Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer By Allan Kardec (Honosítva)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 21:09:59 »
Hi megint fordítottam egy scriptet a scriptel szavazni lehet illetve szavazásokat kitüntetni nos itt is lenne a Script:
Eredeti : Készítö :Allan Kardec E Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=283207 Telepítés:
Nos itt a script: Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/a433d/ Remélem valakinek kellet ha nem az se baj én csak gyakorlok vele. 32
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text Rendszer By ShOoBy (Fordítva)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 20:55:42 »0.3c Scripter\" post=\"178127\" timestamp=\"1316544414\"] 33
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3d R2] Realistic weapon bullet damage« Dátum: 2011. szeptember 20. - 20:43:00 »
Sziasztok keresgettem a Hív. forumon és találtam egy nemtudom hogy mit ez a cucc 0.3d R2 höz van
Készítõ [WSF]ThA_Devil ELink: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=284760 Script [pawn] // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define MaxHealth 100 //damage multipliers #define Unarmed 7 #define brass 5 #define golf 4 #define knife 2 #define katana 1 // for instant kill #define dildo 6 #define flowers 10 #define grenades 1 // instant from grenades #define colt 3 #define silenced 2.5 #define deagle 2 #define shotgun 2 #define sawn 2.5 #define combat 3 #define SMG 4 #define MP5 3.5 #define AK47 3 #define M4 3.2 #define TEC9 4 #define rife 1 // rifles instant kill ( country and sniper) #define launchers 1 // rocket launchers instant kill #define minigun 1 #define spraycan 11 // small damage with spraycan public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n---------------------------------------\"); print(\" Realistic weapon damage by Th4_Evil \"); print(\"---------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid) { new Float:pDamage; new Float:health; new Float:healthamount; GetPlayerHealth(playerid,health); healthamount = health + amount; if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(weaponid == 0) { pDamage = MaxHealth / Unarmed; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 1) { pDamage = MaxHealth / brass; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 2 || weaponid == 3 || weaponid == 5 || weaponid == 6 || weaponid == 7 || weaponid == 15) { pDamage = MaxHealth / golf; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 4) { pDamage = MaxHealth / knife; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 8 || weaponid == 9) { pDamage = MaxHealth / katana; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 10 || weaponid == 11 || weaponid == 12 || weaponid == 13) { pDamage = MaxHealth / dildo; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 14) { pDamage = MaxHealth / flowers; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 16) { pDamage = MaxHealth / grenades; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 22) { pDamage = MaxHealth / colt; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 23) { pDamage = MaxHealth / silenced; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 24) { pDamage = MaxHealth / deagle; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 25) { pDamage = MaxHealth / shotgun; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 26) { pDamage = MaxHealth / sawn; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 27) { pDamage = MaxHealth / combat; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 28) { pDamage = MaxHealth / SMG; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 29) { pDamage = MaxHealth / MP5; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 30) { pDamage = MaxHealth / AK47; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 31) { pDamage = MaxHealth / M4; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 32) { pDamage = MaxHealth / TEC9; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 33 || weaponid == 34) { pDamage = MaxHealth / rifle; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 35 || weaponid 36) { pDamage = MaxHealth / launchers; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 38) { pDamage = MaxHealth / minigun; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } if(weaponid == 41) { pDamage = MaxHealth / minigun; SetPlayerHealth(playerid, healthamount - pDamage); } } return 1; }[/pawn] Remélem hogy valakinek kell de hogy ez mi arról fogalmam nincs :S 34
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text Rendszer By ShOoBy (Fordítva)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 17:12:54 »
Ahhá.Értem Köszönöm.
35
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text Rendszer By ShOoBy (Fordítva)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:58:04 »Idézetet írta: .:Secur:. date=1316529928\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11651\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszönjük!Ezt sajnos nem értem :\'( 36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sampforum.hu Textdraw« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:57:28 »
Hi
Csináltam egy www.sampforum.hu -s textdrawot mert nagyon megtetszett Stricia ötlete és gondoltam készítek egyet én is és publikálom nos itt van: [pawn] #include <a_samp> new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; new Text:Textdraw5; new Text:Textdraw6; new Text:Textdraw7; new Text:Textdraw8; new Text:Textdraw9; new Text:Textdraw10; new Text:Textdraw11; new Text:Textdraw12; new Text:Textdraw13; new Text:Textdraw14; public OnFilterScriptInit() { print(\"Textdraw file By R3vOlution\"); Textdraw0 = TextDrawCreate(357.000000, 428.000000, \"www.\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.689999, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw0, -65281); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, -536870913); TextDrawTextSize(Textdraw0, 577.000000, 0.000000); Textdraw1 = TextDrawCreate(420.000000, 428.000000, \"samp\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.689999, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw1, 255); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); Textdraw2 = TextDrawCreate(477.000000, 428.000000, \"forum\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, -16776961); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.689999, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw2, 65535); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1); Textdraw3 = TextDrawCreate(543.000000, 428.000000, \".\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, -16711681); TextDrawFont(Textdraw3, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.689999, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw3, -65281); TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1); Textdraw4 = TextDrawCreate(551.000000, 428.000000, \"hu\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 65535); TextDrawFont(Textdraw4, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.689999, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw4, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1); Textdraw5 = TextDrawCreate(353.000000, 416.000000, \"]]]]]]]]]]]]]]]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 16711935); TextDrawFont(Textdraw5, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.460000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw5, 255); TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1); Textdraw6 = TextDrawCreate(353.000000, 440.000000, \"]]]]]]]]]]]]]]]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 16711935); TextDrawFont(Textdraw6, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.460000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw6, 255); TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1); Textdraw7 = TextDrawCreate(337.000000, 416.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255); TextDrawFont(Textdraw7, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw7, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1); Textdraw8 = TextDrawCreate(337.000000, 424.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255); TextDrawFont(Textdraw8, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw8, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1); Textdraw9 = TextDrawCreate(337.000000, 432.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255); TextDrawFont(Textdraw9, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw9, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw9, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw9, 1); Textdraw10 = TextDrawCreate(337.000000, 440.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255); TextDrawFont(Textdraw10, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw10, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw10, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw10, 1); Textdraw11 = TextDrawCreate(582.000000, 440.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255); TextDrawFont(Textdraw11, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw11, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw11, 1); Textdraw12 = TextDrawCreate(582.000000, 432.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255); TextDrawFont(Textdraw12, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw12, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw12, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw12, 1); Textdraw13 = TextDrawCreate(582.000000, 424.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw13, 255); TextDrawFont(Textdraw13, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw13, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw13, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw13, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw13, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw13, 1); Textdraw14 = TextDrawCreate(582.000000, 416.000000, \"]\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw14, 255); TextDrawFont(Textdraw14, 0); TextDrawLetterSize(Textdraw14, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw14, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw14, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw14, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw14, 1); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw6); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw7); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw8); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw9); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw10); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw11); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw12); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw13); TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw14); } } return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); TextDrawHideForAll(Textdraw1); TextDrawDestroy(Textdraw1); TextDrawHideForAll(Textdraw2); TextDrawDestroy(Textdraw2); TextDrawHideForAll(Textdraw3); TextDrawDestroy(Textdraw3); TextDrawHideForAll(Textdraw4); TextDrawDestroy(Textdraw4); TextDrawHideForAll(Textdraw5); TextDrawDestroy(Textdraw5); TextDrawHideForAll(Textdraw6); TextDrawDestroy(Textdraw6); TextDrawHideForAll(Textdraw7); TextDrawDestroy(Textdraw7); TextDrawHideForAll(Textdraw8); TextDrawDestroy(Textdraw8); TextDrawHideForAll(Textdraw9); TextDrawDestroy(Textdraw9); TextDrawHideForAll(Textdraw10); TextDrawDestroy(Textdraw10); TextDrawHideForAll(Textdraw11); TextDrawDestroy(Textdraw11); TextDrawHideForAll(Textdraw12); TextDrawDestroy(Textdraw12); TextDrawHideForAll(Textdraw13); TextDrawDestroy(Textdraw13); TextDrawHideForAll(Textdraw14); TextDrawDestroy(Textdraw14); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw12); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw13); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw14); return 1; } [/pawn] UI:::: KÉP: http://kepfeltoltes.hu/view/110920/sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 20. - 17:16:29 ) A kép igy rossz lett de nem ilyen csak rossz szemszögböl fényképeztem. probáljátok ki 37
Szkript kérések / Adminszolgálat script segítség kérés [FONTOS]« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:33:32 »Idézetet írta: JackBronson date=1316529065\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11649\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
38
Szkript kérések / Adminszolgálat script segítség kérés [FONTOS]« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:26:01 »Idézetet írta: JackBronson date=1316526569\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11649\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Figy ha amit most irok ebbõl nem érted meg akkor ne is csináld.Jó egy pofátan gyerek vagy http://sampforum.hu/index.php?topic=15647.0 Írta Cole:
Jelentselek ez is scriptlopás 39
SA-MP: Szerverfejlesztés / SA-MP Fórum textdraw« Dátum: 2011. szeptember 20. - 16:20:38 »
Ez jó én is készítek egyet majd publikálom is ha gondoljátok
40
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D Text Rendszer By ShOoBy (Fordítva)« Dátum: 2011. szeptember 20. - 15:52:38 »Hi all
Unatkoztam és keresgettem a Hív.Forumon és megtaláltam ezt a Scriptet gondoltam Honosítom és feltöltöm nektek. Eredeti készítõ : ShOoBy Eredeti LiNk : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=249523 Honosított link: http://www.solidfiles.com/d/d7e57/ Telepités:
Egy kis Infó: A textlerakáshoz be kell jelentkezned Rcon Ba! Fényképeket nem készítettem de itt vannak az Eredetiek: http://i55.tinypic.com/34s2hbs.jpg http://i53.tinypic.com/2n9ylgo.png 41
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs« Dátum: 2011. szeptember 20. - 14:43:52 »Idézetet írta: JackBronson date=1316521491\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic EgyszerübbenOké de már ezekkel megoldottam köszi all jövök nektek 1 el 42
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs« Dátum: 2011. szeptember 20. - 14:18:25 »
Köszönöm all mingy tesztelem is.
43
Szkript kérések / Ember feje fölé írás és 1 parancs« Dátum: 2011. szeptember 20. - 11:39:40 »
Sziasztok szeretnék egy olyat hogy /adminisztrator és akkor az ember feje fölé kerülne egy 3dS textlabel
És szeretnék egy olyat hogy /changename és hogy azzal a másik nevét lehessen váltani és ugy hogy mindenki tudja használni a sima játékosok is (szeretném Strcmpben vagy mi az...) |