Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ~BlackStyler~
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 35
31
« Dátum: 2011. október 28. - 20:31:28 »
nézztem ezt én is de átt teszem midjárt a játékos nevire Kössz Zinthos
32
« Dátum: 2011. október 28. - 19:46:07 »
Köss roni máskor is xD
33
« Dátum: 2011. október 28. - 17:11:51 »
Tudom de valakinek nem írja ki ezt mert nem teszi oda! Egyépként az is jó
34
« Dátum: 2011. október 28. - 16:01:26 »
Helló áll látam egy szerveren egy olyat hogy ha megölsz valakit kiírja neked hogy milyen fegyverel ölted meg na elhozztam nektek egy angol forumról! Eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=78295A mod elejére: stock GetWeaponNameFromReason(reason) { new weapons[][] = { \"Unarmed\", \"Brass Knuckles\", \"Golf Club\",\"Nite Stick\", \"Knife\", \"Baseball Bat\", \"Shovel\", \"Pool Cue\", \"Katana\", \"Chainsaw\", \"Purple Dildo\", \"Small White Vibrator\", \"Large White Vibrator\", \"Silver Vibrator\", \"Flowers\", \"Cane\", \"Grenade\", \"Tear Gas\", \"Molotov Cocktail\", \"Vehicle Missile\", \"Hydra Flare\", \"Jetpack\", \"9mm\", \"Silenced 9mm\", \"Desert Eagle\", \"Shotgun\", \"Sawnoff Shotgun\", \"Combat Shotgun\", \"Micro SMG (Uzi)\", \"SMG (MP5)\", \"AK47\", \"M4\", \"Tec9\", \"Country Rifle\", \"Sniper Rifle\", \"Rocket Launcher\", \"Heatseeker rocket launcher\", \"Flamethrower\", \"Minigun\", \"Satchel Charge\", \"Detonator\", \"Spraycan\", \"Fire Extinguisher\", \"Camera\", \"Nightvision Goggles\", \"Infrared Vision\", \"Parachute\", \"Fake Pistol\", \"Vehicle\", \"Helicopter Blades\", \"Explosion\", \"Drowned\", \"Collision\" }; new wn[50]; format(wn,sizeof(wn),\"%s\",weapons[reason]); return wn; }
OnPlayerDeath -hoz: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new string[32]; GetWeaponName(reason,string,sizeof(string)); format(string,sizeof(string),\"%d megölte %d -t! (Fegyver: %s)\",playerid,killerid,string); SendClientMessageToAll(color,string); return 1; }
35
« Dátum: 2011. október 27. - 19:02:37 »
#include <a_samp> new kapu; public OnFilterScriptInit() { kapu = CreateObject(980,395.01840210,2550.44433594,18.27297974,0.00000000,0.00000000,3.99902344); //object(electricgate) (1) SetTimer ( \"kapu\" , 7000 , 0 ) ; // 7000-> Az idõ return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 405.26361084,2551.02441406,18.27297974, 2.5); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0) { MoveObject(kapu, 395.01840210,2550.44433594,18.27297974, 2.5); return 1; } return 0; }
Na szia lehet hogy nem fogg menni de ez szerintem megyen! De ha nem megyen sajnáloM!
36
« Dátum: 2011. október 26. - 17:45:49 »
Pró lett kössz! Ment a +
37
« Dátum: 2011. október 25. - 21:09:39 »
Úgy akarom érteni hogy mikor a sin választoban van és mikor választod akkor egyenkét robanjon..
38
« Dátum: 2011. október 25. - 19:45:50 »
Vagyis meg akkarod oldani a spawnolást? Ezt nem értem én sem mert azt ugy kell SetPlayerPos(playerid, asd,asd,asd); [gmod]+20% warn ment ezért, és a többi ilyen stílusú hozzászólásodért.[/gmod]
39
« Dátum: 2011. október 25. - 18:33:38 »
Vagyis mikor írtok a rendes samp be?
40
« Dátum: 2011. október 25. - 18:31:03 »
értem kössz de nem jó mert kocsira van
41
« Dátum: 2011. október 25. - 14:45:13 »
Helló kellene egy kiss segitség nekem mikor választod a skineket akkor nem lehet meg csinálni az hogy ahányszor a skint választod felrobanjon valami bal és jobb oldalon. Láttam valahol de nem tudom hogy csinálják és a skin választóban! :question: ::|
42
« Dátum: 2011. október 25. - 14:42:12 »
el is mondod?(ha elmondod mekepod amit kértél)
Már kössz nem kell ilyenkor látod nagyon nyalizol .. :@
43
« Dátum: 2011. október 24. - 21:26:16 »
Szerintem a GamemodeInit alá!
44
« Dátum: 2011. október 24. - 21:25:37 »
pedig nagyon kõnyû!
45
« Dátum: 2011. október 23. - 19:46:45 »
//Anims By FLake. #include <a_samp> #define SPECIAL_ACTION_PISSING 68 #define COLOR_BLUE 0x33AAFFFF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Anims Loading \"); print(\" \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Anims Unloading \"); print(\" \"); print(\"----------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Animokért ird be /anims\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/anims\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/relax | /scared | /sick | /wave | /spank | /taichi | /crossarms |\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/wank | /kiss | /talk | /fucku | /cocaine | /rocky | /sit | /smoke |\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/beach | /lookout | /circle | /medic | /chat | /die | /slapa | /rofl |\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/glitched | /fakefire | /bomb | /robman | /handsup | /piss |\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/getin | /skate | /cover | /fart | /vomit | /drunk | /bj1 | /bj2 | /bj3\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/funnywalk | /kickass | /cell | /laugh | /eat | /injured |\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/slapass | /laydown | /arrest | /laugh | /eat | /carjack | /strip | /strip2\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/animswat | /animswat1 | /animswat2 | /animswat3 | /animswat4 | /animswat5\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"/animswat6 | /strip3 | /strip4 | /strip5 | /baseball | /baseball2\"); return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/relax\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"bather\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/handsup\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_HANDSUP); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/robman\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/wank\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/crossarms\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/taichi\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/spank\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"sweet_ass_slap\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/wave\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/sick\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/scared\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/talk\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",1.800001, 1, 1, 1, 1, 13000); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/kiss\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"KISSING\", \"Grlfrd_Kiss_02\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/sit\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Bored_Loop\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/fucku\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"ped\", \"fucku\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1 ); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/cocaine\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"CRACK\", \"crckdeth2\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/rocky\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"GYMNASIUM\", \"GYMshadowbox\", 1.800001, 1, 0, 0, 1, 600); } return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/smoke\", true)==0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\", \"M_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } return 1; } else if (strcmp(\"/beach\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\",\"SitnWait_loop_W\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/lookout\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"ON_LOOKERS\",\"lkup_in\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/circle\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"CHAINSAW\",\"CSAW_Hit_2\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/medic\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/chat\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/die\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_fallR\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/slapa\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_elbowL\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/rofl\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Crouch_Roll_L\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/glitched\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"TATTOOS\",\"TAT_Sit_Out_O\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/fakefire\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"SILENCED\",\"SilenceCrouchfire\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/fart\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { PlayerPlaySound(playerid, 1147, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } else if (strcmp(\"/vomit\", cmdtext, true) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Vomit BAH! PlayerPlaySound(playerid, 1169, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } else if (strcmp(\"/drunk\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/getin\", cmdtext, true) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"NEVADA\",\"NEVADA_getin\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/piss\", cmdtext, true) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING); } return 1; } else if (strcmp(\"/funnywalk\", cmdtext, true) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"WUZI\",\"Wuzi_Walk\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } else if (strcmp(\"/kickass\", cmdtext, true) == 0) { if (GetPlayerState(playerid)== 1) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_E\",\"Hit_fightkick\",4.1,0,1,1,1,1); } return 1; } if(strcmp(\"/cell\", cmdtext, true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); return 1; } if (strcmp(\"/laugh\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Laugh return 1; } if (strcmp(\"/eat\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Eat Burger return 1; } if(strcmp(\"/injured\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } if (strcmp(\"/slapass\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"sweet_ass_slap\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Ass Slapping return 1; } if (strcmp(\"/laydown\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"bather\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down return 1; } if (strcmp(\"/arrest\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"ped\", \"ARRESTgun\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); // Gun Arrest return 1; } if(strcmp(\"/carjack\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_jackedLHS\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } else if (strcmp(cmdtext, \"/stopanim\", true)==0) { ClearAnimations(playerid); return 1; } if(strcmp(\"/bj1\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BLOWJOBZ\",\"BJ_STAND_END_W\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/bj2\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BLOWJOBZ\",\"BJ_STAND_END_P\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/bj3\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BLOWJOBZ\",\"BJ_STAND_LOOP_W\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat2\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"JMP_Wall1m_180\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat3\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"Rail_fall\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat4\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"Rail_fall_crawl\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat5\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"swt_breach_01\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/animswat6\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWAT\",\"swt_breach_02\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/strip\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\",\"strip_A\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/strip2\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\",\"strip_B\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/strip3\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\",\"strip_C\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/strip4\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\",\"strip_D\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/stri5\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\",\"strip_E\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/Baseball\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BASEBALL\",\"Bat_1\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(\"/baseball2\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BASEBALL\",\"Bat_2\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } return 0; }
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 35
|