Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - antal1208

Oldalak: 1 2 [3]
31
Archívum / setElementData CLIENT SIDE!
« Dátum: 2015. december 18. - 18:18:43 »
Nem pont az a lényege az ElementDatának h ne törlődjön? O.o

32
Archívum / setElementData CLIENT SIDE!
« Dátum: 2015. december 18. - 17:47:55 »
Miért nem működik? Client oldali teszt függvényem gyakorlásnak a setElementData, és getElementDatához, de valamiért nem menti el a pénzt/nem töltibe.
local player = getLocalPlayer( )
local penz = 1;
function addmoney()
penz=penz+10;
outputChatBox(\"Penzed novelve, erteke:\"..penz..\"\",source)
end
addCommandHandler(\"addmoney\",addmoney)
function mymoney()
outputChatBox(\"A penzed:\"..penz..\"\")
end
addCommandHandler(\"mymoney\",mymoney)
 
function onPlayerQuit()
setElementData(player,\"MONEY\",penz)
end
addEventHandler(\"onClientPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit)
function onPlayerLogin()
local penz = getElementData(player, \"MONEY\")
end
addEventHandler(\"onClientPlayerSpawn\",getRootElement(),onPlayerLogin)

33
Archívum / Help
« Dátum: 2015. december 18. - 14:07:28 »
Azt egyénileg lehet állítani a beállításokban! :)

34
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 18. - 11:21:53 »
Ha client oldalon van a setElementData és a getElement data, akkor hogyan kellene kinéznie? És van egy local iMaxScore változó hozzá! Szerver oldalon már meg tudom csinálni de client oldalon nem :S Ja amúgy a setElementDatás dolgok resource ujraindításnál elvesznek. Ezt nem lehet valahogy kiküszöbölni! Mivel meg kell adni a változónak egy kezdőértéket jelent esetben nulla. És amikor újraindítom a resourceot akkor ugye ezt beállítja, tehát minden nullázódott :S

35
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 21:45:38 »
Nem hiszed el, hány napot szenvedtem, úgy hogy nem működött ez a szar, hány napot töltöttem úgy el a szerveren, hogy alig csináltam valamit mert a setElementData dologgal megakadtam. Most leírtad, írtam egy teszt scriptet, elsőre hibátlanul megírtam. WAT? KÖSZI!! NAGYON KÖSZI!  :thumbsup:

36
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 20:34:22 »
Hát ettől nem lettem okosabb  :D Nem értem, hogy működik ez az egész setElementData, aúgy nem rp szervert akarok. :)
Mondjuk ha van egy valami.lua fájlom abban van egy local score = 55 akkor azt hogy tudom úgy elmenteni, hogy kilépéskor elmentse, belépéskor betöltse? :S

37
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 19:31:47 »
Értelek, esetleg TS3-en, vagy skypon nem tudnál segíteni ezekben az account-hoz mentéses dolgokban? Mert igazából próbálok mindent önállóan megtanulni, megérteni, de ez kifogott rajtam! Szóval ha tudnál segíteni írj pü.-t! Ha nem az se baj, nem várom el hogy magántanár legyél :D Ebben az egyben kérnék komoly segítséget! És köszönöm az eddig segítséget is! :)

38
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 18:46:54 »
Látom még akítv vagy, ha nem gond kérdeznék még! Ugye van ez a dolog, hogy amikor kilép a játékos meg belép elvesznek a dolgok stb... tudom h ezt a setElementData-val meg a getElementData, setAccountData, getAccountData-val kell csinálni. De ezt én nem értem, nincs erre valami más egyszerűbb módszer? Mik állnak rendelkezésemre a játékosok adatainak mentésére és betöltésére?

39
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 17:49:09 »
Rendesek vagyok srácok! Köszönöm! Így már értem! Azt még le tudnátok írni, hogy a function login_marker(source) részben a source miért kell vagy oda mit kell beírni?

40
Segítségkérés / Járműből kiteleportálás -> halál
« Dátum: 2015. december 16. - 22:52:28 »
Esetleg, teleportálás előtt csekkold az életét, majd teleportálás után állítsd be neki! Egy elméleti ötlet, SA-MP script-ben nem vagyok otthon! :)

41
Segítségkérés / error
« Dátum: 2015. december 16. - 22:47:10 »
1315 sorban ha külön írnád őket így?:
 
Ment(i);
Betolt(i)

;

42
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 16. - 21:18:43 »
Sziasztok! Valaki kérem magyarázza el ez így ebben a formában miért nem jó márt már kihullik a hajam és, hogy a function paramétereihez mikor mit kell írni :S Meg ,hogy az addEventHandler második paramétere mire jó. Köszönöm! :)
 
local marker_1 = createMarker ( 3453.8, 1989.85, 50,\"cylinder\",1)
local marker_2 = createMarker ( 3454.5, 2000, 50,\"cylinder\",1)
function login_marker(playerSource)
local player = getPlayerName(playerSource)
setElementPosition  (player, 2346.5,1518.2,50)
fadeCamera (source, true)
setCameraTarget (source, source)   
setPlayerBlurLevel ( source, 0 )
 
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker_1, login_marker)

43
Archívum / Account data probléma!
« Dátum: 2015. december 15. - 18:11:05 »
Értem nagyjából. Valahogy így kellene? De így nem történik semmi :S Se hibaüzenet, se más :S
Így változtattam meg a dolgokat:
 

local iDriftScore = 0;
local iMaxScore = 0;
local iScore = 0;
local iMyCombo = 1;
local fCustomFontScale = 2;
local bJustFinished = false;
function onPlayerLogin()
iMaxScore = getAccountData ( source, \"driftscore\" )
end
addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin)
addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root,
function( tMapInfo )
iMaxScore = 0;
iDriftScore = 0;
iMyCombo = 0;
txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): 0\" );
for i, v in pairs( tMapInfo ) do
   outputDebugString( tostring( i )  .. \" :  \" .. tostring( v ) );
end
end
);
 
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot,
function(  )
dxSetTestMode( \"none\" );
 
txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 );
txtCombo: type( \"shadow\", 4 );
txtCombo: visible( false );
txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 );
txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 );
txtComboTitle: visible( false );
txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 );
txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 );
txtScoreTitle: visible( false );
txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 );
txtScore: visible( false );
txtScore: type( \"shadow\", 3 );
txtBestScore = dxText: create( \"Pénz(drift score): 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 );
txtBestScore: type( \"shadow\", 2 );
ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true );
if ftDigitalism then
   txtCombo: font( ftDigitalism );
   txtCombo: scale( fCustomFontScale );
   txtComboTitle: font( ftDigitalism );
   txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 );
   txtScore: font( ftDigitalism );
   txtScore: scale( fCustomFontScale );
   txtScoreTitle: font( ftDigitalism );
   txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale );
   txtBestScore: font( ftDigitalism );
   txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 );
end
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root,
function( )
addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift );
if not bJustFinished then
   txtScore: text( \"0\" );
   txtScore: visible( true );
   txtScoreTitle: visible( true );
   local r,g,b,a = txtScore: color( );
   txtScore: color( r, g, b, 255 );
end
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root,
function( )
removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift );
iLastScore = iDriftScore * iMyCombo;
txtCombo: visible( false );
txtComboTitle: visible( false );
txtScore: text( tostring( iLastScore ) );
Animation.createAndPlay( txtScore,
   Animation.presets.dxTextMove(
      screenSize[ 1 ] / 2,
      screenSize[ 2 ] / 4,
      100, false,
      screenSize[ 1 ] * .3,
      screenSize[ 2 ] / 4
      )
);
--Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) );
Animation.createAndPlay( txtScoreTitle,
   Animation.presets.dxTextMove(
      screenSize[ 1 ] / 2,
      screenSize[ 2 ] / 5.6,
      100, false,
      screenSize[ 1 ] * .7,
      screenSize[ 2 ] / 5.6
      )
);
--Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) );
if iLastScore > iMaxScore then
   txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): \" .. tostring( iLastScore ) );
   iMaxScore = iLastScore;
end
bJustFinished = true;
setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 );
setTimer( centreScore, 100, 1 );
iDriftScore = 0;
iMyCombo = 1;
setElementData (source, \"driftscore\", iMaxScore)
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root,
function( iCombo )
txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) );
txtCombo: visible( true );
txtComboTitle: visible( true );
playSoundFrontEnd( 43 );
Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize(
   screenSize[ 1 ] * 0.9,
   screenSize[ 2 ] / 2 - 10,
   ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5,
   300, false, -- time, loop,
   screenSize[ 1 ] * 0.9,
   screenSize[ 2 ] / 2 - 10,
   ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) );
Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) );
iMyCombo = iCombo;
end
);
 
function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime )
local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) );
if not bJustFinished then
txtScore: text( tostring( iNewScore ) );
txtScore: visible( true );
txtScoreTitle: visible( true );
local r,g,b = txtScore: color( );
txtScore: color( r, g, b, 255 );
end
iDriftScore = iNewScore;
end
function centreScore( )
txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false )
txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false );
end
function changeFinishedState( )
bJustFinished = false;
if iDriftScore == 0 then
txtScore: visible( false );
txtScoreTitle: visible( false );
else
txtScore: text( tostring( iDriftScore ) );
end
end

 
A másik fájl:
 

function onPlayerQuit( )
local playeraccount = getPlayerAccount(source)
local ertek = iMaxScore --getPlayerMoney ( source )
setAccountData(playeraccount, \"driftscore\", ertek)
   
end
function onPlayerLogin(_, playeraccount)
local ertek = getAccountData(playeraccount, \"driftscore\")
--setPlayerMoney(source, ertek )
getElementData(source,\"driftscore\")
setElementData ( source, \"driftscore\", iMaxScore)
end
addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin)
addEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit)

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 15. - 19:39:45 )

Amúgy megtennéd, hogy elmagyarázod h a 4 utasítás közül melyik mire jó és a paramétereiket? :S Mert azokkal se vagyok teljesen tisztában, hiába bújom wiki-t! :S

44
Archívum / Account data probléma!
« Dátum: 2015. december 15. - 16:11:11 »
Sziasztok! Lua-t tanulok, nem rég kezdtem. De már is egy kis gondba ütköztem! Vázolom. Van egy drift score mérő script ami méri a Best Score-t ez egy client oldali lua fájl. De amikor kilépek és be, ugye ez le nullázódik, és ezt szeretném kiküszöbölni! Az tudom, hogy ezt a négy utasítást kellene használni, a getElementData, getAccountData, setElementData, és setAccountData. Ezt a négyet. Sikerült is ezekből egy olyan scriptet írnom ami az alap pénzt menti kilépéskor belépéskor pedig betölti. Ez már nem megy a drift score elmentésével, több napja próbálkozom de nem megy. Itt a client oldali drift mérő lua fájl:
 

--ez az alap file
local iDriftScore = 0;
local iMaxScore = 0;
local iScore = 0;
local iMyCombo = 1;
local fCustomFontScale = 2;
local bJustFinished = false;
addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root,
function( tMapInfo )
iMaxScore = 0;
iDriftScore = 0;
iMyCombo = 0;
txtBestScore: text( \"Best Score: 0\" );
for i, v in pairs( tMapInfo ) do
   outputDebugString( tostring( i )  .. \" :  \" .. tostring( v ) );
end
end
);
 
addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot,
function(  )
dxSetTestMode( \"none\" );
 
txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 );
txtCombo: type( \"shadow\", 4 );
txtCombo: visible( false );
txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 );
txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 );
txtComboTitle: visible( false );
txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 );
txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 );
txtScoreTitle: visible( false );
txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 );
txtScore: visible( false );
txtScore: type( \"shadow\", 3 );
txtBestScore = dxText: create( \"Best Score: 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 );
txtBestScore: type( \"shadow\", 2 );
ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true );
if ftDigitalism then
   txtCombo: font( ftDigitalism );
   txtCombo: scale( fCustomFontScale );
   txtComboTitle: font( ftDigitalism );
   txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 );
   txtScore: font( ftDigitalism );
   txtScore: scale( fCustomFontScale );
   txtScoreTitle: font( ftDigitalism );
   txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale );
   txtBestScore: font( ftDigitalism );
   txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 );
end
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root,
function( )
addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift );
if not bJustFinished then
   txtScore: text( \"0\" );
   txtScore: visible( true );
   txtScoreTitle: visible( true );
   local r,g,b,a = txtScore: color( );
   txtScore: color( r, g, b, 255 );
end
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root,
function( )
removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift );
iLastScore = iDriftScore * iMyCombo;
txtCombo: visible( false );
txtComboTitle: visible( false );
txtScore: text( tostring( iLastScore ) );
Animation.createAndPlay( txtScore,
   Animation.presets.dxTextMove(
      screenSize[ 1 ] / 2,
      screenSize[ 2 ] / 4,
      100, false,
      screenSize[ 1 ] * .3,
      screenSize[ 2 ] / 4
      )
);
--Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) );
Animation.createAndPlay( txtScoreTitle,
   Animation.presets.dxTextMove(
      screenSize[ 1 ] / 2,
      screenSize[ 2 ] / 5.6,
      100, false,
      screenSize[ 1 ] * .7,
      screenSize[ 2 ] / 5.6
      )
);
--Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) );
if iLastScore > iMaxScore then
   txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): \" .. tostring( iLastScore ) );
   iMaxScore = iLastScore;
end
bJustFinished = true;
setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 );
setTimer( centreScore, 100, 1 );
iDriftScore = 0;
iMyCombo = 1;
end
)
addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root,
function( iCombo )
txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) );
txtCombo: visible( true );
txtComboTitle: visible( true );
playSoundFrontEnd( 43 );
Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize(
   screenSize[ 1 ] * 0.9,
   screenSize[ 2 ] / 2 - 10,
   ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5,
   300, false, -- time, loop,
   screenSize[ 1 ] * 0.9,
   screenSize[ 2 ] / 2 - 10,
   ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) );
Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) );
iMyCombo = iCombo;
end
);
 
function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime )
local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) );
if not bJustFinished then
txtScore: text( tostring( iNewScore ) );
txtScore: visible( true );
txtScoreTitle: visible( true );
local r,g,b = txtScore: color( );
txtScore: color( r, g, b, 255 );
end
iDriftScore = iNewScore;
end
function centreScore( )
txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false )
txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false );
end
function changeFinishedState( )
bJustFinished = false;
if iDriftScore == 0 then
txtScore: visible( false );
txtScoreTitle: visible( false );
else
txtScore: text( tostring( iDriftScore ) );
end
end

 
Ez pedig a saját kódóm arra, hogy elmentsem. Lehet több sebből is vérzik, de ez a legutóbbi próbálkozásom a sok közül:
 
function onPlayerQuit( )
local playeraccount = getPlayerAccount(source)
local ertek = iMaxScore --getPlayerMoney ( source )
setAccountData(playeraccount, \"driftscore\", ertek)
   
end
function onPlayerLogin(_, playeraccount)
local ertek = getAccountData(playeraccount, \"driftscore\")
--setPlayerMoney(source, ertek )
setElementData ( source, iMaxScore, \"driftscore\")
end
addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin)
addEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit)

 
Annak is örülök ha valaki átírja nekem, és elmagyarázza, hogy ez miért így vagy. De annak is örülnék ha valaki elmondaná, az elvet hogyan kellene, és hogy ez a 4 utasítás a paraméterei-vel együtt mit csinál?! Bármilyen segítséget elfogadok akár TS-en is Team Viewer-el is meg tudjuk beszélni ha dobsz egy pü.-t! Előre is köszönöm szépen! :)

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal