Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - AceHardlightHUN
31
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 14:34:44 »
if (getElementData(localPlayer, \"adminlevel\") >= 9) then próbáld így
nem ott lesz a problem. így sem megy Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 24. - 14:35:03 )
bár mondjuk kliens oldalba írtam
32
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 14:18:40 »
Hol van meghatározva az adminlevel? thePlayer nem létezik ilyenkor használj localPlayert.
Line 3 if (adminlevel>=9)
33
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 13:30:43 »
Na hali megint! írtam egy scriptet ami valamiért nemmegy. function PlateText(commandName,text,also) local Vehicle = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer()) if (adminlevel >= 9) then if Vehicle then if text and not also then setVehiclePlateText( Vehicle, text ) elseif text and also then setVehiclePlateText( Vehicle, text .. \" \" .. also ) else outputChatBox(\"Kénes szöveg is nemigaz?\",thePlayer) end else outputChatBox(\"Úgy látom nem vagy kocsiban\",thePlayer) end end end addCommandHandler(\"setrendszam\",PlateText)
34
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 11:34:16 »
detektálod a dimenzió váltást, aztán átmozgatod a mapot példa:
local oldDim = getElementDimension(localPlayer) local oldInt = getElementInterior(localPlayer) local oldTick = getTickCount() addEventHandler(\"onClientRender\", root, function() local tick = getTickCount() if tick-oldTick > 1000 then local dim = getElementDimension(localPlayer) local int = getElementInterior(localPlayer) if dim ~= oldDim or int ~= oldInt then oldDim = dim oldInt = int moveMap(\"resourceneve\") end end end) function moveMap(resName) for k, v in ipairs(getElementsByType(\"object\", getResourceRootElement(getResourceFromName(resName)))) do setElementInterior(v, oldInt) setElementDimension(v, oldDim) end end
óh :3 Nagyon szépen köszönöm
35
« Dátum: 2016. augusztus 24. - 09:29:02 »
Szerintem kevered az interiort a dimenzióval:D
Nem keverem bemappoltam az 1 és interiorvilágba és csak a 0s dimenzióban jelenik meg
36
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 22:11:02 »
Szia. A map editorban a garázsod elemeit állítsd másik dimenzióra (amelyikre szeretnéd), vagy magába a map fájlba irkáld át. Robika1
Én azt szeretném ha az ÖSSZES dimenzióban ott lenne
37
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 21:37:18 »
Sziasztok! Már sikerült megoldanom az interioros garázs rendszert! egy baj van. A Mappolás ami a garázsba visz nincs ott csak a 0. dimenzióban. valaki erre tud egy megoldást?
38
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 21:36:12 »
jaja már megvan köszi
39
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 11:42:57 »
sehogy. ha nem értesz hozzá még elmagyarázni is nehéz.
40
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 22:30:11 »
hiányzik az end
Fejem falba verem.... hogy mennyire figyelmetlen vagyok..... Egyébként ha többen csinálják egyszerre még mindig bugol. Ha 1 ik leadja az összes törlődik.
41
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 20:54:47 »
local loszercp = createMarker(3522.0004882812, -5126.5463867188, 14,\"cylinder\", 2, 124, 197, 118, 255) local leadocp = createMarker(3518.9252929688, -5143.4194335938, 14, \"cylinder\", 2, 255, 0, 0, 255) local kezben = 0 loszedoboz = {} function felpakolas (thePlayer) if getElementData(thePlayer, \"doboz\") == false then loszerdoboz[getPlayerSerial(thePlayer)] = createObject(2358,0,0,6000,0,0,0) attachElements ( loszerdoboz[getPlayerSerial(thePlayer)],thePlayer, 0, 0.4, 0.4, 0, 0 ,180 ) setPedAnimation(thePlayer, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 0, true, false, true, true) setElementCollisionsEnabled(loszerdoboz[getPlayerSerial(thePlayer)],false) setPedWalkingStyle ( thePlayer, 123 ) setElementData(thePlayer, \"doboz\", true) outputChatBox(\"vidd a ládát a repülőhőz\",thePlayer) else outputChatBox(\"tele a kezed\",thePlayer) end end addEventHandler ( \"onMarkerHit\", loszercp, felpakolas ) function lepakolas (thePlayer) detachElements(loszerdoboz[getPlayerSerial(thePlayer)],thePlayer) destroyElement (loszerdoboz[getPlayerSerial(thePlayer)]) outputChatBox(\"leadtad\",thePlayer) setElementData(thePlayer, \"doboz\", false) setElementData(thePlayer, \"leadott\", getElementData(thePlayer, \"leadott\") or 0 + 1) end addEventHandler ( \"onMarkerHit\", leadocp, lepakolas )
Valahogy így kell kinéznie, de nem teszteltem, ha van benne hiba akkor írd le és javítom Ha a 10. -nél szeretnél valamit csinálni amikor leadja akkor csak nézd meg hogy a \"leadott\" az egyenlő-e 10-el.
ezzel nem megy, CP van minden. csak nem adja kézbe. debugot nem tudok nézni arrol a szerverreőr ahova betettem. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 20. 21:08:21[/time] )
nem csoda.... line 4 ben loszerdoboz helyett loszedoboz volt írva.... Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 20. 21:42:47[/time] )
Még annyi lenne hogyha be akarom állítani hogy fizessen akkor debugban errorozik hogy nincs hozzáadva a \"lead\" szerveroldalhoz. Add event (Szerver): function lead(line, stop) exports.global:giveMoney(client, 15000) addEvent(\"lead\",true) addEventHandler(\"lead\", getRootElement(), lead) Kliens trigger: triggerServerEvent(\"lead\", getLocalPlayer(), lead, 1)
42
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 17:09:43 »
addEvent hozzáadva normálisan, köszönöm srácok. Viszont most már semmiféle hibát nem ír a debug minden full jó egyszerűen csak nem váltja vissza a nevet. Oda tök jól váltja debug is írja h megváltozott a nevem majd amikor kilépek semmi.
m Most jobban átnéztem és teszteltem. Lehet az lehet a problém hogy nem tudja honnan lekérni hogy mi az ic név. Oda szerintem tegyél be egy lekérést. Ha a zeró mysqlt használod ez magától értetődő honnan kell. UI:Áve Toscani írom ezt jelentésekhez
43
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 10:34:38 »
Debug ír hibát?
44
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 22:24:19 »
Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.
lspd-system mappa > pdcommands.lua, pdcommands2.lua [/quote] na máshogy a helyzet. pdcommand.lua van, megolda |pdcommands2.lua nincs. | arrest a policejail és policejail2 ben így fest:
-- /arrest function arrestPlayer(thePlayer, commandName, targetPlayerNick, fine, jailtime, ...) local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\") if (logged==1) then local theTeam = getPlayerTeam(thePlayer) local factionType = getElementData(theTeam, \"type\") local teamID = getElementData(theTeam, \"id\") if (jailtime) then jailtime = tonumber(jailtime) end local playerCol = isInArrestColshape(thePlayer) if (factionType==2) and playerCol then if not (targetPlayerNick) or not (fine) or not (jailtime) or not (...) or (jailtime<1) or (jailtime>9999999) then outputChatBox(\"HASZNÁLAT: /arrest [Játékos Névrészlet / ID] [bírság] [idő (Perc 1->9999999)] [Elkövetett bűn]\", thePlayer, 255, 194, 14) else local targetPlayer, targetPlayerNick = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayerNick) if targetPlayer then local targetCol = isInArrestColshape(targetPlayer) if not targetCol then outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\", thePlayer, 255, 0, 0) elseif targetCol ~= playerCol then outputChatBox(\"(( A rab nincs a letartóztatási helyen! ))\" , thePlayer, 255, 0, 0) else local jailTimer = getElementData(targetPlayer, \"pd.jailtimer\") local username = getPlayerName(thePlayer) local reason = table.concat({...}, \" \") if (jailTimer) then outputChatBox(\"(( A játékos már börtönben van! ))\", thePlayer, 255, 0, 0) else local finebank = false local targetPlayerhasmoney = exports.global:getMoney(targetPlayer, true) local amount = tonumber(fine) mysql:query_free(\"UPDATE characters SET money = money - \" .. amount .. \" WHERE id = \" .. getElementData( targetPlayer, \"dbid\" ) ) setPlayerMoney(targetPlayer, getPlayerMoney(targetPlayer) - amount) local theTimer = setTimer(timerPDUnjailPlayer, 60000, 1, targetPlayer) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailserved\", 0, false) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtime\", jailtime, false) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailtimer\", theTimer, false) toggleControl(targetPlayer,\'next_weapon\',false) toggleControl(targetPlayer,\'previous_weapon\',false) toggleControl(targetPlayer,\'fire\',false) toggleControl(targetPlayer,\'aim_weapon\',false) local restrainedObj = getElementData(targetPlayer, \"restrainedObj\") if restrainedObj then toggleControl(targetPlayer, \"sprint\", true) toggleControl(targetPlayer, \"jump\", true) toggleControl(targetPlayer, \"accelerate\", true) toggleControl(targetPlayer, \"brake_reverse\", true) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrain\", 0) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedBy\") exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"restrainedObj\") if restrainedObj == 45 then local dbid = getElementData(targetPlayer, \"dbid\") exports[\'item-system\']:deleteAll(47, dbid) end exports.global:giveItem(thePlayer, restrainedObj, 1) mysql:query_free(\"UPDATE characters SET cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) ) end setPedWeaponSlot(targetPlayer,0) exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"pd.jailstation\", targetCol) mysql:query_free(\"UPDATE characters SET pdjail=\'1\', pdjail_time=\'\" .. mysql:escape_string(jailtime) .. \"\', pdjail_station=\'\" .. mysql:escape_string(targetCol) .. \"\', cuffed = 0, restrainedby = 0, restrainedobj = 0 WHERE id = \" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) ) outputChatBox(\"(( Letartóztattad \" .. targetPlayerNick .. \"-t \" .. jailtime .. \" percre. ))\", thePlayer, 255, 0, 0) setElementPosition(targetPlayer, 546.1142578125, -39.0595703125, 131.1242980957) setElementDimension(targetPlayer, 77 ) setElementInterior(targetPlayer, 11 ) setPedRotation(targetPlayer, 0) setElementFrozen(source, false) exports.global:givePlayerAchievement(thePlayer, 7) exports.global:givePlayerAchievement(targetPlayer, outputChatBox(\"(( \" .. username .. \" letartóztatott téged \" .. jailtime .. \" percre! ))\", targetPlayer, 0, 102, 255) outputChatBox(\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", targetPlayer, 0, 102, 255) takeAllWeapons ( targetPlayer ) SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\", \"(( \" .. username .. \" letartóztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t! ))\", 0, 102, 255) SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Vád(ak): \" .. reason .. \". ))\", 0, 102, 255) SendMessageToTeam(\"Országos Rendőr Fő-kapitányság\",\"(( Bírság: \" .. fine .. \" Ft. ))\", 0, 102, 255) toggleAllControls ( targetPlayer, true, true, true ) exports.logs:logMessage(\"[PD/ARREST] \" .. username .. \" letartoztatta \" .. targetPlayerNick .. \"-t. Ido: \" .. jailtime .. \" perc. Oka: \"..reason , 30) end end end end end end end addCommandHandler(\"arrest\", arrestPlayer)
Nem megy
45
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 22:03:26 »
Na hello! egy nagy kérdésem lenne mégpedig, hol kell beállítani hogy az LSPD-system meik frakció id-t kérje le? átfutottam az összes scriptet sehol sem találom. így nem tudom használni a /berak /arrest /ticket parancsokat.
|