Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - antal1208
31
« Dátum: 2015. december 18. - 18:18:43 »
Nem pont az a lényege az ElementDatának h ne törlődjön? O.o
32
« Dátum: 2015. december 18. - 17:47:55 »
Miért nem működik? Client oldali teszt függvényem gyakorlásnak a setElementData, és getElementDatához, de valamiért nem menti el a pénzt/nem töltibe. local player = getLocalPlayer( ) local penz = 1; function addmoney() penz=penz+10; outputChatBox(\"Penzed novelve, erteke:\"..penz..\"\",source) end addCommandHandler(\"addmoney\",addmoney) function mymoney() outputChatBox(\"A penzed:\"..penz..\"\") end addCommandHandler(\"mymoney\",mymoney) function onPlayerQuit() setElementData(player,\"MONEY\",penz) end addEventHandler(\"onClientPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit) function onPlayerLogin() local penz = getElementData(player, \"MONEY\") end addEventHandler(\"onClientPlayerSpawn\",getRootElement(),onPlayerLogin)
33
« Dátum: 2015. december 18. - 14:07:28 »
Azt egyénileg lehet állítani a beállításokban!
34
« Dátum: 2015. december 18. - 11:21:53 »
Ha client oldalon van a setElementData és a getElement data, akkor hogyan kellene kinéznie? És van egy local iMaxScore változó hozzá! Szerver oldalon már meg tudom csinálni de client oldalon nem :S Ja amúgy a setElementDatás dolgok resource ujraindításnál elvesznek. Ezt nem lehet valahogy kiküszöbölni! Mivel meg kell adni a változónak egy kezdőértéket jelent esetben nulla. És amikor újraindítom a resourceot akkor ugye ezt beállítja, tehát minden nullázódott :S
35
« Dátum: 2015. december 17. - 21:45:38 »
Nem hiszed el, hány napot szenvedtem, úgy hogy nem működött ez a szar, hány napot töltöttem úgy el a szerveren, hogy alig csináltam valamit mert a setElementData dologgal megakadtam. Most leírtad, írtam egy teszt scriptet, elsőre hibátlanul megírtam. WAT? KÖSZI!! NAGYON KÖSZI! :thumbsup:
36
« Dátum: 2015. december 17. - 20:34:22 »
Hát ettől nem lettem okosabb Nem értem, hogy működik ez az egész setElementData, aúgy nem rp szervert akarok. Mondjuk ha van egy valami.lua fájlom abban van egy local score = 55 akkor azt hogy tudom úgy elmenteni, hogy kilépéskor elmentse, belépéskor betöltse? :S
37
« Dátum: 2015. december 17. - 19:31:47 »
Értelek, esetleg TS3-en, vagy skypon nem tudnál segíteni ezekben az account-hoz mentéses dolgokban? Mert igazából próbálok mindent önállóan megtanulni, megérteni, de ez kifogott rajtam! Szóval ha tudnál segíteni írj pü.-t! Ha nem az se baj, nem várom el hogy magántanár legyél Ebben az egyben kérnék komoly segítséget! És köszönöm az eddig segítséget is!
38
« Dátum: 2015. december 17. - 18:46:54 »
Látom még akítv vagy, ha nem gond kérdeznék még! Ugye van ez a dolog, hogy amikor kilép a játékos meg belép elvesznek a dolgok stb... tudom h ezt a setElementData-val meg a getElementData, setAccountData, getAccountData-val kell csinálni. De ezt én nem értem, nincs erre valami más egyszerűbb módszer? Mik állnak rendelkezésemre a játékosok adatainak mentésére és betöltésére?
39
« Dátum: 2015. december 17. - 17:49:09 »
Rendesek vagyok srácok! Köszönöm! Így már értem! Azt még le tudnátok írni, hogy a function login_marker(source) részben a source miért kell vagy oda mit kell beírni?
40
« Dátum: 2015. december 16. - 22:52:28 »
Esetleg, teleportálás előtt csekkold az életét, majd teleportálás után állítsd be neki! Egy elméleti ötlet, SA-MP script-ben nem vagyok otthon!
41
« Dátum: 2015. december 16. - 22:47:10 »
1315 sorban ha külön írnád őket így?: Ment(i); Betolt(i) ;
42
« Dátum: 2015. december 16. - 21:18:43 »
Sziasztok! Valaki kérem magyarázza el ez így ebben a formában miért nem jó márt már kihullik a hajam és, hogy a function paramétereihez mikor mit kell írni :S Meg ,hogy az addEventHandler második paramétere mire jó. Köszönöm! local marker_1 = createMarker ( 3453.8, 1989.85, 50,\"cylinder\",1) local marker_2 = createMarker ( 3454.5, 2000, 50,\"cylinder\",1) function login_marker(playerSource) local player = getPlayerName(playerSource) setElementPosition (player, 2346.5,1518.2,50) fadeCamera (source, true) setCameraTarget (source, source) setPlayerBlurLevel ( source, 0 ) end addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker_1, login_marker)
43
« Dátum: 2015. december 15. - 18:11:05 »
Értem nagyjából. Valahogy így kellene? De így nem történik semmi :S Se hibaüzenet, se más :S Így változtattam meg a dolgokat: local iDriftScore = 0; local iMaxScore = 0; local iScore = 0; local iMyCombo = 1; local fCustomFontScale = 2; local bJustFinished = false; function onPlayerLogin() iMaxScore = getAccountData ( source, \"driftscore\" ) end addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin) addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root, function( tMapInfo ) iMaxScore = 0; iDriftScore = 0; iMyCombo = 0; txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): 0\" ); for i, v in pairs( tMapInfo ) do outputDebugString( tostring( i ) .. \" : \" .. tostring( v ) ); end end ); addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, function( ) dxSetTestMode( \"none\" ); txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 ); txtCombo: type( \"shadow\", 4 ); txtCombo: visible( false ); txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 ); txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtComboTitle: visible( false ); txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 ); txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtScoreTitle: visible( false ); txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 ); txtScore: visible( false ); txtScore: type( \"shadow\", 3 ); txtBestScore = dxText: create( \"Pénz(drift score): 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 ); txtBestScore: type( \"shadow\", 2 ); ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true ); if ftDigitalism then txtCombo: font( ftDigitalism ); txtCombo: scale( fCustomFontScale ); txtComboTitle: font( ftDigitalism ); txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 ); txtScore: font( ftDigitalism ); txtScore: scale( fCustomFontScale ); txtScoreTitle: font( ftDigitalism ); txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale ); txtBestScore: font( ftDigitalism ); txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root, function( ) addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); if not bJustFinished then txtScore: text( \"0\" ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b,a = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root, function( ) removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); iLastScore = iDriftScore * iMyCombo; txtCombo: visible( false ); txtComboTitle: visible( false ); txtScore: text( tostring( iLastScore ) ); Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, 100, false, screenSize[ 1 ] * .3, screenSize[ 2 ] / 4 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) ); Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, 100, false, screenSize[ 1 ] * .7, screenSize[ 2 ] / 5.6 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); if iLastScore > iMaxScore then txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): \" .. tostring( iLastScore ) ); iMaxScore = iLastScore; end bJustFinished = true; setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 ); setTimer( centreScore, 100, 1 ); iDriftScore = 0; iMyCombo = 1; setElementData (source, \"driftscore\", iMaxScore) end ) addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root, function( iCombo ) txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) ); txtCombo: visible( true ); txtComboTitle: visible( true ); playSoundFrontEnd( 43 ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize( screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5, 300, false, -- time, loop, screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); iMyCombo = iCombo; end ); function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime ) local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) ); if not bJustFinished then txtScore: text( tostring( iNewScore ) ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end iDriftScore = iNewScore; end function centreScore( ) txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false ) txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false ); end function changeFinishedState( ) bJustFinished = false; if iDriftScore == 0 then txtScore: visible( false ); txtScoreTitle: visible( false ); else txtScore: text( tostring( iDriftScore ) ); end end
A másik fájl: function onPlayerQuit( ) local playeraccount = getPlayerAccount(source) local ertek = iMaxScore --getPlayerMoney ( source ) setAccountData(playeraccount, \"driftscore\", ertek) end function onPlayerLogin(_, playeraccount) local ertek = getAccountData(playeraccount, \"driftscore\") --setPlayerMoney(source, ertek ) getElementData(source,\"driftscore\") setElementData ( source, \"driftscore\", iMaxScore) end addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin) addEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 15. - 19:39:45 )
Amúgy megtennéd, hogy elmagyarázod h a 4 utasítás közül melyik mire jó és a paramétereiket? :S Mert azokkal se vagyok teljesen tisztában, hiába bújom wiki-t! :S
44
« Dátum: 2015. december 15. - 16:11:11 »
Sziasztok! Lua-t tanulok, nem rég kezdtem. De már is egy kis gondba ütköztem! Vázolom. Van egy drift score mérő script ami méri a Best Score-t ez egy client oldali lua fájl. De amikor kilépek és be, ugye ez le nullázódik, és ezt szeretném kiküszöbölni! Az tudom, hogy ezt a négy utasítást kellene használni, a getElementData, getAccountData, setElementData, és setAccountData. Ezt a négyet. Sikerült is ezekből egy olyan scriptet írnom ami az alap pénzt menti kilépéskor belépéskor pedig betölti. Ez már nem megy a drift score elmentésével, több napja próbálkozom de nem megy. Itt a client oldali drift mérő lua fájl: --ez az alap file local iDriftScore = 0; local iMaxScore = 0; local iScore = 0; local iMyCombo = 1; local fCustomFontScale = 2; local bJustFinished = false; addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root, function( tMapInfo ) iMaxScore = 0; iDriftScore = 0; iMyCombo = 0; txtBestScore: text( \"Best Score: 0\" ); for i, v in pairs( tMapInfo ) do outputDebugString( tostring( i ) .. \" : \" .. tostring( v ) ); end end ); addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, function( ) dxSetTestMode( \"none\" ); txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 ); txtCombo: type( \"shadow\", 4 ); txtCombo: visible( false ); txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 ); txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtComboTitle: visible( false ); txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 ); txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtScoreTitle: visible( false ); txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 ); txtScore: visible( false ); txtScore: type( \"shadow\", 3 ); txtBestScore = dxText: create( \"Best Score: 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 ); txtBestScore: type( \"shadow\", 2 ); ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true ); if ftDigitalism then txtCombo: font( ftDigitalism ); txtCombo: scale( fCustomFontScale ); txtComboTitle: font( ftDigitalism ); txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 ); txtScore: font( ftDigitalism ); txtScore: scale( fCustomFontScale ); txtScoreTitle: font( ftDigitalism ); txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale ); txtBestScore: font( ftDigitalism ); txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root, function( ) addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); if not bJustFinished then txtScore: text( \"0\" ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b,a = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root, function( ) removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); iLastScore = iDriftScore * iMyCombo; txtCombo: visible( false ); txtComboTitle: visible( false ); txtScore: text( tostring( iLastScore ) ); Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, 100, false, screenSize[ 1 ] * .3, screenSize[ 2 ] / 4 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) ); Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, 100, false, screenSize[ 1 ] * .7, screenSize[ 2 ] / 5.6 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); if iLastScore > iMaxScore then txtBestScore: text( \"Pénz(drift score): \" .. tostring( iLastScore ) ); iMaxScore = iLastScore; end bJustFinished = true; setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 ); setTimer( centreScore, 100, 1 ); iDriftScore = 0; iMyCombo = 1; end ) addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root, function( iCombo ) txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) ); txtCombo: visible( true ); txtComboTitle: visible( true ); playSoundFrontEnd( 43 ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize( screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5, 300, false, -- time, loop, screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); iMyCombo = iCombo; end ); function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime ) local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) ); if not bJustFinished then txtScore: text( tostring( iNewScore ) ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end iDriftScore = iNewScore; end function centreScore( ) txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false ) txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false ); end function changeFinishedState( ) bJustFinished = false; if iDriftScore == 0 then txtScore: visible( false ); txtScoreTitle: visible( false ); else txtScore: text( tostring( iDriftScore ) ); end end
Ez pedig a saját kódóm arra, hogy elmentsem. Lehet több sebből is vérzik, de ez a legutóbbi próbálkozásom a sok közül: function onPlayerQuit( ) local playeraccount = getPlayerAccount(source) local ertek = iMaxScore --getPlayerMoney ( source ) setAccountData(playeraccount, \"driftscore\", ertek) end function onPlayerLogin(_, playeraccount) local ertek = getAccountData(playeraccount, \"driftscore\") --setPlayerMoney(source, ertek ) setElementData ( source, iMaxScore, \"driftscore\") end addEventHandler(\"onPlayerLogin\",getRootElement(),onPlayerLogin) addEventHandler(\"onPlayerQuit\",getRootElement(),onPlayerQuit) Annak is örülök ha valaki átírja nekem, és elmagyarázza, hogy ez miért így vagy. De annak is örülnék ha valaki elmondaná, az elvet hogyan kellene, és hogy ez a 4 utasítás a paraméterei-vel együtt mit csinál?! Bármilyen segítséget elfogadok akár TS-en is Team Viewer-el is meg tudjuk beszélni ha dobsz egy pü.-t! Előre is köszönöm szépen!
|