Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sajna

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 22. - 16:19:32 »
Hello!Az lenne a problémám,hogy van egy olyan script,hogy a fegyver a hátadon marad ha nemhasználod.Naszóval nekem ez van bent és ha beakarok rakni,olyat hogy sapka legyen a fejeden,pajzs legyen a kezednél stb....Na de nekem ez nem megy megcsináltam de az a hibája hogy eltünik a pajzs ,a sapka + egyéb dolog ami parancsra müködik nemlehet valahogy megoldani hogy mind a kettõ mûkögyön és ne tünjön el a sapka.Elõre is köszönöm a válaszokat

32
RP/RPG kérések / [HELP]Pickup kocsival
« Dátum: 2011. november 21. - 17:02:36 »
Csak az a baj ezel hogy ez van nekem de lassan tölt be néha besetölt csak ha kiszálok a kocsibol vagy leszállok a motorrol mármint a samp-ban!

33
RP/RPG kérések / [HELP]Pickup kocsival
« Dátum: 2011. november 20. - 09:56:48 »
Sikerült!Müködik köszönöm a válaszokat még anyit,hogy müködik csak a pickup nem látszódik ez mért van?Meg nemakarok ezért új témát nyitni igy megkérdezem it,hogy sokan mondták hogy létezik egy úgynevezet \"object töltõ\" script ha ez téleg létezik akkor tudnátok linkelni vagy valamit mondani róla elõre is köszönöm!

34
RP/RPG kérések / [HELP]Pickup kocsival
« Dátum: 2011. november 19. - 22:37:27 »
Lehetséges:DCsak nemjutot eszembe köszönöm letesztelem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 19. - 22:44:25 )

Vmiért nemjó hiába leirom a megoldásom:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(pickupid == sp1)
    {
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
      new
         cpveh = SpawnedVehicles[playerid],
         Float:X,
         Float:Y,
         Float:Z,
         Float:ZA;
    DestroyVehicle(cpveh);
     GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
         GetPlayerFacingAngle(playerid, ZA);
    SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(411, X, Y, Z, ZA, -1, -1, 60);
         PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
    }
    }
return 1;
}[/pawn]

35
RP/RPG kérések / [HELP]Pickup kocsival
« Dátum: 2011. november 19. - 22:27:35 »
Hello!Csináltam egy pickupot,ahoz hasonlót mint ami az mta-ba van ,de azlenne a problémám hogy csak akkour mûködik ha gyalog veszem fel és azt hogytudnám megcsinálni hogy akkor is jólegyen ha kocsval megyek bele?Elõre is köszönöm a segítséget

36
RP/RPG kérések / [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 18. - 17:01:58 »
Köszönöm sikerült :DMegy még 1x a +

37
RP/RPG kérések / [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 17. - 17:09:23 »
Hello!megcsináltam igy is de vmiért nemjó az nrg-t lespawnolja meg minden csak nem teleportál a kívánt helyre it az ujab megoldásom:
[pawn]CMD:nrgpk(playerid, params[])
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      new i_str [ 64 ];
      new Float:var8 = 0.0;
      new Float:var9 = 0.0;
      new Float:var10 = 0.0;
      new var11 = 0;
      GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
      var11 = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehiclePos(var11, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
        GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
      format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
      SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
   }
   else
   {
       new i_str [ 64 ];
      new Float:var8 = 0.0;
      new Float:var9 = 0.0;
      new Float:var10 = 0.0;
      GetPlayerPos(playerid, var8, var9, var10);
      SetPlayerPos(playerid, 4163.9414,-3785.0193,39.9846);
            GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
      format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk\", i_str );
      SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
   }
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
   nrgpkch=SetPlayerCheckpoint(playerid,  4378.1782,-3646.5149,39.9444,3.0);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
   return 1;
}[/pawn]

38
RP/RPG kérések / [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 16. - 19:23:20 »
Még valami megpróbáltam igy:de vmiért nemspawnol oda ahova megatam:DMeg ha töbször beirom akk nemtünik el az nrg:Kérlek segíts hogy ha lespawnol nekem egy nrg-t és ujra beirom a parancsot akor tünyön el az elõzõ elõre is köszönöm it a megoldásom:
[pawn][/pawn]
CMD:nrgpk(playerid, params[])
{
         if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
         new i_str [ 64 ];
        GetPlayerName ( playerid, i_str, 64 );
   format ( i_str, 128, \"%s elteleportált az nrgpk-ra /nrgpk!\", i_str );
   SendClientMessageToAll (0x7FFF00FF, i_str );
         SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),4163.9414,-3785.0193,39.9846);
         SendClientMessage(playerid, 0x87CEEBFF, \"Elteleportáltál az nrgpk-ra!\");
    {
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,ROT);
   SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(522,X,Y,Z,ROT,-1,-1,60);
   PutPlayerInVehicle(playerid, SpawnedVehicles[playerid], 0);
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 4378.1782,-3646.5149,39.9444,3.0);
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"NRG létrehozva!\");
   SendClientMessage(playerid, SZIN_PIROS, \"Menj a cp-be!\");
   }
   return 1;
}
   return 0;
}

39
RP/RPG kérések / [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 16. - 18:36:23 »
elõre is köszönöm :D megy a + ha jót nyomok:D

40
RP/RPG kérések / [HELP]Jármû váltás egy megadott helyen!
« Dátum: 2011. november 11. - 16:42:49 »
Hello!Bocs,hogy megint zavarlak titeket de az lene a kérdésem,hogy lehetséges lene-e vhogy megoldani azt hogy egy megadot helyen például ha nrg-500 al mész és abba a pontba érsz akkor átváltson bmx-re és ha egy másik pontra érsz akkour hunter-ra!Ha lehetséges kérlek segítenétek ha linket is tudtok adni az is megfelel!De a legjobb lene ha leirnátok,hogy hogykel elõre is köszönöm!

41
RP/RPG kérések / [Help]Játékbeli mód!
« Dátum: 2011. november 06. - 19:07:14 »
De látam egy oan szerón hogy nemvolt betéve nekem és mégis modolt volt:D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 06. - 19:12:45 )

Kösz hogy ien gyorsan válaszoltál:DTémát zárom!

42
RP/RPG kérések / [Help]Játékbeli mód!
« Dátum: 2011. november 06. - 19:01:49 »
Igen például leszedek vmien kocsit ilyen modoltat és azt hogy mindenki lássa

43
RP/RPG kérések / [Help]Játékbeli mód!
« Dátum: 2011. november 06. - 16:56:31 »
Hello!Bocsánat,hogy ienért nyitok egy témát de nemtaláltam sehol.Az lenne a kérdésem,hogy van egy mod például egy kocsi mód és azt hogytudnám megcsinálni hogy vhogy beteném a szerómba és mindenkinek látszódna és nemkéne mindenkinek beteni azt !Ha lehetséges akkor irjátok le nekem lécives elõre is köszönöm!

44
RP/RPG kérések / [HELP!]Játékos a víz alatt!
« Dátum: 2011. november 03. - 16:01:30 »
D:\\Játékok\\Rockstar Games\\minigame.pwn(441) : warning 213: tag mismatch
D:\\Játékok\\Rockstar Games\\minigame.pwn(442) : warning 213: tag mismatch
ezt a két hibát irta ki :(

45
RP/RPG kérések / [HELP!]Játékos a víz alatt!
« Dátum: 2011. november 02. - 14:41:46 »
Sikerült!Csak anyi lene még a kérdésem hogy nem spawnolja ujra se semi:D csak a vizben van és ujra meg ujra kiirja hogy hanyadik meg hogy kieset!És azt hogytudom emgcsinálni hogy feldobja egy kameranézetbe?és adig  várjon mig egy uj kör nemlesz?Elõre is kösz!természetesen megy a +

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 02. - 14:42:36 )

[pawn][/pawn]
public OnPlayerPosUpdated(playerid)
{
    new string[256];
    new Float:pos[3];
    GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]);
    if(pos[2] < 0)
    {
         new DerbyPlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(playerid, DerbyPlayerName, sizeof(DerbyPlayerName));
         format(string, sizeof(string), \"%s has been dropped out of the derby, rank: %d\", DerbyPlayerName, derbyrank);
    SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, string);
         playerinderby[playerid] = 0;
         playerinminigame[playerid] = 0;
         bloodringfull[playerinbloodring[playerid]] = 0;
         playerinbloodring[playerid] = -1;
}
    return 1;
}
itvan hogy hogy csináltam!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal