Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tomy Full

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Sziasztok!
Objectek egyszerre mozgatásával kapcsolatban kérnék/kérdeznék.
Határt akarok csinálni kapukkal stb.
Az egyik kész.parancsra nyitódik,és zárul.Jól mûködik. Itt is van:
A legelejére ezt írtam:
 
new kapu ;[/quote]
Ezt a public OnGameModeInit() alá:
 
kapu = CreateObject(980, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 0, 0, 265.99548339844);[/quote]
És itt a lényege ugye:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 4);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 37.635559082031,-1537.2607421875,7.0067667961121, 4);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
[/quote]
Tehát Eddig ez van a módomban,és teljesen jól mûködik.
 
A másik kapu objectjeinek adatai már megvannak.Itt vannak:
 

Ez megy a public OnGameModeInit() alá:
(másik) kapu1 object helyzete(zárva) : CreateObject(980, 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229, 0, 0, 88);
Ezek mennek a public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) alá:
(másik) kapu1 helyzete X,Y,Z,(zárva) : 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229,
(másik) kapu1 helyzete X,Y,Z (nyitva) : 68.362869262695, -1530.0084228516, -1.076690196991,
[/quote]
(alapból így kellene betenni õket a helyükre,de én egyszerre ugyanazzal a paranccsal szeretném mozgatni a kapukat,tehát nem tudom hogy kell.Ezért kérdezlek titeket)
Tehát Ezeket szeretném velük:
- A két kapu egyszerre nyíljon,és záródjon (persze,ugyanarra a parancsra)
- CSAK FBI(id:2)/KATONASÁG(id:3)/RENDÕRSÉG(id:1) használhassa ezt a parancsot (\"/vám megnyit\",\"/vám lezár\")
- Csak egy adott távolságon belül lehessen használni a kapukat. (RP)
Remélem érthetõen tudtam leírni,ha nem akkor nyugodtan kérdezzetek csak.  :)
 
Valaki jó szívû tag kérem írja le nekem erre a pontos,érthetõ választ. AKI TUDJA! :D
De ha valaki akarja bekódolhatja az egészet,és úgy átküldi. NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM.
HA KELL ADOK ELÉRHETÕSÉGET!

32
Segítségkérés / GF Mod,adat változtatáskor érvénytelen jelszó...
« Dátum: 2011. április 09. - 14:47:47 »
Szóval házi szeród van?
És scriptfilesba?Akkor teljesen már a helyzet.

33
Segítségkérés / GF Mod,adat változtatáskor érvénytelen jelszó...
« Dátum: 2011. április 09. - 14:33:01 »
Másold ki a nevedet pl a sajátgépbe (ne az asztalra),és szerkeszd át,tetszésed szerint.
Miután megvan húzd vissza a helyére,felülírva az eredetit.
Nekem így ment.Egy próbát megér neked is.

34
Segítségkérés / Több object berakásának folyamata
« Dátum: 2011. április 09. - 13:50:03 »
Rendben köszönöm srácok!
Sikerült a leírásotok alapján.
Nos én a határra tettem 2 kaput.
Az egyiket sikeresen lehet mozgatni,,de én a másikat,is szeretném,méghozzá FBI/KATONA,RENDÕR számára csak!Tehát hogy csak nekik legyen jó a parancs.
És ha beírom,hogy \"/vám lezár\" akkor mindkét kapu egyszerre záródjon.
Ebbe kérném a segítségetek.  :)

35
Segítségkérés / Több object berakásának folyamata
« Dátum: 2011. április 09. - 01:10:47 »
Sziasztok!
Betettem az egyik objectet,(kaput)ami parancsra nyílik/záródik.
A mód elején : \"nem kapu\"
public OnGameModeInit()
kapu = [object]
ez mûködött is szépen.
De én egy másik kaput is szeretnék berakni mellé.
Az lenne a kérdésem,hogy akkor, kell egy pl: \"new kapu1\"?
Vagy a \"public OnGameModeInit()\"-ba az objectet \"kapu =\" vagy \"kapu1 =\" írjam?
Vagy mit hogy?Rendesen betettem a másodikat is, de akkor ezt írta ki :
 
C:\\Documents and Settings\\Tomy Full\\Asztal\\CC-RP.pwn(9066) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"[/quote]

36
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 21:59:13 »
Rendben.
És mit vállalsz?
Vegyél majd fel msn-re.

37
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 20:13:54 »
Idézetet írta: Darkteacher date=1302286264\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Áraim:
 
MSN felvétel:200Ft
1 szó: 300Ft
1 mondat: 600Ft
Válaszom: 1000Ft
Káromkodás/Lehülyézés: 10000Ft
Mód megírása: 5000Ft
Összesen: 17100Ft
 
Ez most aztán tényleg kellett ide.
Akkor menj máshova scriptelni barátom.  ;)

38
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 20:06:49 »
OK.Akkor ne vegyél.  :)

39
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 19:55:15 »
Gyere msn,és megbeszéljük

40
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 19:39:17 »
Idézetet írta: #YoYo# date=1302273286\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valami más elérhetõséget tudnál adni? Pl.: Skype,Xfire
 
Szia!
Skype,Xfire : djtomy15

41
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 16:14:11 »
Nem tudom. Mire gondoltál?
Vegyél fel msn-re : [email protected]

42
Segítségkérés / Scriptert keresek! SAMP RP MOD
« Dátum: 2011. április 08. - 15:20:26 »
Sziasztok!
Remélem nem baj,hogy írtam ide.
Szükségem lenne egy Scripter segítségére néhány dologban.
SAMP RP módom van. (GF edit)
Aki segítene az írjon,és megbeszéljük!
Ha kell adok msn-t,vagy e-mailt.

43
RP/RPG kérések / Objectek berakása HELP
« Dátum: 2011. április 07. - 23:11:45 »
Á rendben sikerült köszönöm!

44
RP/RPG kérések / Objectek berakása HELP
« Dátum: 2011. április 07. - 22:26:02 »
Csak ezek vannak  ::| :
- GameModeInitExitFunc();
- public GameModeInitExitFunc()
- public OnGameModeInit()
Ezek alá már próbáltam bemásolni,de semmi.
\"GameMOdeInit\" ,pedig nincs. :S

45
RP/RPG kérések / Objectek berakása HELP
« Dátum: 2011. április 07. - 22:00:31 »
Sziasztok!Objectek zökkenõmentes berakásáról kérdeznék.
Megcsinálom az MTA-val az objecteket,elmentem a mapot.
Ezután át konvertálom. (http://gtamap.delux-host.com/converter/) - (Pawn code for SA:MP)
Ezt kapom:
 
CreateObject(1234, 1360.521973, -1152.593018, -15.932552, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(16501, 1197.960205, -990.577454, 44.677040, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(16501, 1201.594360, -994.199036, 44.634113, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1208.601318, -994.199036, 44.630623, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1215.655518, -994.199036, 44.616619, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1222.709717, -994.199036, 44.641186, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1229.738892, -994.199036, 44.665016, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1236.773804, -994.203735, 44.629028, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1242.777588, -994.203735, 44.615170, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1247.231812, -994.203735, 44.634300, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -990.648132, 44.664238, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -983.764954, 44.685135, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -978.814209, 44.748245, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1247.324341, -975.260254, 44.719955, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1240.232666, -975.260254, 44.778324, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1237.045532, -975.166260, 44.897739, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
[/quote]
(Ez a határon lévõ két kis épület.)
Elvileg ugye ezt kellene bemásolni a PAWNO által megnyitott módunkba.

De egészen pontosan hova?Valaki kérem írja ezt le részletesebben.
Köszönöm!
(ha ez segít valamit: GF edit modot van)


Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal