Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - #caysemax.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
31
GTA V: Alap információk / GTA V Rockstar Editor
« Dátum: 2016. október 04. - 08:45:21 »
Szerintem jó. Amikor nekem is fel volt rakva a játék anno, én is próbálgattam effajta videókat készíteni, de mind olyan köpedelem lett hogy el se tudom mondani.

32
Archívum / Project Disaster Roleplay - Csak a legerősebb élheti túl.
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:41:31 »
A Fórum elég jó, a képek nagyon ott vannak, a történet szuper ..viszont a szerver leírása lehetne szebb is.
Nem lesz ez rossz szerver ha teljesen elkészül, így tovább és sok sikert. :)

33
Archívum / •Los Santos Role Play• | "A Magyar közösségért"
« Dátum: 2016. szeptember 27. - 18:41:29 »
Old shit banner :D Sok sikert kívánok a szerverhez!

34
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. szeptember 24. - 12:46:08 »
Idézetet írta: krook date=1342641380\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1175\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tirpa nincs lehetetlen
 

35
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. szeptember 20. - 14:57:23 »
Idézetet írta: divkn date=1474223265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
E: SPOILER ALERT (Do not open until winter!)
Tudsz te ennél jobbat is. Egyébként nem rossz, ötletes. :P

36
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 19:27:31 »
Idézetet írta: Nastasic date=1473441414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1175\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
Ugyan ezt hallgatom, rohadt jó lett.
 
[/quote]
Szerintem meg egy rakás szemét. Aza szövege tetszik, és az is ahogyan énekel, de a többi.. egy nagy trágya, már bocsi.  :(

37
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 13:49:04 »

Ez jobb. :D

38
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. szeptember 08. - 07:03:34 »
Idézetet írta: Flαsн date=1473282904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1175\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
Pont ezt a számot kerestem, köszönöm! :D

39
Verseny szervezése / Képkészítő/Szkripter Liga?
« Dátum: 2016. szeptember 04. - 17:49:12 »
Időm nagyon kevés van, de ha mégis lesz képkészítő liga, akkor természetesen felírhattok a jelentkezők közé.

40
Adás-Vétel / Origin: Crysis 3
« Dátum: 2016. augusztus 30. - 19:23:33 »
Eladó kihasználatlanság miatt egy Origin account, amelyben 1 db. játék van, névszerint; Crysis 3.
Csere-bere, alkudozás, beszámítás nem érdekel, az ilyen üzenetekre nem fogok válaszolni! Árat privát üzenetben írok.
Képeket holnap természetesen teszek fel.

41
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. augusztus 30. - 15:44:13 »
[hs width=150 height=150]http://i.imgur.com/2Hh3mKr.jpg[/hs] [hs width=150 height=150]http://kepfeltoltes.hu/160904/mcraft_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Az 1. kép eredeti mérete: 1728x3072
Link az 1. képhez: http://imgur.com/2Hh3mKr
A 2. kép eredeti mérete: 2140x1240:
Link a 2. képhez: http://kepfeltoltes.hu/160904/mcraft_www.kepfeltoltes.hu_.png
Az első képen egy rajz található, melyet jómagam rajzoltam le. Igazából nagyon régen készült, - 2011. Július 24. vasárnap - kb. 2-3 óráig tartott ezt lerajzolni. A rajz már eléggé fakó volt és a fényképezőgépem sem egy 500 megapixeles állat, így ráhúztam egy 19%-ban látszódó világos-fekete kockát. A második kép pedig kérésre készült el, én magát a játékot nem kedvelem, egyszer próbáltam csak még ki.

42
Segítségkérés / Ladmin4v2
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 08:46:11 »

43
Segítségkérés / body inc
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 12:17:05 »
Talán ez?
 

/*
                                                                        Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                                                                        By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                                                                                        ---[isPlayerAimingBodyPart]---
                        »playerid: the player
                        »bodypart: the body part you want to check
                        *Return: 1 if true, 0 if false
                *-------------------------------------------------------------------*
                | Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.     |
                *-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
        // Get the camera\'s positions
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
        GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
        GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
        // Check if the player is aiming in a certain distance
        for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
        {
            x = vx*d+cx;
            y = vy*d+cy;
            z = vz*d+cz;
            new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
                new Float:offset;
                switch (GetPlayerWeapon(playerid))
                {
                    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
                    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
                    case 33, 34: offset = 1.0;
                }
                new Float:height;
                if (z > cz) height = z-cz;
                else height = cz-z;
                offset *= dist;
                height /= dist;
                new Float:part;
                if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
                else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
                else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
                z = z+offset-height+part;
            for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
            {
                        if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
                        if (playerid == i) continue;
                        if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
            }
        }
        return 0;
}
/*
                                                                                        ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
                        »playerid: the player
                        »targetid: the target
                        »bodypart: the body part you want to check
                        *Return: 1 if true, 0 if false
                *-------------------------------------------------------------------*
                | Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.        |
                *-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
        // Get the camera\'s positions
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
        GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
        GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
        // Check if the player is aiming in a certain distance
        new Float:px, Float:py, Float:pz;
        GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
        new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
        switch (GetPlayerWeapon(playerid))
        {
            case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
            case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
            case 33, 34: offset = 0.0;
        }
        new Float:height;
        if (z > cz) height = z-cz;
        else height = cz-z;
        offset *= dist;
        height /= dist;
        new Float:part;
        if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
        else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
        else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
        z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
        return 0;
}

44
Archívum / ..::Everybody\'s Stunt Szerver::..
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 11:47:40 »
A szervernek már van egy létrehozott témája, így semmi értelme nem volt nyitni egy újat, főleg nem a hamarosan nyíló szerverek közé. És egyébként sem hiszem, hogy a készítő adott volna rá engedélyt hogy ezt a témát megnyisd, az engedély nélküli témanyitást meg tiltja a szabályzat 3. pontja.

45
Archívum / • Los Santos RolePlay • A magyar közösségért! •
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 21:47:09 »
A fórumról mit lehet tudni? meddig lesz még bent a gyári sablon?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal