Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AdamHawer

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
31
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 06. - 10:34:48 »
Már újra tettem vagy 4x...
De már írtam a HOST-nak is, hogy xy Ip címe látszódik, de a 178.248.200.20 nem...
Jah és látom visszaírt:
A clans.hu Természetesen nálunk nincs semmilyen hiba, a szervered azért nem fut jól, mert nincs jól beállítva. A clans.hu már nem nyújt konfigos segítséget se játékohoz, se honlaphoz, errõl kaptál emailben 
tájékoztatást továbbá a webadmin is írja a híreknél és a segítség kérésnél.
Kérjük ezt vedd figyelembe, köszönjük.

32
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 06. - 09:11:04 »
Ha letöltök a netrõl egy Windows szervert, és kicserélem az FTP-n az announcet akkor sikerülhet?

33
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 06. - 08:58:26 »

hát akkor nem sok tippem maradt
- másik GM-el próba, nem hiszem, hogy ez megoldaná, de egy próbát megér
- ban listán (samp.ban) ha van range ban tehát 97.*.*.*, ugye itt a * miatt van range, de ez sem valószínû, mivel az adatokat a bannolt játékosok is látják
- a host-nál lehet valami probléma, ami miatt nem jelenik meg, arról az IP-rõl látsz másik szervert a listán?
valakivel beszéltem a napokban skypeon és õ is ugyanezt mondta, hogy neki sem jelent meg a clans.hu-s szerver az internet listán, és a szolgáltató azt mondta,  hogy a samp szerver alkalmazás a hibás szóval a samp fejlesztõk felé jelezze :D máshol fura megjelenik, szóval lehet náluk van valami beállítás ami miatt a master server nem listázza ki a szervereket
tegnap amikor rákerestem a HUN szóra az internet listán, dobott 1 clans.hu-s szervert de az más IP-n volt
 
[/quote]
1. Másik GM el próbáltam.
2. Nincs bannolt személy nekem.
3. Még nem néztem, de megnézhetem..
Az lehet hogy a HOSTNÁl van zûr... mind1 lehet felpakolok rá egy saját FTP-t :D Akkor aztán szívhatja a fogát...

34
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 06. - 08:32:02 »
Látom gyorsan válaszoltál, de átírtam a 2. kérdést. Amúgy igen, ott van az announce.

35
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 06. - 08:22:07 »
1 kérdés:
 
[08:17:33] Console Variables:
[08:17:33]   announce = 1  (bool)
[08:17:33]   bind  = \"178.xxx.xxx.xx\"  (string) (read-only)
[08:17:33]   chatlogging = 1  (int)
[08:17:33]   filterscripts = \"\"  (string) (read-only)
[08:17:33]   gamemode0 = \"xxxxxx\"  (string)
[08:17:33]   gamemode1 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode10 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode11 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode12 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode13 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode14 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode15 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode2 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode3 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode4 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode5 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode6 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode7 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode8 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemode9 = \"\"  (string)
[08:17:33]   gamemodetext = \"[HUN]xxxxxxxxxx\"  (string)
[08:17:33]   gravity = \"0.008\"  (string) (rule)
[08:17:33]   hostname = \"[HUN]xxxxxxxx\"  (string)
[08:17:33]   incar_rate = 40  (int) (read-only)
[08:17:33]   lanmode = 0  (bool)
[08:17:33]   logqueries = 0  (bool)
[08:17:33]   logtimeformat = \"[%H:%M:%S]\"  (string) (read-only)
[08:17:33]   mapname = \"San Andreas\"  (string) (rule)
[08:17:33]   maxnpc = 0  (int)
[08:17:33]   maxplayers = 60  (int) (read-only)
[08:17:33]   myriad = 0  (bool)
[08:17:33]   nosign = \"\"  (string) (read-only)
[08:17:33]   onfoot_rate = 40  (int) (read-only)
[08:17:33]   output = 0  (bool)
[08:17:33]   password = \"\"  (string)
[08:17:33]   plugins = \"\"  (string) (read-only)
[08:17:33]   port  = 7779  (int) (read-only)
[08:17:33]   query  = 1  (bool)
[08:17:33]   rcon  = 1  (bool)
[08:17:33]   rcon_password = \"xxxxx\"  (string)
[08:17:33]   sleep  = 5  (int)
[08:17:33]   stream_distance = 300.000000  (float)
[08:17:33]   stream_rate = 1000  (int)
[08:17:33]   timestamp = 1  (bool)
[08:17:33]   version = \"0.3x\"  (string) (read-only) (rule)
[08:17:33]   weapon_rate = 40  (int) (read-only)
[08:17:33]   weather = \"2\"  (string) (rule)
[08:17:33]   weburl = \"Nincs\"  (string) (rule)
[08:17:33]   worldtime = \"12:00\"  (string) (rule)

 
2. kérdés:
 
Ezalatt mit értesz?

 
3. kérdés:
 
Én nem látom az IP cím szerint a szerverem futni, mégis ha rálépek beadja a szerverem. Azonban ilyen hostingos IP vel be lehet lépni pl: server1000.server stb...

36
Segítségkérés / Csak admin tudja használni a teleportot.
« Dátum: 2013. november 05. - 17:38:09 »
Kedves Flash,
Lényegében ugyan azt a kódot írtad le mint én, csak épp a return üzenet és a \"playerdata\" lett más.
Igen ehhez kell enum...

37
Segítségkérés / Szerver hiba
« Dátum: 2013. november 05. - 17:27:34 »
Valószínûleg a játékmódban nincs ilyen sor:
 
SetGameModeText(\"Valami\");

 
Ha nincs ilyen, akkor írd ezt a \"public OnGameModeInit()\" helyre.
Így nézzen ki:
 
public OnGameModeInit()
{
    SetGameModeText(\"Játékmódod neve\"); // Cseréld ki amire akarod.
    return 1;
}

38
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 05. - 14:47:12 »
Na jó leírom mindenkinek mi van jelenleg:
1-2 adatot töröltem innen, de azok meg vannak adva, csak itt nem jelenítem meg. (Hirdetés, vagy kód felhasználások miatt.)
 

echo Szerver indul...
lanmode 0
bind 178.xxx.xxx.xx
rcon_password // Töröltem
maxplayers 60
port 7779
hostname // Töröltem
gamemode0  1 // Töröltem
filterscripts
announce 1
query 1
weburl Nincs
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
maxnpc 0
logtimeformat [%H:%M:%S]

39
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 05. - 11:18:01 »
Az írja Offline a szerver (gamestate) de közben rá tudunk menni.
Richard: Pm be küldöm a szerver adatokat.

40
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 04. - 22:21:43 »
Látom nem érted...
Ahh ha el is olvastad volna a fentebbieket...
Ha beírod az Ip-t a Favoriteba látod a szervert, azonban az interneten, mikor megnyomod a refresh gombot azaz a frissítést, akkor hiába írom be a mode-ba hogy hun, mégsem dobja ki a saját szerverem, még akkor sem ha a gamemode-ban benne van hogy hun.
Hozzátenném ha azon gondolkozol, hogy \"ja megsem várta, hogy az összes szervert kilistázza...\" akkor rossz hírt kell közölnöm, ugyanis megvártam, több szervert nem töltött be, s így sem történt semmi.
announce 1 (hírdetés)
query 1 (láthatóság a böngészõben)
Ezek mind megvannak, és mégsem látható. Nos valami egyéb ötlet?

41
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. november 04. - 19:34:03 »
Lehet hogy Wifiztél olyan helyen ahol már tiltottak valakit.

42
Segítségkérés / Szerver nem látható
« Dátum: 2013. november 04. - 19:16:41 »
Az is benne van. Port nélkül.. Vagy talán az is kell?

43
Segítségkérés / Egyedi jármû rendszer hiba
« Dátum: 2013. november 04. - 19:08:33 »

 

Ezt a sort is nézd át légy szíves:
 
vInfo[vi][posa] = dini_Float(vfile, \"PosZ\");

 
a posa nem az arcot jelenti? a PosZ van ott a vfile-nél.
 
[/quote]
Nem arcot jelent.  :D :D :D :D
Angle = szög
 
[/quote]
Igen, azt tudom, de a nézet szöget jelenti.

44
Szkript kérések / CP-s munka.
« Dátum: 2013. november 04. - 18:59:03 »
Volt egy kis idõm, és írtam neked egy egyszerûbb MUNKA rendszert. EZ Cp-t, kocsit igényel. Remélem segíthettem. Ha nem is neked, de másnak!
 
/*
Szükséges hozzá a ZCMD.inc!
Ha nincs, akkor módosítsd kérlek ezt. Ez csak egy test verzió.
Így nem olvadnak egymásba a CP-k.
Jó szórakozást. Készítette: AdamHawer | Idõ: 5 perc
*/

 
Az oldal tetejére:
 
#define  COLOR_HIBA      0xFF0000FF  // Piros
#define  COLOR_MUNKA   0xFFFF00FF  // Sárga

 
New-ok:
 
new
   MunkaCP[MAX_PLAYERS];
   bool:Munka[MAX_PLAYERS];

 
A játékmódhoz:
 
public OnGameModeInit()
{
       // Adj meg koordinátákat.
       Create3DTextLabel(\"Munka felvevõhely:\\n/munka\\n\\nMunka leadóhely:\\n/munkavege\",COLOR_HIBA, x,y,z,+1,40.0,0);
       // Ugyan az legyen mint a Create3D-nél mert ez egy forgó nyíl.
AddStaticPickup(1318, 1, x,y,z);
return 1;
}

 
A connecthez:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
       MunkaCP[playerid] = 0, Munka[playerid] = false;
return 1;
}

 
ZCMD parancs:
 

// Munka kezdés:
CMD:munka(playerid, params[]) // Módosíthatod a \"munka\" parancsot bármire.
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x,y,z)) // Ahol felveheted az elsõ CP-t.
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 400) // Jármû ID beraktam alapnak a 400 (telepjáró)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* Felvetted a munkát.\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid, x,y,z, 3.0); // 1 CP módosítsd.
      Munka[playerid] = true;
   }
   else
   {
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA,\"* Hiba: Csak xy jármûvel veheted fel a munkát.\");
   }
return 1;
}
// Munka befejezés:
CMD:munkavege(playerid, params[]) // Módosíthatod a \"munkavege\" parancsot bármire.
{
    if(Munka[playerid] = true)
    {
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         MunkaCP[playerid] = 0; // A CP-k újra 0-án állnak.
         Munka[playerid] = false; // Már nem érvényes a munka. (false)
         SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* A munkát sikeresen befejezted.\"); // Szöveg melyet megkapsz.
    }
    else
    {
         // Hibaüzenet:
         SendClientMessage(playerid, COLOR_HIBA, \"* Hiba: Nem fejezhetsz be olyan munkát, amelyet el sem kezdtél.\");
    }
    return 1;
}

 
A cp-be lépéskor:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
  if(Munka[playerid] == true)
  switch(MunkaCP[playerid]) // Minden CP 1000$-t ad ez persze módosítható. A pozíciókat te add meg.
  {
    case 0:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 2 CP
    }
    case 1:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 3 CP
    }
    case 2:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 4 CP
    }
    case 3:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 5 CP
    }
    case 4:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 6 CP
    }
    case 5:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 7 CP
    }
    case 6:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 8 CP
    }
    case 7:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 9 CP
    }
    case 8:
    {
       MunkaCP[playerid] ++;
GivePlayerMoney(playerid, +1000);
       SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // 10 CP
    }
    case 9:
    {
       MunkaCP[playerid] = 0;
       Munka[playerid] = false;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_MUNKA,\"* Végeztél a munkával.\");
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    }
  }
  return 1;
}

45
Szkript kérések / Helikopterbõl lecsuszás
« Dátum: 2013. november 04. - 18:46:37 »
Van ilyen script, használtam is már, amikor még nem tudtam scriptelni. Olyan volt hogy megnyomtam a shiftet, megfagyott 1 mp-re a kép, majd egy zsúrkötelen lecsúszott. (0.3c)
U.I.: Engem is érdekel!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal