Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - viktorka1

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
31
Segítségkérés / Ladmin hiba verzióm 0.3e
« Dátum: 2012. június 27. - 21:08:07 »
köszönöm jó lett ment a + Zárom

32
Segítségkérés / Ladmin hiba verzióm 0.3e
« Dátum: 2012. június 27. - 12:16:36 »
jó ott van ebbe
 
dcmd_giveweapon(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
    new tmp[256], tmp2[256], tmp3[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index), tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /giveweapon [playerid] [fegyver id/fegyver név] [töltény]\");
new player1 = strval(tmp), weap, ammo, WeapName[32], string[128];
if(!strlen(tmp3) || !IsNumeric(tmp3) || strval(tmp3) <= 0 || strval(tmp3) > 99999) ammo = 500; else ammo = strval(tmp3);
if(!IsNumeric(tmp2)) weap = GetWeaponIDFromName(tmp2); else weap = strval(tmp2);
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
           if(!IsValidWeapon(weap)) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: rossz fegyver ID\");
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"GIVEWEAPON\");
   GetWeaponName(weap,WeapName,32);
   format(string, sizeof(string), \"Te adtál \\\"%s\\\" nak %s (%d)-t lõszerrel\", PlayerName2(player1), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" adott egy %s (%d)-t lõszerrel\", PlayerName2(playerid), WeapName, weap, ammo); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return GivePlayerWeapon(player1, weap, ammo);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_addhealth(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], Index; tmp = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /sethealth [playerid]\");
//if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz életszám\");
new player1 = strval(tmp), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"ADDHEALTH\");
   format(string, sizeof(string), \"Te feltöltötted \\\"%s\\\"-nak az életét\", pName(player1)); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" feltöltötte az életed\", pName(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerHealth(player1, 100);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_addarmour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], Index; tmp = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setarmour [playerid]\");
//if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz páncélszám\");
new player1 = strval(tmp), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"ADDARMOUR\");
   format(string, sizeof(string), \"Te feltöltötted \\\"%s\\\"-nak a páncélját\", pName(player1)); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" feltöltötte a páncélod\", pName(playerid)); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerArmour(player1, 100);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_sethealth(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /sethealth [playerid] [életerõ]\");
if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz életszám\");
new player1 = strval(tmp), health = strval(tmp2), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETHEALTH\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak az életét \'%d-ra\", pName(player1), health); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az életed \'%d\'-ra\", pName(playerid), health); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerHealth(player1, health);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setarmour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setarmour [playerid] [páncél]\");
if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100 && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz páncélszám\");
new player1 = strval(tmp), armour = strval(tmp2), string[128];
//if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETARMOUR\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a páncélját \'%d-ra\", pName(player1), armour); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a páncélod \'%d\'-ra\", pName(playerid), armour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerArmour(player1, armour);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setcash(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setcash [playerid] [összeg]\");
new player1 = strval(tmp), cash = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETCASH\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a pénzét \'$%d-re\", pName(player1), cash); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a pénzed \'$%d\'-ra\", pName(playerid), cash); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   ResetPlayerMoney(player1);
            return GivePlayerMoney(player1, cash);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setscore(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setscore [playerid] [pontok]\");
new player1 = strval(tmp), score = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETSCORE\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak a pontját \'%d\'-ra\", pName(player1), score); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította pontjaidat \'%d\'-ra\", pName(playerid), score); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerScore(player1, score);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setskin(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setskin [playerid] [skin id]\");
new player1 = strval(tmp), skin = strval(tmp2), string[128];
if(!IsValidSkin(skin)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz skin id\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETSKIN\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad  \\\"%s\\\"-nek a skinjét \'%d-ra\", pName(player1), skin); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította skined \'%d\'-re\", pName(playerid), skin); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerSkin(player1, skin);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setwanted(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setwanted [playerid] [körözési szint]\");
new player1 = strval(tmp), wanted = strval(tmp2), string[128];
//      if(wanted > 6) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: rossz körözési szint\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWANTED\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\" a körözési szintjét \'%d-re\", pName(player1), wanted); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Administrator \\\"%s\\\" átállította a körözési szinted \'%d\'-re\", pName(playerid), wanted); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerWantedLevel(player1, wanted);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setname(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setname [playerid] [új név]\");
new player1 = strval(tmp), length = strlen(tmp2), string[128];
if(length < 3 || length > MAX_PLAYER_NAME) return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: rosz név nagyság\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETNAME\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítotatd \\\"%s\\\" a nevét \\\"%s\\\"-re\", pName(player1), tmp2); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a neved \\\"%s\\\"-re \", pName(playerid), tmp2); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   SetPlayerName(player1, tmp2);
            return OnPlayerConnect(player1);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setcolour(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) {
   SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setcolour [playerid] [szín]\");
   return SendClientMessage(playerid, red, \"Színek: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
}
new player1 = strval(tmp), Colour = strval(tmp2), string[128], colour[24];
if(Colour > 9) return SendClientMessage(playerid, red, \"Színek: 0=fekete 1=fehér 2=piros 3=narancs 4=sárga 5=zöld 6=kék 7=lila 8=barna 9=rózsaszin\");
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
        CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETCOLOUR\");
   switch (Colour)
   {
       case 0: { SetPlayerColor(player1,black); colour = \"fekete\"; }
       case 1: { SetPlayerColor(player1,COLOR_WHITE); colour = \"fehér\"; }
       case 2: { SetPlayerColor(player1,red); colour = \"piros\"; }
       case 3: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"narancs\"; }
      case 4: { SetPlayerColor(player1,orange); colour = \"sárga\"; }
      case 5: { SetPlayerColor(player1,COLOR_GREEN1); colour = \"zöld\"; }
      case 6: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BLUE); colour = \"Blue\"; }
      case 7: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PURPLE); colour = \"lila\"; }
      case 8: { SetPlayerColor(player1,COLOR_BROWN); colour = \"barna\"; }
      case 9: { SetPlayerColor(player1,COLOR_PINK); colour = \"rózsaszín\"; }
   }
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a szined \'%s\'-re \", pName(playerid), colour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\" a szinét \'%s\'-re \", pName(player1), colour);
            return SendClientMessage(playerid,blue,string);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
 
dcmd_setweather(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setweather [playerid] [idõjárás id]\");
new player1 = strval(tmp), weather = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWEATHER\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nek az idõjárását \'%d-ra\", pName(player1), weather); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az idõjárásod \'%d\'-ra\", pName(playerid), weather); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   SetPlayerWeather(player1,weather); PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
            return PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_settime(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /settime [playerid] [óra]\");
new player1 = strval(tmp), time = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETTIME\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nak az idejét %d:00-ra\", pName(player1), time); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította az idõdet to %d:00-ra\", pName(playerid), time); SendClientMessage(player1,blue,string); }
   PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
            return SetPlayerTime(player1, time, 0);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_setworld(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setworld [playerid] [virtual world]\");
new player1 = strval(tmp), time = strval(tmp2), string[128];
if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETWORLD\");
   format(string, sizeof(string), \"Te átállítottad \\\"%s\\\"-nek a virtuális világját \'%d\'-ra\", pName(player1), time); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a viruális világodat \'%d\'-ra \", pName(playerid), time); SendClientMessage(player1,blue,string); }

33
Segítségkérés / Ladmin hiba verzióm 0.3e
« Dátum: 2012. június 27. - 11:03:58 »
hali a segítségeteket kérném  berakom a rendes ladmin4v2 t  aszrverre és ez mi ?? 
 
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1166) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1166) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp3\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1166) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1184) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1184) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1184) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1200) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1200) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1200) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1216) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1216) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1216) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1232) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1232) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1232) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1248) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1248) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1248) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1264) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1264) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1264) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1279) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1279) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1279) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1295) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1295) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1295) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1311) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1311) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1311) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1328) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1328) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1328) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1361) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1361) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1361) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1377) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\e s szerver\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(1377) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar LuxAdmin
« Dátum: 2012. április 03. - 19:32:08 »
Most mi a balya eddig mûködött:
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1552) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1552) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1553) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1553) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1550) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1831) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1831) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1832) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1832) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(1830) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2027) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2027) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2028) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2028) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2026) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2062) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2062) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2063) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2063) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2061) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2096) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2096) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2097) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2097) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2095) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2128) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2128) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2129) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2129) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp2\")
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2127) : warning 203: symbol is never used: \"Index\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2162) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\Új mappa (2)\\filterscripts\\LuxAdmin.pwn(2162) : error 033: array must be indexed (variable \"tmp\")
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.

35
Segítségkérés / fegyver áttadó
« Dátum: 2012. április 02. - 17:54:27 »
sziasztok próbáltam csinálni egy szkriptet csak sehogy sem sikerült ! a lényege a játékos lespawnol pl egy garázsba és van 2 ajtó amin ki lehet futni, kifut XXX akkor ki írja neki hogy, kimentél a spawn helyrõl így megkaptad a fegyókat és ad pl uzit vagy stb.. !
de ha visszamegy az illetõ a spawn helye akkor elvegye hogy, ez a spawn és itt nem használhatsz semmilyen fegyvert !
remélem érthetõ!

36
Segítségkérés / admin skin help
« Dátum: 2012. március 08. - 18:58:41 »
császtok lenne 1 kérdésem csináltam 1 ilyen skriptet:
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    new SkinID = GetPlayerSkin(playerid);
    if(SkinID == 217 || SkinID == 214 || SkinID == 0 || SkinID == 0)
    {
        if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)
        {
  //      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~EZ ADMIN SKIN\", 100, 3);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_02, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"~g~Skinválasztás\",\"A-A ez admin skin!\",\"OKÉ\");
return 0;
        }
   }
   return 1;
}

 
csak az a bajom hogy ha belépek kirakja a dialogot és akkor is belép de ha a szöveget rakom be akkor pedig nem engedi de nemkem ne azt irja hogy admin skin hanem rakja ki dialogba hogy ez admin skin nem használhatod \"OKÉ\" \"OKÉ\" a válasz rá   remélem érthetõ!

37
Segítségkérés / skin
« Dátum: 2012. március 04. - 16:32:01 »
köszönöm mûködik csak nekem úgy kéne hogy ha bejelentkezik a ....... akkor kérje  dialogba a nevet!

38
Segítségkérés / skin
« Dátum: 2012. március 04. - 16:08:03 »
kössz

39
Segítségkérés / skin
« Dátum: 2012. március 04. - 15:36:51 »
Sziasztok nem tudom hogy lehetséges-e ! DE abban kérném a segítségeteket hogy lehetne olyan pólót csinálni hogy az illetõ neve rajta legyen pl.. Elösször is MENÜ:ird be a nevedet ami a pólódon megjelenjen  ________! Beirta az illetõ ! Message gép:
mostantól ez a név lessz a pólódon.........! és ha belép az illetõ akármelyik skint választja ki egy olyan póló legyen rajta: FEKETE És a neve amit beirt a dialogba azt a nevet rakja ki a pólóján, Piros színnel!
remélem egy kicsit érthetõ ! \"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg191/scaled.php?server=191&filename=gtxuv.jpg&res=medium[/img]

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Godfater! v3.00
« Dátum: 2011. december 05. - 21:36:51 »
de nem az hogy nem értek csak nem enged felcsatlkaozni a szeróra ! apropó ez melyikre jó (verzióra)??0.3c vagy 0.3d??

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Godfater! v3.00
« Dátum: 2011. december 05. - 21:23:27 »
üdv nekem berakom a modot és elindítom a szerver kiírja hogy server is resetarting és nem enged fel ! mit tegyek ??

42
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2011. december 05. - 19:24:18 »
köszönöm mûködik zárok!

43
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2011. december 05. - 18:54:46 »
most itt tartok de most a jelszóra nem nyílik ki hanem akármire !
ilyen a szkriptem!!
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
new kapu;
new kapu2;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jelszóval nyíló kapu by [HC][K]Viktorka1\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
   kapu = CreateObject(9823, -1642.9116210938, 1204.1203613281, 8.1201400756836, 0, 0, 162.76550292969);
   kapu2 = CreateObject(9823, -1642.9895019531, 1204.169921875, 8.1201400756836, 0, 0, 342.13513183594);
   //kapu3 = CreateObject(9823, -1643.0784912109, 1204.1235351563, 11.857467651367, 0, 0, 342.13500976563);
   //kapu4 = CreateObject(9823, -1642.9385986328, 1204.1610107422, 11.857467651367, 0, 0, 163.48999023438);
return 1;
}
CMD:kocsib(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,213,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Autó kölcsönzõ\",\"Ahhoz  hogy kinyithasd a kaput kell egy jelszó!\",\"Bemegyek\",\"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == 213)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"autokereskedes\"))
      {
      MoveObject(kapu, -1643.0784912109, 1204.1235351563, 11.857467651367, 4.0);
            MoveObject(kapu2, -1642.9385986328, 1204.1610107422, 11.857467651367, 4.0);
      SetTimer(\"kaputimer\", 4000, false);
      }else{
         SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Rossz jelszó!\");
      }
   }
   return 1;
}
    return 0;
}
forward kaputimer();
public kaputimer()
{
MoveObject(kapu, -1642.9116210938, 1204.1203613281, 8.1201400756836, 4.0);
MoveObject(kapu2, -1642.9895019531, 1204.169921875, 8.1201400756836, 4.0);
}[/pawn]

44
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2011. december 04. - 19:29:22 »
császtok csináltam egy jelszóra nyíló kapu striptet csak az a baj hogy 1 errort ir ki és akár mit csinálok nem veszi ki ebben kéne segítenetek !
itt a stript:
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
new kapu2;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jelszóval nyíló kapu by [HC][K]Viktorka1\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
   kapu == CreateObject(9823, -1642.9116210938, 1204.1203613281, 8.1201400756836, 0, 0, 162.76550292969);
   kapu2 == CreateObject(9823, -1642.9895019531, 1204.169921875, 8.1201400756836, 0, 0, 342.13513183594);
   //kapu3 = CreateObject(9823, -1643.0784912109, 1204.1235351563, 11.857467651367, 0, 0, 342.13500976563);
   //kapu4 = CreateObject(9823, -1642.9385986328, 1204.1610107422, 11.857467651367, 0, 0, 163.48999023438);
   
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == 213)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"jelszó\"))
      {
      MoveObject(kapu, -1643.0784912109, 1204.1235351563, 11.857467651367, 4.0);
            MoveObject(kapu2, -1642.9385986328, 1204.1610107422, 11.857467651367, 4.0);
      SetTimer(\"kaputimer\", 4000, false);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Rossz jelszó!\");
      }
   }
   return 1;
}
    return 0;
}
CMD:kocsib(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,213,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Autó kölcsönzõ\",\"Ahhoz  hogy kinyithasd a kaput kell egy jelszó!\",\"Bemegyek\",\"Kilép\");
return 1;
}
forward kaputimer()
public kaputimer()
{
MoveObject(kapu, -1642.9116210938, 1204.1203613281, 8.1201400756836, 4.0);
MoveObject(kapu2, -1642.9895019531, 1204.169921875, 8.1201400756836, 4.0);
return 1;
}[/pawn]
sok köszönet annak aki segít !
[mod]Máskor témára utaló nevet adj a témának![/mod]

45
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2011. november 27. - 15:37:49 »
Köszönöm megoldottam !
Zárok !

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal