Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dugasz1

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
GTA V: Alap információk / GTANetwork júniusi update
« Dátum: 2017. június 02. - 21:36:52 »
Én is reméltem hogy valamit fakítanak de érezhetően jobb mint a többi @Xenius ? Videóról jobbnak tűnik a sync mint eddig de nem sokkal jobbnak mint a GT-MPs nem tudtam kipróbálni, mert nekem pl nem mozogott a karakter se a kamera és meghalni se tudtam. (Kérdeztem tudnak róla nem csak nekem) Akikkel még ki akartam próbálni nekik meg nem talált a redistributable-t pedig fent volt.
 
Bár én sajnos csak a vidit láttam belőle de azért ez eddig elég zavaró

32
Segítségkérés / Parancs csak megadott sebesség alatt
« Dátum: 2017. május 28. - 13:16:19 »
\"kmh\"-t vagy \"mph\"-t. Milyen mértékegységgel jöjjön ki a sebesség a végén. (Igazából 0 vagy 1 -et is adhatnál meg mint igaz vagy hamis csak a szöveg beszédesebb pl \"kmh\")

33
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 26. - 22:24:46 »
Nemrég beszéltem kicsit az egyik developerral hozzá értőknek tűnnek. Ezen a gondon kívűl tényleg jobban haladnak komolyabban csinálják de azért ez nagyon zavaró hiba.

34
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 24. - 23:51:08 »
Én esküszöm nem értem. Miért megy át mindenki erre a GT:MP-re?
Jó oké vágom többször van update de ami a legnagyobb probléma, hogy a sync nagyon rossz. Az senkit se izgat? Vagy csak nekem jön az állandóan elő hogy egy másik kliensen nem ott állok ahol kéne és ellő mellettem ő meg úgy látja eltalál?
Van hogy én ütöm a haverom karakterét hátulról ő meg engem hátulról úgy látja.

35
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2017. május 22. - 14:06:49 »
Oké nem gond. Küldj egy TS ipt.

36
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2017. május 22. - 13:41:00 »
Elsőnél az a baj hogy vagy row.vehicleID vagy a vehcile változód nil. Az pedig nem lehet az indexe egy táblának. Index csak szám, szöveg és userdata lehet (booleanba nem vagyok biztos de talán az is)
 
A 2-nál meg nem tudom, hogy hol bukik el de valószínűleg a getElementData-nal falseval tér vissza. Lehet elfelejtetted set-elni az elementDatát.
(Majd ha már menni fog a dolog rendesen, akkor érdemes lesz optimalizálni egy kicsit rajta, mert sok kocsinál ez megfoghatja a szervert. Érdemes lenne majd külön \"threadra\" pakolni van rá egy könyvtár)

37
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2017. május 22. - 10:37:08 »
A result egy tábla és egy tábla igazából több tömbből áll.
Tehát címezhetnéd úgy is az értékeit hogy: result[sor][érték] pl.: result[10][\"tulaj\"] így a 10. lekért sorból kiveszed azt az értéket (oszlopot) aminek az a neve hogy tulaj. Persze ez nálad biztos már de az a lényeg hogy első mindig a sor 2. pedig az oszlop ami ugyan olyan nevet kap mint a mysql tábládban vannak oszlop nevek.
 
De persze legegyszerűbben ipairs al mehetsz rajtuk végig. (Vagy pairs is jó mint kettű működik itt):
 

for i,v in ipairs(result) do
outputChatBox(i..\"-edik sornal tartok\")
outputChatBox(\"Kocsi tulaja:\"..result[\"tulaj\"]
end

 
Annyival másabb így hogy az ipairs automatukusan veszi a sorokat a táblából és az i mindig az index tehát hanyadik sor, a v pedig egy sornak a tömbje, tehát abba van a sor összes oszlopa amivel dolgozhatsz.

38
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2017. május 21. - 22:37:08 »
Az a baj, hogy nincs dbPoll.
 
A dbQuery annyit csinál, hogy elküld egy parancsot a MySql szervernek.
(Nem tudom mennyire tudod mik azok az adatbázisok ezért leírom kb, az adatbázisok az adatok tárolásában keresésében nyújtanak segítséget. Sok féle adatbázis van az egyik ilyen a MySql. A legtöbb adatbázist SQL nyelven \"programozod\", igazából csak parancsokat adsz neki hogy mentsd le ezt keresd ki azt stb)
 
Tehát fut-fut a scripted egyszer csak kell neki valami adat az adatbázisból. Ez akár viszonylag sok időt is felemészthet míg kikeres valamit. Ami nem jó, mert nem akarjuk hogy a script futása egyszer csak megálljon és várjon az adatra, mert ilyenkor nem tud csinálni semmit a scripted csak vár. Ezért találták ki úgy hogy meg lehessen ilyen callbackesen hívni.
A callback csak annyi, hogy egy adat lekérdezéshez pl nálad a kocsik lekérdezéséhez hozzárendelsz egy függvényt amit majd akkor kell meghívni az MTAnak, ha választ kapott az adatbázistól megvannak a kocsik lehet őket használni.
 
Ezért ketté szedték a lekérdezést két függvénybe:
dbQuery - csak felküldi a parancsot a MySql nek és a visszatérési értéke egy handler (amit csak egy azonosító csak így nevezik. Mivel lehet hogy egyszerre több lekérésre is vár az MTA, ezért meg kell tudni különböztetni melyik melyik olyan kb mint egy id)
dbPoll - ez dolgozza fel a tényleges választ és a visszatérési értéke egy tábla amit lekérdeztünk. Úgy van elkészítve hogy első bemenete egy handler, hogy melyik lekérést adatait dolgozza fel 2. bemenete pedig, hogy mit meddig várjon ha az a bizonyos lekérés még nem tért vissza semmivel nincs adat még amit feldolgozzon. (A -1 jelenti, hogy addig várjon amíg meg nem jön a válasz)ű
És mivel a callback csak akkor hívódik meg ha már van  válasz ezért ott lehet mondani a dbPollnak hogy meddig várjon -> 0 msig hisz tudjuk hogy már megvan a válasz.
 

local qh = dbQuery( connection, \"SELECT * FROM table_name\" ) --Elküldi a lekérést és már megy is a következő parancsra a Lua
local result = dbPoll( qh, -1 ) --Itt meg azt mondjuk neki -1 tehát addig várjon míg nincs válasz a fenti lekérdezésre ezért itt várni fog a script
 
--Callback:
function aaa()
    dbQuery( myCallback, connection, \"SELECT * FROM table_name\" ) --Ugyan azt csinálja mint előbb csak megadtunk neki egy callback funkciót
    outputChatBox(\"Elment a lekérés\") --Kiírja ezt
end
function myCallback(qh)--Megérkezett a válasz kapott előbb egy callback funkciót úgyhogy meg is hívja ezt
    local result = dbPoll( qh, 0 ) --0 Mert tudjuk hogy már megvan a válasz, result változóban ott is vannak az adatok amiket lekértünk.
end

 
 

39
GTA V: Alap információk / Nyílt forráskódú lett a FiveMP
« Dátum: 2017. május 15. - 00:07:27 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1494762929


   
      Értem, csak nekem az a bajom hogy jópár ilyen 1 személyes csapat bejelenti hogy ez megváltó modifikáció lesz, aztán csak összelopkodott crashelös fos.
   


Azért ez nem MTA scriptelés :D Kicsit más szint. Pistike nyitni akar egy GTA 5 multit de kicsit átalakítva ezért letölt mellé egy két \"resourcet\" és mehet is ki a netre. 
 
Szerintem az open source dolgok nagyon jók. Akit érdekel, hogy hogy működik ez az egész letöltheti szórakozhat vele, belenézhet (Bár már ez is azért egy elég nagy hozzáértést megkövetel) Meg persze a fő célja, hogy bárki bele segíthet a projektbe. 

40
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 08. - 18:42:55 »
@DrAkE Egy C++ nekem is tetszene de szerintem az jó hogy nem script nyelv.
 
@1ST_Chr Hát kinek hogy de szerintem pont, hogy egyszerű a C# alapjait megtanulni. Az igaz, hogy azt is meg kell nézniük mi az az OOP az kicsit tényleg bezavarhat, viszont C#-t sok gimibe tanítják. PAWN-ban OOP nem tudom van-e bár nem hiszem vagy valami hasonló.

41
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 08. - 18:10:00 »
Na hát úgy tényleg jobb ha nincs is még Windowsra :D Azt hittem már készítik a Linuxost vagy már van.
 
Te jobban örülnél valami crossplatform script nyelvnek? Vagy valami jobban portolható nyelvre pl c++?

42
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 08. - 18:00:19 »
Az igaz de ha nem tudom mondjuk 20%al jobb a teljesítmény windowson akkor nincs sok értelme gondolkodni, telepítem is a windowst :D

43
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 08. - 17:55:34 »
Hát a portolás már nem a mi gondunk ( Jó kivétel ha valami külső cuccot is használunk). Bár már nem emlékszem pontosan a mono betölti a windowson compilelt dll-eket is? Vagy linuxon compilel dll-t vagy so-t ? Nem emlékszem. Valaki nem tudja?
 
Viszont ha windowson jobb a teljesítménye akkor minek linux? (Nem tudom melyiken fut jobban azt ki kéne deríteni)

44
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. május 08. - 17:12:58 »
Miért mi a baj vele? C# jó nyelv és végre van rendes OOP nem csak olyan perverz mint Luaban. Mondjuk JSnek én se örülök annyira nem ismerem de nem lehet sokkal másabb mint a Lua

45
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 07. - 19:58:21 »
GTA:Orange-t szoktátok figyelni? Még nem publikus de vannak a videók a syncről nem tűnnek rossznak. Viszont elvileg törttel is lehet vele nyomni úgyhogy lehet hamar lelövik.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal