Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 85
31
Segítségkérés / Checkpoint probléma
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 21:01:07 »
Sziasztok!
2 kérdésem lenne, az első:
Van ez a kis részlet:
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new str[64];
if(JatekosInfo[playerid][Vizsga] != 0)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"1\");
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)&& GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            SendClientMessage(playerid,-1,\"2\");
            if(GetPlayerVehicleID(playerid) == JatekosInfo[playerid][VizsgaJarmu])
            {
                SendClientMessage(playerid,-1,\"3\");
      JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]++;
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
      if(JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk] == -2)
      {
          SendClientMessage(playerid,-1,\"vege\");
         JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]= -1;
         SetPlayerPos(playerid,1444.7711,-1726.0675,13.5469); //ahol elkezdett vizsgázni
         DestroyVehicle(JatekosInfo[playerid][VizsgaJarmu]);
         //vizsga alapján jogsi adás
         //JatekosInfo[playerid][KocsiJogsi] = 50;
         JatekosInfo[playerid][Vizsga] = 0;
         SendClientMessage(playerid,SIKERES,\"Vizsga Befejezve!\");
         return 1;
      }
                if(JatekosInfo[playerid][Vizsga] == 1 ||JatekosInfo[playerid][Vizsga] == 2)
                {
                    SendClientMessage(playerid,-1,\"ujcp\");
               format(str,sizeof(str),\"Vizsgazik: %d | %.2f %.2f %.2f\",JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][0],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][1],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][2]);
         SendClientMessage(playerid,-1,str);
                    if(!SetPlayerCheckpoint(playerid,KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][0],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][1],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][2],2.5)) SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikertelen!\");
         if(JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk] == sizeof(KocsiCp)-1) JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk] = -3;
      }

 
Ez nem működik, lefut szépen, kiírja hogy mi a következő cp, de nem hozza létre (szóval csak a setplayercheckpoint nem működik, bár a \"Sikertelent\" sem írja ki)
De ha manuálisan kérem az új cp-t, (vagyis belemegyek egy cp-be, és beírom, hogy /cp , ami egy
SetPlayerCheckpoint(playerid,KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][0],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][1],KocsiCp[JatekosInfo[playerid][Vizsgazikk]][2],2.5)

-t csinál), akkor működik.
Először csak simán volt a setplacercheckpoint, de most már if-be raktam, hátha return 0-val tér vissza, de nem.
Előre is köszönöm a segítséget.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 22. 12:39:08[/time] )

Nos, csináltam egy 100 ms-es timert, és így működik, és azt a látszatot kelti, hogy instant adja a cp-t.

32
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 00:59:03 »
Azzal nincs probléma. Tökéletesen lefut a kód a setplayercheckpoint előttig, és a koordináta is jó.

33
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 23:53:31 »
Rendben, majd kipróbálom. És arra mit tudtok mondani, hogy a checkpointot nem jeleníti meg?

34
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 10:46:06 »
Idézetet írta: tudvari date=1440023496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy van egy scriptem, amiben az van, hogyha a játékos járműve lecsökken X alá, akkor őt eltelézi, a járművét pedig megsemmisíti. De ezzel az a baj, hogy a fizika furán működik SA-ban, és ezért amikor pont ütközök, és X alá megy a hp-m, akkor amint elteleportál, a karakterem meghal. Próbáltam már teleport előtti freeze-t, de nem segített.
Előre is köszi.
És egy másik kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja azt, hogy a SetPlayerCheckpoint nem hoz létre cp-t? (a kód lefut, mert az előtte lévő sorba raktam egy SendClientMessage-t)
 

35
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. augusztus 20. - 00:31:36 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy van egy scriptem, amiben az van, hogyha a játékos járműve lecsökken X alá, akkor őt eltelézi, a járművét pedig megsemmisíti. De ezzel az a baj, hogy a fizika furán működik SA-ban, és ezért amikor pont ütközök, és X alá megy a hp-m, akkor amint elteleportál, a karakterem meghal. Próbáltam már teleport előtti freeze-t, de nem segített.
Előre is köszi.

36
Csak a stream distance-t az alap 300-ról 150-re csökkentettem, a draw distance-t pedig 150-re emeltem, mert előtte meg máshol kezdődött a crash, mert túl sokat akart túl hamar betölteni.

37
Nem timer probléma, hanem mapolási.
Van például egy bánya, ami az elején hibátlan, aztán egy idő után elkezd crashelni azzal az exceptionnel, amit akkor dob ki, hogyha túl sok objectet akar betölteni a kliens.
De nincs semmi object generáló script :D

38
Sziasztok!
A fenti kérdéssel kapcsolatban szeretnék írni.
Nem tudja valaki, hogy mi okozhatja azt, hogy a szerver indulásakor sehol sincs crash, de ahogy telik za idő, egyre több helyen crashelnek a játékosok, és ha pl. már egyhuzamban 20 órát ment a szerver, akkor szinte mindenhol crashelnek?
Előre is köszi a segítséget.

39
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 23:47:50 »
Nem a laggal van a baj. Hanem a biztonsággal eddig, de már megoldottam közben, csak gondoltam akkor már meghallgatom a tippeiteket.
Na mindegy, zárom, a tippeket meg megjegyeznem. Köszi :D

40
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 19:13:27 »
A fordító figyelmeztet, hogy létrehoztad ezeket a változókat, de semmit nem csináltál velük, így arra következtet, hogy vagy kifelejtettél valamit, vagy már nem kell az a változó. (=Vagy töröld a létrehozásukat, vagy használd fel valamire őket.)

41
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 17:02:38 »
Ezt már megvolt :D

42
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 01:25:11 »
A mentés jelenleg 3 percenként van (szerver leállás esetén nem akarok túl nagy rollbacket), és van még másik kettő timer, az egyik a percenkénti dolgokat intézi, a másik a másodpercenkénti.

43
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 12:48:34 »
Nem a timertől félek, hanem az 1 másodperc alatt lejátszódó 30*10 sql lekérdezés miatt. Bár csak update-k, de azok is megerőltetőek tudnak lenni.

44
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 11:10:00 »
Erre is gondoltam, de nem tudom, hogy melyik a legjobb megoldás.
Hogyha van fent 30 játékos, akkor nem fog laggolni a szerver, hogy mind a harmincnak egy pillanatban menti el a szerver az adatait az adatbázisba?

45
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 09:37:45 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a timerek mennyire megerőltetőek a szervernek?
Jelenleg úgy van, hogy a játékos fellép elindítja a timerjeit, ha lelép, akkor leállítja. De ez nem annyira biztonságos, mert ha valaki crashel, akkor ahogy észrevettem, a szervernek nincs ideje leállítani, és a következő játékos aki fellép, az két timert kap (bár ezt közben szerintem megoldottam)
Szóval az lenne a kérdésem, hogy jó megoldás-e az, hogy a szerver indulásakor az összes játékos összes timerét megcsinálom, de az egészet egy nagy if-be rakom, és így a timer \"veleje\" nem fut le, csak ha online a játékos.
Tudom, eléggé barbár megoldás, de kíváncsi vagyok, mert ha most se oldódna meg a probléma, akkor kipróbálnám ezt a megoldást.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal