Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xerox0224

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 12. - 10:10:43 »
A kép mérete jó, de most meg az x tengelyen csúszik el kis felbontáson, csak a fele látszódik a képnek :D .

32
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 22:36:14 »
Működött, köszi mindent :) . Több kérdésem már nem lesz 
 
 

33
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 19:02:38 »
Még 1 kérdés. Van ugye ilyen sorom
dxDrawRectangle ( x/3.8, y/3.8, playerHP*3.02, y/25, tocolor ( 255, 0, 0, 150 ) )

 a playerHP sort is szeretném ugye guiGetScreenSize-olni ( vayis x-et írni hozzá, hogy ne menjen ki senki képernyőéből. Hogyan?

34
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 18:17:48 »
Köszi, így működött. De rájöttem, hogy felesleges ez a Rectangle, photoshop-olok egy normálisat inkább, de az is dximage-val fogom, szóval köszi :) 

35
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:54:38 »
Igen, ne kérdezd miért csináltam kettő ugyan olyat, nem tudom :D 

36
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:47:20 »
Értem, köszi. Amúgy jelen esetben ez az ikonos dolog csak egy példa volt, későbbiekben lehet csinálok dxDrawImage-val egy hudot, azért kérdeztem. Köszi amúgy :) 

37
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:40:02 »
Igen
 
 

38
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:33:14 »
MTA felbontás, szóval az én felbontásomon ( 1366 x 768 x 32 ) jó, de kisebb felbontáson ( 800 x 600 ) az ikonok nagyok.

39
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:20:45 »
Az a problem, hogy 1330 x ... vagy nem tudom, nagy felbontáson minden jó, jó a mérete a hudnak, viszont 800 x 600-ason már óriási.

40
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 15:51:52 »
Bocsánat, szarul fogalmaztam. Az ikonok méretét akarom szabályozni.

41
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 15:30:26 »
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hudot, a Rectangle-ek nem csúsznak el rajta ( ebben segített az mta wiki :D ), viszont a dxDrawImage ikonok sajnos elcsúsznak. Próbáltam már dolgokat, de nem tudtam még rájönni, hogy hogyan tudnám azt is megcsinálni, hogy ne csússzon el. Válaszotokat előre is köszönöm! 
 
 
 


local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer))
    local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer))
    local playerMoney = getPlayerMoney()
    local playerPing = getPlayerPing(getLocalPlayer())
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 58, 45, 45, \'rgm.png\')
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/45, x/4, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/4.60, x/6, y/30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.35, y/15, x/4, y/7, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/13, playerHP*2.28, y/33, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, x/6, y/33, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
    dxDrawRectangle ( x/1.23, y/8.50, playerArmour*2.28, y/33, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ) )
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -340, 14, 110, 30, \'logo.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -350, 170, 16, 16, \'coin.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 58, 25, 25, \'heal.png\')
    dxDrawImage ( screenWidth/2 - -400, 88, 25, 25, \'armor.png\')
    dxDrawText (playerHP.. \'%\', x/1.13, y/12.5, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerArmour.. \'%\', x/1.13, y/8.25, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerName, x/1.14, y/37, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.3, \"default-bold\" )
    dxDrawText (playerMoney .. \' $\', x/1.29, y/4.60, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"diploma\" )
    dxDrawText (\'ping:\'..playerPing, x/1.06, y/4.80, x, y, tocolor ( 38, 166, 91, 150 ), 2, \"sand\" )
    local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle ( localPlayer )
    if playerVehicle then
        local vehicleHealth = getElementHealth ( playerVehicle ) / 10  -- Divide this by 10, as default the denominator is 1000
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, y/5.30, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
        dxDrawRectangle ( x/1.41, y/45, x/45, vehicleHealth*1.45, tocolor ( 162, 162, 162, 162 ) )
    end

42
Segítségkérés / Minimap készítése
« Dátum: 2017. február 08. - 17:35:14 »
Értem, köszönöm segítségedet, legalább már megtudtam hogy jó úton haladok, köszi :) . Ajánlották ezt a createBlip dolgot is, ez esetleg valaki megtudná mutatni, hogy hogyan működik?

43
Segítségkérés / Minimap készítése
« Dátum: 2017. február 08. - 15:29:10 »
Sziasztok. A kérdésem a következő lenne, ami í címben is látható. Minimapot hogyan lehet létrehozni? ( Illetve egy a nagymap-ra is vonatkozna ) Én úgy gondoltam hogy guiCreateStaticImage-val megpróbálom létrehozni, de elakadtam. Valaki tudna segíteni a létrehozásában?
 


function nagyterkep()
    screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
    windowWidth, windowHeight = 500, 500
    x = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
    y = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
    outputChatBox(\"Nagy dög\")
    guiCreateStaticImage(x, y, 500, 500, \"hatter.png\", false)
end
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement( getThisResource() ), nagyterkep )

44
Segítségkérés / dxDrawRectangle szín változtatás
« Dátum: 2017. február 04. - 16:04:19 »
Na, hülye vagyok bocsi, ezt a guigetscreensize-hoz, vagyis nem nagyon fogtam fel amit mondtál.... :D  Ha csak oda írom hogy screenWidht/2 - 1082 ( pl. ), akkor ez még nem fog  ugyan ott maradni sajnos.

45
Segítségkérés / dxDrawRectangle szín változtatás
« Dátum: 2017. február 01. - 20:02:51 »
Én ezt értem, illetve tudom is, csak sajnos a guieditornak nincs olyan része ( tudtommal, ha van akkor annak örülnék ) ahol ezt meg lehet csinálni. :/ 

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal