Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 27. - 17:50:14 »
Miért hinném azt hogy az enyém jobb, egy szó sem volt erről. Egyébként tik meg egyből leszaroztátok ahelyett hogy őszintén megmondtátok volna, hogy ez így nem jó..
32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 26. - 15:45:51 »
Majd megtanulok más módszert is, de aztnem hinném, hogy még 50 játékos is lesz a szerveremen, nem hogy 300, egyébként nekem nem pontatlan a timer, valahogy megfelel de mind1
33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 26. - 15:39:22 »
Elmondanám, hogy nem pontatlanok mert nekem teljesen megfelelnek :\"D Egyébként meg ehhez nem kell olyan sok billentyűleütés, ennek a scriptnek a megírásához.. És azért publikáltam, mert nekem teljesen megfelelt ez a módszer és nem is laggolt semmi probléma nem volt vele, gondolom nektek is.. És azért ezt a módszert írtam mert még másikat nem ismerek.
És hiába mondod, hogy rossz csak teszteld és meglátod, hogy nem pontatlan 34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 26. - 15:24:56 »
De timerrel könnyebben lehet kezelni és egyszerűbb sztem
35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 26. - 15:02:55 »Idézetet írta: 1ST_Chr date=1466939489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"61008\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Játszott óra kiszámításáért timert indítani teljesen felesleges.ez is egy módja a játsszott idő elmentésének, amúgy van ennél egyszerűbb is nehezebb is, én most ezt írtam Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 26. - 15:06:28 ) Egyébként meg ha afkol a játékost és te szeretnéd, hogy afk-nál ne számolja, akk timer nélkül hogy állítod le a folyamatot? 36
Segítségkérés / PM parancs hiba« Dátum: 2016. június 26. - 10:15:27 »
Hát nem tudom mi a gond, megint a használatát írta ki a te kódodat átnézve nem találtam semmi problémát benne szerintem Flash-é is jó volt, szerintem nálam buggol valami, újra írom az egész pm rendszert inkább. De azért köszi
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 26. - 10:26:04 ) Nem is kellett átírni újra, csak egy kis gond volt, megoldottam, témát zárom 37
Segítségkérés / PM parancs hiba« Dátum: 2016. június 25. - 23:37:40 »
Igen teszteltem is de ugyanúgy a használatát írta ki.
38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra« Dátum: 2016. június 25. - 23:29:45 »
Sziasztok, így unalomból este elszeretném magyarázni azoknak az embereknek a játsszott óra kódját akik szeretnének csinálni, vagy valami problémát jelez nekik
Legelső sorban létrehozzuk ugye az enumban a kellékeket meg a regisztrációnál, meg ennél annál, hogy a játsszott órát elmentse Azután pedig létrehozunk egy változót mindenki számára new HourTimer[MAX_PLAYERS]; Ezután létrehozunk egy timert az onplayerspawn alá HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid); Amint látjátok ott van a HourJump, nos ennek kell egy public, ugyanis, mellette van az 1000, ami 1 másodpercet jelent, és hát ugye másodpercenként fogja használni a publicot, csináljunk is neki egy publicot forwarddal együtt
Na most mint említettem a publicot 1 másodpercenként fogja használni, ugye mi az enumnál 3 adatot adtunk meg plusszba, az órát, a percet és a másodpercet, na amikor letellik ez az 1 másodperc akkor szépen a másodpercet megnöveljük
és aztán nagyon egyszerű dolgunk van, méghozzá ha meglesz a 60 másodperc akkor ugye a percet kell megduplázni, és a másodpercet lenullázni, és ha a 60 perc meglesz akkor ugyanígy Aztán ugye már csak a timereket kell beállítani megfelelően, tehát pl. ne az onplayerconnecthez írjuk a timert, mert ha még be se lépsz akkor elindul és számolni fogja!Én az onplayerspawn-hoz teszem le, ha afkol a játékos akkor
aztán ugyan úgy vissza ha visszajött a játékos az afk-ból, és még egy, ha kilép a játékos akkor is legyen a killtimer mert tovább fogja számolni.. + ha még a statsba akarod íratni a játsszott órákat akkor itt a kód hozzá
Remélem tudtam segíteni a kezdőknek és nem volt felesleges amit írtam 39
Segítségkérés / PM parancs hiba« Dátum: 2016. június 25. - 22:54:57 »
A kick parancsomnál az indok ugye úgy van megcsinálva, hogy
és itt meg az indok van a végén nem pedig a params, és érdekes itt valahogyan jól szuperál amúgy amit küldtél ott nem jó, mert csak a használatát fogja kiírni 40
Segítségkérés / PM parancs hiba« Dátum: 2016. június 25. - 22:42:59 »
Sziasztok, van egy pm parancsom amit ma csináltam és hát az a gond vele, hogy ha elküldök egy üzenetet pl. a 0-ás idének..
akkor az üzenet elé az id-t is kiírja tehát hogy 0 pl. elküldöm x játékosnak hogy szia akkor azt írja, hogy Üzenetet kaptál y játékostól: 0 szia Üzenet elküldve: 0 szia ha a params helyett pmuzenetet írok akkor meg else küldi az üzenetet csak ott lesz hogy elküldted az üzenetet:
Tudnátok segíteni, mi lehet a gond? 41
Segítségkérés / Színkód hiba« Dátum: 2016. június 25. - 18:16:14 »
Sziasztok! Csináltam egy olyan parancsot, hogy a játékosoknak átváltja a színüket a játékban, és ha írnak valamit akkor a nevük az olyan színű lesz mint amilyen színt kiválasztottak, és az lenne a gondom, hogy vannak rangok a szerveren, és úgy szeretném megcsinálni, hogy a rangoknál, a rang neve színes legyen, a játékos neve fehér, és a szöveg pedig, ugyan olyan szímű mint amilyen színe van a játékosnak.. nem tudom mennyire érthető és akkor leis írnám hogy hogy vannak ezek
És hát valamiért nem jó mert felmentem a játékba és ezt írta ki, átváltottam a színemet a /chatszin paranccsal és ezt írta ki [Phyro][broocean]: $ /chatszin tehát itt vmi az biztos nem jó és nem értem mi nem jó, segítenétek kérlek? (a phyro lenne a rang |