Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norbivar

Oldalak: 1 2 [3]
31
Archívum / [HUN] Ultimate RolePlay @Sunwell.hu
« Dátum: 2013. július 05. - 19:38:21 »
Az a Cián-kék rendõrautó kinek az ötlete volt?:D Egyébként jól néz ki. (mármint a leírás, nem az autó. De ez csak saját vélemény :D)

32
Szerverek / [RP] Liberty City Roleplay | Magyarország elsõ IV:MP szervere
« Dátum: 2013. június 05. - 22:13:03 »
Idézetet írta: Stuntzor date=1356026182\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21241\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ivmp fejlesztés már rég leállt.
 
Tudtommal Open Source-os a project, szóval alapból ki van adva.

33
Segítségkérés / Array-ek
« Dátum: 2013. május 30. - 18:07:07 »
Köszi, nagyon-nagyon sokat segítettél :)
//Formattal sikerült megcsinálni, bár míg rájöttem hogy a hossznál strlen-t ilyenre nemszabad használni az is volt 2-3 crash ideje :D

34
Segítségkérés / Array-ek
« Dátum: 2013. május 29. - 21:10:37 »
Igen, igen, pontosan erre gondoltam.
Kipróbáltam, sajnos ugyanúgy nemképes beolvasni. Semmi error, semmi warning,csak simán nem olvassa be.
Apropó még egy kérdés: PlayerInfo[playerid][array][0] = 20
                                        Ilyen helyett én string tárolására gondoltam. Nem vagyok egy nagy zseni (vagy legalább is nem tapasztaltam még ilyet hogy tudjam), ilyet lehet csinálni?
Na jó, konkrétan:
 
enum itemInfo
{
iName[128],
iAmount,  // A cucc mennyisége
};
new Taska[MAX_PLAYERS][MAX_INVENTORY_ITEMS][itemInfo];

 
Van itt nekem ez.  És pl. ez a kód hogy :
 
strmid(Taska[playerid][itemtoload][iName],itemstringasload,0,strlen(itemstringasload));
//tehát pl. a 0-ás IDJü playernek, az 1. item slotjának, a nevét írná át. Elméletben. Csak hogy ez nem akar mûködni sehogysem.

 
 Nehéz kifejeznem amire gondolok sajnos, de megvalósítani így akartam. Egy háromdimenziós array kell, csak string változóval.. És itt valahogy nem tudja betölteni a 3. részbe.
Még nem sikerült ezt megoldanom sajnos, és kezdek elpártolni ennek a megoldhatóságától.

35
Segítségkérés / Array-ek
« Dátum: 2013. május 29. - 20:58:04 »
Sziasztok!
Nekem egy olyan egyszerû kérdésem lenne, hogy létezik-e olyan array, aminek 3 \'slotja\' van.
Teszemazt példának a GF:   PlayerInfo[playerid][pInfo].
Na most a kérdésem az igazából az lenne, hogy ehhez lehet-e még rakni egy változót?
Mondjuk  Bag[playerid][bSlot][bItemID], vagy valami ilyesmit.
// Gondoltam megkérdezem, hátha valaki már járt errefele a témában. Mondjuk sokáig tartott rájönni hogy ez a gebasz a scriptembe, mivel errort nem kapok rá, és kifagyasztani se fagyasztja a szervert ha strmid-elek bele mondjuk.

36
Norbivar, IG: Paulo_Rosato

37
Segítségkérés / NPC Busz - Nem száll be, de mozog
« Dátum: 2012. január 05. - 23:07:38 »
Nem vagyok annyira kezdõ az ilyen dolgokban, igen, benne ültem a buszba, és azzal a npc_record filterscriptel ( /vrecord ) -al vettem fel. Már minden megpróbáltam, de õszintén, nem is láttam még ilyen bugot.

38
Segítségkérés / NPC Busz - Nem száll be, de mozog
« Dátum: 2012. január 05. - 22:49:53 »
Ez az utolsó mentsváram :D
Viszont bocs ha valami fontos infót kihagyok, elsõ ilyen topikom.
Nos, van nekem egy olyan \"bajom\", hogy az NPC, ami felcsatlakozik a szerverre, nem tehetõ kocsiba. Megvan a rec fájl is, az Npcmodes-ba is megvan pwn,amx. Próbáltam PutPlayerToVehicle-el is, azzal se lehet sehogysem berakni a buszába. :D De nekem a furcsa még csak most jön: a szerveren elméletileg menné az útját: vagyis van egy /goto parancsom, és ha azt használom, akkor oda rak ahol éppen \"Járna\" az npc. Plusz, teleportálgat a busszal együtt. (ez gondolom azért van mert vezetni nemtudja, de a script kötelezi.) Minden keresõt próbáltam már, google, még itt is.  Ilyennel még nem találkoztam.
Ha valami fájl hiányozna, csak szóljatok.

39
IV: Multiplayer / XP vs. Respect!
« Dátum: 2011. október 01. - 21:59:47 »
Egyiksem. Szerintem hülyeség ez a szintlépkedés. Persze arra jó, hogy mondjuk lekorlátozz valamit hogy pl. hirdetõk ne menjenek fel aztán küldjenek hirdetéseket pl. /ad-ba, vagy hogy régi játékosokat meglehet külömböztetni a magas lvl miatt, de RP szempontjából felesleges.

40
Szerverek / [KÉSZÜL] Hungarian Role Play RELOADED
« Dátum: 2011. szeptember 11. - 14:02:31 »
Én is állok rendelkezésedre, nekem még megy is az IV-MP :P Szólj ha segíthetek valamit akár... :D

41
IV: Multiplayer / Valaki szokott IV RPzni?
« Dátum: 2011. szeptember 11. - 13:57:15 »
Én már próbáltam, úgy alapból a Squirrel nemnehéz nyelv, hasonlít PAWN-hoz. Egyébként nem tudom nektek hogy bassza el, nekem eredeti 1.0.7.0-ás (legújjab azthiszem) és semmi baja :) Amúgy várjatok még szerintem az RP-vel, mert még 0.1-ben van az IV-MP, azaz szinkronon lehet még mit fejleszteni a fiúknak. Igaz, ez lehet hogy csak \"gondolom\", nem sikerült még mással tesztelni játékon belül. Mondjuk láttam már ismerõs RP szerver neveket ( Argonath, pl. ) de csak ilyen 5-10 player számokat eddig.

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal