 0.000000, 2.340742); TextDrawTextSize(Textdraw1[playerid], -2.000000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw1[playerid], 1); TextDrawColor(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawUseBox(Textdraw1[playerid], true); TextDrawBoxColor(Textdraw1[playerid], 102); TextDrawSetShadow(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawSetOutline(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawFont(Textdraw1[playerid], 0); Textdraw2[playerid] = TextDrawCreate(0.500000, 422.916687, \"00000000\"); TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawColor(Textdraw2[playerid], -1); TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid], 0); TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid], 51); TextDrawFont(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid], 1); SetTimerEx(\"CheckScore\", 2000, true, \"i\", playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(check); return 1; } forward CheckScore(playerid); public CheckScore(playerid) { new string[128]; if(GetPlayerScore(playerid) < 10) { format(string, sizeof(string), \"0000000%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(10 <= GetPlayerScore(playerid) < 100) { format(string, sizeof(string), \"000000%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(100 <= GetPlayerScore(playerid) < 1000) { format(string, sizeof(string), \"00000%iFt\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(1000 <= GetPlayerScore(playerid) < 10000) { format(string, sizeof(string), \"0000%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(10000 <= GetPlayerScore(playerid) < 100000) { format(string, sizeof(string), \"000%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(100000 <= GetPlayerScore(playerid) < 1000000) { format(string, sizeof(string), \"00%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(1000000 <= GetPlayerScore(playerid) < 10000000) { format(string, sizeof(string), \"0%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } if(10000000 <= GetPlayerScore(playerid) < 999999999) { format(string, sizeof(string), \"%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } return 1; } Vagy ha csak szimplán kiszeretnéd írni hogy 500 akkor: #include <a_samp> new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new check; public OnPlayerConnect(playerid) { Textdraw1[playerid] = TextDrawCreate(641.500000, 425.000000, \"usebox\"); TextDrawLetterSize(Textdraw1[playerid], 0.000000, 2.340742); TextDrawTextSize(Textdraw1[playerid], -2.000000, 0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw1[playerid], 1); TextDrawColor(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawUseBox(Textdraw1[playerid], true); TextDrawBoxColor(Textdraw1[playerid], 102); TextDrawSetShadow(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawSetOutline(Textdraw1[playerid], 0); TextDrawFont(Textdraw1[playerid], 0); Textdraw2[playerid] = TextDrawCreate(0.500000, 422.916687, \"0\"); TextDrawLetterSize(Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawColor(Textdraw2[playerid], -1); TextDrawSetShadow(Textdraw2[playerid], 0); TextDrawSetOutline(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2[playerid], 51); TextDrawFont(Textdraw2[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Textdraw2[playerid], 1); SetTimerEx(\"CheckScore\", 2000, true, \"i\", playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); return 1; } public OnFilterScriptExit() { KillTimer(check); return 1; } forward CheckScore(playerid); public CheckScore(playerid) { new string[128]; if(GetPlayerScore(playerid)) { format(string, sizeof(string), \"%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } return 1; }
45
« Dátum: 2015. május 29. - 14:22:20 »
Mapolni egy garázst aminek úgy megcsinálni az ajtaját, hogyha kocsival elé állsz akkor az felnyíljon, megoldható. Beletenni egy checkpointot, pickupot, vagy akár azok nélkül is megoldható az hogyha beállsz feljöjjön egy olyan menü mint ami single playerbe van, de megoldható dialog ablakkal is.
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 69
|